Ngeri, Telur Siput Menetas Di Dalam Lutut Anak Ini

on 23 Ogos 2013

Seorang anak lelaki asal California, Paul Franklin, mendapati lututnya bengkak dan lukanya tak kunjung sembuh. Setelah diremas, lutut bocah empat tahun itu, tiba-tiba mengeluarkan siput berwarna hitam.

Pada awalnya, ibunya, Rachel, luka di dengkul putranya adalah luka biasa. Sehingga ia hanya mengubatinya dengan antibiotik dan perban. Setelah beberapa hari, lutut Paul semakin membesar dan berwarna hitam.

Saat disentuh, Paul akan merasakan sakit Merasa khawatir, Rachel langsung membawa Paul ke rumah sakit. Dokter mengatakan, lutut Paul telah terinfeksi, sehingga rasa sakit yang dirasa semakin kuat.

Meskipun dokter mengatakan lutut tersebut tidak perlu dirisaukan kerana akan sembuh dengan sendirinya, Rachel malah semakin takut akan kondisi putranya. Ia yakin ada sesuatu di dalam lutut putranya dan benda itu harus dikeluarkan.

Rachel meminta Paul untuk memijat lututnya secara perlahan dan kemudian meremasnya. Tak lama setelah Paul meremas dengkulnya, seekor siput kecil bewarna hitam keluar dari lututnya.

Paul Franklin menunjukan siput yang telah menetas di lututnya
Paul Franklin menunjukan siput yang telah menetas di lututnya

Menurut ayahnya, Paul pernah terjatuh di sarang siput laut. Kemungkinan telur siput masuk ke dalam dengkulnya dan menetas. Paul berencana tidak akan membuang siput tersebut, meski telah membuat lututnya bengkak. Ia akan memelihara siput kecil itu.
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved