Penampakkkan wajah hantu di tandas sebuah night club

on 05 September 2012



sumber gambar : stomp.com.sg

Nafsu seks membunuh wanita ini


Kerana dorongan seks yang terlalu tinggi, seorang perempuan di Inggeris meninggal dunia menggunakan 'sex toy' sambil menyaksikan tayangan pornografi. Pengasuh kanak-kanak bernama Nichola Paginton ini ditemui meninggal dunia di katilnya dalam keadaan separuh bogel dari pinggang ke bawah dengan tayangan porno di laptopnya dan sex toy yang terletak di sisi tubuhnya.
Hasil pemeriksaan doktor dia didapati degupan jantungnya tidak stabil kerana aktiviti seksnya.Dia dijumpai mati oleh majikannya.-kompas

Video Perkelahian Berdarah Gadis Hebohkan YouTube


Video mengejutkan gadis remaja 14 tahun yang terlibat dalam perkelahian hebat heboh di YouTube.

Perkelahian ini sengaja diatur antara gang beranggotakan 30 gadis dari salah satu sekolah di Sydney. Perkelahian ini dirakam seorang remaja laki-laki yang kemudian diedit dan diunggah ke YouTube.
Nampak, gadis-gadis ini meninju, menendang dan saling menjambak satu sama lain di parking kereta.

Perkelahian makin parah sehingga membuat banyak remaja ini berdarah. Dalam satu video, nampak perkelahian berhenti setelah hidung seorang gadis patah dan berdarah dan tersungkur ke lantai.

Menurut situs News.com, semua gadis yang terlibat sedang mencari anggota baru untuk gang berbahaya ‘See F****** Hurtsville’. Gadis 16 tahun yang mengalami patah hidung, Meaghan Ross, pun masuk hispital kerananya.

Gadis ini mengatakan gadis yang berkelahi dengannya, Tiamera Nelio (15), kini menjadi salah satu teman terdekatnya. “Kini orang tahu untuk tidak membuat masalah dengan saya. Bagus sekali YouTube bolehmenyampaikan pesan kami,” katanya seperti dikutip Dailymail


Rumah makan atas pokok yang unik






Restoran atas pokok yang unik ini terletak di Auckland, New Zealand.

Video..hebat kanak-kanak 2 tahun ini kenal nombor telefon hanya dari nada tekannya


Seorang kanak-kanak di daerah Shandong China, memiliki bakat istimewa. Sun Haoyang berumur dua tahun, bioleh mengenali nombor telefon dari nada tekannya. Bakat aneh ini diketahui secara tidak sengaja oleh orang tuanya.
[ Ma, Ibunda Sun Haoyang]:

"Saya akan ke pejabat ketika handphone saya hilang, jadi saya menelefon telefon yang hilang itu dengan telefon rumah. Anehnya, ia berteriak bahawa itu nombor telepon Ibu. Kemudian saya mengujinya dengan menekan nombor yang sama, dan ia berteriak lagi. Sangat aneh ia boleh membezakan setiap nombor yang saya tekan."

Haoyang jarang salah menyesuaikan nada tombol untuk angka. Untuk membuktikannya, wartawan lalu mengujinya.

[Sun Haoyang]:
"Lima, lapan, sembilan. Enam, sembilan, tujuh. Tujuh, dua, tiga. lapan, kosong, sembilan."
"Satu, tiga, enam. Satu, enam, tiga. Dua, satu."

Datuknya berkata, Haoyang tertarik dengan muzik dan nombor sejak dia masih kecil.

Videonya....






Parah..mak cik ketahuan tonton filem porno di cyber cafe






senyap-senyap je mak cik menonton...

Hiasan dalam kereta yang pasti buat kita melirikkan mata bila berhenti dilampu merah

















sumber gambar : stomp.com.sg

Ni kedai jual handset atau jual perempuan




ini sebuah kedai jual handphone di Russia...macam-macam cara dilakukan untuk
melariskan jualan mereka termasuk menjadikan wanita sebagai umpan...

Pelajar 'kena'kan professor mereka

Scott Burr, seorang profesor kimia di Gustavus Adolphus College, di Minnesota, kembali dari bercuti ,dia terus menuju pejabatnya dan didapatinya pejabatnya lebih terang dari sebelumnya.

Dia telah di'kena'kan oleh pelajar-pelajarnya yang nakal. Smua benda didalam pejanatnya, termasuk pen, buku dan kotaknya serta tisu semuanya dibungkus dengan aluminium foil. Para pelajar itu sangat teliti, mereka bahkan membungkus tisu dengan foil dan dimasukkan kembali ke dalam kotak.

Pada tahun-tahun sebelumnya, mahasiswa telah merubahpejabatnya menjadi kapal  laut dan membungkus kantornya dengan kertas warna pink. Tapi dia mengakui tahun ini benar-benar terkesan padanya, kerana ia belum pernah mengalami hal seperti ini.

Salah satu mahasiswa yang terlibat dalam kejadian ini mengatakan, dia dan rakan-rakannya menggunakan 10 gulungan aluminium foil, untuk membungkus seluruh barang di pejabat itu.




Tanya, Gadis Piatu Kanada yang Menemukan Damai dalam Islam


REPUBLIKA.CO.ID, TORONTO – Namanya Tanya. Kemiskinan membuatnya harus tinggal di pusat asuhan. Ibunya tak lagi mampu menanggung ekonomi keluarga sepeninggal ayahnya.

Ia pernah menghuni tiga rumah asuhan yang berbeza. “Selama waktu itu aku benar-benar sendirian. Aku tidak punya ibu, ayah dan tidak ada teman, tidak ada tempat dimana saya boleh berpegang,” katanya.

Dalam kesendirian itulah, ia mencari pegangan hidup: Tuhan. “Aku mulai menghadiri kebaktian di Gereja Pantekosta. Minggu menjadi hari yang kutunggu,” katanya. 

Beranjak ke usia remaja, ia bertemu seorang Muslim di sekolahnya. “Aku menjelaskan kepadanya lebih banyak tentang Kristian dan ia menjelaskan kepada saya tentang Islam,” katanya. Namun, sang teman selalu menyangkal penjelasannya, dengan alasan yang logik.

Tak ingin terpengaruh, ia ke perpustakaan dan meneliti lebih lanjut tentang Islam, Kristian, dan semua agama, “Pintu-pintu terasa mulai terbuka bagiku,” ia menggambarkan.

Islam, yang kerap dipandang sebelah mata orang Barat, tiba-tiba memukaunya, setelah membaca beragam literatur. “Islam memberi tuntutan nyata bagi umatnya,” katanya.

Ia bimbang. “Aku tidak boleh makan, aku tidak boleh tidur, aku tidak boleh berpikir, aku gelisah. Ini tidak masuk akal lagi,” katanya.

Akhirnya, ia memutuskan untuk berdoa pada siapapun Pencipta-nya.  “Tolong jawab aku,  beri aku arah dan pijakan. Beri aku pegangan. Aku hampir hilang,” ia mengisahkan doanya saat itu.

Alhamdulillah, katanya, dalam dua hari, ia segera menemukan jawaban. Saat itu, ia tengah berada di dalam kelas 11 mengikuti pelajaran matematik. Islam dan Muhammad, dua kata itu yang mengisi hatinya. Ia terlonjak dan berlari ke luar kelas. “Hatiku hanya diisi dengan sukacita,” katanya.

Ia pergi ke toilet. “Aku tak tahu apa itu wudhu, tapi aku tahu Islam menganjurkan bersuci. Aku menyiram wajahku, mencoba untuk mendapatkan suci itu,” katanya.

Ia menemui temannya yang Muslim, dan meminta di Islamkan. Sang teman mengajaknya ke rumahnya, dan mengenalkan pada orang tuanya.

Mereka tak  langsung mengislamkan Tanya. Alih-alih memimpinnya bersyahadat, mereka malah memberinya pakaian, buku-buku, dan kehangatan sebuah keluarga. Baru setelah ia menyatakan kemantapan hatinya berIslam, mereka menghantarkan Tanya ke masjid untuk bersyahadat.

“Hidupku telah benar-benar berubah setelah itu,” akunya. Kini, ia tak lelah berbagi tentang bagaimana ia mendapatkan kedamaian batin dengan banyak orang. “Bukan dengan ke disko, minum, atau hura-hura. Tapi dengan mendekat pada Allah.”

Penumpang yang pentingkan diri sendiri

Perhatikan gambar dibawah ini...
situasi didalam bas....
Ada seorang penumpang yang penting kan diri sendiri..
sanggup meletakkan kakinya di tempat duduk sebelahnya
yang kosong semata-mata tak mahu orang lain 
duduk di sebelahnya...




Mak cik naik segan tengok anak dara seksi sebelahnya


dia sebagai perempuan pun naik seram tengok wanita seseksi begini

Gaun Pengantin Terbesar Di Dunia


Untuk beberapa, memiliki gaun pengantin yang dibuat adalah sebuah kemewahan, tetapi 
untuk Susanne Eman itu adalah satu-satunya cara dia akan yakin gaunnya sesuai.

Ibu Arizona  yang berharap untuk memecahkan rekor dunia kerana menjadi manusia paling gemuk,
 sibuk merencanakan pernikahannya dengan tukang masak, Parker Clack, dan gaun itu perlumencakup
semua 800 pound-nya.

 
Susanne Eman, ibu dengan berat badan 800 pounds  yang hampir untuk mencapai rekod
 sebagai wanita paling gemuk .
Tantangan monumental membuat gaun ukuran ini telah diberikan kepada penjahit Judy Goff .
Oke, kita memiliki sekitar 15 meter kain di sini dan kita perlu 45 meter kain lagi, jadi sekitar tiga 
kali jumlah ini untuk menyelesaikan gaunnya, "katanya.

 

Penjahit Judy Goff harus menggunakan sekitar 45 meter kain untuk membuat gaun wanita asal 
Arizona tersebut.

 
Penjahit  gaun pengantin tersebut Judy Goff mengatakan  dia memerlukan  45 meter kain untuk
 membuat gaun bahkan meskipun fakta bahawa gaun pengantin itu akan menjadi tanpa lengan 
sesuai keinginan pengantin.
"
 
Eman memilih contoh bahan dan kerudung yang akan dipakainnya untuk hari besar.
 
Pinggang  Eman berukuran 107.5in mengejutkan, atau sembilan kaki, ini merupakan  salah satu gaun
 pengantin terbesar yang pernah dibuat.


Itu baru sebagian kecil dari makanan sehari-hari yang telah memberinya ukuran pinggang 107,5 inci, 
atau, sembilan, kaki mengejutkan.

Setelah diukur, Eman juga mencoba kerudung dan potongan kepala, berbicara dengan bersemangat
 tentang harapannya untuk pernikahan.

"Aku merasa seperti pengantin. Aku tidak  bina menunggu, "kata si dia. 'Saya suka warna putih 
gading, tidak sepenuhnya putih. Kerana jika saya memakai benar putih, saya jamin saya seperti
 menumpahkan sesuatu di atasnya. "
 
Dalam perjalanan mereka: Suster Cassie mendorong Eman ke mobil dalam perjalanan mereka untuk 
fitting gaun pengantin disela-sela itu mereka menuju suatu tempat makan untuk membeli makanan 
ringan.
Ibu dari dua anak ini terlihat makan tiga cheeseburger, dua kentang goreng keju , sembilan taco
, shake coklat dan Coke besar.
 "
Susanne Eman dan Parker Clack bertemu secara online dan terikat atas cinta dalam berbagi makanan

 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved