Ayah Tampar Anak Kandung Usia 3 Tahun Kerana Tak Boleh Berkata Kata-kata Ini

on 08 September 2013

Seorang ayah bernama Kenneth Webb menampar anak lelakinya yang baru berusia tiga tahun kerana tak boleh berkata” boleh saya minta tolong”. Demikian dilansir The Huffington Post
Lelaki asal Middletown, Indiana, Amerika Syarikat (AS), dikenai tuduhan menelantarkan seorang tanggungan di bawah usia 14 tahun.
Ayah berusia 29 tahun ini mengatakan kepada tim penyidik di departemen sheriff Henry County bahwa dirinya menampar anaknya lebih dari satu kali kerana tak mahu melihat ke arahnya saat sedang bercakap mengenai penggunaan kalimat yang benar.
Si tersangka mengatakan ia cuba mengajari sang anak dengan menggunakan kata-kata, “boleh saya minta tolong”. Namun, setelah selesai mengajar sang anak, ibu Webb datang dan melihat ada tanda tamparan di wajah sang cucu.
Ia lalu bertanya ke anaknya mengenai bekas itu dan mengaku ia menampar namun tidak menyadari jika tamparan itu terlalu keras bagi sang anak.
Sang anak kemudian dirawat di RS setempat dan kini dirawat oleh kakek neneknya. Sementara, sang ayah, jika terbukti bersalah akan mendekam 18 bulan di balik jeriji ..
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved