Awek malang dibuka seluar dan diraba oleh pekerja sebuah kedai baju di Mall

on 17 September 2012


bukan awek ni tapi yang lain...
tekan spoiler dibawah untuk mengetahui awek yang malang ini




TEKAN UNTUK LIHAT AWEK MALANG INI:







Photobucket

Photobucket

bk-sorry buat lawak hari ini...kasi happy-happy sikit


Akibat salah asuhan..begini jadinya





Hebat..Pelukis Unik Yang Membuat Lukisan Seperti Bersatu Dengan Pelukisnya


Ketika Alexa Meade melukis modelnya, dia benar-benar melukis untuk dijadikan kanvas sekaligus model lukisan.

Meade (24), seniman asal Washington DC, Amerika Syarikat, ini menciptakan karya mengagumkan dengan melukis di modelnya.

Peralatan serta latar belakang model itu dilukis agar terlihat benar-benar sebagai sebahagian dari sebuah lukisan.

Kemudian dia mengambil gambar lukisan tersebut dan memberinya efek sehingga tidak ada yang percaya bahawa gambar tersebut bukan lukisan pada umumnya.

Meade yang bekerja di galeri Irvine Contemporary di Washington DC tidak pernah memiliki pendidikan di bidang seni serta tidak pernah mengikuti kursus melukis.

Dia menganggap dirinya sebagai seorang seniman yang bekerja pada "persimpangan lukisan, fotografi, pertunjukan dan instalasi."

"Pengalaman tidak selalu harus diinterpretasikan berdasarkan nilai wajah, melihat belum tentu harus meyakini," pungkasnya.



sumber

Anda pasti terkejut melihat apa yang dilakukan burung ini

Agaknya apa yang dilakukan oleh burung ini????
untuk tahu jawapan sila lihat gambar aksi 
seterusnya....













lihat leher mangsanya selepas berlaku
pergaduhan...

Akibat sering derma sperma


OAKLAND, KOMPAS.com — Sebab rajinnya mendermakan sperma, lelaki ini akhirnya harus dilarang menderma lagi. Kerana dari sperma yang dia dermakan sudah menghasilkan 14 anak.

Trent Arsenault (36), bujangan sehat dan memiliki keyakinan religius kuat, mendonorkan spermanya melalui iklan di internet. Dia memberikan spermanya secara cuma-cuma kepada siapa saja yang memerlukan.

Akan tetapi, upayanya mendonorkan sperma ini dianggap sebagai ancaman publik oleh Badan Makanan dan Ubat Amerika Serikat (FDA). FDA memerintahkan Arsenault menghentikan tindakan tersebut atau diancam kurungan satu tahun penjara dan denda 100.000 dollar AS.

Arsenault berkeras, memberikan sperma merupakan aksi nyata dalam memberikan kasih kepada sesama manusia. Hal ini membuat dirinya dan FDA berseteru tentang topik yang pertama kali terjadi.

"Jika saya dilarang, berErti ada banyak pasangan yang tidak memiliki anak. Apakah pemerintah perlu sampai mengatur urusan bilik tidur warga?" gugatnya. (Reuters/JOE) 

Sumber :Kompas Cetak

Ni bapak aku punya bank


memang tak agak-agak..selamba je..mungkin bank ni bapak dia punya

Jom tengok proses pembedahan mayat digunakan untuk seludup dadah






semuanya dilakukan semata-mata kerana wang...


Kesian..Wanita Dibiarkan Telanjang Di Jalan Setelah Diajak Berhubungan Seks


Dalam keadaan telanjang bulat, seorang wanita ditemukan di Jalan Kota Muara Bungo, Jambi. Wanita tersebut mengaku bahawa beberapa saat sebelumnya ada seorang lelaki yang berniat mengajaknya untuk berhubungan seks.

Eka Gustina, Polisi Pamong Praja Muara Bungo mengatakan bahwa ada seorang wanita yang diduga mengalami gangguan jiwa melepas pakaiannya di tepi jalan.

Wanita yang diduga mengalami gangguan jiwa ini telah disuruh seorang lelaki untuk menanggalkan seluruh pakaiannya dan kemudian akan diajak berhubungan intim, begitulah kira - kira pengakuan dari wanita tersebut, kata Eka Gustina.

Anehnya, setelah wanita tersebut membuka seluruh pakainnya, lelaki tersebut justru pergi meninggalkannya.

Sayang sekali, kami merasa kesulitan mengidentifikasi dan mencari informasi lebih lanjut tentang kes ini, baik darimana asal - usul wanita tersebut mahupun siapa pelaku lelaki yang telah melakukan tindakan tidak terpuji terhadap wanita yang diduga mengalami gangguan jiwa ini, wanita tersebut selalu berubah - ubah memberikan keterangan kepada kami, tambah Eka Gustina.

[Pelik] Ceraikan isteri kerana kejutkan daripada tidur untuk pergi kerja

 Seorang lelaki menceraikan  isterinya setelah cuba membangunkannya untuk pergi  kerja di suatu pagi.

Lelaki Arab Saudi yang identitinya dirahsiakan dan berusia 23 tahun ini untuk ketiga kalinya menceraikan isteri dengan alasan yang sama dan juga kerana anaknya yang nakal.

"Ketika isterinya membangunkannyauntuk segera pergi bekerja dia kemudian sangat marah dan menceraikan isterinya sektika itu juga," demikian tulis sebuah akhbar tempatan.

Dia cuba meminta maaf dan berharap agar pernikahannya boleh kembali namun orang tua si isteri menolak menerimanya kembali. "Dia sudah cuba bertemu dengan keluarga isterinya namun mereka mengatakan dia tak akan pernah melihatnya lagi," demikian disampaikan seorang sumber. Dalam hukum Islam,  suami bioleh menjatuhkan talak kepada isteri dengan kata-kata tersebut sebanyak tiga kali.-Tribunnews.com 

Unik betul design hotel baru ini

The Inntel  Hotel,baru di buka di kota Zaandam Belanda .Designnya yang aneh, menyerupai sejumlah rumah ditompok. Inntel Hotel merupakan gagasan dari pereka Belanda, Wilfried van Winden. Banyak dari kita lihat hotel sebagai rumah sementara, jadi dia cuba untuk menekankan idea ini dengan merancang untuk terlihat seperti sekelompok rumah Zaan tradisional, ditompok satu sama lain. Hasil visinya bersifat unik dan Mengenal, dan pasti menakjubkan.Hampir 70 rumah di reka Inntel Hotel, sebahagian besar warna hijau dan biru.




Persahabatan antara angsa dan anjing

IkadaNews - Haiwan pun tahu soal balas budi. Demikianlah kalimat yang boleh menggambarkan persahabatan haiwan unggas dan mamalia ini.

 Seekor anjing dan seekor angsa nampak begitu bersahabat, setelah sang angsa diselamatkan dari hentaman sebuah kereta oleh si anjing.

 Yu Yanping (47), ialah pemilik dua haiwan tersebut. Yanping mengaku ketakutan ketika pertama kali melihat anjingnya membawa seekor angsa lemas ke halaman rumahnya di desa Jiujiawan, Urumchi, China Barat Laut.

 Tapi ternyata anjing itu memiliki niat yang baik. Dia tampak tergopoh-gopoh membawa sang angsa yang dalam keadaan cedera. Angsa malang itu diselamatkan tanpa bulu di beberapa bahagian tubuhnya.

 "Saya fikir ketika itu dia akan makan angsa tersebut. Ternyata anjing saya malah menurunkan angsa itu dari mulutnya dan menjilati angsa itu, sejak itu mereka menjadi tak terpisahkan. Mereka makan dari mangkuk yang sama dan bahkan berada di kandang yang sama,” ujar Yu, seperti dilanpor Orange, Rabu (4/5/2011).

 Seperti mengalami suatu trauma, ketika ada bunyi hon dari sebuah kereta, angsa tersebut akan sangat terkejut dan terlihat ketakutan. Si anjing pun akan menggonggong keras sekali seperti sedang melihat seorang perampok.

Toilet yang memalukan penggunanya


Setiap hotel biasanya menawarkan berbagai fasiliti yang menarik mahupun unik untuk menarik para konsumen menginap di tempatnya. Mulai dari fasiliti kamar mandi wap, sport center hingga pemandangan indah yang mungkin ada di sekeliling hotel.

Sebuah hotel bintang lima di New York baru-baru ini menjadi pusat perhatian kerana menawarkan pemandangan 'indah nan unik' yang mungkin belum perna ada sebelumnya. Namun sayangnya pemandangan 'indah' tersebut justru bukan diberikan kepada para konsumennya yang menginap, melainkan para pejalan kaki yang setiap hari melewatinya.

Adalah klub Boom Boom Room yang berlokasi di Standar Hotel di Manhattan, New York. Kelab ini menjadi perbincangan kerana memungkinkan para pengguna di toiletnya dapat terlihat oleh para pengguna jalan yang berada 18 lantai di bawahnya, berkat kaca transparan setinggi 10 kaki.

Di sini, pengguna jalan kaki dan pelancung yang sedang berkunjung ke High Land Park, sebuah area publik yang dibangun di sebuah jalur kereta bersejarah, dapat dengan mudah melihat berbagai aktiviti yang dilakukan oleh pengguna di dalam toilet hotel tersebut, mulai buang air besar, kencing, hingga mandi.

Lucunya, pihak hotel tidak memberikan tanda peringatan di pintu masuk toilet sehingga banyak pengguna yang tidak menyadari jika mereka menjadi bahan tontonan yang mengasyikkan.


Toilet dengan pemandangan indah dari luar. 


Wanita ini tidak menyadari jika aksinya ditonton para pejalan kaki di bawah.

"Pemandangan di luar sungguh menarik, tapi pemandangan di dalam sangat menakutkan," ujar seorang pengunjung hotel dari Australia, David Langdon, seperti yang dikutip New York Daily News. "Saya boleh melihat orang melambaikan tangan ke saya! Saat duduk di atas toilet, Anda tentu tidak menginginkan orang lain melihat."


kaget! Turis asal China ini pasti tidak akan menyangka dapat tontonan gratis.

Anak David, Belinda Langdon, mengaku tidak menyedari hal tersebut sebelum akhirnya sang ayah memberitahu. Selama itu ia menganggap kaca besar yang dipasang di toilet itu tidak akan terlihat dari luar.  "Menakutkan," serunya kepada pejabat berita yang sama. "Orang-orang mengambil gambar. Anda hanya boleh berharap tidak ada yang mengenali Anda di jalan."


Masing-masing sibuk dengan dirinya tanpa menyadari apa yang terjadi. 


Beginilah aktivitas yang dilakukan oleh para tamu.

Saat dikonfirmasi mengenai hal ini, manager hotel Standard menolak memberikan komen.


Hotel Standard pernah membuat kontroversi di tahun 2009.

Ini bukan pertama kalinya hotel Standard menjadi headline berkat fasilitas semi-transparan miliknya. Sebelumnya di tahun 2009, para pejalan kaki di High Line Park diberikan tontonan gratis tentang berbagai aktivitas yang dilakukan oleh tamu hotel, termasuk di antaranya pasangan yang sedang berbuat mesum hingga syuting film porno.

(ma/dailymail)

Wah,Lelaki Ini Pasang Iklan Mencari Suami Baru Buat Isterinya


VIVAnews - Sebuah kisah cinta romantis pasti mengundang haru setiap penontonnya. Bagai sebuah filem fiksi, kehidupan Liu Li menggambarkan pengorbanan seorang suami agar isterinya hidup bahagia.

Li, 39 didiagonosis doktor dengan penyakitAnkylosing Spondylitis, sejenis penyakit tulang yang menjadikan semua tulang belakang menyatu. Pasukan medik mengatakan, walaupun penyakitnya dapat dibantu dengan ubat dan penahan rasa sakit, tetap saja penyakit ini tidak dapat disembuhkan. Lagipula biaya pengubatan terlalu mahal bagi Li.

Menghadapi masa depan yang suram, bekas mahasiswa kedoktoran dari Shizuang di timur China ini memujuk isterinya, Shi Zhihong, 37, agar menceraikannya dan mencari suami baru.

Li berharap, dapat menemukan calon suami bagi isterinya sekaligus ayah tiri terbaik bagi kedua anaknya. Dia nekad memasang iklan secaraonline yang berbunyi: “Tolong, tolonglah saya mencarikan suami yang baik untuk isteri saya. Saya tidak mahu jadi bebannya lagi.”

“Saya benar- benar sakit, dan sebentar lagi saya akan terperangkap di kerusi roda. Tapi isteri saya masih muda dan ia berhak melewati hari-hari dengan bahagia. Kalau tidak, saya tidak dapat beristirahat dengan tenang meskipun mati,” ujarnya seperti dikutip Telegraph.

Li merasa sangat tertekan dengan masalah yang ia berikan pada keluarganya. Akibat penyakitnya, ia tidak dapat bekerja dan kesulitan dana untuk membiayai pengubatannnya. “Saya telah mengusahakan yang terbaik, tapi saya rapuh dan mereka berhak mendapatkan yang terbaik. Hati saya lebih tenang apabila mereka sudah terjamin,” tambahnya.

Meski sang ayah mengharap hidup yang baru bagi isteri dan anak-anaknya, ketiga anggota keluarganya bergeming. Dengan polos, kedua anaknya menahan keinginan untuk tidak memakan permen kerana berfikir itu dapat membantu ayah mereka pulih seperti semula.

Pasangan ini mempunyai satu kesempatan terakhir mempertahankan keluarga mereka, dengan mengajukan permohonan kepada badan amal untuk membantu biaya pengubatan. “Kami adalah keluarga yang baik, tapi miskin dan kami perlu bantuan,” kata Zhihong. “Saya akan tetap jadi isterinya sekarang dan di kehidupan yang akan datang,” ucapnya.

Perempuan Ini Melukis Dengan Muntahan Dirinya



Millie Brown merupakan seorang pelukis yang mempunyai cara unik untuk menghasilkan sebuah karya. Pasalnya, Ia melukis dengan meminum susu berwarna, dan memuntahkannya ke atas kanvas, bahkan ke pakaian dirinya sendiri.
Millie hanya memerlukan susu berwarna dan memuntahkan muntahannya hingga akhirnya muntahan tersebut membentuk sebuah lukisan abstrak. Melalui lukisannya tersebut, dirinya merauk puluhan juta. Mungkin terkesan pelik dan menjijikan, namun seni tidak mempunyai batasan dalam membuat sebuah karya.

Ada bangau warna biru muncul

Sungguh sulit untuk dipercayai! Di kota kecil Biegen, Jerman Timur, muncul seekor bangau besar berwarna biru muda. Burung ini menarik perhatian masyarakat, dan meragukan apa yang dilihat benar-benar seekor bangau biru? (Bangau yang di Jerman disebut Storch ini biasanya berwarna putih)

Ahli ekologi menyatakan, ini hal yang mustahil, hingga sekarang hanya dikenal Bangau Putih dan Bangau Hitam, sedangkan Bangau Biru tidak dikenal. Bangau Biru tersebut senantiasa membersihkan bulunya sendiri, ini menunjukkan dia berharap dapat menghapus warna tak lazim di bulunya tersebut.


Pakar memperkirakan hal itu disebabkan oleh orang mengusik dengan menggunakan pewarna makanan dari pembuatan telur-warna Entah dengan cara dilemparkan atau disemburtkan. Yang jelas zat warna tersebut bukan berasal dari bahan kimia atau cat, kerana bulu si bangau tidak melekit dan masih mampu terbang.
Ada juga orang yang menunggu  hujan turun, hendak menyaksikan apakah bangau yang setelah basah kehujanan dapatkah kembali ke warna asalnya. Namun sesudah hujan lebat, bulu bangau itu masih tetap saja berwarna biru muda. Muncul pertanyaan baru: pada pergantian bulu berikutnya, bulu yang tumbuh baru, akankah berwarna putih atau biru?
sumber : situslakalaka.blogspot.com

Ajaib, Anak19 Bulan Ini Makan 6 Butir Viagra Sehari


ubat viagra biasa digunakan oleh orang dewasa untuk mengubati kejantanan, namun percaya atau tidak, di Inggris ubat viagra ternyata juga dikonsumsi oleh bocah balita berusia 19 bulan.

Eit tunggu dulu, pemakaian dosis viagra ini tentu saja memiliki tujuan yang berbeza. Cerys Small, anak kelahiran Newport, South Wales, ini harus memakan ubat viagra sebanyak 6 tablet setiap hari. Hal ini dilakukan agar Cerys bertahan hidup akibat penyakit jantung yang dibawa sejak lahir.

Dokter menemukan kelainan pada organ jantung Cerys saat dirinya masih berada dalam kandungan ibunya, Kerrie Small. Mereka pun memprediksi bahawa kemungkinan bayi terlahir dengan selamat hanya 50 peratus.

Saat lahir, Kerrie harus menjalani operasi jantung sebanyak tiga kali. Namun begitu ia diberi Viagra, penyakit jantung bawaan sejak lahir yang diderita Cerys perlahan-lahan mereda. Bahkan meningkatkan sirkulasi aliran darah sehingga wajah Cerys yang sebelumnya biru kini mulai terlihat cerah.

Kini keadaan bayi yang juga terlahir dengan masalah di usus dan perut itu benar-benar mengagumkan. Setidaknya ia sudah mulai belajar berjalan sejak dua bulan yang lalu. Ia pun mulai belajar bicara setelah selang makanan yang dipasang di hidung dan tenggorokannya dilepas. Bahkan Cerys sudah boleh mengucapkan kata-kata 'I want to talk'.

     
Berkat viagra kondisi fisik Cerys (19 bulan) semakin (kanan). Dia harus menjalani operasi saat berusia 5 bulan (kiri)

"Sangat menyenangkan kerana orang-orang tidak memandang ia aneh lagi. Dia senang bicara dan ingin makan sendiri," kata Kerrie. "Dia benar-benar mengagumkan mengingat apa yang doktor pernah katakan kepada kami. Ketika saya hamil, prognosisnya sangat menyeramkan. Kami bahkan tidak pernah menyangka dia boleh tinggal bersama kami hingga saat ini."


Cerys bersama dengan ayah, ibu serta kedua kakaknya.

Cerys merupakan anak bungsu pasangan Kerrie dan Gareth. Ia mempunya dua kakak yakni Evan serta Megan. Meski kini kondisinya semakin pulih dengan Viagra, Cerys tetap harus menjalani beberapa operasi lagi. Kerrie mengungkapkan kalau operasi tersebut akan dilakukan ketika putrinya berusia antara tiga hingga lima tahun. Namun yang pasti untuk saat ini, Cerys menunjukkan perkembangan fisik yang mengagumkan.

(ma/dailymail)

Semunya kerana sesuap nasi




Susah macammana pun pekerjaan perlu diteruskan..
hanya kerana mencari sesuap nasi.....
walaupun berat dan penat tetapi berbaloi kerana datangnya daripada
titik peluh sendiri.....


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved