Sek*si nya Pacar Djokovic

on 26 Ogos 2013

Kekasih pemain tenis terbaik dunia Novak Djokovic, Jelena Ristic, bakal tampil menawan di majalah fashion Vogue edisi September. Perempuan berusia 27 tahun itu mendapatkan kesempatan menjadi model desainer  dunia, termasuk Victoria Beckham. 

Sesi pemotretan untuk majalah fashion terkemuka itu sudah dilakukan beberapa hari lalu. Vogue menjadikan Ristic sebagai model bukan kerana wajahnya yang cantik, tetapi juga kerana punya sikap dan sifat yang baik.

“Dia tak hanya cantik jelita tapi juga mempunyai potongan rambut dan attitude yang bagus. Jelena juga seorang filantrofis yang tulus,” begitu pujian yang diberikan Vogueseperti dilansir InSerbia. 
Kegiatan Jelena memang tak melulu mendampingi Djokovic di tiap ada turnamen yang diikuti. Wanita berambut pirang itu giat mengikuti bermacam-macam kegiatan amal untuk anak-anak terlantar di Serbia. Yang juga menarik perhatian dia tak pernah tersangkut skandal apapun. 

"Kami tumbuh bersama. Kami termasuk pasangan yang tidak umum pada generasi ini dengan mendapatkan kesuksesan dan memperoleh keuntungan. Maka kami menggunakan untuk menolong orang lain," kata Jelena. 

Djokovic dan Ristic sudah berkasih sejak 2005. Sejak saat itu, Anda boleh menemukan Ristic berteriak penuh semangat tribun di tiap kali Nole --sapaan Djokovic-- bertanding
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved