Gila..budak sekolah 11 tahun dipukul cikgu kemudian dicampak dari tingkat empat bangunan sekolah

on 12 Julai 2012









untuk mengetahui kisahnya sila open spoiler


Spoiler:




Young Schoolgirl Beaten, Thrown To Her Death By Teacher
by Fauna

A Chinese schoolgirl was beaten with a metal reinforcement bar in front of her class by her history teacher before he threw her out the window of her fourth-story classroom. Her name was Zhang Yaoyin, she was 11-years-old, and she died.

The Education Department gives strict orders forbidding teachers from hitting students. However, on September 20th afternoon, in the #12 Middle School in Yongzhou City of Hunan Province, a very heinous act occurred. A history teacher not only used a metal reinforcement bar [for buildings] to beat a student in the classroom, he also used his bare hands to throw the beaten student off the fourth floor of the school!


This incident happened in 2006 September 20 and the video was uploaded to Youku two years ago. However, a recent topic on Mop featuring the Youku video brought new attention and new comments.

Here is what happens in the video:

0:54: The girl victim’s clothes stained with blood and covered with flies, some of her teeth that were knocked out, her shoes, and hair.

1:09: The girl victim’s name is revealed as Zhang Yaoyin, 11-years-old, and the male history teacher who killed her is Li Henyi, 28-years-old.

1:32: A classmate of the victim describes what happened .

Witness: At the time, the teacher grabbed her hair and slammed it into the desk, about 5-6 times, and then slammed her head into the desk behind her 5-6 times. When she then fell to the floor, the teacher also used his foot to step on her head, about 2-3 times. Then from his pants pocket he took out a metal reinforcement bar this long and used it to hit her.

Reporter: Hit her where?

Witness: After being beaten, she stopped moving. The teacher picked her up, said he was going to send her to the infirmary, then walked to the window, opened the window, and threw her down.

Reporter: So he threw her out in front of the entire class?

Witness: Yes.

2:12: The classmate says at one point the class leader stood up and begged the teacher to stop hitting.

2:20: A bloodstain that some posters on Mop said looked like a penis.

2:37: Shows trail of blood to the window.

2:46: Bloodstains where the girl hit the ground.

2:58: The victim’s mother explains she did not see and know it was her daughter at first.

The rest of the video explains that the news spread quickly and the local police department promised to make a quick and thorough investigation.

This CCTV video report was posted on the Xinhua news website earlier this year in 2008 May. It may contain more graphic images than the above video.




Nafas berhenti setiap kali tidur



Liam Derbyshire akan berhenti bernafas setiap kali dia tidur.Dia menghidap sejenis penyakit yang dikenali sebagai sumpahan Ondine.Ini menyebabkan dia terpaksa memakai mesin sokongan hayat semasa tidur dirumahnya.


Kelurganya terpaksa membayar ribuan pound untuk membayar bil elektrik.Dia juga mempunyai alat penyedut udara berkuasa bateri yang diletakkan didalam kereta sebagai persedian jia dia tertidur.(link)



Berpantang maut sebelunm ajal,selamat walaupun satu hari suntuk tenggelam didalam sungai

Dia jatuh dengan keretanya di malam hari ke dalam sungai dan tak seorang pun percaya apa yang akan terjadi ketika operasi penyelamat mulai pagi hingga sampai pagi besoknya .Mangsa itu terselamat,aneh bunyinya ,apa boleh dia bernafas dalam air? itu tanya sigadis ini! di lebih tahu,







Kurang ajar Kobe Bryant ni mengusap-usap 'anunya' semasa ditemuramah


Tengok aksi mamat seorang ni selamba je mengusap-usap 'anunya' semasa di temuramah.

Baju Renang Paling Seksi Di Dunia

Hebat...menarik ...jenis pakai buang.Betul-betul seksi dibuat atau dicipta untuk mereka yang tidak membawa pakaian renang.Sangat sesuai untuk semua golongan tetapi terlampau seksi sangat.Sesiapa yang malu-malu tak boleh pakai pakaian renang ini. Tak caya sakasikan gambar ini......





Amacam seksi tak???

Hebatnya kenderaan awam di negara lain




 Mesra OKU dan yang paling canggih ada tempat letak basikal
di depan bas khas untuk mereka yang berbasikal yang mahu menaiki bas




Implan Payudara Wanita In Pecah Kerana Main Paintball


LONDON - Nahas! Maksud hati ingin bersenang-senang bersama teman-temannya dengan bermain paintball di Whyteleafe, London Selatan, seorang wanita berusia 26 tahun terluka setelah dadanya tertembak peluru paintball.

Implan payudara wanita tersebut pecah di bawah kulit kerana tembakan di dadanya.

Pada awalnya dia berfikir dadanya hanya memar, demikian sebagaimana dilapor orange. Tapi ketika dia pergi ke doktor beberapa hari kemudian, ternyata tembakan senapang paintball telah merobek implannya.

Insiden ini diyakini pertama kalinya terjadi di Inggris dan menyebabkan 50 arena bermain paintball di Inggris mengintruksikan kepada para wanita dengan payudara implan memakai pelindung ekstra.(rhs)

Aneh...Pekerja Google Larang Anaknya Buka Google


Banyak pegawai tinggi Apple yang mendaftarkan anak mereka ke sekolah Waldorf di wilayah Los Altos, California, kerana di sana komputer tidak boleh digunakan sebelum kelas 8, penggunaannya pun sangat terbatas.


Seperti yang dilaporkan oleh New York Times, komputer tidak diperbolehkan digunakan dalam ruang kelas. Bahkan pihak melarang penggunaan komputer untuk pelajarnya di rumah.


Dari banyaknya pekerja Google yang mendaftarkan anak mereka di sekolah tersebut membuktikan bahwa standard yang diterapkan di sekolah Waldorf ternyata dirasa cukup baik oleh para orang tua.


"Program ini menolak anggapan bahawa teknologi sangat diperlukan pada tingkat dasar pendidikan sekolah," ujar Alan Eagle, salah satu eksekutif di Google yang mendaftarkan anaknya ke sekolah tersebut.


Entah apa yang mendasari pemikiran para pekerja Google yang mendaftarkan anak mereka di sekolah tersebut, mengingat latar belakang orang tuanya yang penuh dengan teknologi.


Eagle mengatakan bahawa anaknya yang duduk di kelas 5 tidak tahu cara menggunakan Google, sementara anaknya yang kelas 8 baru belajar untuk menggunakan Google.


"Di Google, kami membuat teknologi agar semudah mungkin digunakan oleh konsumen, yang mungkin hal inilah yang boleh menghambat perkembangan otak dari anak-anak; semuanya menjadi terlalu mudah," ungkap Eagle.


Sekolah Waldorf cukup berhasil dalam melakukan metode pendidikannya, banyak yang lulus dengan nilai tinggi. Banyak orang tua pun ikut memuji metode pendidikan sekolah tersebut.


Sumber

Pemilik hak cipta 'Doggy Style' marah ciptaannya di tiru

Marah betul pemilik hak cipta ini..nasib baik dia di ikat kalau tak dah lama si pencuri hak cipta ini di belasahnya...Tak caya cuba klik Open


Spoiler:


Photobucket




Telinga dan jari kanak-kanak berusia 6 tahun dipotong ibu tiri

Seorang ibu tiri kepada  seorang kanak-kanak yang berusia 6 tahun dipercayai telah memotong telinga kiri dan empat jari, Guangzhou Daily melaporkan.

Akhbar itu melaporkan bahawa suspek dipercayai mengheret anak gadis tersebut ke dapur rumah mereka di Guangdong, China.

Di dapur itu dia telah memotong telinga kiri anak tirinya dengan pisau . Gadis itu menjerit dan meronta sehingga  darahnya bergelinangan  di seluruh lantai dapur.

Dia berusaha lari keluar dari dapur, tetapi ibu tirinya dipercayai menangkapnya dan meletakkan tangan kanannya pada papan cincang sebelum memotong pula keempat jarinya.

Luka juga ditemui di bahagian alat sulitnya. Liang Zutian, pengarah keselamatan di desa Hefeng, Foshan City, mengatakan bahawa beliau belum pernah melihat ibu yang sebegitu kejam.

Gadis itu dibawa ke hospital terdekat oleh ayahnya. Pihak hospital telah membawa kes itu kepada polis, yang kemudiannya menangkap ibu tiri tersebut. Ketika melihat polis, dia menangis. Dia terus menangis dan mengatakan dia berharap dia sudah mati.

Tidak diketahui apa yang telah menyebabkan serangan tersebut. Penduduk kampung mengatakan kepada wartawan bahawa pasangan itu berkahwin 12 tahun yang lalu, tetapi tidak mempunyai anak pada awalnya.

Mangsa ialah dari isteri terdahulu ayahnya. Pasangan itu kemudian mempunyai dua anak bersama-sama, seorang gadis dan seorang lelaki, kedua-duanya lahir dalam dua tahun lepas.

Ibu tiri itu tidak tinggal di rumah yang sama sebagai pasangan dan hanya mengunjungi mereka pada hari itu. Polis masih menyiasat dan sedang cuba untuk mencari pengasuh anak gadis itu, yang menghilang selepas kejadian.

Ketika wartawan berkunjung ke rumah, pintu itu terkunci. Tetangga berkata keluarga itu tidak menghadapi masalah kewangan.

Mereka menambah bahawa ayahnya adalah lelaki yang baik, tetapi isterinya agak sombong. Dia juga berkelakuan aneh, yang menyebabkan tetangga-tetangganya tidak terlalu banyak berhubungan dengan dia.

Wartawan melawat mangsa di hospital, dan melihatnya ketika jururawat membantu untuk menukar kain pembalut. Gadis kecil itu mula menangis, dan jururawat memeluknya dan mengesat air matanya.

Parah..peminat gila ini pilih kumpulan Westlife daripda suaminya (cerai)


Jane Holmes, 44 tahun dari Nottingham, mulai menjadi penggemar boyband Westlife tahun 1998, setelah band itu terbentuk.

Namun kerana minat gila dengan mereka, Jane rela membuat 8 buah tato mereka senilai 1100 Poundsterling dan juga telah mendatangi konsertWeslife sebanyak 60 kali dimana Jane harus menghabiskan wang 30 ribu Poundsterling untuk beli tiket-tiket itu.

Bahkan yang paling parahnya lagi, Jane sampai sanggup berpisah November tahun lalu dengan suaminya, Norman, saat suami yang dinikahinya selama 1 tahun itu memintanya untuk memilih antara dia atau Westlife.

“Menurutku dia mengira aku bergurau tapi dia segera sedar kalau aku serius. Aku selalu berhenti di jalanan dan dia tak boleh mengalihkan perhatian yang aku dapatkan.

Konsert-konsert itu (Westlife) memakan banyak waktu dan wangku. Westlife benar-benar merupakan salah satu bahagian terbesar dalam hidupku. Aku sepenuhnya memuja dan setia kepada mereka dan tato-tato itu adalah caraku memperlihatkan kesetianku. Aku lebih suka berfikir aku adalah penggemar terberat mereka,“ ujar Jane.

Dan ketika dirinya mendengar khabar Westlife bakal rasmi bubar tahun depan, Jane sampai membling telefonnya.

“Ketika aku mendengar mereka berpisah, aku merasa hancur. Aku melemparkan telefonku dan menangis. Aku mencintai muzik mereka - dan mereka begitu hebat".

Pastinya ambisi Jane adalah ingin bertemu dengan mereka sebelum mereka bubar.

“Westlife adalah hobiku satu-satunya. Aku tak merokok, atau minum, jadi Westlife adalah kecanduanku satu-satunya.”

Pengemis cantik ini minta sedekah untuk balik ke China







SUMBER: stomp.com.sg

Dressed in a gown, this attractive looking woman claims to come '500 years from the past' and is asking for money at Shanghai Metro so she can 'go home'.

STOMPer begabomb says:

"Has begging turned to become more creative and commercialised, or even theatrical in today's day and age?

"This 'time-travelling woman' has appeared in the Shanghai Metro.

"She claims to have been 'sent through time', and sits at the exit to the subway station asking pedestrians for money -- so she can return to her home town 500 years in the past.

"The interesting bit -- this ancient woman even takes out an iPhone 4 to ask for mobile phone numbers from the passing crowd.

"Translation of the hand-written (mostly) traditional Chinese sign on the ground: 'I am from the Qingyuan village and have unwittingly time travelled here. I have nothing upon me and am begging for travelling expenses to return home, a debt I will repay in the days ahead [future].'"

Gila ..majikan suruh pekerja tak pakai bra ketika bekerja


Banyak perusahaan yang menerapkan ‘dress code’ saat bekerja. Tapi sebuah perusahaan di Utah, Amerika, malah membuat peraturan busana yang tidak wajar, dilarang memakai bra. Seperti yang dikutip dari nydailynews, sebuah laporan sivil yang diajukan beberapa hari lalu ke Pengadilan Distrik Amerika oleh Trudy Nycole Anderson menuliskan bahawa bekas atasannya, Derek Wright telah membuat peraturan yang di luar batas. Wright memaksa Anderson untuk mengikuti ‘jadual pakaian seksi’.

Wright menngatur pakaian apa yang harus dikenakan oleh Anderson selama seminggu penuh. Hari Senin Anderson harus mengenakan rok mini (Mini-skirt Monday), memakai atasan pada Selasa (Tube-top Tuesday), T-shirt basah pada Rabu (Wet T-shirt Wednesday), tak boleh memakai bra pada Khamis (No bra Thursday) dan mengenakan atasan bikini pada Jumaat (Bikini top Friday).

Tidak hanya membuat aturan pakaian saja, Wright yang merupakan pemilik ‘Lone Peak Controls and D&L Electric Control Company’ juga dilaporkan sering melakukan pelecehan seksual kepada Anderson. “Dia berulang-ulang kali menanyakan ukuran payudara dan membicarakannya di depan karyawan lainnya,” tulis laporan tersebut.

Anderson mengatakan bahwa tidak hanya dirinya yang kerap kali mendapat pelecehan seksual. Beberapa teman kerja wanitanya juga pernah merasakan hal yang sama. Menurut Anderson, bosnya tersebut juga memiliki kebiasaan menonton film porno di dalam kantornya.

Anderson yang merupakan seorang ibu dengan tiga orang anak itu merasa bahawa dirinya menjadi target pelecehan seksual kerana Wright tahu jika dirinya tidak boleh hidup jika kehilangan pekerjaannya tersebut. Anderson dibuat menandatangani sebuah dokumen tertulis yang menyatakan, ‘ketika Anderson menerima pelecehan dan ada masalah dengan hal itu, maka Anderson harus boleh memakluminya’.

Pada Februari 2011, Anderson telah dipecat kerana telah melaporkan perilaku atasannya itu. Wanita berusia 44 tahun tersebut, menuntut kerana telah diberhentikan dari pekerjaannya dan juga gangguan mental yang ia dapatkan saat bekerja di perusahaan Wright.

Tak ada barang berharga nak di curi,sepasang remaja memutuskan masak di restoran itu


FLORIDA - Polis Florida menangkap sepasang remaja laki-laki berusia 14 tahun dicurigai melakukan rompakan restoran di Gainesville. Menurut khabar, kedua pemuda ini tidak menemukan barang berharga, dan memutuskan untuk masak di restoran itu.


Letfnan Polis Gainesville Jorge Campos mengatakan sepasang remaja itu diduga masuk ke restoran China di Gainesville pada Sabtu malam untuk mencuri.


Setelah beberapa lama berada di restoran, mereka tidak menemukan sesuatu yang berharga untuk dicuri, sampainya akhirnya mereka memutuskan memasak beberapa ekor ayam milik restoran tersebut.


"Saya rasa mereka tidak menemukan barang berharga sehingga mereka memutuskan untuk memasak makanan," ujar Campos, seperti dikutip UPI.


Kedua remaja akhirnya ditangkap dengan tuduhan merompak dan diharuskan membayar denda.


Campos juga mengatakan, kedua pemuda ini sebelumnya sempat ditangkap atas kes perompakan dan pencurian dalam beberapa bulan terakhir.(rhs)

Dahsyat ..Nenek Hip Hop 65 Tahun dari Beijing Jadi Sensasi Terbaru

BEIJING - Seorang nenek dari Beijing menjadi sensasi terbaru di kota tersebut, setelah dia mengikuti pertandingan dengan menari ala Michael Jackson dengan sangat energik.

Bai Shuying (65), mengikuti acara China's Got Talent.Tahun lalu, China's Got Talent memberikan gelar juara kepada Liu Wei, seorang pemuda berusia 23 tahun yang tidak memiliki tangan, dia berhasil memikat para penonton dengan menyanyikan lagu sambil bermain piano dengan kakinya.

Liu pun kini sudah mengeliling dunia untuk melakukan show yang diadakan oleh acara tersebut.

Kini Bai, yang cucunya ia beri nama Michael, mendapatkan pujian yang luar biasa kerana tariannya yang atraktif.

Nenek tersebut belajar menari ala Michael Jackson hanya dari video yang dibelinya dan berlatih setiap hari.

"Michael Jackson itu sangat indah, menarik, sangan menginspirasi," ujarnya seperti dilansir Telegraph, Isnin (9/5/2011).

"Nenek hip hop" di Beijing kini mulai terkenal dengan pesat, para pencen yang ikut belajar kelas menari hip hop pun mereka praktekkan di taman kota.

Pada tahun 2004, seorang nenek berusia 67 tahun dari Beijing bernama Wu Ying, membentuk pasukan terdiri dari empat orang nenek-nenek untuk ikut kompetisi Menari Hip Hop. Mereka menjadi juara ketiga dalam kontes tersebut.(rhs)



Inilah Isteri aktor Hollywood yang diblok dari Facebook kerana terlalu seksi

Isteri aktor Green Mile, Doug Hutchison iaitu Courtney Stodden yang masih berusia remaja, telah di blok dari situs jejaring sosial Facebok akibat foto-fotonya ‘terlalu seksi’.



Courtney StoddenKeller mengatakan tidak ada foto telanjang yang diposting oleh puterinya, serta mengatakan kepada E! News bahawa beberapa perempuan telah bersekongkol menjatuhkan Courtney kerana mereka iri dengannya. Sebab tak ada satu pun foto telanjang atau tak senonoh dalam akaun facebook puterinya, hanya foto-foto seksi Courtney dengan pakaian renang.




Saat ini Courtney telah memposting foto seksinya di Twitter, dengan pesan ‘Terlalu seksi untuk Facebook?’.
Courtney menjadi headlines media pada musim panas ini, setelah ia menikahi aktor Lost, Doug Hutchison (51) ketika baru berusia 16 tahun.



Pasangan itu menikah di Las Vegas pada bulan Juni, dan Keller harus menandatangani  persetujuan agar pernikahan tersebut dapat berlangsung, kerana puterinya masih berada di bawah usia 18 tahun.
Sumber : dailymail

Nak tahu cara ayam membonceng motorsikal

12933744140391516

12933744141202744
berani betul ayam ni…agaknya ini cara yang paling unik untuk ayam mambonceng motorsikal

Nekad remaja sekarang,lakukan zina walaupun orang tua ada dirumah


Fenomena remaja terjerumus dalam hubungan seksual di luar nikah menjadi masalah serius kerana menyangkut masa depan di anak itu sendiri.


 Yang mencengangkan adalah dari pengakuan pelaku mereka melakukan making love (ML) umumnya di rumah sendiri, ketika keadaan sedang sepi. Para orangtua, sepertinya harus waspada dengan modus seperti ini. Tidak mudah dan percaya begitu saja meninggalkan anak di rumah sendirian tanpa ada pengawasan.




 Lihat saja pengakuan Bunga (bukan nama sebenarnya), setiap melakukan ML selalu di rumahnya. "Di rumah aku. Sepi tak ada orang. Takut- takut sih kalau di rumah," ujarnya saat berbincang dengan okezone di sebuah restoran. 


 Bahkan pernah melakukan hubungan sebadan padahal ada ibunya di rumah. "Mama ada di rumah ketika aku  making love (ML). Kerana, mama percaya sangat aku tak akan buat apa-apa, makanya boleh bawa kekasih di rumah," ucap Bunga. Kok sempat ML? "Waktu itu mama di bilik  atas dan aku ML di ruang tamu bawah," ujarnya enteng.


 Saat didesak apa benar hanya berhubungan intim di rumah tidak di tempat lain seperti hotel, Bunga mengatakan, "Iya".


 "Aku tak pernah check in (hotel), tapi di rumah. Rata-rata temen aku ML juga di rumah. Aku juga selalu di rumah," terang Bunga.


 Alasannya? "Kalau di rumah merasa aman, kerana tahulah siapa yang akan lalu. Kalau aku ML di ruang tamu kerana ruang tamu aku terpisah jadi tak ketahuan," paparnya.


 Imbuh Bunga, "Hampir setiap dia ke rumah aku, pasti kita ML. Dia ke rumah aku seminggu tiga kalilah dan pasti itu di rumah aku ML-nya," terang anak berpostur sedikit gemuk ini yang sudah lebih dari 10 kali bercinta.


 Lebih lanjut dia menceritakan keadaan orangtuanya yang cukup memberikan perhatian kepadanya. "Mama itu perhatian banget, cuma kan dua-duanya harus kerja dan pulang baru pukul 21.00 WIB. Aku juga sudah dibilangin supaya enggak begitu-begitu tapi aku sudah termakan cakap kekasih aku yang dulu itu dan aku luluh. Aku juga mahu sendiri. Aku malah juga sering minta ML kerana aku ketagihan kali ya," cetus Bunga terus terang.


 Menurut dia, ibunya sudah perhatian tapi tidak cukup waktu untuk mengawasi hubungan dengan kekasihnya dan teman-teman lainnya.


 "Mama selalu menasihati agar jangan macam-macam. Batasannya sampai pegangan tangan sahaja, tapi aku malah kejauhan banget sampai ML. Kalau mama tahu ditampar kali. Papa aku enggak terbuka. Tidak ada yang kurang dari keluarga aku. Tapi akunya saja yang selalu mencari kesempatan," cerita Bunga sedikit nakal.



 Sambung dia, "Kalau memang hamil aku akan minta pertanggungjawaban, minta duit buat gugur. Setengah-setengahlah duitnya buat gugur Pertanggungjawabannya bukan nyuruh kawinin aku, itu enggak. Duit buat gugur saja."






 Menurut Bunga, aborsi menjadi solusi untuk menyelesaikan masalah hamil secara cepat. "Pokoknya kalau aku hamil harus gugurkan. Nggak mungkin berani dilanjutin dan bilang mama. Itu sudah terfikirkan (aborsi) kalau memang terjadi. Teman-teman juga sama dan bahkan kita lagi mencari tempat penggugurannya," ungkap Bunga.


sumber


bk-sampai begitu sekali pengakuan berani remaja ini..

Inilah pelajar yang bakal menyaingi Zuckerberg dan menjadi rebutan syarikat gergasi internet


dari kiri ZUCKERBERG, Dan Thompson, Feross Aboukhadijeh dan Ashkay Kothari

NEW YORK, Amerika Syarikat (AS) - Empat pelajar AS yang merupakan usahawan muda kini menjadi rebutan syarikat gergasi Internet, lapor akhbar Daily Mail semalam.

Mereka dianggap sebagai genius Internet selepas mencipta beberapa aplikasi komputer yang berpotensi besar untuk dimajukan.

Kejayaan empat bakat baharu itu menyebabkan mereka turut menjadi buruan syarikat-syarikat gergasi Internet temasuk, Facebook, Google dan YouTube yang tidak mahu terlepas peluang untuk mengambil mereka bekerja.

Mereka muncul selepas kejayaan Mark Zuckerberg menghasilkan laman sosial Facebook bersama beberapa rakannya yang lain semasa belajar di Universiti Harvard.

Seorang usahawan muda itu, Feross Aboukhadijeh, 20, yang pernah bekerja di Facebook dan menjadi rakan Zuckerberg, mencipta nama kerana menghasilkan laman web YouTube Instant yang dapat menyiarkan klip video carian pengguna dengan cepat.

Laman web tersebut kini dilawati lebih sejuta kali manakala pelajar Universiti Stanford di AS itu turut mendapat tawaran kerja daripada firma enjin carian Internet, Google.

Dia pernah bertaruh dengan seorang rakan bahawa dia dapat menghasilkan laman web YouTube Instant dalam masa sejam.

"Saya kalah pertaruhan itu," katanya dalam temu bual bersama majalah tempatan, New York.

"Saya mengambil masa tiga jam untuk menyiapkan laman web tersebut," tambahnya lagi.

Seorang lagi pelajar, Joseph Huang turut menarik perhatian nama-nama besar Internet kerana mencipta sistem pengesanan global (GPS) yang dinamakan WiFiSlam untuk kegunaan dalam bangunan.

Aplikasi Android ciptaannya boleh memandu arah di dalam bangunan dengan teknologi tersebut berpotensi untuk dijual sebagai sistem navigasi untuk digunakan di dalam muzium dan pusat beli-belah.

Seorang lagi pelajar, Ashkay Kothari pula mengasaskan aplikasi berita, The App yang dibeli sebuah firma Internet pada harga AS$4 juta (RM12.2 juta), lima minggu selepas ia dihasilkan.

Turut tidak ketinggalan menjadi tumpuan penggiat industri Internet ialah pelajar dari negeri New Hampshire, Dan Thompson yang pakar menghasilkan pengaturcaraan Internet yang sukar. - Agensi


Girlband dari China Memiliki Member Semuanya Lelaki


Sama seperti girlband lainnya, mereka mahir menari dengan gerakan gemalai, menyanyi, dan tampil dengan mengenakan berbagai dress feminim. Bezanya, kamu tak akan menemukan member berjenis kelamin perempuan dalam group tersebut...jika teliti.
Girlband atau boyband? Melihat penampilan 'tak biasa' dari group asal China ini telah membuat pengguna internet di China hairan. Pakaian ala girlband, tubuh langsing, dan segumpal make-up yang mereka kenakan dapat menipu siapapun yang kurang teliti.
Awalnya mereka hanyalah group cosplay biasa, tapi segera berubah jalur setelah dalam salah satu penampilan, member lelaki harus menggantikan member perempuan yang tidak boleh hadir.
Pada akhirnya, group cross-dressing ini terus berkembang dan menjadi sebuah girlband (boyband?) . Tidak semua lelaki dapat diterima bergabung begitu saja. Setiap member diharuskan memenuhi berbagai kriteria seperti berwajah mulus dan tampan, tubuh langsing dan memiliki kaki yang jenjang. Mereka juga selalu dibayar dalam setiap penampilan mereka di atas pentas, dengan bayaran mencapai 500 yuan  per penampilan.
foto: Stomp

Pencuri timun yang disangka alien rupanya monyet kurang vitamin


INILAH,COM, China – Ditemukan di China, ternyata makhluk aneh ini adalah monyet kurang vitamin. Monyet ini disangka alien.

Mao Xiping, seorang ibu rumah tangga dari Gezhai, China, menangkap susuk makhluk aneh mencuri timun di apartmentnya. Bukan, si pencuri timun bukanlah kancil. Tapi si ibu tidak tahu makhluk apa itu sebenarnya.

Makhluk aneh itu punya mata besar berwarna merah. Dikutip dari TheSun, ia berkata “Wajahnya seperti alien.”

Ia belum pernah melihat makhluk semacam itu sebelumnya. Kemudian ia menghubungi polis. Polisi tidak percaya sampai makhluk misterius itu tertangkap di Henan, China.

Ahli kemudian mengidentifikasi makhluk kurus setinggi kurang dari setengah meter itu, dan mengatakan makhluk itu adalah monyet kurang vitamin.

Kerana kurusnya, tulang monyet kasihan ini sampai kelihatan. “Tadinya saya kira arnab, tapi saya terkejut karena wajahnya seperti alien,” ujar Mao.

Wow...wanita ini minum 6 galon air sehari



Kebiasaan minum air putih merupakan sebahagian gaya hidup sihat. Tapi, bagaimana jika minum dalam sehari mencapai enam galon, seperti yang dilakukan Sasha Kennedy?

Dikutip Daily Mail, Sasha tak boleh tidur nyenyak lebih dari satu jam tanpa terbangun untuk minum dan buang air kecil.

Dengan asupan air mencapai 25 liter, ia tak boleh melawan tingginya hasrat buang air kecil yang mencapai 40 kali dalam sehari. "Tidur saya yang paling lama sekitar satu jam 15 minit, kerana saya selalu terbangun untuk minum atau buang air kecil," ujarnya.

Wanita 26 tahun asal Essex, Inggris, itu selalu membawa botol besar berisi air ke mana pun pergi. "Saya selalu merasa haus. Saya harus segera minum setiap kali mulut terasa kering. Anda pasti tak boleh membayangkan ada orang minum begitu banyak sampai ketemu saya."

Sasha mulai mengembangkan kecanduan ini sejak berusia dua tahun. Sudah berulang kali ia melakukan serangkaian pemeriksaan medik di rumah sakit. Namun, doktor tak pernah menemukan kejanggalan yang mempengaruhi kesehatannya.

Dr. Emma Derbyshire, seorang konsultan gizi, mengatakan bahawa keadaan Sasha sangat jarang ditemukan. "Over-hydrating terhadap cairan mungkin terjadi, yang dalam kes ekstrem bisa berbahaya, tapi ini sangat jarang."

Konsumsi air minum melebihi batas dapat menyebabkan terjadinya pengenceran darah. Meski kes ini jarang terjadi, namun dapat berdampak fatal bagi yang mengalaminya: hyponatraemia.

Keadaan itu dapat mengakibatkan pembengkakan sel-sel tubuh, termasuk di area otak. Selain sakit kepala dan kebingungan, keadaan ini boleh mengakibatkan kejang otot, kegagalan fungsi organ, bahkan kematian.

sumber : http://www.klikunic.com

Hal pelik yang dibuat daripada emas


Wabah emas kian meraja lela, semakin banyak orang - orang menggunakan emas untuk sesuatu selain perhiasan, sesuatu yang terkadang remeh. Hal ini membuat kegunaan emas semakin tidak terbatas pada hal - hal tertnetu saja, tidak lagi dirupakan barang, namun emas juga boleh dimakan, dibuat facial bahkan ditelan sebagai sebuah pil... Namun tentu saja hal ini tidak terjadi ditempat di mana emas itu diperoleh pertama kali,

Beg Belakang Emas
Jika anda sangat kaya, Beg Belakang Billionaire Boys Club ini mungkin akan sesuai untuk anda hadiahkan pada anak anda ..( kecuali jika anda tidak ingin anak anda diculik orang)dengan harga $ 1.650.
Source: Diva Artist 

Emas Sebagai Pencuci Mulut
Dengan nama mirip nama dewa, “Grand Opulence Sundae” dihargai US $ 1000 (9. Ambil nafas dalam-dalam dan membaca dari daftar lazat hidangan penutup dari bahan: 5 sudu es krim vanila kacang dari Tahiti dan Madagaskar , daun dari emas 23 karat yang boleh dimakan ,Amedei Porceleana yang langka dan potongan cokelat Chuaco, manisan buah Paris, Marzipan ceri, truffle, dragets emas, dan semangkuk Grand Passion Caviar. Ais krim sundae ini disajikan dalam gelas kristal Harcourt baccarat dengan sudu emas 18 karat dan gula bunga emas .Namun anda tidak boleh tergesa - gesa untuk segera memakannya kerana pesanan anda akan siap dalam waktu 48 jam
Source: Luxist

Kasut Emas
Ken Courtney, desainer untuk Just Another Rich Kid, menciptakan kasut Nike dari emas 24-karat . dengan harga $ 5.405
Source: Upscale Hype

 Sushi Emas
Di Filipina, seorang tukang masak yang berbasis di Manila menciptakan entrée berisikan lima potong sushi luxe. Meskipun sushi tidak menyimpang dari bahan yang umum, namun makanan ini dibalut dengan pita tipis dari emas 24 karat dan berlian Afrika
Dengan harga $ 2750 per porsi, pastikan anda tidak menyisakan emas dan berlian itu di tempat sampah
Source: Oddity Central

 Facial Emas
Awalnya dibuat di Jepun, facial wajah dengan lapisan emas 24 karat . Perawatan spa yang sangat mewah ini dikatakan mengencangkan kulit dan mengurangi keriput serta bintik hitam. Bayaran untuk sekali sekitar US $ 500


Toilet Emas
Pelancung dari seluruh dunia akan berhenti di Hong Kong untuk melihat toilet Hang Fung's solid gold 24 karat. Tahta mengkilap disertai dengan perlengkapan emas lainnya untuk menyelesaikan panggilan alam anda. Dengan biaya pembuatan sekitar 5 Juta dolar AS, orang akan lebh merasa gembira untuk mengambil gambar di sana, daripada mendudukinya
Source: AFP


Gold Vibrator
Lelo Yva's 18 karat gold dengan harga $2.580, membuat hidup tanpa pasangan menjadi sangat mahal
Source: Healthy ; Active 

Panggangan Barberque Emas
panggangan barbeque ini di buat dan juga dilapisi emas 24 karat seharga $12,500.
Source: Gizmag 


Keranda Emas
Dengan adanya isu kiamat 2012 , orang-orang mulai bertanya-tanya apakah kehidupan setelah kematian benar-benar ada dan jika tidak, apa persiapan yang harus mereka ambil. Sebelum ada kemungkinan dari sebuah kiamat zombie, pastikan Anda dikirim dengan gaya yang mewah dengan peti emas senilai $ 381.000 lengkap dengan telefon. 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved