Tidak Punya Kekasih,Lelaki Ini Berkasih Dengan Dirinya Sendiri

on 13 Ogos 2013

Banyak cara digunakan untuk mengungkapkan cinta, salah satunya adalah mempamerkan foto so sweet bersama kekasih tercinta. Lihat saja foto lelaki ini, kekasihnya pasti wanita yang perhatian. Lihat bagaimana dia disuapi kentang dan bekas sos itu dihapus dari bibirnya. Apakah kekasihnya so sweet seperti foto di bawah ini?
Pacar nyata dan sungguhan (c) rocketnews24Pacar nyata dan sungguhan (c) rocketnews24
Hmm.. perkiraan Anda salah, kerana semua foto lelaki ini diambil seorang diri. Alias.. dia 'berkasih' dengan dirinya sendiri. Tangan yang sedang menyuapkan makanan atau menyeka sos di mulut adalah tangannya sendiri. Semua foto so sweet ini dilakukan sendiri. Bagaimana boleh? Tentu saja bisa dengan sedikit trik.
Dilansir oleh Rocketnews24.com, pria ini menunjukkan bagaimana trik beberapa lelaki yang tidak punya kekasih boleh mempamerkan 'kekasih'nya. Tidak perlu pkekasihsewaan atau yang seperti itu, cukup bermodal foundation, pewarna kuku dan ikat rambut kain.
(c) rocketnews24(c) rocketnews24
Caranya.. pakai foundation di salah satu tangan. Cara ini dilakukan agar kulit tangan lebih putih dan tampak lebih halus seperti tangan wanita. Lalu gunakan pewarna kuku agar lebih cute. Tidak lupa pakai ikat rambut kain di pergelangan tangan, agar terlihat lebih 'awek'.
Lalu datang saja ke rumah makan yang menyediakan menu-menu seperti kentang goreng. Dengan satu tangan memegang kamera, tangan yang satu lagi (tangan 'awek') menyuapkan makanan ke mulut. Kemudian ambil pose yang cute, seolah-olah sedang disuapi oleh kekasih sungguhan. Tada.. jadilah foto-foto so sweet ini..
(c) rocketnews24(c) rocketnews24
Hanya perlu sedikit trik agar lelaki jomblo boleh pamer di sosial media bahawa dia punya kekasih. Seolah-olah sang pacar so sweet sampai menyuapkan makanan, membuat pose lucu di wajah sang lelaki saat tidur atau seolah-olah iseng menuliskan sesuatu di pipi sang lelaki.
(c) rocketnews24(c) rocketnews24
Ya ya ya.. semua itu bolehjadi hanya tipuan kamera dan tangan semata. Jadi jika ada lelaki (atau wanita) yang pamer kekasih hanya dari tangannya saja, Anda boleh menduga-duga apakah trik ini dipakai atau tidak.
Ranking: 5

{ 1 komen... read them below or add one }

yusri berkata...

Mana2 lelaki/wanita yg xde kekasih blhla mencuba teknik ini...hihi


Selasa, Ogos 13, 2013

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved