Gilalah..model ni selamba salin pakaian ditempat awam

on 05 Ogos 2012





memang betul-betul selamba

[Gila] Buat filem lucah atas bumbung rumah

Manusia-manusia gila ni kadang-kadang dah tak kira 
tempat untuk berbuat sesuatu..asalkan benda boleh mendatangkan 
untung dah tak kira soal keselamatan atau orang sekeliling....




bila dah diketahui tahu pulak cabut lari.....

Mak paksa anak buat kerja sekolah diluar rumah pukul 9.30 malam seorang diri



Imagine being left alone outdoors until you finished your homework -- that's what this young boy of about six years of age went through at a badminton court in Sembawang.

STOMPer H commented on the mother's actions:

"A boy, who looked about the age of 6, was left alone by his mom to do his homework at this badminton court in Sembawang at about 9.30pm on Jan 31.

"Armed with a chair, the boy was brought by his mom to the badminton court to complete his homework on the bench (which acted like the study table).

"He was left alone there for about 15 minutes while the mom went off to who knows where.

"Leaving a young boy at night is such a dangerous thing to do -- who knows what may happen during these 15 minutes.

"Even if there is no available study room at home, the least the mom could have done was to stay with the boy there throughout."

sumber : singaporeseen.stomp.com.sg

Apa KOMEN KAMU TENTANG Gambar ini ??Kisah anak menjaga emaknya yang lumpuh

Reporter China Bikin Rekod Push Up Telanjang

Seorang fotografer Cina dihormati, selama World Press Awards, untuk seri foto nya "The Moment", dimana ia adalah fitur, melakukan push-up, telanjang, di berbagai lokasi, di seluruh China.

 Ou Zhihang, presenter fashion show, di Guangdong TV, dan seorang bekas fotografer fashion, telah menjadi orang pertama, dalam sejarah China, akan tampil di halaman depan surat khabar popular. melakukan push-up, telanjang. Zhihang telah menciptakan seluruh rangkaian foto-foto dia, melakukan push-up, di lokasi yang ikonik, di China.

 Fotografer eksentrik menggambarkan dirinya sebagai seorang seniman kreatif, dan oleh kerana itu, ia harus menemukan cara kreatif untuk mengekspresikan dirinya. Tidak seperti foto bogel Spencer Tunick, yang menggunakan kerumunan orang telanjang, untuk seni, Ou Zhihang hanya menggunakan diri sendiri. Dia menyatakan dia tidak ekshibisionis, sebaliknya, ia agak malu. Menggunakan tripod, dia cepat mendapat pakaian, set timer kamera, pose, dan meninggalkan tempat segera setelah dia foto. Salah satu fitur yang paling luar biasa, dari Momen itu, adalah begitu sedikit orang yang muncul di background foto itu.

 Bertanya apakah ia dia khawatir ia boleh mendapat masalah, dengan pemerintah China, lebih dari pekerjaannya, Ou Zhihang mengakui ia memiliki beberapa masalah, tetapi juga berterima kasih untuk hidup dalam sebuah masa di mana dia tidak harus pergi ke penjara, untuk demi seni.


Pemandu wanita ini memandu menuruni tangga kerana menyangka jalan ke tempat parking


BEIJING - Seorang perempuan di China menuruni tangga di sebuah mall dengan keretanya kerana mengikuti tanda jalan di mall yang salah . Perempuan itu menyangkakan tanda jalan tersebut menuju ketempat parking.
Xiang Zhen yang mengikuti tanda jalan di mall terjebak di sebuah tangga yang bukan merupakan jalan untuk kereta. Tanda jalan tersebut membawanya tersangkut di mall yang terletak di Liuzhou, Daerah Guangxi.
“Saya melihat penanda jalan yang menuju ke tempat parking. Saya ikuti penanda itu dan tiba-tiba ada tangga dan saya terjebak,” ujar Xiang seperti dikutip dari Orange.
Para peniaga di mall yang berada di bawah tangga mengaku terkejut dengan insiden tersebut.”Saya mendengar suara bising dan setelah saya tengok ternyata sebuah kereta tengah menuruni tangga di depan mata saya,” ujar seorang pedagang.
Xiang meninggalkan keretanya yang terjebak di tangga dan memanggil petugas agar membantu mengalihkan keretanya ke jalan. Pihak pengurus di mall itu mengakui kesalahannya dalam hal meletak penanda jalan menuju tempat parking tersebut.

Sumber :http://www.okezone.com/

Kerana 'skillnya' lelaki ini mampu menjual apa sahaja

Dengan skill yang dimiliki salesman yang satu ini, ia mampu menjual produk apapun bahkan mungkin dapat meyakinkan orang eskimo untuk membeli sebuah mesin ais krim.





Dalam video yang diunggah ke Youtube ini terlihat Clark Olson mempromosikan sebuah kereta Toyota Corolla putih tahun 2000 dengan cara yang ‘istimewa.

Sejak dimuat naik pada Jun 2010, video ini telah menjadi hit dengan 200.000 tayangan.





Cara unik cari pekerjaan

Pemuda dari China yang memiliki nickname di internet sebagai You Zou Lau Xu melakukan cara yang unik untuk mencari pekerjaan.
Ia membuat resume dalam bentuk klip video kemudian dia berjalan kemana-mana sambil membawa LCD di belakangnya....





Hidup Sihat Cara Orang Gila..!

Apakah sering anda menemukan orang gila dijalanan? Pernahkah anda berfikir, mengapa orang gila selalu sihat ? Beberapa kali kita berusaha memikirkan mengapa orang gila tidak pernah sakit?


Tidak pernah kita melihat sekali pun ada orang gila terlantar di pinggir jalan, meminum ubat, memakai koyok, atau sakit gigi sekalipun. Jawabannya adalah "KERANA MEREKA TIDAK PERNAH STRESS !!!

Orang gila tidak pernah sakit kerana mereka tidak pernah stress. Mereka tidak pernah berfikir macam-macam. Makanan apa pun mereka makan. Tidak seperti kita. Sudah ada ayam goreng, masih mencari satay kambing. Sudah ada soto ayam, masih mencari pizza, hotdog, dan lain sebagainya. Sedangkan orang gila tidak pernah minta makanan macam-macam. Makanan apapun asal namanya makanan tetap mereka makan. Bahkan nasi basi pun mereka makan.

Kedua, orang gila itu selalu qona'ah. Mereka itu triman. Menerima apa pun pemberian Allah kepadanya. Tidak pernah menuntut macam-macam. Tidak seperti kita. Sudah diberi basikal, masih minta motor. Sudah punya motor, masih minta keretaa. Rumah sudah bagus, masih saja selalu merasa ada yang kurang. Akhirnya beli ini beli itu, renovasi ini renovasi itu. Akhirnya hutang sana sini untuk memenuhi nafsu tersebut. Ketika hutangnya sudah menggunung, jatuh sakitlah dia.

Orang gila itu entah punya pakaian ataupun tidak, mereka santai saja. Kalau mengantuk, ya tidur saja. Mereka tidak perlu tikar, apalagi tilam atau springbed. Ada diantara kita yang tidak boleh tidur di atas tikar. Gara-gara kerana sudah terbiasa tidur di springbed. Tidur tanpa Air Cond juga tidak boleh.

Orang gila jarang sakit juga adalah kerana mereka selalu berbahagia. Nyatanya mereka nampak selalu tersenyum. Betul kan? Orang yang selalu tersenyum pasti hatinya bahagia dan tenteram. Everething is running well. Semuanya berlalu dengan baik-baik saja. Tidak pernah ada masalah. Kalaupun ada masalah, dia menganggap itu sebagai hiburan yang menyenangkan. Makanya dia sentiasa tersenyum.

Nah, kalau kamu semua ingin selalu sihat jadilah 'orang gila' bukan jadi gila betul. Maksudnya, hiduplah dengan qona'ah, terima adanya,tidak ikut nafsu, tidak usah punya keinginan macam-macam dan selalulah tersenyum. Mudah-mudahan kamu sihat selalu. Ok!

sumber : cybermales

Kereta menggunakan kotoran manusia untuk bergerak

Sebuah kereta mampu berjalan dengan gas metana yang dihasilkan oleh kotoran manusia. Kotoran manusia yang dibuang di tandas di 70 rumah mampu menjadi sumber daya berkendara selama satu tahun.

 Teknologi konversi ini telah digunakan di masa lalu, tetapi mobil Bio-Bugâ adalah kereta pertama asal Inggris yang berjalan dengan gas metana tanpa mengurangi kinerja. Teknologi ini dapat menjadi tenaga bagi kereta konvertibel VW Beetle ke 114mph.

 Mohammed Saddiq dari perusahaan energi GENeco yang mengembangkan prototipe kereta ini mengatakan bahawa pengguna kereta tidak akan menemukan adanya perbezaan.

 Sebelumnya, gas belum cukup bersih untuk menjadi bahan bakar kendaraan bermotor, tanpa mempengaruhi kinerja  kata Saddiq.

 Namun, melalui penggunaan teknologi terbaru Bio-Bug, pemandu mampu merasakan kereta konvensional apapun dan menggunakan bahan bakar yang boleh diperbarui.

 Big-Bug merupakan kereta 2 liter VW Beetle yang telah dimodifikasi untuk berjalan dengan bahan bakar konvensional dan gas metana.

 Kereta  tetap boleh berjalan dengan bahan bakar biasa, namun secara automatik  berpindah ke metana ketika mesin meningkatkan suhunya.

Aksi Panas Dan Menggoda Model Di Pinggir Pantai


v



v



v




v




v




v




v



awek yang cun-cun belaka...hahahaha

Tertangkap kerana Winnie The Pooh



Kerana nama Winnie the Pooh ini polis berjaya menangkap seorang penjenayah yang lama diburu oleh polis Itali .


Isteri kepada seorang anggota mafia, Vittorio Pirozzi, menyembunyikan diri di Belgium, menggunakan nama Winnie the Pooh ketika mendaftarkan nombor telefon selularnya. Polis telah  memburu Pirozzi selama tujuh tahun. 


 Polis mula mengesan penjenayah itu selepas menyedari isterinya menggunakan nama Winnie. Jika suaminya menelefon selalu dengan menggunakan nombor yang berbeza. Dengan berbekal nama dan pola waktu tersebut, polisi berhasil menjejaki persembunyian Pirozzi. 






Polis juga berhasil memecahkan kod-kod yang digunakan pasangan tersebut ketika berkomunikasi. Hal itu membawa polisi ke Brussels, Belgium, dan berhasil menangkap Pirozzi, yang tinggal di apartmen biasa .


Polis mengekori”Si Winnie” yang ingin berjumpa suaminya di Brussels. Pirozzi, yang berusia 58 tahun, merupakan anggota sindiket kejahatan Camorra di Napoli dan merupakan salah seorang dari 100 orang yang paling dikehendaki di Itali.(link)



Wanita pukul kekasihnya kerana ajak anjing mandi bersama


AUSTRALIA - Seorang wanita berusia 25 tahun ditahan polis kerana memukul kekasihnya. Wanita ini memukul kekasihnya kerana keinginan si lelaki yang mengajak seekor anjing mandi bersama mereka.

Kejadian bermula ketika sejoli ini ingin mandi bersama. Si lelaki menginginkan anjing peliharaannya ikut mandi bersama mereka. Namun, wanita itu menolak dan mengatakan akan memutuskan hubungan mereka jika si lelaki benar-benar mengajak anjingnya mandi bersama mereka.

Kemudian, si lelaki malah menentang dengan mengatakan bahawa dia akan mencari kekasih baru yang boleh lebih menghargai anjingnya itu.

Seperti dilansir AP, pertengkaran pun kian panas hingga akhirnya si wanita memukul wajah lelaki itu beberapa kali. Lelaki itu tak membalasnya dengan pukulan melainkan membalasnya dengan melaporkan kejadian tersebut pada polis.

Alhasil, wanita itu ditahan di Kitsap County di Port Orchard. Serta wajib membayarwang jaminan senilai USD50 ribu.(jri

Alasan kenapa kita perlu belajar bahasa Inggeris

Alasan kenapa kita mesti belajar bahasa Inggeris...






Pangku Anak Sendiri, Seorang Lelaki Di Larang Masuk Ke Sebuah Superstore

Martin Dunkley pastinya tak menyangka dirinya bakal di usir dari Tesco’s Bar Hill superstore di Cambridgeshire hanya kerana dirinya menolak menurunkan anak kekasihnya, Natalie, 6 tahun, dari dibahunya.


Adapun saat berada di superstore tersebut, seorang petugas keaman yang meyuruh Martin menurunkan anaknya dengan alasan kehadiran mereka boleh  membahayakan pelanggan yang lain.


Pastinya sih Martin jadi berang dengan alasan kemanan yang dilontarkan si petugas keamanan di sana. 


“Aku tak mempercayainya. Hal itu tak masuk akal. Menurutku dia (Natalie) sebenarnya malah lebih aman di bahuku ketimbang berlarian dengan resiko tterlanggar sebuah troli.
Alasansemacam ini mejadikan nama kesihatan dan kemanan terdengar buruk,” ujar Martin yang menolak untuk kembali ke superstore tersebut.


“Ketika kami tiba disana, aku menggendong Natalie di bahuku. Kami menamakannya ‘Nat-nav’ kerana dia mengarahkanku kesekeliling toko sambil mengatakan untuk pergi ke kiri atau kanan atau terus. Kami baru tiba di pintu ketika petugas menghampiriku dan berkata,’ Bolehkah kamu menurunkannya dari bahumu, kamu tak belanja dengan dia dibahumu’,” cerita Martin seperti diberitakan Metro.co.uk.


Selain melarang menggendong anak, Tesco juga sempat melarang pelanggannya datang ke toko mereka jika mereka datang dengan menggunakan pijamas atau tanpa alas kaki.


Seorang juru bicara meminta Martin untuk kembali ke toko dan bicara dengan pihak manajer.


“Kami menangani keamanan staff dan pelanggan kami secara serius. Masing-masing toko boleh membuat keputusan-keputusan berdasarkan pada basis individu, tak ada kebijaksanaan terselubung.
Namun pihak Royal Society for the Preventention of Accidents mengatakan keputusan Tesco  adalah kesalahan.


“Kadang-kadang reaksi yang berlebihan bererti  orang-orang dihentikan untuk masalah-masalah kesihatan dan keamanan yang dikarang ketika dalam kenyataannya gak ada masalah kesihatan dan keamanan sama sekali.

Susu paling mahal ,susu tikus

Mengapa  boleh mahal ? Ternyata tidak semudah memperolehi "Susunya Tikus". Proses selama 30 minit cuma menghasilkan 0,25 kubik sentimeter @ seperseribu liter. Diperlukan 4 ribu ekor tikus untuk mendapatkan 1 liter susunya. Nilai 1 liter susu tikus ini seharga 23 ribu euro.

Susu tikus dipakai sebagai sarana riset. Genetik tikus diubah sedemikian rupa sehingga di dalam susunya terbentuk zat yang dapat membasmi bakteria malaria. Kenapa para pengkaji memakai susu tikus dan bukannya susu lembu, yang jauh lebih murah?

Tikus adalah hewan kesukaan para pengkaji saintis, kerana DNA tikus sudah begitu banyak diketahui, jauh melebihi DNA haiwan lainnya. Sehingga menjadi mudah menganalisis hasil percubaan. Ribuan haiwan diperlukan untuk sekali percubaan. Sebab itu jauh lebih praktik memelihara ribuan tikus daripada ribuan lembu.

 Seekor lembu mampu menghasilkan sekitar 10 ribu liter susu dalam tempoh setahun. Ini setara dengan 7 kali berat badannya. Kambing sanggup menghasilkan susu 12 kali berat badannya per tahun.

Rekor terbanyak dipegang oleh ikan paus biru. Dalam waktu satu hari dia mampu menghasilkan 600 liter susu. Yang begitu penuh lemak, sehingga bayi sang ikan paus mampu menambah berat badan sampai dengan 100 kg per hari.

Ternyata susu tikus yang telah dilakukan pengubahan genetikanya dapat menyembuhkan penyakit malaria dan sebagai bahan kaji para pengkaji, makanya mahal.

Lukis guna mesin taip



Keira Rathbone,25 tahun, dari Poole, Dorset adalah lulusan kesenian dari Universitas West of England di Bristol
Seperti pelukis lainnya, Keira membuat karya seninya dengan pensil dan juga cat. Namun yang membuat Keira sedikit berbeza dengan yang lainnya adalah kerana dirinya juga boleh membuat karya yang hebat dengan menggunakan mesin taip.


Inilah lukisan yang dihasilkan Keira dengan menggunakan mesin taip....









Ni ikan ke tempat pensel?


Cincin Lalat, Aneh Dan Unik

Sejenis binatang lalat  di jari-jari tangan. Binatang lalat ? Bukan, ini hanya “lalat” mainan terbuat dari plastik dengan mata berwarna-warni, dipasang pada sebuah cincin perak. Kreatif juga …



Ini kelas atau penjara,banyaknya CCTV


So many cameras just for a school! I wonder what they have in their prisons!!
1Cheating in school has never been so difficult! (5 pics)


2Cheating in school has never been so difficult! (5 pics)


3Cheating in school has never been so difficult! (5 pics)


4Cheating in school has never been so difficult! (5 pics)


5Cheating in school has never been so difficult! (5 pics)


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved