Bikini Super Mahal

on 04 Ogos 2013

DI NEGARA-NEGARA Eropah dan Barat telah memasuk musim panas, untuk menghabiskan musim panas ini, mereka berbondong-bondong membeli bikini untuk dapat dikenakan saat sunbathing di pinggir pantai atau pool party.
 
Desainer ternama dunia pun merancang beberapa bikini dengan material yang bagus untuk memberikan kenyamanan pada si pemakai. Bikini-bikini tersebut dibanderol senilai 12-600 Euro  sebagaimana yang dilansir dari Daily Mail, Sabtu (3/8/2013)

Heidi Klein
Selebriti seperti Kate Moss dan Sienna Miller mencintai bikini rancangan Heidi Klein, kerana memiliki tali yang lebar dan detail emas yang mewah.
 
Bikini dari Heidi Klein terbuat dari campuran poliamida lebih lembut dari sutera. Dan terdapat lempengan emas di bagian tali bra dan panty-nya untuk menambah kesan glamor. Harga yang dibanderol Heidi Klein untuk bikininya 125 Euro .
 
Herve Leger
Bikini rancangan desainer asal Perancis Herve Leger ini terbukti sangat nyaman, dengan model punggung silang dan tali yang lebar tidak berbekas usai mengenakannya.
 
Bahan yang digunakan terbuat dari polyester, nilon, dan spandek ketiga bahan tersebut disatukan agar kuat dan tebal namun tidak menyerap keringat.  Bikini dengan model bandage itu dibanderol senilai 600 EURO .
 
Mungkin Anda akan berpikir ulang untuk membeli bikini tersebut, dengan harga selangit. Atau menggunakan uangnya untuk travelling dan menghabiskan liburan bersama teman-teman.
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved