Wow..hebat gerabak kereta api bawah tanah di Chicago dibuat menjadi taman

on 23 Julai 2012

Ini adalah salah satu cara untuk para penumpang kereta api di Chicago untuk bersantai di pagi yang sibuk dalam perjalanan awal mereka untuk bekerja. Iaitu dengan duduk dan bersantai di sebuah taman mini yang dibangun dalam sebuah gerabak kereta api bawah tanah.

Taman berjalan ini diciptakan oleh Joseph Baldwin (35) dari Illinois dan pasukan yang terdiri dari 10 orang sukarelawan, yang dengan susah payah meletakkan rumput di sepanjang gerabak di kereta api bawah tanah Chicago.

Setiap inci dari lantai dan kerusi terbungkus dengan rumput serta tanaman hijau subur, dan membuat tingkat stress para pengguna kereta api turun drastik setelah berada dalam hutan buatan ini.

Untuk satu hari,seribu pekerja stress di Chicago yang mampu untuk bersantai di taman berjalan ini, kerana keterbatasan tempat.


“Kami menyewa sebuah gerabak kereta api untuk satu malam saja, dan mempersiapkan segalanya. Kami berhasil menanam berbagai tanaman hias, tumbuhan tropis, serta sayuran dalam gerabak.” tuturnya Baldwin.

Usaha mereka tidak sia-sia, ini terlihat dengan antusiasme para penumpang kereta dengan konsep hjau mereka, dan mengaku sangat menyukainya kerana membuat mereka lebih rileks, dan jauh dari tekanan pekerjaan.


taman dalam keretagerbong unik
mobile gadengreen train

Sumber : dailymail

Ni gambar betul ke tipu?



Mana satu keldai?

Tahukah anda lemak manusia US$ 15,000 sekilo

LIMA , KOMPAS.com — Boleh jadi Hilario Cudena adalah orang yang paling dikutuk oleh Tuhan . Bayangkan, sudah puluhan tahun, pimpinan geng Pishtacos ini membunuh sesama warga Peru demi menangguk untung dari lemak manusia. Jangan lupa, pishtacos kalau diterjemahkan bermaksud adalah nama kelompok pembunuh Peru yang menyerang orang di jalanan sunyi dan membunuh korbannya untuk diambil lemaknya.

Jelasnya begini. Mangsa, yang kebanyakan warga daerah terpencil, dijanjikan oleh kumpulan tersebut untuk pekerjaan. Ternyata, mereka itu dibunuh dan diambil lemaknya. Lebih gila lagi, kata Komodor Angel Toledo dari pejabat polis Peru, setelah menyiasat jaringan penjahat itu, diduga mereka memasarkan lemak tersebut kepada perusahaan kosmetik dan ubat Eropah.

Menurut Toledo, sebahagian lain yang disyaki sebagai anggota kelompok ini, termasuk dua warga Italia, masih diburu. Polis mengatakan, kelompok ini diduga menjadi dalang hilangnya sekitar 60 orang di wilayah itu, sebagaimana ditulis BBC. Polis menunjukkan kepada wartawan dua botol berisi lemak manusia dan sejumlah foto yang diduga mangsa pengambilan lemak.

Salah satu pembunuhan dilaporkan terjadi pada pertengahan September lalu. Kala itu, jaringan tubuh korban dipindahkan untuk dijual. Toledo mengatakan pula, sebahagian dari para tersangka “menyatakan bagaimana mereka membunuh korban lalu memerah lemaknya dalam laboratorium seadanya lalu menjual lemak tersebut”.

Sementara itu, Ketua siasatan jenayah Jenderal Felix Burga mengatakan, muncul jaringan “ internasional perdagangan lemak manusia” telah beroperasi di Peru. Orang pertama yang ditahan awal bulan ini di sebuah stesen bas di Lima tengah membawa kiriman lemak itu.

Kolonel Jorge Mejia,sempat mengatakan, salah satu tersangka melukiskan kepada polis dengan terperinci bagaimana para korban dibunuh lalu diambil lemaknya. Tersangka tersebut mengatakan, lemak ini kemudian dijual kepada pengumpul di Lima.

[Gila] Satu kelas pakat hamil bersama

Gila! Entah apa yang ada di fikiran para remaja  yang belum genap 17 tahun ini. Mereka yang masih berstatus pelajar di Gloucester High School di  Massachusetts, Amerika Syarikat, bersepakat untuk hamil secara bersamaan.

Kelakuan mereka ini tentu saja membuat pihak berkuasa,guru-guru, dan  orangtua pening kepala. Mereka tak mengerti apa sebenarnya yang ada dalam fikiran para pelajar ini.

Peristiwa yang menggegarkan ini, berlaku ketika cuti musim panas  Ketika mula belajar kembali di sekolah, ternyata  17 pelajari hamil secara bersamaan. Uniknya mereka tak hanya satu sekolah, tetapi juga satu kelas. Di sekolah tersebut, memang setiap habis cuti selalu diadakan ujian kehamilan.

Namun, sampai saat ini siapa saja ayah kepada bayi belum diketahui. Pasalnya bila umur lelaki yang menghamili pelajar tersebut telah lebih dari 20 tahun, boleh kena hukuman penjara kerana berhubungan seks dengan anak di bawah umur.

Berdasarkan selidikan pihak sekolah  ternyata para pelajar yang hamil telah sepakat untuk hamil bersamaan, bukan hanya ke-17 pelajar itu saja tetapi semuanya dan hanya 17  yang sah hamil. Yang lebih teruk pelajar di kelas itu yang tidak hamil mengaku merasa kecewa kerana gagal hamil.

Lelaki tersangkut tangan di lubang tandas ketika ambil handphone

Seorang lelaki dari Daerah Jiangsu di China bernasib malang kerana tangannya tersangkut di lubang tandas ketika cuba mengambil handphonenya yang terjatuh kedalam lubang tandas itu.Pasukan penyelamat terpaksa memecahkan mangkuk tandas itu untuk mengeluarkan tangannya....(link)








Mayat orang bunuh diri yang tergantung



ngeri sungguh...

Detik seorang lelaki terjun dari tiang elektrik untuk bunuh diri

The morning of July 12, Chengdu, a man climbed up pole at Shuinianhe intersection of First Ring Road, sat in rain for more than three hours and once fainted away with a electric shock. When fire rescue ladder got close to him, the man suddenly fell down from the pole and then died despite efforts.

July 12, a man in a white shirt climbed the pole and wanted to commit suicide. The man sat on top of the pole for more than 3 hours in rain.


Around 13:00 pm, fire officers discouraged the man on rescue ladder, but the man dodged.




In the dodge process, the man stumbled and fell down then died despite efforts in hospital.

Agaknya dah berapa lama dia tak basuh rambut?




Melihat gambar di atas agaknya berapa lama dia tak 
basuh rambut...


Lelaki makan jari sendiri akui perbuatannya amat bodoh

Macam-macam hal...



WELLINGTON: Seorang lelaki mengalami sakit jiwa yang memotong dan memakan jarinya sendiri mengakui perbuatannya ‘idea amat bodoh’ meskipun menyifatkan tindakan itu sebagai usaha meminta bantuan atas masalah mentalnya. 

Kes lelaki terbabit menjadi tumpuan bulan lalu dalam jurnal perubatan Australasian Psychiatry, satu daripada hanya lapan ‘kes makan diri sendiri’ yang pernah dicatatkan di dunia. 

 Penulis laporan itu, pakar forensik Erik Monasterio dan ahli psikologi klinikal Craig Prince berkata lelaki terbabit mengikat jari kelingking, memotong menggunakan gergaji, memasaknya dengan sayur dan memakannya. 
 Dia mengalami kemurungan, sukar tidur dan pernah memikirkan untuk membunuh diri ketika kejadian pada 2009 itu,  
kata mereka. – AFP

Apa yang Terjadi di Internet Dalam Jangka Waktu 1 Minit?

Tahukah kamu bahawa hanya dalam waktu satu minit saja, terdapat 100 ribu tweets baru, 20 juta foto sedang dilihat di Flickr, 277 ribu orang melakukan login ke Facebook dan 47 ribu aplikasi lagi didownload? Angka-angka masif lainnya boleh kamu lihat pada infografik di bawah ini.





Berikut list data-data tersebut buat kamu yang lebih suka membaca teks daripada foto:

Dalam satu minit di internet, ada:

  • 639.500 GB data IP global ditransfer
  • 135 infeksi botnet
  • 6 artikel baru di submit ke dalam wikipedia
  • 20 akun dibajak orang lain
  • 204 juta email terkirim
  • 1,300 pengguna mobile phone baru
  • 47 ribu aplikasi didownload
  • Amazon mencetak penjualan sebesar $83. 000 (Rp 760 juta)
  • 100+ pendaftar baru di Linkedin
  • 61.141 jam musik (pandora) lagi didengarkan
  • 20 juta foto sedang dilihat di flickr, dan
  • 3000 foto sedang diupload dalam situs yang sama
  • 320 pengguna twitter baru dan 100 ribu tweets baru
  • 277 ribu orang login ke dalam Facebook dan 6 juta halaman facebook sedang dilihat
  • 2 juta + pencarian di Google
  • 30 jam video diupload ke YouTube dan 1.3 juta video sedang distreaming

Info lainnya:

  • Pada hari ini, peralatan internet (peralatan yang dapat dipakai untuk membuka internet) diperkirakan memiliki jumlah yang sama dengan jumlah populasi manusia di Bumi, tahun 2015, jumlah ini akan berkembang hingga menjadi dua kali ganda.
  • Tahun 2015 kita perlu waktu 5 tahun jika ingin melihat seluruh video yang sedang ditonton oleh pengguna internet global dalam waktu satu saat.
foto: Intel

Bodohnya..Demi Kesetaraan Gender, Lelaki Dirantai dan Menjilat Kaki Wanita


Pada  8 Februari beberapa hari lalu di jalanan kota Wuhan China yaitu Guanggu Road, terlihat 3 lelaki merangkak di jalan diikat rantai besi persis layaknya anjing merangkak dan dibelakangnya ada seorang perempuan yang memegang hujung rantai besi haiwan berjalan sebagaimana penggembala.





 Tidak cukup hanya disitu saja, tak lama kemudian dilanjutkan dengan aksi para lelaki tersebut secara bergantian menjilat jilat kaki wanita sebagaimana anjing menjilat jilat kaki tuannya. Semua ini merupakan sebahagian dari aksi mendukung kesetaraan gender antara kaum wanita dan kaum lelaki .



 Salah seorang aktivis yang terlibat di aksi tersebut kang Yi mengungkapkan kepada media tempatan yang dikutip unikaja.com menceritakan latar belakang kenapa aksi tersebut terlihat begitu ekstrim, Kang menjelaskan sebuah aksi memang mesti dibuat sangat ekstrim sehingga menarik perhatian media dan masyarakat bila tidak maka aksi tersebut tidak akan ada yang melihatnya.


 Bagaimana pendapat Anda?

Balas dendam melalui gaun pengantin bekas isteri



Seorang pemuda yang telah bercerai kini membalas dendam terhadap bekas istrinya yang telah mencampakkannya. Dia menjadi sensasi di dunia maya dengan menciptakan sebuah blog dengan mengeksplotasi bekas pakaian pengantin yang pernah dikenakan bekas isterinya.


Kevin Cotter begitu hancur hatinya, ketika orang yang dicintai sejak  di bangku sekolah dan telah membina rumah tangga selama 12 tahun pergi meninggalkannya. Bekas isterinya itu meninggalkan rumah yang mereka duduki bersama di Tuscon, Arizona. Dia membawa semua barang miliknya, kecuali gaun pengantin warna putih dengan ukiran mutiara. Dia mengatakan, kepada bekas suaminya untuk bebas menggunakan gaun tersebut untuk apa saja.


 Cotter memutuskan untuk membuat blog dengan menuliskan 101 cara untuk menggunakan gaun pengantin bekas isterinya. Dia telah mempergunakan pelbagai cara dengan menggunakan gaun itu.Rakan-rakannya ramai yang membantunya membuat blog tersebut dan bekas isterinya cuba untuk dia menghentikan hal tersebut.Cotter menolaknya dan kini banyak cadangan yang diberikan untuk menggunakan gaun itu oleh pengunjung blognya.
























Ibu Ini Melahirkan Di Tengah Kesesakkan Dan Terakam Kamera CCTV




Ini bukanlah video kelahiran biasa. Calon ibu Helen Osborne tidak menyangka dirinya akan melahirkan di tengah kesesakkan lalu lintas dan terakam oleh CCTV.


Helen Osborne sedang dilarikan dengan segera ke hospital oleh pasangannya, Richard Sullivan. Sayangnya, lima minit sebelum sampai ke Leicester Royal Infirmary, mereka tersekat di kesesakkan lalu lintas  yang padat di Sabtu petang.


Sullivan tetap tenang. Dengan bantuan dari beberapa pemandu yang lain. Mereka berhasil membuat suasana nyaman di kerusi penumpang kereta dan anak perempuannya dapat lahir dengan selamat.


Apa yang tidak ia sedari adalah proses mengharukan ini tertangkap kamera CCTV pengawal lalu lintas. Pasangatn tersebut menggunakan kereta Peugeot yang dipandu dengan terburu-buru.




Osborne, 29 tahun, yang bekerja sebagai jururawat berhasil melahirkan Rosie, anak perempuannya, dengan selamat. Selanjutnya, pihak polis membantu mereka menuju ke hospital. Pegawai CCTV yang menyaksikan drama itu sangat terkejut dan segera mencari pasangan itu. Ia selanjutnya memberikan rakaman tersebut sebagai tanda mata.


Sullivan, 31 tahun, juruteknik di Leicester Inggris mengatakan akan memberikan rakaman tersebut ke anaknya saat berulang tahun ke 18. “Ini boleh menjadi sesuatu yang boleh ia pamerkan ke teman-temannya.”


Sullivan menghubungi 999 saat peristiwa itu, untuk mencari tahu bagaimana cara membantu melahirkan bayi.

Wow...Badan kereta ini dibuat daripada daun ganja

KANADA- Masih ingat dengan kereta badanya dibuat dari bahan daun ganja? Kereta tersebut akhirnya keluar.Canada Motive memunculkan sosok EV Kestrel yang merupakan kereta elektrik dimana badannya terbuat dari bahan daun ganja atau Canabis Sativa.

“Kami telah menerima banyak permintaan tentang gambar dari mobil Kestrel ini dan sekarang rekaan rasmi kereta ersebut telah dilancarkan,” papar VP Operations Motive Meagan McKeage seperti dilapor dari Autoevolution.Penggunaan bahan daun ganja yang dikatakan lebih ringan dari serat karbon menjadikan mobil ini hanya memiliki berat 850 kg.

Selain itu Kestrel juga dilengkapi dengan baterai lithium-ion yang dapat menggerakkan kereta sejauh 160 km/jam dengan kecepatan puncak hingga 135 km/jam.Kestrel dibangun dari daun ganja yang diubah menjadi bahan komposit nan ringan.

Hasil ciptaan Alberta Innovates Technology Futures (AITF) itu dikatakan tetap ringan tanpa mengurang daya tahannya.Bahan komposit hasil ubahan dari daun ganja ini dibuat menjadi badan kereta yang ringan, tetapi dengan biaya yang lebih murah dibanding menggunakan bahan serat karbon.

Rencananya pihak perusahaan merancang menghadirkan prototipe perdananya pada pertengahan 2011 dan masuk ke versi produksi yang bakal dikeluarkan mulai 2013.

sumber: okezone

Best kalau dapat tempat letak TV macam ni




memang best...lepas menonton boleh tarik masuk bawah katil..
mana nak cari nie.....


Serangga Dijadikan Pewarna Kopi

SEATTLE - Sebuah situs vegetarian mengatakan bahawa kopi terkenal dari Amerika Syarikat (AS) yakni Starbucks, menggunakan serangga sebagai bahan campuran yang dipakai pada produk mereka. 
Produk yang diduga mengandung serangga itu adalah Strawberries & Creme Frappuccino.

Situs thisdishisvegetarian.com menampilkan daftar bahan untuk membuat sos strawberi dan krim frappuccino yang biasa digunakan untuk salah satu produk minuman Starbucks tersebut. 

Daftar tersebut ternyata didapat dari seorang pegawai Starbucks. Ternyata sos dan krimnya mengandung ekstrak cochineal yakni pewarna makanan yang terbuat dari serangga bawah tanah yang berasal dari Amerika Latin.

"Kami sangat kecewa mendengar khabar bahwa Strawberries & Creme Frappuccino serta Strawberry Smoothies tidak terbuat dari bahan-bahan sayuran asli," ujar pihak situs seperti dikutip UPI, Khamis (29/3/2012).  

Sementara itu juru bicara Starbucks di Seattle Jim Olson langsung menjelaskan klaim yang dikeluarkan oleh website tersebut.

"Bahan dasar untuk sos strawberi dan krim frappuccino kami memang mengandung ekstrak cochineal yakni pewarna alami yang umum digunakan dalam industri makanan. Tapi tujuan kami sebenarnya adalah untuk menjauhkan bahan-bahan pewarna buatan," kata Jim Olson. 
(faj)

Bila boss KFC jumpa Boss McDonalds maka jadilah KMC

Sel Kanser yang Tersenyum Hebohkan Peneliti


Peneliti di Sydney telah dibuat hairan ketika mereka mengamati sebuah protein kanser di laboratorium. Pasalnya, protein kanser yang nantinya akan berkembang menjadi tumor itu terlihat seperti wajah yang sedang tersenyum.


Para ilmuwan di Westmead Millennium Institute for Medical Research, menciptakan protein kanser sejak 12 tahun yang lalu untuk mempelajari bagaimana sel kanser itu berkembang menjadi tumor dalam tubuh manusia.






“Kami tidak pernah melihat seperti ini sebelumnya,” kata Professor Beric Henderson, yang memimpin penelitian, sambil meambahkan bahawa para orang-orang di laboratorium menjadi gembira dengan gambar tersebut.

Ajaib, Surat Seorang Anak yang menyembuhkan Penyakit Kanser Ibunya


Binder Laura bersama dengan putrinya Linzi (9) dan Alicia (2)

Freaky News- Jika kita percaya, pasti keajaiban akan mendatangi diri kita, mungkin itu ungkapan yang sesuai untuk Binder Laura yang sembuh secara ajaib dari kanser ganas yang telah menyiksa dirinya.

Kejadian aneh dan ajaib itu bermula dari di sahkan Binder oleh doktor bahawa dia telah menghidap penyakit kanser yang sudah menyebar dari payudara sampai kehatinya bahkan doktir mengatakan bahawa penyakitnya itu tidak dapat lagi disembuhkan.


Tapi Linzi puteri dari Binder yang berumur sembilan tahun, menulis sebuah surat yang untuk memberi semangat pada ibunya agar dia tidak menyerah dan terus berjuang untuk melawan penyakit kansernya itu.

Setiap hari puterinya selalu menulis surat agar membuat dirinya tetap semagat dan tidak putus ada, bahkan pada saat Ny. Binder sedang menjalani kemoterapi, puterinya tepat menulis surat selama berjam-jam dengan tujuan agar ibunya tetap semangat.

Para doktor mengatakan bahawa kanser yang menyerang Binder sudah sangat kronik, apalagi kanser tersebut telah menjalar sampai kehatinya, kemoterapi hanya bertujuan untuk menambah umur Binder untuk beberapa waktu.


Surat Linzi untuk ibunya

Namun pada akhir September suatu hal aneh terjadi, pada saat dia akan melakukan scan terakhir, doktor hairan dan mengatakan bahawa kenser yang telah menyerang dirinya telah sembuh total tanpa tersisa, doktor mengatakan " Itu merupakan keajaiban".

Binder percaya, keajaiban itu terjadi berkat surat-surat yang telah dibuat anaknya, yang telah membuat dirinya tidak putus asa, sesudah menjemput puterinya dari sekolah Binder tidak henti-hentinya menangis dan memeluk puterinya itu, Binder berkata " Aku tak boleh melakukan in tanpa dirinya, surat-surat yang telah dia tulis memberi saya alasan untuk terus berjuang.

Dalam Linzi tertulis " Anda seperti bunga mawar merah, dan baunya sama seperti merahnya bunga tersebut, anda dapat melawan kanser, anda boleh melawannya, I love you!!" bahkan pada penggalan terakhir surat yang ditulis Linzi berbunyi " Selamat,,!!! semua kanser anda telah hilang, aku mencintaimu" dalam penggalan terakhir itu, seolah-olah bahwa Linzi yakin ibunya akan sembuh dari kanser.

Saya Tidur dengan 900 Lelaki…So What?

Apa yang dilakukan Victoria Betteridge, 28, memang pelik. Gadis lulusan Universiti Oxford ini mengaku telah tidur dengan 900 lelaki. “Orang menganggap saya mengacau sejak hari pertama, tetapi sebenarnya faktanya tidak jauh dari itu (tidur dengan 900 lelaki) ,” demikian kata Victoria.

Victoria bukan berasal dari keluarga yang kucar kacir Sejak kecil dia terlindungi. Orangtuanya adalah penganut Katolik yang alim. Ia dididik dengan ketat salah satunya ialah haram bertemu dengan anak laki-laki. Tetapi ya itulah..dalam sembilan tahun dia tidur dengan 900 lelaki.

“Ketika semua teman saya pergi ke menonton wayang dengan teman laki-laki mereka atau ke disko, saya main Scrabble dengan orangtua saya, menunggang kuda dan pergi ke gereja,” katanya.

“Sangat jelas laki-laki bukan sebahagian dari hidup saya. Ketika saya berumur 13 ayah saya khuatir pelajaran saya di sekolah terganggu, ia mengirim saya ke sekolah bertarif 7.000 poundsterling yang semua siswanya perempuan dan menginginkan agar saya hanya belajar daripad berhubungan dengan laki-laki.”

“Gadis-gadis di sekolah semuanya tahu saya tak pernah punya kekasih atau mencium lelaki, sehingga mereka mengganggu saya sepanjang waktu, memanggil saya seorang lesbian atau frigid. Faktanya, saya seorang tomboy yang suka olahraga dan tidak mempedulikan make-up seperti para gadis.”

Ketika Victoria berusia 18, dia masuk Oxford belajar bahasa Inggris. “Saya pergi ke hall dan merasa suasana kebebasan,” katanya.

Aneh, sepanjang waktu dikerumuni para lelaki. Mulai saat itu ia menanggalkan sifat pemalunya. Pada malam pertama di universiti, dia minum tequila dengan beberapa teman menuju Freshers’ Ball. Dalam hitungan jam ia berciuman pertama kalinya dengan Tom. Seminggu kemudian ia berkencan dengan Tom. “Tanpa pengawasan ayah saya akhirnya dapat melakukan apa yang saya mahu.”

Tom setuju tidak terburu-buru berhubungan seks. Dia menunggu sampai Victoria siap. Enam bulan kemudian dia kehilangan keperawanannya. Menurutnya, pengalaman pertama itu sangat menakjubkan, beza dengan cerita teman-temannya yang merasakan hal yang sebaliknya.

Hubungan mereka putus, kerana Tom tidak ingin hanya melayani Victoria di ranjang, sementara Victoria menginginkan hubungan seks setiap waktu. Dalam sehari setidaknya dia minta dilayani tiga kali.

Putus hubungan dengan Tom tak membuatnya lama-lama bersedih. Seminggu kemudian ia ketemu lelaki yang dia lupa namanya di bar dan membawa lelaki itu ke biliknya. “Saya tidak peduli siapa dia dan apa yang ia lakukan, yang saya fikir hanya hubungan seks dan merasa baik.” Inilah awal petualangannya sehingga ia tidur dengan 900 pria.

“Saya pergi ke bar mahasiswa dan kelab, menari secara provokatif di depan lelaki yang ia inginkan, kemudian saya minta dibelikan minum, semuanya begitu mudah,” demikian Victoria menerangkan modusnya.

Tahun kedua di Oxford, dia pindah ke flat bersama lima gadis dan ini tidak membuatnya lebih jinak. “Kami saling merekomendasikan,”katanya sambil cekikikan.. “Kami saling memberi tahu apakah mereka cukup baik di ranjang atau tidak. Tidak ada di antara kami yang posesive.

Flat kami, katanya, diberi nama fun flat. Selalu ada beberapa lelaki setengah telanjang, yang mereka kadang tidak tahu siapa mereka.

Beberapa lelaki, tidak boleh menerima sikap Victoria yang tanpa komitmen itu. “Namanya Stewart biasa sembunyi di luar rumah untuk melihat apakah saya kencan dengan orang lain,” kata Victoria sambil tertawa.

“Itu menjadi lawak. Jika kami mendengar suara berisik di luar kami akan berkata :Itu si gila Stewart sedang mengintip dengan teropongnya.”

Di tahun terakhirnya kelakuan Victoria tambah menjadi. Ia pergi ke kelab swinger di mana para pelanggannya boleh bertukar pasangan. Ia bahkan berhubungan threesome di kelab yang ada di London itu. Ia juga tetap pada kebiasaannya, pergi ke kelab, ambil lelaki semalam untuk seks, pagi harinya ia tendang si lelaki pergi.

Kelakuan yang ugal-ugalan ini rupanya tercium oleh keluarga. Victoria pun diinterogasi sang ayah. Dan sejak itu Victoria putus hubungan dengan keluarga. Dia tahu bahwa orang lain juga akan menghakimi dia, tetapi dia buat tak peduli saja. Ia menepis anggapan bahwa kelakuannya itu membahayakan dirinya. Ia mengatakan selalu memakai pelindung dari penyakit seksual menular dan tak pernah membiarkan flatnya kosong tanpa bersama orang asing.

“Seks hal yang sangat normal bagi orang, beberapa orang pergi makan malam , olahraga—saya berhubungan seks,” katanya seraya menambahkan bahwa kelakuannya itu tidak menyakiti siapa pun.

Meskipun demikian, Victoria mengatakan bahawa dalam tiga bulan terakhir ia mengurangi kebiasaanya itu. Ia mulai pergi tempat olahraga untuk mengurangi ghairah seksualnya.

“Saya terlibat kencan dengan seorang lelaki. Ada sesuatu yang lain tentang dia. Dia sesuai untuk saya di ranjang. Saya tidak tahu apa yang akan terjadi dengan dia, tetapi hal itu membuat saya sedar bahawa saya juga menginginkan perkahwinan dan anak pada suatu saat.

Dan setelah sembilan tahun menjadi predator seks, Victoria mulai melakukan evaluasi terhadap tabiatnya. “Saya kira, kerana saat kecil saya terlalu ketat,” katanya. Saya tidak menginginkan hidup seperti ini terus, tetapi saya tidak menyesali masa lalu. Saya sudah menangguk kesenangan. Untuk saat ini saya kencan dengan satu orang. Kami akan lihat apa yang akan terjadi. “Saya hanya ingin menemukan seseorang yang ghairah seksualnya sama dengan saya agar saya puas,” tegas Victoria.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved