Video..wanita Thailand pukul pelancung Amerika yang menyangka dia pelacur

on 23 Ogos 2012


Seorang pelancung Amerika di Pattaya Thailand menawarkan wang untuk seks pada seorang gadis kerana berfikir dia adalah seorang pelacur.
Masalahnya adalah, dia bukan seorang pelacur, dan ia akhirnya dipukuli oleh si gadis dan dua temannya.
Laporan mengatakan wanita itu benar-benar memiliki beberapa keterampilan Thai boxing.
Pelajaran di sini adalah anda harus lebih menghormati wanita, dengan wang anda tidak boleh membeli segalanya.




Gempak..monk tua angkut sekali dua orang awek




Rela bengkak dan lebam demi sebuah kerusi


Ini menunjukan kepada kita betapa berharganyanya sebuah kerusi kosong didalam kereta bawah tanah di Beijing, China. Mungkin tidak semua orang disana setuju, tapi setidaknya hal tersebut dibuktikan oleh beberapa warga yang rela mendapat beberapa lebam dan bengkak untuk sebuah kerusi panas tersebut.




Sarang Burung Untuk Manusia


Jika Anda mencari konsep rumah yang luar biasa, maka lihatlah ulasan mengenai rumah sarang manusia berikut ini.
Seorang tukang bangunan asal California bernama Jayson Fann kini memiliki idea baru, iaitu dengan mengembangkan konsep rumah yang terinspirasi dari sarang burung. Rumah ini terbuat dari kayu hasil panen yang di potong-potong dan dibentuk secara spiral.
Konstruksinya cukup unik, setiap sudut dari konstruksi rumah ini memerlukan tenaga bantuan sebanyak dua sampai tiga orang, tergantung dari ukuran setiap proyeknya.
Proses yang paling lama adalah saat awal pembentukkan rangka, karena setiap batang pohon yang akan dirangkai harus dibersihkan dari akar dan dedaunannya. Rumah sarang ini kebanyakan berbahan dasar dari batang pohon eucalyptus (pohon kayu putih) kerana batangnya sangat kuat. Jika Anda berminat, biaya pembuatan rumah sarang ini di patok di angka $4000 hingga $20,000/unit. Hmm,, mahal juga ya.. 

 








 








 

Fotografer cantik yang suka mengambil gambar sendiri dalam keadaan telanjang


Seorang fotografer cantik asal Paris bernama Erica Simone (25th) yang gemar membuat foto dirinya sendiri yang dalam keadaan telanjang. Bukan itu saja, dia melakukannya tidak di dalam studio foto, tetapi di jalanan dan tempat-tempat umum di Kota New York. Semua ini demi alasan ‘seni’! (dailymail.co.uk)
“Suatu hari saya berfikir, bagaimana jika kita tidak memiliki apa-apa; tidak punya uang, tidak punya baju, tapi kita tetap harus melakukan kewajiban dan aktivitas sehari-hari,” kata Erica mengawali alasannya membuat foto telanjang dirinya. “Tentunya kita harus melakukan dan melewati hidup kita dengan telanjang, apa adanya.”

Erica juga menambahkan,”Ini bukan tentang seks! Ini merupakan ungkapan hasil pemikiran dan refleksi seni peribadi. Dan saya harap ini tidak dianggap melanggar undang-undang”

sumber:

Peristiwa Gara-gara Menjilat Sampul Surat

Suatu hari seorang wanita yang bekerja di sebuah pejabat pos di California , melekatkan sampul surat dan setem tanpa menggunakan gam atau busa basah melainkan dengan cara menjilatnya. Pada ketika itu wanita tersebut langsung merasakan lidahnya terasa seperti teriris.

Seminggu kemudian dia merasakan sesuatu yang tidak biasa pada lidahnya. Dia pergi berjumpa doktor dan tidak ditemukan sesuatu yang aneh. Lidahnya tidak luka atau tidak ada kelainan apapun.

Beberapa hari berikutnya, lidahnya mulai agak membengkak dan mulai terasa sakit, begitu sakitnya sehingga dia tidak dapat makan apapun. Dia segera ke hospital dan doktor melakukan pemeriksaan X-Ray.. Ternyata ada sesuatu di dalam lidahnya. Ketika itu juga doktor segera mempersiapkan pembedahan kecil.

Ketika doktor mengiris membuka lidah tersebut, ternyata seekor lipas kecil merayap keluar. Setelah diselidiki maka didapat kenyataan bahawa lipas tersebut berasal dari telur lipas yang sangat kecil yang menempel pada bahagian gam sampul surat. Setelah dijilat maka telur tersebut menempel pada lidah dan mengeram disana kerna adanya ludah yang hangat dan lembab hingga lipas tersebut menetas.
Kejadian nyata ini dilaporkan oleh CNN.

Andy Hu menulis :

“Saya bekerja di kilang sampul surat, dan kamu tidak akan percaya….. ..
Saya tidak pernah sekalipun menjilat SAMPUL SURAT Saya pernah bekerja di percetakan (32 tahun lalu) dan kami selalu dihimbau agar jangan melekatkan sampul surat dengan lidah. Saya tidak pernah mengerti mengapa, hingga suatu ketika saya masuk ke ruang penyimpanan untuk mengambil 2,500 helai sampul surat yang sudah dicetak dan melihat sendiri beberapa ekor lipas berkeliaran di dalam kotak sampul surat dengan telur lipas dimana-mana. Mereka hidup dengan memakan gam yang terdapat pada sampul-sampul surat tersebut”.

Setelah mengetahui hal ini, janganlah pernah sekalipun anda melekatkan sampul surat, setem ataupun meterai dengan cara menjilatnya. Gunakanlah gam atau span basah.

Akibat berbuat sesuatu tanpa berfikir





LETAK MAKLUMAT IKLAN

Inilah akibat jika berbuat sesuatu tanpa berfikir..sendiri yang merana

Wow...Orang Ini Meramal Dengan Meraba Punggung

Hentikan meramal masa depan anda dengan membaca garis tapak tangan. Seorang supranatural Jerman berkata, dirinya mampu membaca nasib orang dengan menyentuh bontot atau punggung.

Sang paranormal, Clairvoyant Ulf Buck (39), mengatakan bahagian belakang tubuh seseorang ternyata memiliki garis-garis tertentu, menyerupai garis tangan yang biasa digunakan para peramal untuk mengetahui karakter dan nasib seseorang.


“Punggung merupakan bahagian tubuh tempat garis nasib sangat jelas terlihat. Bahkan, berdasar pengalaman saya, garis di wilayah tersebut lebih ekspresif daripada garis tangan,” katanya kepada Reuters. “Garis ini juga akan terus berubah, sejalan dengan bertambahnya umur.”

Dengan meraba garis-garis di bokong kliennya, Buck mengaku dapat meneka tingkat kemakmuran, kehidupan rumah tangga, kesihatan, dan kebahagian seseorang pada masa depan.
Menurutnya, garis yang mewakili kesuksesan, karier, dan rasa seni seseorang, adalah garis-garis dari atas punggung yang mengarah ke bahagian dalam. Sementara lima garis lainnya, mengarah keluar.

“Pada awalnya meramal dengan meraba garis pantat hanya saya lakukan di lingkup kecil.

Namun kemudian lingkupnya semakin besar,” katanya. “Saya bukan orang gila pada abad ini. Saya menangani pelanggan saya dengan perhatian tinggi dan berhati-hati.”

Buck, yang tinggal di bahagian utara Desa Meldorf di Hamburg timurlaut, mengatakan bermacam orang telah mendatanginya. Mereka meminta diramal dengan metode ramal garis punggung tersebut.
Dia menganggap kebutaannya sebagai modal besar. Paling tidak, dengan kondisinya itu para pelanggan tidak takut identiti mereka terbongkar. Dia mengalami kebutaan sejak umur tiga tahun.

“Semua jenis orang datang. Dari pembantu rumah tangga, sekretari, sampai tokoh politik. Bagi mereka, kebutaan saya merupakan anugerah kerana saya dapat melakukan ramal punggung tanpa dapat mengenali mereka di lain waktu,” tambahnya.

Walau mengaku diperlukan waktu bertahun-tahun untuk melatih jari-jarinya, dia mengatakan seorang peramal punggung amatur akan dengan cepat mampu mengetahui keperibadian seseorang.
“Punggung yang berbentuk buah apel menunjukkan pemiliknya orang yang berkharisma, dinamis, percaya diri, dan kreatif. Pokoknya, seseorang yang sangat menikmati hidup,” tegasnya.
“Sementara orang yang pantatnya berbentuk buah pir adalah orang yang setia, sabar, dan bersahaja.”

Dia dengan tegas menyangkal dugaan orang bahawa ramal punggung atau bontot yang dilakukannya mungkin didasari oleh alasan lain, bukan cuma hasrat untuk membantu seseorang mengetahui masa depan mereka.
“Saya tidak meraba pantat untuk tujuan kenikmatan. Isteri saya sudah cukup cantik,” kilahnya, dengan bangga.

Buck menolak membicarakan kesuksesannya. Namun dia mengatakan pernah dengan tepat meramal, seorang aktris opera suatu saat akan menulis buku. Ramalannya itu tidak meleset.

Dia juga mengatakan, selama dua tahun terakhir ini keahliannya dimanfaatkan oleh seorang pemain saham.
“Seorang pemain saham tidak akan meminta pendapat seorang paranormal buta untuk meramal harga saham, jika mereka tidak percaya pada apa yang saya lakukan,” katanya.

Hanya Demi Senyuman, Wanita Ini Bikin Cake Selama 365 Hari

Membuat orang lain merasa bahagia memberikan kepuasan tersendiri. Caranya pun bermacam-macam. Makanan jadi salah satu pilihan tepat untuk membuat orang tersenyum. Hal itulah yang dilakukan oleh Cath Webb.

Mulanya, Webb mendengar jika salah satu temannya didiagnosa menghidap kanser. Ia ingin menghibur temannya, namun bingung dengan cara apa. Tercetuslah ide untuk memberikannya sponge cake.

Foto: dailymail.co.uk

Webb meletakkan kek tersebut di halaman rumah temannya dengan menyelipkan catatan kecil. Saat perjalanan pulang, rekannya mengirim pesan singkat, “you can feed people with love”.

Membaca pesan singkat itu, Webb merenung dan berfikir, alangkah bahagianya jika dihadiahi senyuman dari orang lain setiap harinya sepanjang tahun. Ia pun berencana membuat sponge cake setiap hari tanpa henti. 

Mulanya, Webb sempat galau dengan idea gilanya ini, namun ia tidak boleh berhenti membayangkan seulas senyum di bibir orang lain ketika menerima kek darinya. Webb meyakini anggapan bahawa rasa bahagia akan tercipta ketika kita boleh membahagiakan orang lain. 

Akhirnya, guru di Altrincham Boys Preparatory School ini memutuskan untuk mulai menjalankan misi membuat kek setiap hari. Mulanya ia putus asa dan ingin menyerah kerana membuat cake perlu macam-macam bahan serta kesabaran. Namun Webb masih mempertahankannya, kerana sudah terlanjur membicarakannya dengan teman-temannya.

Wanita berusia 46 tahun ini memberikan kek buatannya ke banyak orang. Mulai dari orang tua, keluarga, teman, bahkan orang-orang yang tidak ia kenal sebelumnya. Ibu dari Jack, George, dan William ini mengaku kesulitan untuk membuat kek saat ia dan keluarganya sedang bercuti. Ia harus membagi waktunya untuk tetap membuat kek di tempatnya menginap.

Saat baru dua minggu berjalan, sambil menunggu kue matang, tercetuslah ide untuk mulai menuliskan pengalaman sehari-harinya lewat blog. Menulis blog juga jadi aktiviti seru selama menunggu adonan kue matang sempurna. 

Dari situ, ia boleh menguraikan isi kepalanya dan boleh memantau kemajuannya dari hari ke hari. Di blog tersebut ditampilkan juga cerita mengenai ekspresi terkejut campur senang dari orang-orang yang ia berikan kue secara gratis. 

Webb sudah merinci berapa pengeluaran yang ia habiskan dalam misi ini. Dalam satu tahun, ia menghabiskan 1098 butir telur, 72,5 kg tepung, 292 bungkus mentega, 72 kg gula, 183 botol selai, 74 botol esens vanilla, 12 liter susu, juga dua bungkus icing sugar. Saat ini, ia masih menyelesaikan misinya yang akan genap 365 hari pada  6 April 2012, bertepatan dengan hari ulang tahunnya!

Sumber

Kesian..orang kena baru kena rompak atau diperkosa?


selamba je naik LRT tak pakai baju....

Pasangan tertangkap sedang berasmara (gambar)

Bila nafsu sudah memuncak di ubun-ubun maka seringkali pasangan yang sedang “birahi” tidak lagi memperdulikan untuk melampiaskannya dimanapun dan tak kira masa tanpa memperdulikan orang sekeliling mereka ada yang melihat atau tidak, sebenarnya walaupun manusia tidak ada yang melihat bukankah Tuhan sentiasa melihatnya.Dan jangan kita seperti binatang di bawah ini kerana mereka tidak mempunyai akal....




Tembikai Kembar Siam Di China




Seorang pemandu bas di China memperolehi buah tembikai kembar siam yang jarang di temui di sebuah kebun berdekatan rumahnya.Pemuda itu Xiong Wei 25 tahun mengakui baru pertama kali mendapat buah itu dan pakar berkata fenomena ini jarang berlaku.-kosmo

Ibu kudung jaga 130 orang anak

XIANGTAN, China - Tidak semua kecacatan secara fizik berakhir dengan penderitaan yang berpanjangan, seperti yang dialami Xu Yuehua, seorang ibu cacat yang tidak memiliki dua kaki (kudung).

 Xu Yuehua, 55 tahun yang lalu dilahirkan sebagai anak yang normal dan membesar menjadi gadis cantik yang normal.



Pada usia 37 tahun yang lalu Xu Yuehua mengalami kemalangan. "Saya kehilangan kedua kaki saya. Pada ketika itu saya hampir berputus asa, namun saya tidak boleh menyerah," katanya.

Xu lalu memutuskan untuk mengabdikan sisa hidupnya dengan melayani  anak yatim piatu.

Selama 37 tahun dia mengabdikan diri dengan menjaga anak yatim sehingga berjumlah 130 anak.


Para anak asuhnya ini berada di Institut Kesejahteraan Sosial Xiangtan, Provinsi Hunan, China Tengah. Dia mengasuh sendirian, dengan menggunakan bangku kecil tempat dia bergerak dan berpindah dari satu tempat tidur menuju tempat tidur yang lain.



Jikalau dia hendak melakukan perjalanan yang agak jauh, salah satu anak angkatnya  akan mendukung Xu. "Dia anak yang kuat. Aku didukung untuk pergi yang agak jauh," katanya.

Xu mengaku tidak pernah menyesali keputusannya dalam melayani anak yatim tersebut. Dia mendapat kebahagiaan dengan pekerjaannya tersebut.

bk-walaupun dia cacat masih sanggup lagi berbakti kepada masyarakat

Kakak ni tengah sarat pun pakai pakaian macam ni






Dengan pakai ketat,kasut tinggi betul glamour kakak
seorang ni..kalau tergelincir..parah...

Alahai adik jangan buat macam ni


Gila..Tertangkap pelajar sekolah buat oral seks



Caught: Chinese Middle School Students Having Oral Sex


walaupun seks merupakan sesuatu yang tabu di China tetapi kerana dasar keterbukaannya membuat remajanya menuju kearah kebaratan dan kadang-kadang lebih teruk daripada barat.


sumber : chinasmack

"Ratu Laki Laki" Termuda... 12 Tahun

Seorang Murid Laki Laki berumur 12 Tahun bernama Redvers Stoke telah dianugerahkan sebagai RATU STIKER CORNWALL


Walaupun dia baru berumur 12 tahun, dia boleh mengalahkan para pesaingnya yang rata rata berusia 3kali dari usia remaja tersebut. Menurut Orang tuan Stoke... Stoke mempunyai hobi memakai pakaian wanita sejak kecil, tetapi orangtuanya baru mengetahui ketika Stoke memenangkan peetandingan tersebut.

Stoke sendiri tidak melihat ada kejanggalan dari Hobinya tersebut, dia menyebutnya hobi yang lucu. Stoke memenangkan pertandingan dengan berubah menjadi "Nora yang Nakal" dengan memakai baju Pink ibunya serta Wig berwarna Putih yang panjang dan juga Makeup tebal dan tentu sepatu hak tinggi

Orang Tua Stoke?? Mereka sangat bangga akan Stoke..



iPhone boleh dimakan

Inilah satu-satunya iPhone yang boleh makan...





bagi yang fanatik iPone bolehlah buat kek macam ni...


Saingan KFC di China

Saingan KFC di China, Bahkan Logonya Disebut-sebut Sebagai ‘Isteri  Kolonel KFC’

Ji’a'po adalah makanan cepat saji yang didirikan pada tahun 2007 dan sekarang terdapat sekitar seratus kedai di China. Apa yang membuat orang paling terkesan yang adalah logonya. Seperti yang terlihat sangat serupa seperti KFC.



Setianya abang pengawal ni





Artis Korea ini sanggup ubah wajah mirip bekas kekasih kepada kekasihnya yang sudah meninggal dunia


TRIBUNNEWS.COM - Seorang anggota keumpulan penyanyi dariKorea Selatan (Korsel), AStar, bernama Paige rela melakukan operasi plastik dan mengubah wajahnya agar mirip dengan bekas kekasih kepada kekasihnya yang sudah meninggal.

"Saya menemukan foto-fotonya saat masih bersama dengannya ketika membersihkan rumahnya awal tahun ini," kata Paige.

"Beberapa saat kemudian saya memperhatikan bahawa dirinya suka melihat foto itu dan menangis. Saya kemudian menyedari bahawa ia tak boleh melupakan bekas kekasihnya itu," jelas Paige.

"Saya sangat mencintainya dan akan melakukan apapun," ujar Paige, lagi. Sang artis kemudian menjalani operasi di sebuah hospital di Guangzhou, China, kerana ia tak mahu sang kekasih yang dikenalinya selama tiga tahun tahu tentang itu.

"Saya ingin melihat wajah terkejut ketika menemuinya di Korea nanti," katanya. Menurut sang doktor, si artis harus melakukan 15 perubahan di wajah, dada, dan juga kulitnya. Seluruh operasi itu memerlukankan waktu 10 hari dan biayanya mencapai 200 ribu yuan. Page kini sedang dalam proses penyembuhan.


Sumber: China Daily

Akibat kelaparan bangkai gajah habis dalam satu jam

Sungguh kasihan melihat mereka yang di dalam kelaparan,  Satu Jam Bangkai Gajah Habis.. KELAPARAN yang berkepanjangan di ZIMBABWE sungguh membuat hati terasa hiba.. kasihan .. sungguh kasihan..


Bagi pencinta binatang menyedihkan melihat kematian gajah jantan. Tetapi bagi penduduk Zimbabwe yang kelaparan, itu sebuah keajaiban. Bangkai menyediakan sumber makanan penting, bagi ratusan warga desa yang putus asa dekat Taman Nasional Gonarezhou mereka langsung menyerbu dan memotong serta mengambil dagingnya. Menggunakan parang, kapak dan pisau terbuat dari tin mereka potong bangkai gajah seberat enam tan, yang ditemukan di dalam semak belukar.





Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved