Ni nak jimat atau nak hantar nyawa

on 22 Ogos 2012

Ni nak jimat atau nak hantar nyawa...
Kalau badan tu kecik tak apa lagi..
ni..tak tahu nak cakap...



Sanggupkah kamu berpakai sebegini?





Keluar Salon, Rambut Wanita Ini Seperti Orang-orangan Sawah (scarecrow)


VIVAnews - Charlotte Jones, 27, menghabiskan 11 jam di sebuah salon di Nottingham, Inggris. Ia menjalani lima jenis perawatan rambut. Termasuk penghilangan pigmen (bleaching)rambutnya yang semula cokelat atau brunette.

Setelah membayar kos perawatan sebesar £60 , Charlotte kembali menatap cermin. Ia sama sekali tak merasa cantik dengan penampilan barunya. Rambutnya pirang bak jerami. Sangat kaku ketika disentuh. Kulit kepalanya pun terasa panas terbakar. Ia lebih merasa nampak seperti orang-orangan sawah.

Charlotte frustasi melihat penampilannya lewat cermin. Kehilangan percaya diri, ia terpaksa menutup kepalanya dengan topi selama hampir tiga bulan. Sementara itu, rambutnya mengalami rontok parah. Satu-satunya cara menyelamatnya penampilannya adalah dengan mencukur habis rambutnya.

Ia segera melayangkan tuntutan kepada pemilik salon ’28 for Girls and Boys’ atas tudingan malapraktik. Setelah melalui pertarungan hukum yang panjang, ia memenangi gugatan dengan ganti rugi senilai £5.250 .

Charlotte, pegawai administrasi di Nottingham Trent University, memutuskan memirang rambutnya Ogos 2009, setelah putus dari jalinan cinta selama sembilan tahun. “Setelah putus, aku merasa perlu tampil beza. Sebelumnya, aku tidak pernah mewarnai rambut,” ujarnya, seperti dikutip Daily Mail.

Manager salon meminta maaf atas hasil perawatan yang mengecewakan. Ia mengakui bahawa yang melakukan perawatan saat itu adalah orang baru. “Awalnya, warna rambutku tampak seperti kulit jahe, lalu pegawai itu melakukan pewarnaan ulang hingga empat kali,” ujarnya.

Charlotte, yang tinggal di Toton, pinggiran Nottingham, dengan ibunya Ann, 57, dan adik Elizabeth, 18, telah keluar dari masa suram. Setelah sempat botak, rambutnya kini sudah memanjang kembali dengan normal. Ia bertekad tak akan mencoba mewarnai rambut lagi.

Nenek ni gelak tengok pasangan berpelukan dalam MRT


STOMPer John snapped a photo of a couple hugging against a glass panel in the train, just next to an elderly woman who was described to be 'laughing'.

Said John:

"Hugging in MRT.

"See couples have to hug in public?

"An auntie sitting beside them was laughing."


SUMBER : STOMP.COM.SG

Wanita yang anggap semua agama kuno akhirnya memilih Islam

 “Jika kau bertanya padaku pada usia 16 apakah aku ingin menjadi seorang Muslim, aku akan berkata,” Tidak, terima kasih. Agamaku adalah minum-minum, berpesta bersama dengan teman-temanku,” ujar Catherine Heseltine, sambil menggeleng-gelengkan kepala.

Lahir di London Utara, Catherine tidak pernah mempraktikkan agama apapun di rumahnya. Dibesarkan dalam lingkungan kelas menengah terpelajar, agama bagi keluarga ini dianggap “sedikit kuno dan tidak relevan”.

Hingga suatu hari, guru sekolah  ini bertemu seorang pemuda bernama Syed. Pemuda ini, diakuinya, beza dengan laki-laki yang pernah dikenalnya. “Dia menafikan semua prasangkaku tentang agama. Dia masih muda, Muslim, sangat percaya pada Tuhan – dan dia sangat “normal”, sama seperti lelaki seusianya. Satu-satunya perbezaan adalah bahawa, tidak seperti kebanyakan pemuda Inggris,  dia tidak pernah minum minuman keras.”

Bagi Catherine, perbincangan dengan Syed membuatnya seperti ditampar. Menurutnya, seorang penganut agnotism akan menyedari bahawa menjadi peribadi tanpa agama adalah juga sebuah keyakinan; yakin Tuhan tak ada. “Kalau bagiku, bahkan Tuhan ada  tidak pun, aku tak pernah peduli.”

Setahun kemudian,dia mula mungkir dengan pemikirannya. Sampai akhirnya dalam diam-diam dia menyedari, mulai jatuh hati pada Syed dan Islam. Entah dia jatuh hati lebih dulu pada Islam kemudian baru Syed, atau sebaliknya. Yang jelas, dia yang makin teruja kian rajin membaca buku-buku keislaman.

Apa yang paling menarik perhatiannya dari semua bahan yang dibacanya? “Alquran. Kitab ini sangat  menarik dari sisi  intelektual, sisi emosional, dan spiritual. Aku menyukai  penjelasannya tentang alam semesta dan menemukan bahawa 1.500 tahun yang lalu, Islam telah memberikan hak-hak perempuan yang tak dimiliki di sini, di dunia Barat ini. Aku makin yakin Alquran betul-betul sebuah wahyu.”

Namun, menyatakan keislaman, dia belum sanggup. Baginya, berislam bukan sekadar bersyahadat, atau demi mendapatkan apa yang kita inginkan — dalam konteks Catherine adalah mendapatkan Syed sebagai suaminya. “Agama ini benar-benar hebat. Tapi selama tiga tahun aku menyimpan minat  dalam Islam untuk diriku sendiri,” ujarnya.

Sampai kemudian, timbul keberanian untuk bersyahadat ketika kuliah di tahun pertama. Di tahun yang sama, keraa alasan tak ingin berlama-lama berkasih, dia memutuskan menikah.  Reaksi awal Ibuku adalah, “tidak dapatkah kau hidup bersama saja dengannya tanpa menikah?” Bagi ibu dia agak keberatan,” tambahnya.

Bagi ibunya, rumah tangga Muslim adalah rumah tangga yang menindas isteri. Namun dia sudah bulat tekadnya. “Kini aku sudah lima tahun lebih  menjadi isteri Syed dan ibuku tak menemukanku dirantai di dapur,” ujarnya terbahak-bahak.

Catherine pada awal keislamannya belum sepenuhnya berjilbab. Di acara-acara keagamaan, dia mengenakan jilbab. Namun dalam kesehariannya, dia mengenakan bandana atau topi untuk menutupi rambutnya.

DIa beralasan, sengaja tampil demikian untuk menarik perhatian ketika tengah berada di restoran, pasar, atau dimanapun dia berada di luar rumah. Ketika orang bertanya, maka akan mudah baginya untuk bercerita tentang Islam.

“Sepertiku, aku ingin orang bertahap mengetahui ajaran Islam. Aku juga ingin orang menilaiku  pertama kali dari kecerdasan dan karakterku, bukan agamaku. Ini aku sebut sebagai syiar.” ujarnya.






YouTube Gempar Lelaki Lempang Penunggang Basikal di Jalan


INILAH.COM, London – Seorang penunggang basikal dipukul hingga jatuh tersungkur oleh pemandu kereta yang tak sabar. Video kejadian ini pun tak perlu waktu lama menjadi ‘virus’ di dunia maya.

Saat itu, Simon Page berbasikal bersama tujuh temannya dari Dover ke London. Nahasnya, ia dipukul pemandu kereta di luar restoran di Bexley Village pada Mei lalu. Video kejadian ini pun langsung dipostkan ke YouTube oleh teman Page.

Peguam Page mengatakan, ”Saat kami berbasikal di tenggara London yang jalannya sempit, sebuah kereta berusaha menyelip. Kami memprotes dan meneriaki kereta itu. Kereta itu kemudian berhenti dan pemandunya keluar dan mulai menggunakan bahasa kasar. Mereka melihat saya membaca plat nombor keretanya.”

“Pemandu itu sudah pergi namun berhenti lagi dan memukul saya,” lanjutnya.

Page kemudian melaporkan hal ini ke polis. Namun ia menyayangkan polis tak boleh berbuat apa-apa meski ada bukti video.

Serangan ini membuat ramai penunggangbasikal ketakutan. Michael Jones mengunggah komentarnya di road.cc mengatakan, “Perilaku semacam ini pada penunggang basikal dan pejalan kaki harus diubah”.

Juru biacara Met Police mengatakan seperti ditulis Dailymail, “Kami yakin serangan ini di Bexley High Street dan sedang menyelidikinya.”



Haiyoo..siapa yang sanggup jadi kekasihnya?

Masukkan Vibrator ke Miss V Bekas Kekasih, Doktor Gigi Dipenjara


TRIBUNNEWS.COM - Seorang penyanyi yang juga berprofesi sebagai doktor gigi ditangkap kerana memasukkan secara paksa vibrator ke alat kelamin sang kekasih saat itu. Demikian diberitakan China Daily.

Penyanyi bernama Chen Ching-Feng namun dikenal dengan nama pentas Chen I-Sheng sudah merilis beberapa album sejak tahun 2008. Ia dikenal dengan suara khas dan mirip dengan mendiang Tom Chang.

Selasa lalu, penyanyi berusia 35 tahun ini dijatuhi hukuman tiga tahun dan enam bulan penjara kerana melakukan kekerasan seksual terhadap bekas kekasihnya.

Menurut media di Taiwan, Chen mengenal perempuan itu melalui internet sekitar empat tahun lalu. Pada 7 November 2009, bekas kekasihnya, menghabiskan waktu di rumah Cheng. Ia kemudian tertidur di rumah Cheng lalu dibangunkan dan memaksanya berhubungan seks.

Meski ditolak Cheng memaksa dan memasukan vibrator ke alat kelamin si perempuan. Kerana luka yang parah dan darah yang terus mengalir, perempuan itu kemudian dibawa ke hospital. Doktor menemukan vibrator yang patah sepanjang 7 sentimeter dari saluran kencing. Namun, Cheng mengatakan tindakan itu dilakukannya atas persetujuan sang bekas keksih namun pengadilan menolak pengakuan tersebut.

Ayah dan Anak Laki-laki Bergaduh Kerana Foto Telanjang

TRIBUNNEWS.COM – Seorang remaja berusia 18 tahun ditangkap setelah mengancam ayahnya melalui telefon. Demikian dilapor FoxNews dan dikutipTribunnews.com.

Menurut pihak polis Lakeville, Minnesota, Amerika Syarikat (AS), insiden ini bermula ketika remaja bernama Christian Rider meminta agar sang ayah menjemputnya di rumah kawannya. Sang ayah menolak kerana dia menemukan foto telanjang anaknya dikirim ke kekasihnya melalui handphone milik sang ayah.

Sejumlah tetangganya mengatakan jika pada musim panas lalu, Rider menghabiskan waktu belajar memanah dengan sang ayah. Tentu saja sang ayah tidak menduga jika anaknya akan menggunakan panah untuk mengancamnya.

Polis kemudian datang ke rumahnya setelah Rider mengirim SMS ke ayahnya yang berbunyi. “Sata akan membunuhmu jika kamu ada di dekat saya. Satu di antara kita akan masuk ke hospital ketika saya pulang ke rumah.”

Pihak polis mengatakan ketika Rider tiba di rumah dia kemudian membawa panah dan menunggu ayahnya datang. Ketika sang ayah datang,d ia menunggu di tangga jauh dari anaknya, dan menelefon polis.Rider kemudian dilepas dari penjara dengan wang jaminan 50 ribu dollar AS  dan kembali tinggal dengan keluarganya

Cara Mengembalikan Keperawanan Wanita


Artis Dewi Perssik dan produser filem Pacar Hantu Perawan, menunjukkan sijil perawan di Setiabudi, Kuningan, Jakarta.


KEPERAWANAN di masyarakat kita ternyata dianggap sebagai sesuatu yang sangat penting dalam tubuh seorang wanita, dianggap suci, dan harga dari seorang wanita. Namun, bagaimana kalau hal yang satu ini hilang? Hilang bukan kerana keinginan si wanita, hilang kerana sesuatu dan lain hal. Bagaimanakah cara memperbaharuinya?

Setidaknya, ada dua cara bagaimana mengembalikan keperawanan seorang wanita. iaitu dengan cara operasi dan kalau Anda takut akan operasi, Anda dapat melakukan olahraga khusus untuk mengencangkan otot-otot vagina Anda.

Operasi adalah cara yang paling tepat untuk mengembalikan keperawanan seorang wanita. Operasi ini adalah operasi untuk merestorasi Hymenal Ring. Biasanya para gynecologe dapat melakukan ini di tempat mereka praktek dan melakukan pembiusan lokal. Sebagian besar orang yang ingin mengoperasi kembali keperawanan mereka, mereka lebih memilih melakukannya di negara tetangga Singapura.

Anda juga harus memilih bahan yang tepat untuk melakukan pembedahan tersebut, bila Anda memilih bahan yang tahan lebih lama, semakin lama pula keperawanan Anda dapat bertahan. Dalam pengoperasian tersebut setiap bahagian dari Hymenal Ring tersebut akan dipotong, kemudian The Ring dijahit kembali dengan sekali jahitan yang memutar, dan menyembunyikan jahitan tersebut dibawah mucosa atau selaput. Diameter dari Hymenal Ring yang telah diperbaiki tersebut kira-kira satu inchi. Setelah ini, bila Anda melakukan hubungan seksual pertama kali, sang pria pasti akan merasakan the `popping` feeling dan menyatakan bahawa Anda masih perawan.

Adanya pendarahan juga merupakan sesuatu yang penting untuk memastikan bahwa Anda Perawan atau tidak, karena Hymenal Ring yang sudah dijahit kembali belum tentu mengeluarkan darah. Ada cara bagaimana mengatasi hal ini. Yaitu dengan penggunaan `tampon` dan pil KB. Sang wanita memakan pil KB, merencanakan `bulan madu` mereka tepat pada saat dia sedang mendapatkan `tamu bulanan` (tentunya tanpa sepengetahuan sang suami) dan menggunakan tampon. Tampon dicopot ketika hendak akan melakukan hubungan seksual, dan Anda pasti akan mendapatkan `darah` pada malam pertama Anda.

Itu adalah cara bagaimana untuk mengatasi keperawanan yang hilang secara fisikal, lalu bagaimana dengan mental orang itu sendiri?

Secara mental mungkin agak sulit bila seorang wanita kehilangan keperawanannya, terutama bila seorang wanita menjunjung tinggi nilai-nilai tradisional yang selama hidupnya diajarkan oleh orangtuanya. Tak jarang seorang wanita dapat menjadi gila kerana kehilangan keperawanannya, walaupun saat ini banyak juga wanita yang tidak menganggap hal itu penting.

Biasanya wanita yang mengalami gangguan mental mengalami kejadian yang tragis dalam kehidupan seperti korban pemerkosaan, atau kecelakaan, sehingga kehilangan keperawanan merupakan sesuatu hal yang paling `menghancurkan` diri sang wanita tersebut.

Lain halnya dengan wanita yang tidak terlalu memikirkan hal-hal tersebut. Entah apa yang terjadi, apakah kerana pengaruh kehidupan barat yang secara dominan kita dapat melalui berbagai media massa atau mungkin orang menganggap `keperawanan` itu sesuatu yang kuno. Lebih menyedihkan lagi kalau para wanita sudah tidak peduli tentang hal yang satu ini dan melakukan hubungan seksual secara sembarangan. Dan AIDS pun berkembang.

Jadi begitulah seputar keperawanan, walaupun banyak orang yang sudah tidak peduli lagi, tapi untuk menghindari hal-hal yang tidak diinginkan sebaiknya Anda menjaganya dengan baik.

sumber:http://hot-page.blogspot.com

Wanita Lari Saat Dilamar Kekasih di Pertandingan Basketball



Lamaran kekasih jadi hal yang paling ditunggu-tunggu oleh cukup ramai wanita. Tapi untuk wanita asal Los Angeles ini justru sebaliknya. Ketika kekasihnya melamarnya, ia malah cabut lari.

Seperti dikutip Daily Mail, seorang lelaki  melamar kekasihnya saat menonton pertandingan basketball antara UCLA melawan Richmond, pada 23 Disember 2011 lalu. Video lamaran tersebut kini beredar di You Tube.

Dalam video tersebut terlihat si lelaki langsung bersimpuh di depan kekasihnya saat pembawa acara pertandingan menghampiri mereka. Lamaran itu terjadi saat pertandingan sedang rehat.

Awalnya si wanita nampak tersenyum ceria ketika video di layar pertandingan basketball menampilkan dirinya dan kekasihnya. Namun senyuman itu langsung sirna ketika kekasihnya mengeluarkan kotak cincin dari beg.

"Aku tahu aku akan melakukan ini sejak aku bertemu denganmu dan aku merasa sekarang lah saat yang tepat," begitu kata si lelaki. 

Kotak yang berisi cincin pun dibuka oleh lelaki tersebut. Hal itu membuat si wanita semakin takut. Dia bertanya pada kekasihnya itu apakah ini hanya lawak. Si lelaki pun menjawab kalau yang dilakukannya itu serius.

Saat si lelaki memegang tangan kanan wanita tersebut, si wanita langsung menepisnya. Ia kemudian berlari  meninggalkan lelaki malang itu. Tidak lama si lelaki menyusul pergi meninggalkan arena pertandingan.

Los Angeles Times sempat meminta konfirmasi pada juru bicara UCLA apakah peristiwa lamaran tersebut sebahagian dari akting atau memang nyata. Menurut juru cakap UCLA, lamaran tersebut memang benar, bukan rekayasa pihak mereka.

Sumber : http://www.duniaproduk.com




Gaya unik pemuzik jalanan

Demi untuk sesuap nasi ,berbagai cara dibuat
agar menarik perhatian orang ramai termasuk
pemuzik jalanan ini....






Habiskan $ 15,000 semata-mata untuk main game di skrin LED terbesar di dunia

Seorang lelaki telah bermain game "Magic World Online 2" selama 10minit di skrin LED terbesar didunia. LED skrin itu berukuran 250 meter panjang dan 30 meter lebar.Dia menghabiskan wang sebanyak $15,000 untuk bermain game ini.Hebat lelaki ini.







Bagaimana reaksi kita jika pemandu bas wanita berpakai seksi begini?



Gambar ini dirakam di sebuah bas di negara China

Pondan ditugas untuk kutip hutang di Pakistan


KARACHI – Terlambat membayar hutang mungkin anda akan mendapat surat peringatan. Namun di Karachi, kota terbesar di Pakistan, anda akan bertemu dengan penagih hutang transgender.

Sebagai langkah Pemerintah Pakistan untuk mengatasi meningkatnya penghindaran hutang, petugas hutang di Karachi memanfaatkan Riffee, seorang transgender, dan rakan-rakannya sebagai penagih hutang. Riffee dan rakannya akan mendatangi rumah atau tempat usaha penunggak hutang, tujuannya untuk mempermalukan para penunggak hutang hingga akhirnya mahu membayar.

Riffee dan dua rakannya, Sana dan Kohan, secara fizik adalah laki-laki, namun mereka lebih suka dipanggil dan berpakaian seperti wanita. Tugas mereka cukup sederhana, setiap pagi mereka ke tempat kerja dan mengambil daftar penunggak hutang. Satu per satu mereka mendatangi rumah atau pejabat penunggak hutang. Lalu menggoda dan membuat keributan agar orang yang mereka datangi mahu membayar pajak.

Namun demikian, belum jelas apakah taktik tersebut cukup efektif, tapi para petugas pajak bersikeras kalau tidak efektif mereka tidak akan mungkin melakukannya.

“Kehadiran mereka boleh membuat malu penunggak hutang,” ujar inspektor hutang Hussein Bhatti seperti dikutip CNN, Jumaat (15/4/2011).

Di negara dimana banyak yang mengatakan pengadilan lemah dan polis boleh disuap, Riffee dan teman-temannya boleh menjadi upaya terakhir, meskipun tidak biasa.

Sumber :http://www.okezone.com/

Inilah wanita terseksi di dunia


Ramai lelaki mengaku bahawa wanita seksi itu bukan saja mereka yang bertubuh langsing padat berisi dengan balutan baju model terkini. Masih banyak faktor lainnya.Melalui berbagai polling, ternyata anda boleh akui wanita ini seksi kalau:

-Anda punya rasa percaya diri, memiliki sense of humor serta tidak introvert.

-Berhati lembut, memiliki sikap bersahaja yang natural sehingga inner beauty dan aura positif akan terpancarkan.

-Tak harus berwajah cantik. Tapi cukup ekpresif, selalu bersikap apa adanya dan nampak menikmati hidup.

-Tidak overweight, kulitnya tampak bersih terawat, selalu tampak fresh dan rambutnya ditata dengan gaya alamiah.

-Cerdas dan berwawasan luas. Apalagi jika ditambah pembawaannya yang cool. Konon wanita yang seperti ini seolah memiliki sex appeal yang tinggi!

-Memiliki body language yang bagus untuk mengekspresikan dirinya sendiri, tidak dengan gaya yang tidak dibuat-buat.

-Selalu berjalan dengan percaya diri, wajahnya sedikit terangkat dan selalu tampak tersenyum ramah.

[Gambar] Pekerja di negeri China yang dipaksa kerja seperti binatang

Gambar-gambar ini menunjukkan pekerja-pekerja di negara China yang dipaksa
bekerja seperti binatang.Keadaan pesekitaran tempat kerja yang berpenyakit,kemudahan tempat tinggal
yang tidak sempurna dan bayaran yang tidak setimpal di berikan kepada pekerja-pekerja ini.
Kejadian ini telah mendapat perhatian pihak Hak Asasi manusia...














Tenaga mereka digunakan tapi layan mereka seperti binatang...


Kanak-kanak Ini Selamatkan Ibunya Dari Ledakan Makanan Di Microwave \


Quick thinking: Ella knew exactly what to do when her mother received burns from an exploding microwave meal
Quick thinking: Ella knew exactly what to do when her mother received burns from an exploding microwave meal

Malang benar nasib seorang ibu bernama Vicky Patmore ini. Saat sedang menghangatkan makanan di dalam microwave, tiba-tiba makanan tersebut meledak dan mengenai wajahnya. Beruntung, sang anak yang baru berusia 8 tahun langsung bertindak cepat untuk menyelamatkan ibunya.

Saat kejadian tersebut, wanita 32 tahun ini sedang menyiapkan makanan untuk buah hatinya. Menu hari itu adalah ravioli. Saat hendak membuka pintu microwave, tak disangka, ravioli panas di dalamnya meledak dan mengenai bahagian wajah dan dadanya.

Tak siap menghadapi kejadian tersebut, Vicky seketika langsung shock. Ia tak boleh melakukan apa-apa, dan tak tahu apa yang harus dilakukan saat merasakan panas yang menyengat di bahagian wajah dan dadanya. Beruntung, sang anak langsung sigap memberi tahu ibunya mengenai apa yang harus dilakukan.

Atas saran Ella, panggilan akrab anaknya, Vicky langsung mengguyur tubuhnya dengan air dingin. Selagi ibunya di bilik mandi, Ella menghubungi ambulans dan meminta ibunya untuk membungkus lukanya dengan cling film atau plastik pembungkus.

Tak lama berselang, paramedis tiba di rumah mereka. Beruntung, sang ibu terselamatkan dari luka bakar serius di beberapa bahagian tubuhnya. Menurut paramedis, petunjuk yang diberikan Ella pada ibunya menjadi salah satu penyebab mengapa Vicky tak mengalami luka yang serius.

Rupanya, Ella baru saja mendapatkan pelajaran mengenai pertolongan pertama di sekolahnya. Kebetulan, Ella baru mempelajari bagaimana menghadapi orang yang terkena luka bakar. Vickypun merasa sangat bangga pada Ella. Ia juga berharap jika makin banyak sekolah yang mengajarkan metode pertolongan pertama pada muridnya.



sumber : http://www.klikunic.com

Pemandangan Aneh! Seorang Wanita Berbikini Berjemur Matahari di Pinggir Jurang

image

Seorang wanita berjemur di antara dua batu besar di Gorges D’Heric dekat Lamalou Les Bains di wilayah Languedoc Perancis Selatan. Bukannya dia berjemur di pinggir pantai, apa dia tak takut jatuh masuk jurang. Nyawa penting….

Masih Merasa Seksi, Artis 50 Tahun Ini Foto Bogel


LOS ANGELES- Meski usianya tak muda lagi, Nancy Dell'Ollio masih terlihat seksi. Artis 50 tahun inipun menyanggupi tawaran berpose bogel untuk majalah Playboy dengan bayaran mahal.

"Dalam masyarakat seperti ini, usia tidak berarti apa-apa," kata Nancy seperti dikutip The Sun.

Nancy menjamin, posenya di majalah milik Hugh Hefner itu akan menginspirasi wanita seusianya. Bahkan, bekas pasangan pelatih bola sepak, Sven Goran Eriksson ini yakin akan makin dihormati setelah berpose untuk Playboy.

"Mereka melihat usiaku 50 tahun, dan mereka ingin memiliki tubuh sepertiku. Mereka akan terinspirasi dengan diriku," sesumbarnya.(rik)

Wow..fashion show untuk tikus pun dah ada

Penggemar fashion New York berbelanja besar untuk pakaian tikus peliharaan mereka. Pertama ada gaun anjing, mantel untuk babi mini, dan sekarang pemilik haiwan peliharaan trend ini memesan pakaian kepada designer untuk tikus mereka.

 Tikus terlihat sangat lucu ketika  memakainya. Ia memakai gaun pengantin. Dan penggemar tikus kelmarin berkumpul di New York untuk mengikuti sebuah fashion show. Juga tikus memiliki keperibadian yang menakjubkan. Mereka seperti kucing, anjing dan musang . Tetapi masing-masing juga memiliki karakter individu.

 Penggemar tikus mengajarkan tikur mereka berenang dalam sebuah kolam kecil, melatih mereka belajar bagaimana menari. Mereka sangat cerdas dan memiliki kesamaan karakteristik dengan manusia. "



Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved