Home » , » Kecelakaan Tragik Kerana Mabuk, Tubuh Korban Sampai Terpotong-Potong

Kecelakaan Tragik Kerana Mabuk, Tubuh Korban Sampai Terpotong-Potong

Dalam tragedi itu hanya satu orang yang selamat, sementara lainnya menemui ajal dalam kondisi mabok. Sebetulnya ada dua korban yang masih hidup saat peristiwa tersebut terjadi namun satu di antaranya meninggal saat perjalan ke rumah sakit.

Foto-foto ini di ambil oleh salah seorang yang selamat dalam insiden tragik tersebut. yang secara kebetulan mengabadikan peristiwa ini saat masih berada dirumah dan pesta miras bersama-sama hingga sesaat setelah kereta yang mereka tumpangi menemui kecelakaan yang sangat hebat dan memotong-motong tubuh mereka.

Satu hal yang harus kita ambil dalam peristiwa seperti ini adalah sebuah pelajaran, iaitu betapa pentingnya untuk tidak mengemudi saat dalam keadaan mabuk. Sebagaimana kita ketahui bersama bahawa ketika seseorang berada dalam pengaruh minuman keras maka tidak akan dapat mengendalikan diri. Memandu dalam keadaan mabuk akan anda ketehui sendiri akibatnya.

Yang masih di bawah umur atau yang tidak kuat melihat foto-foto ini mohon tidak melihatnya. Jika terjadi sesuatu akibat melihat foto-foto ini seperti trauma atau mual, bukan tanggung jawab kami.

Satu lagi alasan bagi kita, UNTUK TIDAK MEMANDU PADA SAAT MABUK



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog