Wow.. Christina Aguilera Tidak Suka Pakai Under****

on 21 Oktober 2012


Walaupun Christina saat ini sudah mempunyai anak, tapi tahukah Kamu kalau ternyata Christina Aguilera sering pergi tanpa mengenakan pakaian dalam. Penyanyi kelahiran Amerika S7arikat itu merasa bebas dengan hal tersebut. Wow…
“Aku tidak suka memakai pakaian dalam. Aku suka mengenakan pakaian tersebut dan ingin merasakan sebebas mungkin. Itu seperti siapa aku,” kata Christina.
Di sisi lain, Christina tidak merasa takut saat dirinya mengalami proses penuaan dan dirinya juga tidak takut menjadi tua.
“Beberapa orang takut perubahan dan merasa yang semakin tua adalah hal yang buruk, tapi aku benar-benar menyukai kedewasaan dan memperoleh kebijaksanaan,” papar Christina.
“Pengalaman hamil dan memiliki anak dan melihat tubuh wanita itu sangat luar biasa,” tambahnya.
\

Nenek jadi popular kerana scooter mini


Seorang nenek pencen yang telah berusia 74 tahun, baru-baru ini telah dinobatkan sebagai selebriti online kerana kegemarannya menggunakan scooter mini ketika Ia ingin pergi ke tkedai. Penobatan “Perth Scooter Gran” ini mulai mencuat ke berbagai dunia ketika video nenek bernama Barbel Roerig ini di muat naik ke youtube.
Nenek ini kerap menggunakan scooter lipatnya itu disepanjang trotoar Perth. Kerana videonya itu, Nenek Roerig memiliki banyak fans di Facebook dari berbagai negara, mulai dari Amerika, Australia, Indonesia, Mexico, dan bahkan Afghanistan.
Si nenek, Barbel Roerig dengan Scooter Mini nya
Pada suatu kesempatan, media setempat mengabarkan bahawa kebiasaannya menggunakanscooter itu bukanlah tanpa alasan. Justru Ia memilih scooter sebagai penolongnya kerana Ia menderita sakit di lutut sejak sembilan tahun lalu.
Sang nenek terinspirasi menggunakan scooter itu sejak Ia melihat banyak staff Airport di Oslo menggunakan scooter untuk membawa banyak barang. “Mulai saat itu saya pun menggunakanscooter, dan alat itu sangat menolong saya,” ungkapnya.


Alamak, Ini Gereja Atau Toko Buku?


Gereja yang sudah berdiri sejak abad ke 13 ini merupakan gereja yang cukup bersejarah. Gereja Dominican yang terletak di Maastricht, Belanda, ini sempat menjadi fungsi aslinya Iaitu sebagai tempat beribadah, gudang, tempat arsip, tempat parking basikal dan akhirnya kini di gubah menjadi sebuah kedai buku modern.
Perubahan yang terakhir itu digagas oleh sebuah perusahaan arkitek Merkx + Girod. sekumpulan arkitek itu kemudian merubah sebagian sudut gereja tua tersebut diantaranya dibagian tower, menambah tiga lantai yang terbuat dari baja, beberapa rak buku besar, memasang lift, tangga dan lainnya.
Nuansa gereja lama itu pun tak terlalu dihapuskan oleh sang perancang, sebab dibeberapa sudut bangunan, pengunjung juga masih boleh melihat keindahan beberapa lukisan di langit-langit gereja sambil bersantai di cafe yang berada di dalamnya. 
 









 









 









 







Video, Pelancung Wanita Diperk*** Lumba-Lumba



Tertangkap kamera video, seekor lumba-lumba melompat ke atas tubuh seorang wanita dan membuatnya terlentang. Lomba-lumba itu lalu menggoyang-goyangkan tubuhnya persis di di arah kelamin wanita muda itu.

Peristiwa itu berawal dari seorang pelancung  wanita yang duduk di tepi kolam, mengenakan pakain agak mini. Kedua kakinya dimasukan ke dalam air sambil digoyang-goyang, terlihat seluar dalamnya berwarna putih.

Entah kerana melihat seluar dalam itu, atau bagaimana, tiba-tiba lumba-lumba bernama Hilarious menghampirinya, dan naik ke atas tubuhnya, lalu merebahkannya dalam posisi terlentang. Kemudian badannya digoyang-goyang, seperti sedang bersetubuh.


Peristiwa itu, dirakam oleh seseorang dengan kamera video lalu dimuat naik di YouTube. Video di YouTube itu telah diklik lebih dua juta kali.

Tidak jelas peristiwa tersebut terjadi dimana dan bila. Dailymail menyiarkan pada Sabtu 18 Ogos 2012, dan menyebutkan bahawa video itu di bahagian hiburan YouTube. Video yang diupload pada bulan Julai tahun lalu itu, telah mengumpulkan jutaan hits di minggu lalu.

Bagaimana sebetulnya kehidupan seks lumba-lumba? Sebuah pasukan peneliti pada enam tahun lalu yang mempelajari perilaku dari 120 lumba-lumba Bluenose di Shark Bay, Australia Barat, menemukan bahwa lumba-lumba menunjukkan gaya seperti manusia dalam praktek-praktek seksualnya


Robot Pelukis Mimpi



Kalau sebelumnya hadir robot yang boleh memasak, dan membawa snack, kini hadir lagi robot yang boleh melukis mimpi anda. Robot ini hadir di salah satu kamar iaitu kamar 202 Hotel Ibis Berlin Jerman. Di dalam kamar ini robot yang memiliki lengan untuk melukis ini dapat mengubah data tidur tamunya ke dalam sebuah kanvas.

Hotel ini menawarkan pengalaman yang berbeza kepada tamunya dengan menempatkan sebuah Robot Sleep Art di dalam kamar tersebut. Robot ini dapat bekerja dengan ktil  khusus yang dilengkapi dengan 80 sensor. Sepanjang malam, sensor ini mengambil data pergerakan tidur anda, suhu, dan suara. Algoritma ini yang nantinya diterjemahkan ke dalam kanvas dengan sapuan berus menggunakan palet empat warna.

Beberapa hasil goresan robot ini mengingatkan kita akan doodling geometris Spirograph. Kadang-kadang terlihat seperti jalan cahaya yang dibuat oleh kunang-kunang. Nah kalau anda mendengkur akan diterjemahkan menjadi lukisan abstrak ekspresionisme. Robot ini sudah melakukan uji coba kepada 100 orang tamu dalam enam bulan untuk menghasilkan seni tidur yang indah, dan berjalan pada 50.000 baris kod. Untuk lebih jelasnya silakan lihat video berikut ini :



sumber


Rumah Terpanjang Di Dunia, Sepanjang 150 Meter



Rumah ini terletak di atas bukit Khao Yai, THailand dan direka oleh Shinichi Ogawa & Associates dari Jepun. Rumah ini merupakan rumah terpanjang di dunia iaitu sepanjang 150 meter dan dilengkapi dengan kawasan rumah, kolam renang dan bilik yang sangat panjang. 

















Sumber


Model Rambut Perempuan Berbentuk Haiwan


Seniman berbakat eksentrik, art director dan desainer busana dari Tokyo, Nagi Noda adalah seorang visioner belum pernah terjadi sebelumnya. Tak terkekang dari setiap batas disiplin atau industri, kerja Noda meluas dari desain buku sampai kemasan musik, untuk film pendek, video musik dan iklan, bahkan untuk desain pakaian. Noda disupport banyak dengan Partizan, sebuah lembaga terkemuka yang mewakili mutakhir direktur, fotografer dan seniman. Lihat salahsatu karya pemikirannya yang bermain dengan tatanan rambut berbentuk haiwan.



Sedar Sesaat Sebelum Doktor 'Mengambil' Organ Tubuhnya


 
Carina Melchior 

Seorang gadis Denmark terjebak dalam keadaan koma setelah mengalami kecelakaan kereta tragis. Tetapi secara ajaib ia terbangun sesaat setelah dokter menyatakan otaknya telah mati dan siap memanen organ tubuhnya.

Dokter menilai peluang Carina Melchior (20 tahun) untuk pulih sangat rendah dan meminta keluarganya mempertimbangkan derma organ. Orangtuanya pun setuju dan dokter melepas respirator atau alat bantu nafas yang melekat di tubuhnya.

Namun ketika doktor di Aarhus University Hospital, Denmark, tengah mempersiapkan dirinya untuk derma organ, secara tiba-tiba Carina membuka matanya dan mulai menggerakkan kaki.

Kejadian ini tentu saja membuat terkejut seluruh staf di rumah sakit, terlebih orangtuanya, kerana ia  terbangun setelah dinyatakan mati otak dan dokter siap 'mengambil' organnya.

Remaja ini kini masih dalam masa pemulihan di sebuah pusat rehabilitasi dan sudah mampu berjalan dan berbicara.

Namun keluarganya mahu menyaman rumah sakit dan mengatakan bahawa dokter telah memutuskan untuk mencabut alat penunjang kehidupannya terlalu cepat agar dapat mengambil organ tubuhnya.


Tentu saja hal ini menjadi trauma yang besar baik bagi Carina mahupun orangtuanya, yang telah yakin tidak ada lagi jalan keluar yang boleh dilakukan sehingga akhirnya menyetujui menyumbangkan organ tubuh putrinya.

Carina mengalami kecelakaan kereta pada Oktober 2011. Dia dirawat di rumah sakit dan tinggal di sana selama tiga hari sebelum doktor mengatakan bahawa aktiviti otaknya memudar dan berkonsultasi dengan keluarga untuk menghentikan pengubatan. Orangtuanya kemudian setuju untuk menyumbangkan organ tubuhnya.

Padahal derma organ hanya dapat terjadi setelah kematian otak. Namun, dalam kes Carina, rumah sakit telah mengakui bahawa mereka membuat kesalahan serius dalam diagnosisnya.

sumber  

Ini Dia Iklan Yang Mengerikan Dan Menjijikan Yang Pernah Ada


 Iklan tidak hanya sebuah gambar semata dari sang empunya namun merupakan “senjata” yang boleh menghipnotis dan mengedukasi kepada calon pengguna tentang apa maksud dan tujuan pesan dari iklan tersebut. Di zaman sekarang sebuah iklan haruslah sangat kreatif!. Selain kreatif, iklan yang kontroversi juga mampu menyita perhatian publik, contoh foto para pemimpin dunia yang berciuman bibir.
Dan kali ini akan menampilkan iklan-iklan yang ANEH sekaligus MENGERIKAN!!! . Kita lihat sama-sama iklan-iklannya di bawah ini. Seperti yang dilansir vivanews.
nycomed : agoni

Caribu Bitter : canari
aware helpline :Verbal Abuse
Skin :deffy genetics
WWF :Blood
Human For animals :Seal
indiact :BobCat

Inikah cara yang betul ajar anak buang air besar?

 lihat sendiri betulkah caranya begini?

Lelaki ini menang loteri selepas sehari diputus oleh kekasihnya


detail berita


Sumber 

Wah..lelaki ini guna kereta mewah untuk jual kasut Nike tiruan


detail berita


 mewah dengan desain menawan sudah berhasil menarik perhatian pembeli,daripada menggunakan van.
Sumber

Hubungan Apple dan 666


detail berita


Sumber

Serpihan Bom Bersarang di Kaki Datuk Ini Selama 68 Tahun


detail berita


Sumber

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved