Pulak dah..DickiLeaks, Kondom yang Dijamin “Bocor”

on 30 Julai 2012


Sweden: Apa jadinya jika kondom bocor. Pasti program keluarga berencana akan gagal. Rencana untuk mengatur kehamilan atau memiliki buah hati boleh hancur. Namun entah kenapa sebuah perusahaan kondom nekad membuat kondom ini dengan kebocoran.Tentu saja itu semua hanyalah strategi pemasaran. Kondom itu diberi nama: Dickyleaks.

Nama kondom ini terinspirasi dari website Wikileaks yang telah mengguncang dunia kerana membocorkan berbagai informasi rahsia dari laporan pemerintah Amerika Serikat di seluruh dunia. Dengan menumpang kontroversi, kondom ini menampilkan wajah pendiri Wikileaks Julian Assange dengan tagline ini, "Kami membocorkan Lebih dari kebenaran."

Lucu memang, namun juga menyeramkan kerana bocor. Lihat saja iklannya:
Kondom DickiLeaks menggunakan teknologi tinggi pertama yang mampu mengawal kebocoran. DickiLeak dibuat untuk orang-orang yang unik yang mencari sensasi memakai kondom tapi bocor. Semua fitur kondom DickiLeak dilengkapi fitur nanocircuitry yang menentukan waktu dan jumlah kebocoran.
Eits... jangan percaya begitu saja. Iklan di atas tidak satupun kata yang benar. Namun, faktanya bahawa kondom DickiLeak mengatakan memberikan perlindungan tak tertandingi dan tidak bocor. DickiLeaks boleh dipesan online. Harga pasnya: US$11,95 .

Oops…Inilah Gadis Seksi Di Buat Dari Kobis

TEMPO Interaktif, Beijing - Ju Duoqi tahu benar bagaimana membuat karya spektakuler. Seniman asal China ini menyulap daun kubis menjadi belasan patung gadis seksi serupa fotomodel dunia.

“The Fantasies of Chinese Cabbage,” begitu Ju menyebutnya.

Ada 13 model seksi dari kubis yang ditampilkan. Sebahagian di antaranya terlihat mengggunakan pakaian dan perhiasan glamor yang juga terbuat dari kubis.

Ju membuat karya tersebut dengan sangat teliti. Ia menggunakan pisau dan tusuk gigi untuk membentuk setiap lekukan tubuh para model kubis ini. “Ini memberikan warna yang berbeZa,” katanya dalam Daily Mail.

Setiap bahan terbuat dari kubis, mulai dari kubis segar, digoreng, direbus, layu, membusuk, kering, dan tambahan sayuran lainnya, ia kombinasikan menjadi sebuah karya seni dengan warna-warna yang memikat.






Ramainya orang kat kolam renang ni


These photos illustrate what can happen in a water park in a country with over a billion people.
1Chinese Water Park
2Chinese Water Park
3Chinese Water Park
4Chinese Water Park
5Chinese Water Park
6Chinese Water Park
7Chinese Water Park

Apakah dosa ibu dan anak ini?

19849_1086889508762_1722178230_176903_5703828_n
sumber gambar :  www.picturedisturbing.co.tv

Pasti kita tertanya-tanya apakah dosa yang telah dibuat oleh ibu dan anak ini sehingga mereka
diperlakukan begini……

Penyebaran Foto Awek Arab Terkaya Menari Erotik Memakai Jilbab, Dikecam


berita2.com: Pernah mendengar pole dancing? Boleh dikatakan tarian yang cukup sensual dan erotik dengan alat seperti tiang. Walau demikian, seorang wanita Arab Saudi memperdalam tarian ini dengan mengundang instruktur berbangsa Inggris untuk datang ke Arab Saudi. Fotonya lalu beredar luas dan mendapat kecaman.

Lucy Misch, nama instruktur itu diundang oleh salah satu keluarga Saudi terkaya dan paling berpengaruh, setelah menghadiri kelas tarian ini di Eropah. Misch juga membawa peralatan tarian sebanyak 3 buah dengan harga £500 per buah. Kunjungan Misch ke Negara Islam yang ketat akan hukumnya berjalan dengan lancar kerana yang mengundangnya keluarga yang paling berpengaruh.

"Tidak ada sejarah pole dancing di Arab Saudi," kata Misch. "Ini bukan tempat yang Anda harapkan untuk diundang mempelajari tarian ini walaupun tarian ini baik untuk kebugaran, sangat baik manfaatnya untuk tubuh”, ujarnya seperti disiarkan dailymail.




Qahtani, murid Misch, sangat teruja mendalami tarian ini. Ia meluangkan waktu 2 jam setiap hari selama 6 hari berturut. Ia belajar untuk memanjat tiang (pole), melakukan split di alat itu.

Misch dan Qahtani mengabadikan gambar mereka saat melakukan tarian ini dengan mengenakan pakaian tradisional Arab Saudi. Dan ketika gambar-gambar ini dipublikasikan, Misch menghadapi kritik dari Umat Muslim Arab Saudi. Gambar-Gambar itu dianggap menghina.

Salah seorang berkata: "Saya menemukan foto-foto Anda tidak menghormati wanita yang mengenakan jilbab dengan martabat di Saudi dan yang tidak akan pernah melangkah ke tiang untuk menari.”

Atas reaksi tersebut, Misch cuba menjelaskan bahawa tarian ini tidak terkait dengan aksi striptease. Tarian ini justru membutuhkan ketrampilan, kekuatan, dan tekad. Bahkan tarian ini sudah ada di China dan India selama berabad-abad.

Gambaran Cyber Cafe Masa Depan

Pernahkah Anda membayangkan bagaimana rupa sebuah Cafe di Masa Depan?Dengan semakin pesatnya pertumbuhan komputer dan internet, mungkin dimasa depan, sebuah Cafe akan mungkin mejanya dapat berfungsi sebagai komputer dengan internet tentunya.Gambar dibawah ini boleh jadi sebuah konsep Cafe dimasa depan.






Gadis ini memang berani










Inilah gadis paling berani , dia sanggup menentang maut dengan telungkup di bawah kereta api yang sedang laju .Nasib baik dia selamat, bagaimana seandainya dia terseret kereta api! Tubuhnya boleh hancur berkecai.

Berikan satu perkataan untuk gambar ini

image
CUBA ANDA BERIKAN SATU PERKATAAN UNTUK GAMBAR DI ATAS INI….

Lucky 13 (TERUS DAPAT KEMBAR)

Anna Vidnes telah 12 kali menjakankan rawatan IVF dan sanggup berhabis hampir 18000 paun semata -mata inginkan anak.Dia juga hampir berputus asa kerana sering gagal untuk mendapatkan anak.
Untuk kali yang 13 dia terus mencuba dan mungkin angka 13 ini membawa tuah dia telah disahkan mengandung.Bukan itu sahaja dia telah di kurniakan anak kembar.

Ni gambar atuk ke atau nenek....Confuse

Nak kata atuk macam nenek...Nak kata nenek,bila pandang
lama-lama macam atuk.Ni atuk ke nenek agaknya????
CONFUSEEE....





[Pelik] Mengandung bayi selama 46 tahun dan bayi itu menjadi batu

Pada tahun 1955 di sebuah desa kecil di luar Casablanca, Zahra Aboutalib 26 tahun hamil anak pertamanya. Setelah 2 hari kesakitan akhirnya dia dibawakan ke hospitalt tempatan. Doktor memberitahu bahawa dia akan dibedah.  Semasa dibilik  Zahra melihat seorang wanita sedang melalui proses melahirkan anak.  Lalu dia melarikan diri dari hospital kerana takut menerima nasib yang sama jika dia terus berada disitu.


Pada hari-hari berikutnya, Zahra terus menderita sakit dengan bayi masih didalam rahimnya. Setelah beberapa hari rasa sakit berhenti dan bayi berhenti bergerak.

Bertahun-tahun kemudian, di usia 75 tahun rasa sakit itu tiba-tiba kembali . lalu anak angkatnya membawa dia berjumpa dengan seorang doktor pakar. Untuk ini mereka harus melakukan perjalanan ke Rabat di mana mereka akan bertemu Profesor Taibi Ouazzani. Dia menduga perut buncit itu disebabkan oleh tumor ovarium dan memeriksanya dengan suara ultra-scan.

Zahra dirujuk ke doktor spesialis radiografi untuk pendapat kedua. Dia boleh melihat itu adalah struktur calcified dari beberapa macam, tidak lama kemudian scan MRI mengungkapkan bahawa  Zahra telah mengandung 46 tahun  dulu.

Zahra mengalami kehamilan ektopik di mana telur telah tertanam dalam tabung tuba. Janin yang berkembang, meledak keluar dari tabung tuba dan terus berkembang dalam rongga perut. Berhasil bertahan dengan melampirkan itu plasenta ke organ-organ vital di sekeliling perutnya.

Profesor Ouazzania dihadapkan dengan keputusan yang sulit ketika memutuskan apakah cara terbaik untuk mencuba dan menghilangkan janin dengan berat 7lb dan panjang 42cm itu.

Pembedahan tetap dilakukan dan ditemukan bahawa janin telah calcified dan menjadi keras, benjolan padat. Pada dasarnya,f bayi itu menjadi batu kerana telah menyatu dengan dinding perut dan organ-organ vital.

Setelah hampir 4 jam para doktor bedah berhasil mengeluarkan janin dari calcified Zahra dan pembedahan itu berjaya.

inilah bayinya....

WanitaTukang Sapu Jaguh Kungfu Ini Popular Di You Tube

BEIJING - Seorang penyapu jalan  berubah menjadi selebriti di China kerana kebiasaanya menggunakan sapu untuk berlatih Kung Fu.

"Saya bekerja menjadi seorang penyapu jalan kerana suami saya sakit dan tidak dapat bekerja lagi. Anak perempuan kami sekolah dan kami harus membayaryuran," ujar Zhang Xiufang seorang penyapu jalan itu, seperti dikutip Orange.

"Sebelum saya bekerja sebagai seorang penyapu jalan, saya selalu mempraktikkan Taichi dengan pedang," lanjutnya.

Zhang menunjukan kerinduannya berlatih kungfu seperti masa lalu. "Saya sangat rindu melakukan latihan itu kerana saat ini saya bekerja mulai pukul 05.00dan selesai pukul 16.00. Tapi sewaktu saya memegang sapu ini, saya ingat dengan hobi saya dan mulai mencoba berlatih lagi," tutur Zhang.

Kebetulan aksi kung fu Zhang ini dilihat oleh seorang di Distrik Chao yang yang tengah membuat video pendek menggunakan telefon bimbitnya. Dia pun merakam aksi Kung Fu Zhang dengan menggunakan sapu dan menguplod video tersebut ke Youtube.

Video yang disiarkan di Youtube itu langsung membuat Zhang menjadi terkenal. Zhang pun diundang dalam acara televisyen di Kota Nanjing.

"Saya juga sering diminta untuk mempertunjukkan Kung Fu itu kepada para penyapu jalan lainnya, ini sangat ampuh untuk menjaga kesihatan dan istirehat," menurut Zhang.(rhs)

Asal -usul kad kuning dan merah

Adakah kad kuning dan merah telah digunakan sejak bola sepak diperkenalkan?Kad kuning dan merah ini hanya di perkenalkan hanya pada piala dunia tahun 1970 tetapi inspirasinya bermula pada piala dunia tahun 1966 ketika pertemuan  England bertemu Argentina pada peringkat suku akhir.
Pengadil perlawanan ketika itu   Rudolf Kreitlein yang berasal daripada German telah mengadili perlawanan itu telah memberikan arah kepada kapten Argentina untuk keluar padang tetapi kerana tidak faham bahasa dia tidak mengendahkannya sehingga seorang pengadil bertugas yang berbangsa Inggeris Ken Aston yang pandai berbahasa Sepanyol telah menyuruh kapten Argentina itu keluar padang.
Kerana kesulitan ini telah memberi idea kepada Ken Aston mencari idea bagaimana mengatasi masaalah komunikasi dan idea itu muncul apabila dia melihat TRAFIC LIGHT dan dia telah mengutarakan idea itu kepada FIFA.
Pada piala dunia 1970 pertama kalinya kad kuning dan kad merah di gunakan tapi hanya satu kad kuning yang di keluarkan serta tidak ada kad merah  yang diberikan.Walaupun idea ini datang daripada seorang pengadil yang berbangsa Inggeris tetapi dalam LIGA INGGERIS hanya digunakan pada tahun 1976.
Idea ini telah di ikuti oleh sukan lain seperti hoki yang menggunakan tiga warna kad iaitu hjau, kuning dan merah.

Berapa agaknya Oreo bayar dia ni ?

Ada juga orang yang membuat rambutnya seperti biskut oreo. Agaknya berapa yang dibayar oleh kilang biskut ni sampai sanggup mewarnakan rambut sebegini sebagai promosi. Pasti banyak ...hehehe

Chef terseksi di dunia

image
Akibat terlampau sibuk sampai lupa nak pakai baju…..

Cara unik angkat barang ketika pindah ke Apartment di Korea




Vikki ada 94 anak, tapi anak patung


LONDON: Gara-gara ditakdirkan tidak mampu hamil dan melahirkan anak, seorang remaja menghabiskan wang sehingga RM100,000 bagi membeli anak patung sebagai koleksinya.
Menderita penyakit sindrom ovari polycystic (PCOS), Vikki Andrews, 19, mula membeli anak patung tiga tahun lalu.

Media semalam melaporkan, Vikki disahkan doktor menghidap PCOS selepas dia menjalani pemeriksaan ketika dia berusia 16 tahun.


Tindakannya mengumpul pelbagai jenis dan bentuk anak patung menyebabkan bilik tidurnya kini dipenuhi objek berkenaan.

Digelar “anak patung kelahiran semula”, mainan itu diperbuat daripada plastik tetapi menggunakan rambut manusia.


Menurut Vikki, anak patung pertamanya bernilai RM1,000 dan diberi nama Charlotte.



Masih belajar dan bekerja sambilan di sebuah bar, Vikki berkata, dia menggunakan wang simpanannya yang dikumpul sejak berusia 14 tahun bagi menambah koleksinya. “Dalam tempoh seminggu selepas membeli Charlotte, saya membeli anak patung kedua sebagai ‘adik’ untuknya,” katanya.

Sejak itu, kata Vikki, dia semakin ghairah mahu mengumpul anak patung.


PCOS dianggap satu daripada masalah paling meluas dihadapi wanita di dunia.

Walaupun ia bersifat kompleks, ada bukti kukuh menunjukkan PCOS boleh dianggap sebagai antara penyakit genetik.


PCOS dianggap satu daripada punca utama gangguan kesuburan.


Sementara itu, tunang Vikki, Warren Bone, 19, tidak berminat dengan koleksi berkenaan.


Tidak cukup dengan itu, ibu bapa Vikki juga melarang dia membawa anak patung berkenaan ke ruang tamu rumah mereka di Newbury, Berkshire.


Namun, kata Vikki, kadang-kadang dia melanggar arahan itu.


“Sesekali saya membawanya ke tempat kerja untuk bermanja,” katanya. - TS

Rupanya Jackie jual ikan di Singapura

Penjual ikan Zhang Sui Xing, 48,  mukanya serupa dengan bintang filem aksi Hong Kong yang terkenal dan telah mengelirukan ramai orang yang bertemu dengannya di pasar di Empress Road.

Zhang, yang telah menjalankan perniagaan ikannya di sana selama lebih dari 20 tahun, telah menjadi ikon popular di pasar basah tersebut, menarik ramai suri rumah tangga - beberapa bahkan memanggilnya "Aunty killer".

"Perniagaan saya sangat baik. Ramai pelanggan akan memanggil saya 'Chen Long' (nama cina Jackie).

"Mereka juga memperkenalkan ramai teman untuk membeli ikan," katanya kepada Shin Min Daily.

Zhang mengatakan dia belum pernah bertemu Jackie Chan secara peribadi, tetapi telah menonton semua filemnya.

"Ramai orang bilang saya kelihatan seperti Jackie Chan sejak saya berada pada usia 20-an lagi," katanya, sambil menambah bahawa dia juga memain peranan sebagai 'Jackie Chan' dalam filem 'I Not Stupid'.

Dia mengatakan ramai orang telah meminta tanda tangan darinya. "Ketika saya mengatakan kepada mereka saya bukan Jackie Chan, mereka akan bertanya apakah saya saudaranya," katanya.
Via - Asia One
sumber : http://unikversiti.blogspot.com/

Wow! Contact Lens Bertatahkan Berlian dan Berlapis Emas


Seorang optometrist (ahli mata) di Shekhar Eye Research Center, India, mengembangkan contact lens yang bertatahkan berlian dan berlapis emas untuk memberi "sinar" pada mata Anda. Karyanya ini terinspirasi dari permata yang diimplan pada gigi isterinya.

Untuk memiliki sepasang lens eksotis ini Anda harus mengeluarkn wang dari kocek sebesar $ 15.000. Beberapa kritikan mengatakan bahawa mengeluarkan wang sebanyak itu untuk lens ini adalah hal yang agak berlebihan.

Menurut sang pencipta, Chandrashekhar Chawan,keuntungan dari penjualan lens akan digunakan untuk membiayai pengubatan para penderita Stevens Johnson Syndrome, iaitu penyakit kulit yang dapat menyebabkan hilangnya penglihatan.

Apakah lensa contact lens yang tidak biasa ini cukup menarik minat Anda? Chawan berharap ini dapat menjadi tren fashion yang selanjutnya di Bollywood.

Sumber: huffingtonpost

Cuba teka ini lukisan atau foto ?






Sebenarnya ini lukisan bukan foto dan di lukis oleh pelukis Iran bernama Iman Maleki yang lahir pada 1976 di Teheran. Dia telah terpesona oleh seni Lukisan sejak ia masih kecil. Pada usia 15, dia mula belajar melukis di bawah penguasaan guru pertama dan hanya - Morteza Katouzian - yang merupakan pelukis realiti terbesar Iran. Sementara itu, dia mulai melukis secara profesional. Pada tahun 1999 dia lulus dari Design Grafik Seni Universiti Teheran. Sejak tahun 1998, ia telah mempamerkan lukisannya dalam beberapa pameran. Pada tahun 2000, dia menikah dan pada tahun berikutnya ia mendirikan ARA Lukisan Studio dan mulai mengajar melukis, memperhitungkan nilai klasik dan tradisional.

Pameran yang paling penting ia telah buat, adalah: Pameran pelukis Realiti Iran di Teheran Kontemporer Museum of Art (1999) dan Pameran Kelompok Pelukis KARA Studio di Sabz Gallery (1998) dan pada Abad Sa'ad Palace (2003 ). Pada tahun 2005, Iman menerima penghargaan William Bouguereau dan penghargaan Choice Ketua di salon ARC kedua kompetisi internasional.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved