Foto Tragis Rumah Sakit Jiwa Di Serbia-Kosovo

on 31 Oktober 2012

Foto-foto berikut diambil oleh George Georgiou yang bekerja di Kosovo dan Serbia pada tahun 1999-2002. Foto ini menggambarkan keadaan rumah sakit jiwa di kedua negara tersebut.

 






















Rumah Mewah Yang Menakjubkan




Sumber

Betul-betul kesalahan berfesyen abang ni



www.borakkosong.com

Kesian kakak ini dipermalukan

www.borakkosong.com
tengok muka kakak tu...begitu marah kerana dipermalukan seperti itu...

Design lift yang gempak



Olimpiade Kondom



Tak Puas, Wanita Di CHina Mempertontonkan Pay***ranya

Seorang wanita asal China telanjang dan memperlihatkan payudaranya di sebuah rumah sakit di China. Zhao, yang masih bujang itu, memperlihatkan payudaranya di luar rumah sakit Kang Mei di Foushan, sebuah rumah sakit untuk bedah plastik, sebagai protes implan payudaranya yang tak sukses. Zhao, yang melakukan operasi pembesaran payudara di rumah sakit tersebut memprotes hasil kerja para dokter yang membuat dirinya malah jadi kesakitan dan payudaranya jadi tak simetris or seimbang. Akibat operasi itu,  dirinya terpaksa berhenti lebih awal dari pekerjaannya sebagai pekerja hiburan. Zhao menuntut lebih dari 8000 Poundsterling untuk menutupi biaya operasinya dan juga kompensasi untuk penderitaan yang disebabkan kegagalan operasi itu.

 Zhao bahkan mengancam akan berkeliling seluruh kota, telanjang, dengan memperlihatkan payudaranya yang 'gagal' akibat operasi dari rumah sakit itu. Pihak rumah sakit sendiri tak mahu membayar tuntutan Zhao tapi mereka mahu melakukan operasi perbaikan lagi, tapi sepertinya Zhao tak begitu tertarik. "Aku ini manusia hidup - bukan selembar baju yang dengan sesuka hati di buka/gunting dan dijahit," ujar Zhao seperti dikutip lewat Ananova.com.

Anonymous Ancam Lumpuhkan Facebook dan Zynga


Unic29.com - Group hack Anonymous dilaporkan mengancam akan menyerang dan melumpuhkan website Zynga dan Facebook. Ancaman itu terkait rencana ZYnga yang akan memberhentikan lima peratus pekerjanya.
hacker
Ancaman tersebut disampaikan Anonymous melalui sebuah video di Youtube. Alasan mereka melakukan serangan tersebut kerana perlakuan semena-mena pengeluar game tersebut pada pekerjanya.
Selain mengancam melumpuhkan website, Anonymous juga mengancam akan menyebarkan game yang telah mereka curi dari server Zynga.
Menurut informasi zamrudhijau, Anonymous akan menyerang website Zynga dan Facebook pada 5 November.
Tak jelas maksud Anonymous ikut menyertakan Facebook dalam ancamannya. Namun upaya itu nampaknya kerana kedekatan hubungan kerja antara facebook dan Zynga. Menurut laporan kewangan, 14 peratus keuntungan facebook berasal dari Zynga.
Ancaman tersebut menyusul rencana Zynga merestrukturisasi perusahaannya. Upaya perbaikan tersebut dilakukan menyusul laporan pendapatan yang mengecewakan pada suku ketiga 2012. Salah satu upaya perbaikan adalah menutup pejabat mereka di Boston dan mengurangi pekerja di pejabat mereka yang lain

CPU dibuat daripada botol,gempak beb..

Apa jadi sech kalau CPU komputer berada di dalam Botol minuman!!!! wah tak terbayang boleh hidup tak komputernya....Aneh-aneh aja  yang di lakukan orang...sampai CPU komputer pun boleh berada dalam Botol minuman.barangkali dengan melihat gambar ini boleh jadi kalian terinspirasi juga buat CPU komputer dengan barang yang lain.... 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved