Ini namanya fesyen stokin koyak

on 29 Julai 2012

Apa punya fesyen perempuan ini pakai...
sebelah ada stokin ,sebelah lagi tak ada.....
stokin tu koyak pulak tu....tapi dia selamber aje..
mungkin fesyen terbaru kot....







Cara menipu waktu peperiksaan yang paling canggih


Bermacam cara orang untuk menipu diwaktu peperiksaan
seperti ganbar diatas...canggih..
dibawah bagaimana sepenipu membuat nata sekecil ini...




















bk-jangan ditiru..buat ini hanya sekadar pengetahuan

ah, Nenek 75 Tahun Rosakkan Kabel Internet

Georgia - Peristiwa unik terjadi di Georgia. Seorang nenek berusia 75 tahun dinyatakan bertanggungjawab memutus conection internet di Georgia dan negara tetangganya, Armenia, sehingga banyak netter gagal berselancar di dunia maya.

 Kementerian Dalam Negeri Georgia menyatakan wanita pencen itu awalnya menggali tanah untuk mencari besi atau benda yang boleh dijual. Nah, penggalian itu berujung pada kabel fiber optik yang mengalirkan hubungan internet di Georgia dan Armenia.

 Tidak faham apa kegunaannya, sang nenek ini memotong dan merosak kabel tersebut. Maka putuslah hubungan internet di sebagian wilayah dua negara. Ribuan pengguna internet tak dapat mengakses internet selama beberapa jam.

 "Ia menemukan kabel itu saat sedang mengumpulkan logam dan malah memotongnya dengan tujuan untuk mencuri," ucap Zura Gvenetadze, juru cakap Kementerian Dalam Negeri Georgia, dilansir AFP dan dikutip detikINET.

 Nenek  itu kini telah ditangkap dan terancam hukuman sampai 3 tahun penjara dengan dakwaan merosak properti. Peristiwa serupa ini pernah terjadi pada tahun 2009 di mana kabel fiber optik juga dirosak seseorang.

 Namun kali ini, skalanya lebih besar. Perusahaan pemilik kabel, Georgian Railway Telecom, menyatakan bahawa kerusakan membuat 90% user internet biasa dan korporat di Armenia kehilangan akses selama 12 jam. Demikian juga penyedia layanan internet di Georgia jadi terganggu.

 "Saya tak mengerti bagaimana nenek ini boleh menemukan dan merosak kabel. Kabel itu terlindungi dan insiden semacam ini sangatlah aneh" ucap Giorgio Ionatamishvili dari Georgian Railway Telecom.

Nak makan jangan ikut perangai minah ni


jangan berlebih-lebihan ketika berbuka....

Kalau macamni tak payah pakai baju

Selingkuh dengan isteri orang,pemuda terpaksa berdiri dalam keadaan telanjang

Setelah di ketahui berselingkuh dengan isteri orang, seorang pemuda bernama Sun Meng, 25 tahun terpaksa bersembunyi di luar jendela sebuah apartmen di wilayah Chengdu CHina Tengah.Dia terpaksa berdiri diatas air cond di luar apartmen dalam keadaan telanjang, dan kejadian ini telah di ketahui oleh jiran tetangga.Gambar kejadian ini telah di ambil oleh seorang jiran wanita tersebut dan menyebarkan melalui internet.Kejadian ini telah menjadi bualan hangat di sebuah forum  di internet.


sumber : ruanghati .com

Aksi dua ekor harimau bintang gigit ekor dan kepala ular



kesian ular itu dijadikan barangan mainan sahaja...

Berhajat lihat adik sebelum buta

Scarllet Hellewell 5 tahun berhajat untyuk melihat adik nya sebelum matanya buta kerana kanser.
Dia yang menghidap kanser otak telah memberitahu ibunya yang dia ingin melihat kelahiran adinya sebelum matanya buta dan hajatnya telah kesampaian bila ibunya melahirkan adiknya.
Inilah yang dikatakan kuasa tuhan.

Ada juga orang yang perangai seburuk ini




Tempat secanggih ini tak kan tak ada tandas...
betuk-betul punya buruk perangai manusia ini...

Gadis ini lelong rambut yang disayangi secara online untuk biayai kos rawatan ibunya

Pengorbanan seorang ibu sejak mengandung si buah hati kemudian membesarkannya, melindungi dan memberikan pendidikan pada anak-anaknya dengan penuh kasih sayang tidaklah mungkin boleh digantikan oleh seorang anak walau dengan apapun.

 Seorang anak gadis cuba untuk memberikan pengorbanannya pada ibunda tercinta yang sedang sakit dan memerlukan kos yang sangat besar.A’zhen seorang gadis 17 tahun dari daerah Guang’Xi dataran China yang telah mengiklankan diri secara online disebuah web untuk menjual rambut yang dimilikinya  sepanjang 1,5 meter yang selama ini dijaga dan dirawat dengan susah payah, rambutnya tersebut ditawarkan senilai RMB 20.000 .  Ramai orang yang  meragukan pengakuan gadis ini tentang keadaan ibunya yang sakit kuat  kerana  A’Zhen tidak memperincikan identiti  ibunya kerana alasan privasi.

Setiap hari di laman web tersebut memang banyak pengakuan yang dibuat untuk memohon bantuan, namun pengelola laman web Tianya Community tersebut menyatakan tidak tahu mana pengakuan dan informasi yang betul atau yang palsu.

Namun akhirnya seorang pengusaha kaya Wang Chengzhi dari Jiangsu amat perihatin dengan kes A’zhen ini dan telah berhubung dengan hospital tempat ibunya dirawat serta bersedia memberikan jaminan bantuan untuk pengubatan ibunya tersebut.Ibunya yang berkerja sebagai wartawan tersebut bernama Xiong Qian akhirnya dibantu oleh pengusaha tersebut  sebanyak RMB 30.000 untuk mengubati sakitnya yang disebut sebagai gangguan Ginekologis yang dideritanya sejak bercerai dengan suaminya.

Lihat cara pemuda ini menipu untuk meminta simpati

13026547222817129

13026547226883400

Bila kita lihat seimbas lalu kita akan merasa simpati kepada pemuda tetapi bila diselidiki
rupanya dia menipu seolah-olah kelihatan cacat.Sampai macam ini sekali manusia menipu untuk
hidup..CUBA PERHATIKAN GAMBAR DIBAWAH INI :

Untitled

Perhatikan bulatan merah itu.Kaki yang satu disoraokkan didalam seluar…

Reporter Ketahuan Memalsukan Badai Pasir [Video]



Video ini adalah hasil reportase dari salah satu stesen televisyen di Romania yang sedang melaporkan peristiwa badai pasir di sebuah pantai. Jelas, mereka sepertinya perlu mencari kru "special effect" yang lebih berpengalaman.via iOwnTheWorld



Wow..22 pekerja bas berkahwin dalam bas dan perbelanjaan di taja syarikat


Seramai 15 pasangan atau tepatnya 22 pekerja dari sebuah perusahaan bas di Zhengzhou, Henan, China menikah di hari yang sama.

Dan ketika mereka mengatakan hal itu kepada para bos mereka, para bos pun memberikan latihan khusus kepada mereka untuk tiba di Gereja tepat waktu – yang mana perbelanjaan ditaja oleh perusahaan bas tersebut.

“Mereka bertemu, jatuh cinta di bas-bas (perusahaan) kami dan sepertinya merupakan hal alami buat kami untuk memastikan mereka tetap bekerja menurut jadual kerja mereka.

Kami sangat bahagia membantu, tapi mereka setuju untuk melakukan bulan madu
bergantian atau kami tak akan punyapemandu untuk boleh mengoperasikan bas kami,“ ujar juru cakap perusahaan itu.

[Menarik] Kereta berkuasa kuda yang sebenar










hebat betul ciptaan orang ini....


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved