Guru Cantik Ini Dipecat Gara Gara Adakan Pesta Seks Dengan Murid

on 23 Oktober 2013

Guru Cantik di Amerika Syarikat ini harus di pecat kerana malakukan tindakan tidak terpuji dengan menyewa kamar hotel untuk pesta seks serta membagikan kondom dan mengajak muridnya minum minuman keras. Seorang guru seharunya menunjukan prilaku yang baik sebab semua kelakukan guru akan dicontoh murid muridny. Namun seorang guru di Amerika Syarikat bernama Isabel Diaz Almaraz menunjukan prilaku yang tidak pantas dilakukan seorang guru. 

Nah pada acara perpisahan angkatan akhir sekolah pada tahun lalu guru ini malah membagi bagikan kondom dan minuman keras dan lebih parahnya lagi guru cantik ini menyewa kamar sebuah hotel untuk pesta seks dengan beberapa murid muridnya. Orang tua murid yang mengetahui perbuatan guru ini kemudian memilih untuk melaporkan kes ini ke sekolah temapat Isabel mengajar. 

Keburukan Isabel bisa sampai diketahui orang tua murid kerana ada siswanya mengup load foto kondom itu di situs jejaring sosial Instagram dan menyebut nama perempuan itu. “Terima kasih ibu D,” siswa itu menuliskan di akun pribadinya. Sekolah pun yang menerima laporan ini memilih untuk memecat Isabel kerana dianggap sudah melanggar aturan dan melakukan perbuatan yang tidak sepantasnya.

Sumber : 
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved