Kalau ada penumpang macam ni rasa-rasa kau orang lempang tak?

on 25 Ogos 2012

image
Rasa-rasa kalau kau orang jumpa penumpang jenis macam ini kau orang lempng tak? Kalau aku
mugkin orang tua ini dah kena maki.Tak hirau perasaan orang lain.Dia ingat stokin dia bau wangi.
Lihat kakak tu siap tutup hidung lagi.Memang manusia tak reti adab……

Wow..penyanyi ini berhubungan seks 2 jam non stop


Berhubungan seks selama satu jam rasanya sudah terlalu lama, tapi itu tidak berlaku bagi Melinda. Penyanyi cantik ini mengaku pernah berhubungan seks dua jam nonstop.
Melinda mengaku  agresif di ranjang. Tak hairan bila pasangan yang dicarinya harus piawai menyalurkan teknik bercinta. Dan sekali bertemu si lelaki idaman, ternyata pelantun “Cinta Satu Malam” ini kewalahan.
"Lelaki ini yang menjadi inspirasi untuk lagu 'Cinta Satu Malam'. Lelaki sebelum saya bertemu bekas suami. Dia jago banget!," kata Melinda saat berbincang di pejabat redaksi okezone, Jalan Kebon Sirih, Jakarta.
Kerana agresif dan kehebatan bercinta sang “partner”, Melinda merasa perlu mengangkat dua ibu jari tangannya sebagai pujian.
"Saking jagonya, kami bercinta 2 jam nonstop. Boleh bayang kan serunya?," selorohnya menutup percakapan.

(tty)

Janda duduk serumah dengan kuda


EDINBURGH: Seorang wanita bertegas enggan berpindah atau mengubah cara hidupnya walaupun tindakannya hidup bersama seekor kuda kecil dibantah jiran.
Di sebuah rumah separa berkembar sederhana di kawasan terpencil di Back, Pulau Lewis, Scotland, Stephanie Noble memilih untuk menjaga kuda itu sebagai teman hidupnya.

Janda penggemar haiwan itu berkata, kuda berkenaan - dinamakannya Grey Lady Too terpaksa menginap di ruang tamu rumah selepas jiran mengadu haiwan berkenaan memakan tanamannya.


Stephanie, 60-an, menyediakan ‘tilam’ diperbuat daripada jerami untuk Grey Lady Too, selain menggunakan kerusinya menjadi tempat meletak makanan untuk haiwan berkenaan.

Stephanie juga menyediakan 60 kilogram pasir dan empat guni tahan lasak untuk membolehkan kuda berkenaan membuang najis.


Disebabkan cara hidupnya yang luar biasa itu, Stephanie berdepan dengan pelbagai rungutan daripada penduduk berhampiran.



Dia juga beberapa kali menerima lawatan pihak berkuasa tempatan serta pertubuhan kebajikan haiwan Scotland.

Bagaimanapun, pihak berkuasa tempatan berkata, mereka tidak boleh bertindak kerana Grey Lady Too tinggal di rumah Stephanie.


Stephanie pula berkata, dia berhak melakukan apa saja di rumahnya.

“Ini harta saya. Jika saya mahu menyimpan gajah di sini pun, tiada siapa boleh melarang,” katanya.


Menurut Stephanie, dia tidak melihat perbuatannya memudaratkan kudanya.


“Sebenarnya, tidak normal untuk seseorang memelihara burung dalam sangkar, kerana burung sepatutnya terbang bebas.


“Mengapa tiada sesiapa merungut mengenai itu?” katanya. - TS




Apakah yang anda fikirkan tentang gambar ini (2)?

kiifqo70
betapa ngerinya..kita yang melihat sudah terasa sakitnya apalagi bagi mereka yang merasakannya…

Artis Ini Dikecam Habis Kerana Pakai Gaun Tembus Pandang


Aktris bernama Yuan Li menuai kecaman setelah tampil dengan gaun tembus pandang di acara The 14th Huabiao Film Awards di Beijing, China, minggu lalu,. Artis kelahiran 12 Julai 1972 ini menerima kecaman kerana dianggap pamer tubuh di acara itu. Ia pun kemudian meminta maaf dan mengatakan ia tak pernah bermaksud untuk menimbulkan kontroversi.

Betul ke berserabut gini bulu ketiak awek ni?

adei panjangnya....

Ibu 61 tahun sanggup jadi ibu tumpang untuk anak perempuannya

Macam tu sekali pengorbanan seorang ibu untuk 
melihat anaknya bahagia...

CHICAGO, Amerika Syarikat - Seorang wanita berusia 61 tahun, Kristine Casey yang menjadi ibu tumpang untuk anak perempuannya berjaya melahirkan seorang cucu lelaki, lapor sebuah akhbar semalam.

Kristine melahirkan anak untuk anak perempuannya itu menerusi pembedahan di sebuah hospital di sini pada Rabu lalu.

Dia bersetuju menjadi ibu tumpang selepas anak perempuannya yang kini berumur 35 tahun tidak dapat melahirkan anak selepas dia mengalami keguguran.

Menurut Dr. Susan Gerber, pembedahan untuk mengeluarkan bayi tersebut tidak rumit.

Kelahiran bayi itu disambut dengan gembira oleh semua anggota keluarga termasuk Kristine. - Agensi

Khas untuk mereka yang melancung,gerakan tangan yang dilarang


so berhati-hati jangan buat gerakan tangan seperti ini...

Lawa jugak bila lori sampah di ubah suai

Inilah rupa lori sampah bila dah di ubah suai menjadi 
tempat tinggal...






Ada siapa yang setuju kahwin dengan gadis ini?

Even 30 years ago it was a shame for such a bride to appear on public. But today it’s completely ok. People got used to such unique “princesses” in a white dress dan ada tak yang berani menikahinya?


jom tengok gambarnya

v


v



v




v


ada yang sudi????

Aksi brutal lelaki aniaya burung merak





Oops…Perempuan Dilarikan ke hospital Kerana Berhubungan seks di Kubur

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan berusia 39 tahun terpaksa dilarikan ke hospital setelah luka teruk di pahanya. Petugas di hospital mengatakan kemungkinan perempuan ini bercinta di kuburan kerana bekas luka tertimpa batu nisan. Demikian dilapor AOL.

“Mungkin ada aktiviti luar biasa dan seperti terjadi hubungan intim di sana,” jelas Kapten James Steven dari polis Hamilton Township, New Jersey, Amerika Syarikat (AS). Dia menambahkan jika si perempuan belum mengalami luka seperti itu ketika insiden terjadi pada pukul 7 malam pada 31 Mei lalu sebelum ke kuburan.

Berdasarkan keterangan, dia ke komplek kuburan dengan seorang lelaki dan Stevens tidak tahu bagaimana batu nisan itu jatuh menimpa si perempuan.

[Hebat] Lamar kekasih melalui aplikasi iPhone ciptaan sendiri

Bagi pemuda Australia ini, nampaknya tak ada yang lebih romantik daripada membuat aplikasi iPhone special untuk melamar kekasihnya. Dia rela menghabiskan waktu 3 bulan dan modal sebanyakUS$ 1500 demi menciptakan aplikasi itu.

Sahba Idelkhani,  yang bekerja sebagai juruteknik komputer memang bekerja dengan keras demi sebuah lamaran pernikahan istimewa.Aplikasi buatannya adalah satu game dengan beberapa level permainan.


Diperlukan waktu sebanyak 11 jam untuk menyelesaikannya. Kekasihnya yang bernama Melody, harus pergi ke lokasi-lokasi yang telah ditentukan dalam game. Setiap tempat yang disertakan memiliki erti khusus dalam cerita romantik mereka.

"Semua lokasi ini memiliki makna. Sebagai contoh, Melody harus pergi ke kafe kesukaannya dan sarapan di sana. Ada beberapa lokasi lain seperti taman di mana kami sering pergi ke sana," kata Idelkhani.

Setiap Melody selesai melakukan petunjuk di satu lokasi, level permainan akan naik dan petunjuk berikutnya tampil. Game ini akan berakhir  pada makan malam romantis mereka berdua.

Di akhir permainan, Melody mendapat kad istimewal bertuliskan "Mahukah kamu menikah denganku?". Kad lamaran itu diletakkan di sebuah patung dan ternyata sudah ada di sana semenjak tiga tahun dulu, tanpa disedari oleh Melody.

"Dia sedikit menangis," kata Idelkhani saat menceritakan reaksi kekasihnya. Usaha yang di lakukan Idelkhani membuat Melody bersedia dinikahi. Pasangan berbahagia ini pun akan berkahwin pada Februari tahun depan.
(link)   

Lagi abang tak kisah aweknya berpakaian begini

Hotel ini seperti jatuh dari langit





Sebab pakai tali pinggang keledar itu penting

sumber gambar : unic77.tk

Melihat kecederaan pemandu ini sungguh mengerikan dan disebabkan
inilah kenapa pakai tali pinggang keledar itu sangat penting.Kecederaan yang di alami
memang sungguh dahsyat...


Kenapa lelaki ini kena terajang di mukanya?






LETAK MAKLUMAT IKLAN

Cara terbaik untuk orang mabuk tidak tidur sebarangan


baru betul macam ni...tak delah tidur bersepah-sepah

Brutal..wanita potong kelamin lelaki yang meminta hutang daripadanya


TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki harus merasakan pahitnya hidup setelah penisnya dipotong oleh seorang perempuan dan dua sanak keluarganya setelah lelaki ini meminta agar wangnya dikembalikan. Demikian diberitakan IANS, awal minggu ini.

Lelaki bernama Ram Biriksh Prasad (35) dan tinggal di Kemai, sekitar 140 kilometer dari Patna. Demikian disampaikan pihak polis di Bihar, India. Kini, ia harus berjuang hidup di RS.

Menurut keterangan seorang anggota polisbernama P. C. Yadav, penis Prasad dipotong seorang perempuan bernama Pratima Devi dan dua sanak keluarganya. Berdasarkan keterangan Prasad kepada polisi, ia meminjamkan wang kepada perempuan itu sebanyak 7.00 rupee sekitar lapan bulan silam.

Setelah memintanya berulang kali sekitar empat bulan, Pratima Devi mengundang saya ke rumahnya Jumaat malam. Saat saya tiba, ia dan dua anggota keluarganya kemudian memotong kelamin saya dengan pisau tajam," jelasnya.

Prasad kemudian dimasukkan ke RS Sadar setelah ditemukan berlumuran darah. Polis sudah menjerat Pratima Devi dan dua keluarganya termasuk ayah mertuanya bernama Budhan Mahto.

Datuk Bandar ini punya cara brutal untuk selesaikan masalah kenderaan parking sembarangan


Banyaknya kendaraan yang parking sembarangan di pinggir jalan Ibu kota Lithuania, Vilnius, membuat Datuk Bandarnya marah. Ia pun mengambil langkah esktrim yang ampuh untuk menyingkirkan kereta-kereta tersebut.



Dengan menumpang Tank tentera Rusia, Arturas Zuokas, 43, melanggar kereta yang diparking di pinggir jalan dan menutupi zebra cross serta jalan basikal di kota Vilnius.

Ia berkata: "Saya sudah tidak tahan dengan pemandu kereta yang meletakkan kendaraan mewahnya di atas jalur sepeda dan zebra cross. Tank ini adalah alat yang bagus untuk menyelesaikan masalah mobil yang parking sembarangan."

"Kami fikir kemungkinan hal tersebut sudah direncanakan, tapi kami tidak akan memberi kesempatan adanya parking haram di Vilnius."




sumber: telegraph
foto: SWNS

Majalah Arab Sekarang Berani Tayang Model Wanita Dengan Bikini Hot


Yara Mashour mengambil keputusan berani. Sebagai Pemimpin Redaksi Lilac, majalah Arab yang bermarkas di Israel, ia menentang kebiasaan dan tradisi. Di sampul edisi baru majalah itu ada potret model perempuan berbalut bikini. Seperti dikutip dari Daily Mail, majalah itu menampilkan susuk Huda Naccache, model 22 tahun keturunan Arab dan Israel asal Haifa. Berbalut bikini hitam dengan kemeja putih tersampir di bahu, sorot mata sang model menatap tajam ke arah pembaca..
Huda Naccache di Majalah Lilac

Yara mengatakan, “Huda adalah model Arab pertama yang tampil berbikini untuk sampul majalah Arab. Selama satu dekad saya terus bekerja memperjuangkan kehidupan wanita Arab agar dapat memiliki lebih banyak hak dan kebebasan di Timur Tengah.” Huda sendiri merasa bangga terpilih sebagai susuk yang dicitrakan Lilac sebagai wanita kuat dan menakjubkan. “Aku sangat bangga menjadi yang pertama untuk (mengenakan bikini di sampul Lilac),” katanya. “Saya model profesional dan seharusnya ini dianggap normal.”

Meski demikian, Huda tak memungkiri awalnya ia ragu menerima tawaran tersebut. Ia sadar betul batas tabu dan norma masyarakat setempat. “Tapi, setelah meminta restu orangtua, saya menjadi berani dan penuh percaya diri. Saya tidak takut menjadi gadis yang mengambil langkah pertama, dan membuka kesempatan model Arab lainnya, untuk mewakili wanita liberal dan independen Arab muda.”

Kebijakan redaksional Lilac itu jelas mengundang kontroversi. Lilac adalah majalah pertama di Jazirah Arab yang melanggar tabu. Ia berani menampilkan wanita berbikini di sampul depan. “Sejak saya mendirikan Lilac di Israel 10 tahun lalu, saya memecahkan tabu mengenai wanita di tengah masyarakat. Aku bekerja untuk pemberdayaan dan kebebasan wanita,” kata Yara. “Saya ingin memulai konsep baru tentang wanita Arab yang berani mematahkan tabu sosial, dan menunjukkan kecantikan fizik mereka di depan umum.”

Lilac, yang bersikap sekuler, menjadi majalah Arab paling populer di Israel dan dibaca di sejumlah negara Arab. Majalah wanita ini ditulis dalam bahasa Arab, dengan sisipan bahasa Inggris. “Kerana generasi baru dan muda lebih suka membaca bahasa Inggris,” kata Yara.

Yara berharap kebijakannya akan memancing diskusi positif, bukan bencana. Ia sedar selama ini media di Arab tabu menampilkan bahu, lutut. dan punggung wanita, apalagi wanita berbikini. “[Pemerintah] mungkin akan melarang majalah ini beredar. Sejumlah negara Arab seperti Lebanon seharusnya tak membuat larangan, kerana kupikir mereka sangat bebas.” (Vivanews)

OOO..rupanya dia jantan dulu


Model pakaian dalam, Lisa Du Preez yang berumur 35 tahun mendedahkan dia sebenarnya seorang lelaki sebelum menjalani pembedahan untuk menukar jantina bagi menjadi seorang wanita.

Lisa yang menjalani pembedahan itu sepuluh tahun lalu berkata: "Saya membiarkan orang ramai berfikir bahawa saya merupakan seorang wanita yang sejati bagi tempoh yang lama.

"Namun, saya kini bersedia untuk memberitahu dunia siapakah sebenarnya diri saya. Saya ingin memberitahu dunia bahawa pondan dan transeksual bukan semuanya pelik."
Pembedahan untuk menukar jantina itu dianggap cukup sempurna sehingga tunangnya, John Ward tidak mengetahui identiti sebenar Lisa sehinggalah dia membuat pengakuan di telefon.

Tunang Lisa itu berkata: "Saya tidak dapat berkata sepatah pun perkataan selepas dia membuat pengakuan. Namun, saya menerima Lisa seadanya dan kami dalam percintaan dan akan berkahwin."

Lisa menyedari dia tidak akan menjadi lelaki sejati selepas berkenalan dengan seorang pondan.

Ketika berumur 22 tahun, dia mula mendapatkan suntikan hormon wanita iaitu estrogen dan menahan perkembangan hormon lelaki yang dikenali sebagai testosterone.

Wow, Ada ‘Pulau’ Kepingan CD


INILAH.COM, – Seniman Perancis menggunakan semula 65.000 kepingan CD, dan menjadikannya karya seni instalasi unik.

Bicara media penyimpanan lagu-lagu kesukaan, kaset, drive komputer, atau CD, bukan zamannya lagi. Sekarang adalah zamannya ‘awan’. Semua data digital, termasuk lagu-lagu, video klip kesukaan, filem, atau multimedia lain, dapat Anda simpan di server bersistem komputasi awan.

Server awan akan membuat CD menjadi perangkat kuno yang tidak terpakai dan sebentar lagi mungkin akan masuk muzium. Lalu kepingan CD yang bertumpuk di rumah harus diapakan?

Menggunakannya semula menjadi benda bermanfaat seperti jam dinding atau gantungan dan hiasan pintu adalah langkah awal yang baik dan cukup kreatif. Namun rasanya hasil kreativiti daur ulang CD tidak ada yang menyaingi produk yang satu ini.

Seniman asal Perancis, Clmence Eliard dan Elise Morin menciptakan karya seni instalasi yang mereka buat dari 65.000 keping CD. Mereka menjalinnya satu sama lain hingga menghasilkan ‘pulau-pulau’ CD yang terhampar di ruang semi terbuka di kota Paris.

Hasil karya mereka itu dinamakan Waste Landscape, yang rencananya akan dipmerkan hingga 11 September. Mereka membuat karya itu dengan tujuan “memperlihatkan aspek berharga dari objek kecil sehari-hari.” demikian seperti dikutip dari Technabob.

Pada pameran ini, CD hanya dibuat berupa gondolan saja. Tapi dalam pameran selanjutnya, ribuan CD itu akan dibuat menjadi bentuk-bentuk berbeza.

Video..lelaki yang marah kekasihnya berbikini,nak terlucut bikini yang ditariknya






TV Berjalan


TV berjalan ini dikenakan di badan. Dikenakan ke mana? ANEH?

David Forbes menciptakan TV berwarna yang boleh dikenakan sebagai pakaian. Jaket TV-nya dikenakan di bahagian dalam dan di luarnya dilapisi jaket putih panjang agar tampilannya lebih rapi.

Jika dipakai, anda akan terlihat seperti TV berjalan. TV ini menampilkan gambar filem pada layar LED ber-piksel 160 x 120.

Format video yang diyampilkan adalah NTSC. Dalam demonya, filem yang ditampilkan adalah The Simpson. Tampilan LED-nya depan-belakang, serta di lengan. TV ini dibuat dari papan sirkit yang terdapat di bahu dan pinggang.

Tiap papan sirkit dihubungkan dengan kabel-kabel tipis dan saling berjalin kuat pada jaket. Tampilan digitalnya boleh diatur, terang-gelap dan warna penuh atau hitam-putih.

TV berjalan ini tersambung ke kabel USB ke iPod. iPod digunakan sebagai player filemnya. Beterinya dapat bekerja selama satu jam.


Peminat minta duit daripada bos pasukan F1 Mercedes Petronas beli tangan palsu


WOKINGHAM - Seorang peminat perlumbaan kereta Formula Satu (F1), Matthew James berusia 14 tahun memperoleh tangan kiri palsu selepas dia menghantar sepucuk surat kepada bos pasukan F1 Mercedes Petronas, Ross Brawn, lapor sebuah akhbar kelmarin.

James yang dilahirkan tanpa tangan kiri menghantar surat tersebut bagi meminta wang sebanyak £35,000 (RM169,832.29) untuk memperoleh tangan kiri palsu.

Sebagai balasan, dia akan meletakkan logo Mercedes seperti yang terdapat pada logo kereta F1 pada tangan kiri palsunya.

Pihak pengurusan pasukan Mercedes itu terharu dengan kebijaksanaan remaja berkenaan.

Justeru, pasukan pengurusan Mercedes F1 itu bersetuju untuk membantu remaja berkenaan.

Pasukan Mercedes itu bekerjasama dengan firma Touch Bionics di Livingston, Scotland untuk mencipta tangan palsu berteknologi tinggi.

Hasil kerjasama itu menyebabkan tangan palsu yang paling canggih dikenali sebagai i-LIMB Pulse berjaya dihasilkan.

Tangan palsu tersebut membolehkan James memegang sebatang pen dan melukis gambar serta menulis, mengikat tali kasut selain menangkap bola.

Ia diperbuat daripada plastik gred tinggi dengan mengandungi soket silikon.

Setiap jari digerakkan dengan menggunakan motor.

Selepas menerima surat pada Jun lalu, Mercedes mengundang James ke ibu pejabat pasukan berkenaan dan menemui legenda F1, Michael Schumacher.

Namun, pasukan itu menyatakan ia tidak mampu untuk membayar harga tangan tersebut tetapi bersetuju untuk membantu remaja berkenaan memperoleh wang dengan meminta para peminat dan penaja membiayai kos tangan palsunya. - Agensi

sumber : kosmo online

Bila lelaki cuba berfesyen untuk mengalahkan wanita

Makin hancur dunia jika lelaki cuba untuk berfesyen untuk mengalahkan wanita..
cuba kita perhatikan..








Sanggupkan anda memakai kasut sebegini?

Macam-macam rupa gaya kasut di cipta.Bentuk yang pelik dan masih ada yang sanggup memakainya macam Lady Gaga.Kadang -kadang  mereka memakai kasut pelik ini hanya sekadar untuk mendapatkan glamour bukan untuk keselesaan.





























Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved