Berkelakuan Aneh, Lelaki Ini Kencing, Bogel dan Tidur di dalam Lift

on 10 Julai 2013

Seorang lelaki di Wales berkelakuan aneh ketika berada di  lift stesen kereta api Prestatyn di Utara Wales, lelaki separuh baya ini selain bogel di dalam lift ia juga kencing dan tidur tanpa busana di dalam lift. Entah apa yang ada di dalam pikiran lelaki ini ketika berada di dalam lift stesenn kereta, dia kemudian membuka bajunya satu persatu sampai bogel, setelah bogel kemudian lelaki ini diam seperti patung termenung. 

Setelah diam tiba tiba dia memilih untuk buang air kecil di dalam lift setelah buang air, lelaki ini kemudian tertidur selama 2 jam di dalam lift kereta api yang berada di Prestatyn di Utara Wales.

 Kejadian pria aneh ini sempat terekam kamera CCTV stesen dan membuat orang yang akan menggunakan fasiliti lift kereta menjadi terganggu dengan tingkah lelaki  ini. Polis yang melihat rakaman CCTV ini mengatakan sebelup lelaki ini meninggalkan lift  ini kembali menggunakan baju, namun baju yang dikenakan tidak sama dengan baju yang pertama ia gunakan. “Sekitar setengah jam sebelum dia pergi, anggota masyarakat menggunakan lift,” kata Sean Braithwaite Polis yang berusaha melacak orang tersebut. “Saya hanya bisa membayangkan, pengalaman ini pasti tidak menyenangkan untuk orang tersebut.” “Perilaku semacam ini benar-benar tidak dapat diterima dan membuat orang merasa tidak nyaman dan aman dalam yang sebaliknya adalah lingkungan yang sangat aman.”tambahnya.
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved