(Video + Gambar) lelaki curi bra

on 19 September 2012







Lelaki ke perempuan yang bogel sewaktu belajar?


mungkin lelaki kot..perempuan tak mungkin seberani begini...

Pada pendapat anda patut tak lelaki tolong bawa handbag kekasihnya?






sumber gambar : stomp.com.sg

Sebab pelancung tak suka keselamatan di lapangan terbang US











sumber : stomp.com.sg

kerana mereka suka meraba sana-sini

Wow..lelaki guna sekeping note 1 juta untuk beli barang



LEXINGTON: Polis berkata, seorang lelaki Carolina Utara cuba membeli barangan bernilai AS$476 (RM1,508) dengan sekeping wang ‘bernilai’ AS$1 juta, semalam.

Menurut jurucakap polis, Michael Fuller, 53, menunjukkan wang berkenaan kepada pekerja Walmart dan sedaya-upaya meyakinkan petugas itu kononnya ia tulen.


“Fuller cuba membeli pembersih hampa gas, pembakar gelombang mikro dan beberapa barangan lain menggunakan wang berkenaan,” katanya.


Petugas Walmart kemudian menghubungi polis selepas Fuller terus bertegas mendakwa wangnya sah digunakan.


Fuller kemudian ditahan untuk disoal siasat.


Nilai wang kertas terbesar yang sah di Amerika Syarikat ialah AS$100 selepas pengeluaran not AS$10,000 dihentikan pada 1969. - AP


[Sedih] Kerana kelaparan dan kehausan bontot lembu pun di jilat

dowadadsdoad
Melihat gambar diatas menjadikan kita patut bersyukur kerana dikurniakan makanan dan pakaian yang sempurna.Bayangkan kalau diri kita berada ditempat mereka ini….Inilah yang mereka terpaksa lakukan untuk bertarung hidup.Mereka akan melakukan apa saja asalkan perut  dapat diisi dan tekak dah dibasahkan..biarpun terpaksa menjilat bontot lembu….

[Ngeri] Proses gantung dan rotan lelaki yang membunuh 22 orang kanak-kanak

Lelaki ini telah membunuh 22 orang kanak-kanak dan ada di antara korbannya mereka yang berumur antara 7 dan 13 tahun telah dirogol sebelum dibunuh. Lelaki ini ditangkap, di rotan dan digantung sampai mati.









Perompak masuk Islam setelah merompak


Ini kisah nyata dan terjadi di Amerika. Seorang pemilik kedai yang sedang menjaga kedainya masuk dalam tajuk utama pemberitaan di berbagai media masa dan elektronik setelah pertemuan tidak terduga dengan seorang perompak yang bersenjatakan pemukul baseball masuk ke kedainya. Uniknya, dalam kejadian tersebut sang perompak kemudian akhirnya masuk Islam ditangan si pemilik kedai tersebut.



Muhammad Sohail, 47, kala itu tengah bersiap untuk menutup kedainya tepat pada tengah malam ketika tiba-tiba – “terlihat dalam kamera CCTV/pengawas” – ada seorang lelaki yang datang menghampirinya dengan membawa tongkat pemukul baseball dan meminta Sohail untuk menyerahkan sejumlah wang.

Tidak mahu tunduk kepada penjahat tersebut, Sohail langsung meraih senapang shotgun yang diletakkan dibawah lacinya. Merasa kalah dalam hal senjata, lelaki bertopeng tersebut langsung kehilangan nyali, seketika itu dia menjatuhkan tongkat pemukulnya ke tanah dan berlutut memohon ampun sambil menangis.

Perompak tersebut mengatakan bahawa dia terpaksa merompak untuk memenuhi keperluan keluarganya yang tengah kelaparan.


“Tolong jangan panggil polis, jangan tembak saya. Saya tidak punya wang, saya tidak punya makanan di rumah saya,” tutur Sohail menirukan kata-kata perampok tersebut. “Dia menangis tersedu-sedu seperti seorang bayi kecil,” tambah Sohail.
Tidak seperti kebanyakan warga kulit putih AS lainnya yang langsung memanggil polis jika berada dalam situasi yang seperti itu, sang pemilik kedai justru membuka dompetnya lalu mengulurkan wang tunai sebanyak $40 berikut sebungkus roti, namun dengan satu syarat, lelaki tersebut harus berhenti sama sekali tidak pernah lagi akan merampok.

Seraya memberikan wang Suhail berkata, “Pulanglah.,kembalilah kepada keluargamu!. Terlihat saat menerima wang $40 tersebut, sang perompak tampak sangat terkesima.” Perampok itu terpegun atas wang yang ia terima kemudian secara tidak terduga ia mengatakan kepada Suhail bahwa dia ingin menjadi seorang Muslim seperti Suhail.

Suhail dengan disertai rasa takjub kembali berkata, “Apakah kamu serius dengan ucapanmu itu?”

Sang perampok dengan yakin menjawab, “Ya. Saya ingin menjadi muslim sepertimu..!”

Sohail menuturkan bahwa dirinya kemudian meminta perompak tersebut untuk ikut mengucapkan dua kalimat syahadat seperti yang dia ucapkan sembari mengangkat sebelah tangannya, kemudian keadaan tersebut diakhiri dengan berjabatan tangannya.

Kemudian Suhail berkata. “Tunggulah di sini sebentar, saya akan ke belakang mencarikan sesuatu untuk anda mungkin terdapat susu di belakang yang juga boleh anda bawa pulang.” Namun ketika Sohail kembali, sang perampok sudah meninggalkan kedai.

Setelah beberapa bulan kemudian, sang perompak mengirim surat kepada Suhail dan di dalam surat berisi wang 40 Dollar dengan maksud mengembalikan wang yang telah diberikan Suhail sewaktu dirampoknya.

Isi judul surat itu menyebut “Your Change My Life”, Maksudnya bahwa Suhail telah mengubah hidupnya. Walau pada kenyataannya, Suhail tak pernah tahu dan mengenal siapa lelaki yang telah merampoknya itu.

Di akhir Surat, Sang mantan rampok itu mengakhiri coretan suratnya dengan “by Your Muslim Brothers” (dari Saudara Semuslim Anda), sang mantan perompak benar telah menjadi Muslim. Subhanallah… 



Sumber : http://zilzaal.blogspot.com


Gila...Iklan web ajak isteri berlaku curang buat para suami marah di Sepanyol

MADRID, RIMANEWS – Iklan sebuah web di Madrid, Sepanyol, membuat kemarahan kaum lelaki negara itu. Kerana iklan tersebut mengajak kaum perempuan bersuami untuk berlaku curang atau berselingkuh.

Kaum lelaki yang gusar membuat halaman khusus di Facebook, sebagai media untuk mengungkapkan kemarahan terhadap iklan yang terpampang di jalan utama Madrid itu.

Seperti diberitakan guardian.co.uk, poster iklan yang dipasang web victoriamilan.es tersebut berbunyi “Hidupkan ghairah Anda, Berselingkuhlah!”

Iklan itu bergambar foto seorang perempuan yang tengah tersenyum dengan tangan memeluk lelaki selingkuhan.

“Anda seharusnya malu mempromosikan perselingkuhan,” tulis seorang lelaki di halaman Facebook tersebut.

“Situs itu membuat saya muak. Moral seperti apa yang hendak anda promosikan?,” tulis komentator lainnya, Loles Falkner Falgueras, yang mengaku sebagai seorang pengarah sebuah perusahaan digital. “Saya berharap bisnis ini segera bankrup, sebab sebahagian besar orang setia pada pasangannya.”

Web selingkuh itu mengatakan merupakan web kencan pertama di Eropah dengan manargetkan perempuan menikah sebagai sasarannya. “Hidup hanya sekali. Kami menawarkan suasana yang memungkinkan anda menikmati hidup. Mengenal dan berkencan dengan seorang lelaki” demikian promosi yang ditawarkan.

Bahkan, web tersebut memuat testimoni yang dikatakan datang dari klien mereka. “Saya telah menemukan sejumlah lelaki dan bersenang-senang,” ujar klien yang bernama Isabel dan berusia 31 tahun itu.

5 Anak Rockstar Yang Seksi

Para Rockstar yang selalu bersahabat dengan muzik keras ternyata mempunyai puteri-puteri yang lembut, seksi, dan cantik. Inilah 5 puteri para Rockstar yang seksi tersebut.

1. Georgia May Jagger


Wanita bernama asli Georgia May Ayeesha Jagger dan lahir pada 12 Januari 1992 adalah anak dari Mick Jagger, penyanyi band Rolling Stones dari model Jerry Hall yang merupakan perempuan ketiga yang memberi Mick anak, Georgia adalah adik dari aktris Lizzy Jagger.

2. Daisy Lowe


Daisy adalah puteri dari penyanyi, pencipta lagu dan perancang busana Pearl Lowe dan rocker Gavin Rossdale yang lahir pada 27 Januari 1989.

3. Zoe Kravitz


Zoe Isabella Kravitz adalah seorang artis, penyanyi dan model, puteri tunggal dari penyanyi Lenny Kravitz.

4. Norah Jones


Penyanyi jazz Norah Jones merupakan anak dari pasangan pemain sitar India, Ravi Shankar dan produser konsert, Sue Jones. Lahir 30 Maret 1979 dengan nama Geethali Norah Jones Shankar di Bedford-Stuyvesant, Brooklyn, New York.

5. Peaches Geldof


Peaches Honeyblossom Geldof adalah seorang jurnalis, presenter TV dan model yang kini berusia 22 tahun. Ia adalah puteri kedua dari rocker Bob Geldof dan Paula Yates. Dan merupakan isteri dari Max Drummey, personel band Chester French.

Gemuk tapi stylish

Georgina Doull, seorang gadis berbadan besar yang tinggal di Great Britain, telah membuat satu blog untuk menampilkan semua rekaannya untuk memberikan inspirasi ke orang berbadan besar.Walupun mempunyai bentuk tubuh yang besar tetap boleh bergaya...untuk ke blognya sila klik












bk-kepada yang berbadan besar anda masih boleh bergaya dan jangan rendah diri.Yang paling penting aurat hendaklah dijaga dalam kita sibuk untuk bergaya.



Hamil Akibat Pergi ke Warung Pakai Tuala


TRIBUNNEWS.COM, BATAM - Ini peringatan bagi Anda kaum Hawa. Jangan pergi ke warung hanya mengenakan tuala
Tina (16), bukan nama sebenarnya, tak sedar kemolekan tubuhnya membuat si pemilik warung tergoda, saat ia membeli shampoo mengenakan tuala
Feriyek, pemilik warung, tersulut nafsunya kala melihat keindahan lekuk tubuh Tina (16) yang menonjol.
Saat itu, Julai 2011, Tina sebenarnya akan mandi di sumur umum. Namun, ia singgah sebentar untuk membeli shampoo di warung Feriyek.
Tina memang terbiasa mengenakan selembar tuala saja, jika hendak mandi di sumur umum. Di warung itulah Feriyek tergoda melihat kemolekan tubuh Tina.
Tanpa pikir panjang, Feriyek yang merupakan tokoh masyarakat di daerahnya, lantas menarik Tina masuk kedai, dan terjadilah perbuatan mesum.
Feriyek sebenarnya bukan orang baru bagi korban. Ia sering memberi Tina wang jajan. Kanera ulah mesum pertamanya tidak ketahuan orangtua Tina, Feriyek lantas mengulangi lagi perbuatannya seminggu kemudian.
Hubungan terlarang Feriyek dan Tina terus terjadi berulang-ulang. Tak ayal, Tina hamil. Feriyek, warga Tanjung Pengapit, Galang, Batam, kemudian dilaporkan oleh orangtua Tina ke polis. Ia lantas ditangkap tanpa melawan.
Sidang yang dipimpin Thomas Tarigan di PN Batam, memvonis Feriyek dengan hukuman lapan tahun penjara, ditambah denda Rp 60 juta subsider dua bulan kurungan. Vonis ini empat tahun lebih ringan dari tuntutan jaksa penuntut umum, yakni 12 tahun penjara.
"Terserah kamu mahu terima atau tidak, atau justru mahu mengajukan banding dalam waktu tujuh hari. Yang penting, saat ini kamu harus kembali ke tahanan. ," jelas Thomas.
Menanggapi hal itu, penasihat hukum Feriyek tidak mengucapkan niatnya untuk banding.

Percaya tak ini kek?









Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved