Aneh, Wanita Ini Jatuh Cinta Dengan Rambutnya Sendiri

on 15 Julai 2013

 
Rambut adalah mahkota bagi wanita sehingga keindahan rambut akan selalu di jaga oleh setiap wanita, namun wanita China bernama Cen Yingyuan tidak hanya menghargai rambut sebagai mahkota wanita namun ia sangat mencintainya sehingga ia tidak rela jika ada satu rambutpun yang terlepas dari tubuhnya. 

Kerana kecintaanya akan rambutnya sendiri Cen Yingyuan setidaknya selama 11 tahun terakhir ini tidak pernah mahu memotong rambutnya sehingga rambut Cen menjadi sangat panjang, setidaknya kini panjang rambut Cen  mencapai 5 kaki. Kerana tidak mau kehilangan sedikitpun helai rambut yang dimiliki , Cen juga selalu mengumpulkan rambut rambut miliknya yang gugur setidaknya koleksi rambut dirinya yang gugur sudah sebannyak  50 gram.

 Bagi Chen rambutnya adalah kekasihnya, namun tidak mudah untuk merawat rambut yang sangat panjang ia mengaku hal paling sulit yang ia rasakan ketika memiliki rambut panjang mencapi 5 kaki adalah ketika harus mencui rambutnya, hal ini akan memakan waktu yang cukup lama. Rambut panjang yang dimiliki Cen sangat memukau banyak orang bahkan ada orang yang mahu membeli rambut miliknya namun Cen tolak. Banyak wnita di dunia ini yang memiliki rambut panjang namun jarang ada wanita yang mau memanjangkan rambut sepanjang rambut Chen.
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved