Wow !! Konvoi 225 kereta Nissan LEAF Pecahkan Rekod Dunia

on 30 November 2012


  • detail berita





Sumber 

Gempak benor bentuk bra ini


 





Bra merupakan perabotan dalam wanita yang berguna untuk  menjaga buah dada. Seiring bergulirnya waktu, bra semakin variatif dalam segi bentuknya. Tak hanya selalu melulu berbentuk seperti itu, kini bra juga tampil dengan bentuk yang unik dan menantang. Pastinya LB’bers akan semakin gemas bila melihat wanita memakai bra-bra unik seperti berikut. Penasaran dengan bentuk bra tersebut? Berikut gambar-gambarnya.
 








 









 

Misteri Laut Setan Di Jepun Yang Sangat Menakutkan


  • detail berita





Sumber :

Stesen-stesen Bawah Tanah Eropah Yang Menakjubkan


Tempat-tempat ini memiliki arsitektur yang membuat kita lupa bahawa kita sedang berada di dalam tempat umum kerana membuat kita merasa seolah berada di dalam hotel mewah atau tempat-tempat hiburan. Berikut Stesen bawah tanah Eropah yang sangat Mengesankan


Sumber 

Bag yang Berubah Fungsi Jadi Helmet Pelindung Gempa

Sering terkena gempa membuat orang Jepun berpikir kreatif cara menanggulanginya. Beberapa peneliti membuat inovasi dengan menciptakan bag bernama Grappa.

Sekilas, bag ini tak ada bezanya dengan bag belanja lainnya. Namun, bag Grappa boleh dipakai di kepala. Bolehjadi kita akan tertawa melihatnya, kerana terlihat aneh rupanya.

Jangan salah, bag Grappa terbuat dari material yang disebut EPS. Material ini biasa dipakai pada topi (helm) pelindung, sehingga dijamin kuat menahan beban berat yang berjatuhan. Menurut pihak Grappa, "Kalau terjadi gempa bumi, Anda boleh menggunakan bag ini sebagai pelindung kepala. Caranya, ya pakai saja di kepala dan jangan lupa ikat tali pengamannya, ."

Kreatif !! Rokok Di Lukis Dengan Kopi


  • detail berita





Sumber

Stocking Tanda Jimatnya Ratu Victoria


  • detail berita





Sumber 

Inilah satu - satunnya hotel berbintang 7 didunia

Hotel Burj Al Arab , Dubai, yang dibuka pada tahun 1999, secara rasmi disebut sebagai hotel bintang 7 satu - satunnya didunia, hotel ini adalah hotel yang paling mewah dan hotel tertinggi. Dirancang seperti sebuah layar mengepul, ketinggian hotel mencapai sekitar 321 meter, mendominasi pantai Dubai.kamu akan dihantar jemput dengan Rolls Royce ketika memerlukan jasa seorang pemandu. meja resepsionis peribadi di setiap tingkat dan brigade ketua pelayan yang sangat terlatih yang menyediakan jam perawatan, hotel ini menjanjikan yang terbaik pada dunia. Berikut adalah pilihan gambar untuk memberikan rasa apa yang dapat Anda temukan sebagai tamu. ...

 Burj Al Arab pagi hari:

 Ballroom Al Falak:

 Restaurant Al Mahara:

 Royal Suite:
 royal suite2:
 royal suite3:

 Jacuzzi:

80 Tahun Dituduh Membunuh Ternyata Tidak Bersalah


  • detail berita





Sumber 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved