Apakah yang paling ditakuti oeh peragawati ketika menjalankan tugas?

on 08 Julai 2012







terjatuh atau tergelincir..inilah mereka paling takuti..


Lawak..perempuan ni sempat balas sms menggunakan telefon yang disimpan dicelah dada ketika majlis perkahwinannya

Ini merupakan hari besar sang pengantin, dan dia ingin semua orang mengetahui hari bahagianya itu, namun sepertinya pengantin kita yang satu ini terlalu bersemangat dengan membalas SMS selama upacara pemberkatan nikah.

Pengantin wanita ini sedang berdiri dengan ayahnya di depan seorang pendeta saat upacara pemberkatan nikah, namun ia tiba-tiba memasukan tangan ke-dadanya, menarik keluar telefonnya dan mengirimkan pesan teks pada sahabatnya .



Parahnya lagi, ketika sang pendeta sedang bercakap tentang kesucian perkahwinan dan kasih Tuhan, sang pengantin malah mengirim pesan teks.

Setelah selesai mengirim pesan teks ia kemudian kembali menyembunyikan telefon tersebut pada bagian depan gaunnya, sambil diperhatikan sang ayah yang terlihat sangat malu.

Kejadian ini ditangkap oleh videografer profesional Jim Costa, yang kemudian menggungah video ini ke YouTube.

“Ini adalah bagian dari video pernikahan yang saya ambil pada bulan Ogos 2008 di Mission Beach Woen’s Club di San Diego, California.” tulisnya.




ARTIS INI Pakai Gaun Seberat 7 Kg


Tulisa Contostavlos juri X Factor 2011 tidak mahu kalah dengan para peserta acara reality show lainnya. Terbukti saat menghadiri acara itu dia tampil unik sekaligus mencengangkan ramai orang dalam balutan gaun hitam tujuh kilogram.

Seperti dikutip Dailymail, gaun floor length hitam yang dikenakan Tulisa berbahan metal seberat 7.75kg. Bandage dress rancangan Herve Larger tersebut dilengkapi dengan aksen rantai yang didesain untuk menunjukkan bentuk hour-glass perempuan.

Label yang digemari sejumlah selebriti Hollywood seperti Elle Macpherson, Sheryl Cole dan Elizabeth Hurley itu menjual gaun unik ini seharga 6.900 poundsterling.

Sungguh gaun tersebut bukan hanya akan memberatkan tubuh Tulisa namun juga mengosongkan kocek tebalnya.

http://forum.vivanews.com/

Iklan Menyentuh Hati Dari Toshiba [Video]


Jarang sekali ada iklan yang mampu menyentuh hati penontonnya seperti iklan mentol lampu LED dari Toshiba ini. Meskipun iklan ini untuk Jepun, penonton pasti mengerti pesan apa yang ingin disampaikan.







klan di atas menunjukan sebuah drama singkat yang terjadi kepada dua sejoli. Momen-momen indah mereka semenjak bercinta, menikah, hingga berkeluarga diperlihatkan melalui saat yang berasal hanya dari sebuah bola lampu.

 Iklan ini bermaksud menunjukan kekuatan bohlam LED milik Toshiba, dimana mereka mengatakan dapat bertahan  hingga 10 tahun ke depan.

 Iklan tersebut mendapat sambutan penduduk Jepun. Dan videonya yang diupload ke YouTube juga mendapat sambutan hangat dari pengguna YouTube seluruh dunia.



sumber: rocketnews

Berkat iPad, Anak Bertemu Ibu umur 71 Tahun Secara Digital

TRIBUNNEWS.COM - Seorang nenek berusia 71 tahun dan bekerja sebagai tukang bersih sepatu menghentikan seseorang di jalan yang membawa iPad. Ia memohon kepada lelaki tersebut untuk memotretnya dan mengirimkannya kepada anak perempuannya yang tak pernah dilihatnya selama lima tahun setelah pindah ke kota lain.

Lelaki itu kemudian memasukkan foto tersebut ke Twitter versi China, Weibo, dan beberapa jam kemudian foto Shufang Zong di-retweet sebanyak 100 ribu kali dan membuatnya banyak dibicarakan di dunia maya.

Tiga hari kemudian, sang anak secara tak sengaja berselancar di dunia maya dan melihat wajah ibu yang tak pernah dilihatnya selama lima tahun.

Inilah sebuah kehebatan teknologi yang membantu seorang anak perempuan untuk melihat wajah ibunya pertama kali dalam  waktu lima tahun terakhir.

Comelnya bayi yang dihasilkan daripada embrio yang disimpan 20 tahun dulu.

Aneh bin Ajaib!! Bayi yang Dilahirkan Wanita ini Berasal Dari Embrio Bayi 20 Tahun yang Lalu. Seorang bayi comel lahir dari rahim wanita 42 tahun  menjadi perbualan. Kerana bayi itu berasal dari embrio yang sudah terbentuk sejak 20 tahun lalu. Seorang ibu yang ingin hamil mendatangi sebuah klinik derma sperma untuk melakukan program inseminasi bayi tabung.


Dia mendapatkan derma embrio yang merupakan hasil pembuahan sel telur dan sperma dari sepasang suami isteri sejak tahun 1990 lalu. Itu merupakan embrio lebihan ketika pasangan suami isteri itu melakukan program bayi tabung. Kebetulan, dari beberapa pasang sel telur dan sperma yang dikahwinkan ketika itu, ada dua yang berhasil menjadi embrio.

 Embrio lebihan itu dibekukan sehingga ada wanita yang bersedia mengadopsi. Ertinya anak yang lahir dari rahim wanita penderma (isteri) dan anak yang lahir dari wanita 42 tahun tersebut adalah saudara kembar dengan beza usia 20 tahun.



Dr Sergio Oehninger yang menulis kes itu di Jurnal Fertility and Sterility mengatakan, pembekuan embrio boleh menjadi cara baru bagi wanita yang ingin menunda memiliki momongan. Wanita boleh melakukan pembuahan di luar rahim ketika sel telurnya masih sehat. Embrio yang terbentuk kemudian dibekukan hingga merasa siap untuk mengandungnya.


Secara teori perubatan, embrio boleh bertahan selama 55 tahun. “Kami tidak berfikir tentang embrio yang boleh tersimpan 40 tahun di dalam peti sejuk. Kami hanya berfikir boleh memiliki generasi baru menggunakan embrio dari generasi tua,” kata Sergio.

Awek ini selamba kata “Lelaki Tanpa Wang Itu Sama Dengan Sampah” pada kekasihnya depan orang ramai


Kejadian ini terjadi di sebuah gerabak kereta api bawah tanah Beijing, disaat ramainya penumpang yang sedang berada di gerabak tersebut, tiba tiba seorang wanita dengan dialek khas Beijing berkata kata lantang setengah marah pada lelaki disampingnya yang akhirnya diketahui sebagai kekasihnya.


Wanita berbaju merah tersebut katakan pada kekasihnya " Lelaki tanpa wang itu sama halnya dengan sampah"

Awek berbaju merah ini melontarkan sumpah serapah pada kekasihnya yang tertunduk dan terdiam “bahawa manusia tak punya wang sama halnya dengan sampah” tak berguna. Si wanita tersebut disaat yang bersamaan sekaligus memutuskan hubungan percintaan mereka didepan ramainya orang yang ikut melihat kejadian memalukan bagi lelaki di gerabak kereta api tersebut.

Dengan hanya tertunduk dan terdiam seribu bahasa tak menjawab lelaki tadi ditinggalkan oleh sang kekasih dan menanggung rasa malu lantaran kejadian tersebut selain dilihat oleh para penumpang, diam-diam ternyata juga dirakam oleh salah satu penumpang lain yang iseng kebetulan berada didekat mereka dan menguploadnya di situs video semacam Youtube di Cina yaitu Youku.


Walaupun ini urusan peribadi mereka, kejadian ini menjadi reaktif dan ditanggapi beragam oleh para netizen di seluruh negeri tirai bambu tersebut, ada yang menilai awek tadi sebagai awek matre (materialistis), namun pun ada yang membelanya bahawa hal tersebut lumrah kerana berusaha dan memiliki kehidupan yang layak adalah perwujudan dari tanggung jawab lelaki pada pasangannya, apalagi saat ini tidak sedikit lelaki yang hanya bergantung pada wanita dalam mata pencariannya, bagaimana menurut Anda?-ruanghati.com

Gila..Sales Girl Promoter ni sanggup berbogel semasa pameran kereta

Ini nak promote kereta atau nak promote badan?????



 Recently, the "Daqing a beautiful strip serves auto 4S shops" in the network crazy pass, this is true, doubt the Daqing "car models nude show" the wind come from? For this, the northern city of FAW-VW and Shanghai Auto Parts the public are denied, the former said it had an alarm. November 4, in a comprehensive automotive Web site forum Forum "Chengdu hodgepodge" section, senior vice president of this article: "Daqing City, Northern Auto Parts Volkswagen 4S shop car dealer fight, and even called beautiful car models naked catwalk . "

bk-semakin berani yang menggunakan kaedah begini untuk mempromosikan sesuatu barang.....

Kerana ditegur ketiak berbau oleh kekasih,lelaki nekad curi parfume

Gara-gara ditegur kekasih kerana ketiaknya berbau, seorang lelaki nekad mencuri perfume. Itulah yang dilakukan Kurniawan,49, dari Surabaya.

Kurniawan mencuri di Giant Mulyosari. “Cara yang dilakukan tertuduh ini dengan  berpura-pura sebagai pembeli,” ujar Ketua polis Mulyorejo, AKP Puguh Wasis.

Lelaki yang menganggur ini  mengambil 2 perfume jenama Axe dan perfume tersebut disembunyikan di poket seluarnya.

Ketika keluar dari Giant, alarm berbunyi. Kurniawan lalu ditahan oleh pengawal dan ketika diperiksa pengawal  menemukan perfume itu. Kerana terbukti mencuri, pengawal membawa Kurniawan ke Polsek Mulyorejo.

Kurniawan mengaku baru kali ini mencuri. “Baru kali ini dia mencuri. Alasannya kerana kekasihnya setiap hari mengatakan ketiaknya bau,” ujar Kanit Reskrim Polsek Mulyorejo, Aiptu Suparmin.

Kurniawan mengaku tak ingin mengecewakan kekasihnya. “Dia ingin sekali menikah. Jadi apapun permintaan kekasih dia turuti termasuk ketika harus memakai parfume supaya ketiaknya wangi. Tapi caranya yang salah,” kata Kanit.(poskota)

[Gambar] Goyang tak bermaruah penyanyi dangdut ketika show

Bukan nak menghina penyanyi dangdut ini tetapi kelakuan mereka
yang menggambarkan betapa murahnya harga diri mereka.Seolah -olah apa yang mereka
ada dibadan mereka sudah tak bernilai dan boleh dipertontonkan kepada sesiapa pun....









kesian pada wanita-wanita ini sanggup diperlakukan
sebegitu rupa semata-mata mencari nama dan wang...nilaikanlah
sendiri...

Seniman Swiss Membuat Potret dari 20.000 Filter Rokok

Jinks Kunst, seorang seniman jalanan Swiss dikenal kerana karya-karya seni nya stensil, telah menciptakan sebuah potret penyanyi legenda Perancis Serge Gainsbourg, dari lebih dari 20.000 filter rokok.

Hari ini, Perancis merayakan dua puluh tahun sejak kematian salah satu seniman terbesar yang pernah ada, penyanyi dan penulis lagu Serge Gainsbourg. Di Paris, kota tempat dia dilahirkan dan di mana dia meninggal, seniman menampilkan serangkaian foto Gainsbourg yang tidak dipublikasikan, tetapi Kunst ingin membuat sesuatu yang benar-benar khusus untuk kesempatan ini.

Artis jalan-Swiss menghabiskan tiga tahun terakhir mengumpulkan puntung rokok dari jalanan dan menggunakannya untuk membuat potret yang unik. Cukup mengesankan potret Serge Gainsbourg yang terdiri dari 20.394 filter rokok itu dikumpulkannya sendiri, sejak March 2008. Sang legenda The Gainsbourg , penulis "Je t'aime moi non plus", memiliki ketagihan rokok dan alkohol, sehingga Jinks Kunst memilih filter rokok sebagai medium untuk melukis potretnya.





Ini adalah potret Serge Gainsbourg yang terbuat dari puntung rokok saat ini dipamerkan di Nantes.

Lihat Lukisan ini Baik-baik dan Anda Akan Terkejut

Konon, menurut sejarah Anne of Cleves, isteri Henry VIII, sungguh jelek sehingga ia menolak melakukan hubungan seks dengannya. Foto ini dibuat pada 1940 oleh seniman Rex Whistler.

"Ini sungguh sesuatu yang lucu. Katanya, Anne tidak terlalu cantik menurut sejarah namun saya tidak yakin jika ia sejelek ini," ujar ahli seni, Rupert Maas.

Anne adalah istri keenam Henry dan kemudian meminta ke Jerman setelah melihat foto yang dibuat Holbein yang sungguh menarik. Saat Anne tiba, Henry memanggilnya, Flanders Mare. Seniman pun membuat lawak tentang pasangan ini.


Lukisan Lawak yang Memperlihatkan Raja Inggris Henry VIII dan Isterinya Anne


Foto sesungguhnya pasangan ini

Pasangan Suami Isteri Menikah ala Robot Stormtroopers

Pasangan suami isteri yang pelik, mereka menamakan diri mereka sebagai "Star Wars Geeks",  sama dalam filem Star Wars pada ketika mereka menikah dan berbulan madu mereka memakai topeng robot Stormtroopers...



Pernikahan bubar kerana calon isteri berjanggut

Dubai-Bagai membeli kucing dalam karung. Itulah perasaan yang melanda seorang diplomat Arab. Dia memutuskan membatalkan pernikahan setelah melihat calon istrinya, yang selama ini wajahnya tertutup cadar, ternyata berjanggut dan bermata juling.

 Peristiwa itu menjadi kes mahkamah di kota Dubai, United Emrirat Arab.Diplomat senior yang mengaku sebagai duta besar dari suatu negara Arab itu menilai bahawa ibu pengantin perempuan telah menipu dirinya. Ibu itu ternyata menunjukkan dia foto-foto seorang perempuan cantik, yang ternyata adalah saudara kandung ’pengantin’ yang akan dia nikahi.Diplomat yang bergelar Duta Besar Berkuasa Penuh itu sempat beberapa kali bertemu dengan calon isterinya. Namun, wajah perempuan itu selalu tertutup  sehingga sukar dilihat kecantikannya.

Wajah mempelai itu baru terungkap saat dirinya akan dicium oleh  Duta Besar di hari pernikahan, yang tidak disebutkan tarikhnya. “Setelah duta besar dan calon istrinya, yang berprofesi sebagai dokter, menandatangani kontrak pernikahan, keduanya duduk berdampingan. Duta besar itu mengaku saat akan mencium istrinya itu, ternyata yang bersangkutan dianggap punya janggut dan bermata juling,” kata sumber yang tidak disebutkan namanya itu.

Marah  kerana merasa ditipu, Duta Besar itu akhirnya membatalkan pernikahan. Dia bahkan mengadukan masalahnya ke Pengadilan Syariah di Dubai kerana sudah merasa terhina dan mengalami malu.

Dalam tuntutannya, laki-laki itu meminta pengantin perempuan dan keluarga membayar ganti rugi sebesar 500.000 dirham. Menurut dia, jumlah itu sepadan dengan harga sejumlah perhiasan, baju, hadiah lain yang telah diberikan kepada calon isterinya.
Dia juga minta hakim untuk memeriksa pengantin perempuan kepada doktor specialis kerana siapa tahu yang dia menderita gangguan hormon sehingga tumbuh janggut.

Pada hari Pengadilan Syariah, pihak pengantin perempuan, meminta hakim untuk membatalkan tuntutan hukum itu. Bahkan, dia menuntut agar di duta besar membayar nafkah hidup kepada dirinya setelah membatalkan pernikahan.

Maka, hakim memutuskan meluluskan permintaan di duta besar agar calon istri yang tak jadi dinikahinya itu diperiksa ke doktor specialis dan menurut laporan doktor bahawa tergugat tidak mengalami masalah hormon.

Hakim pun menolak tuntutan duta besar agar pengantin perempuan membayar ganti rugi. Keputusan lainnya adalah hakim secara rasmi menceraikan pasangan bermasalah itu.

Kes ini juga mendapat perhatian dari sejumlah media internasional, diantaranya dari Prancis, AFP,Russia, Ria Novosti, dan laman harian Times of India.

Kalau macam ni dah macam lembu

Anak Kecil ini Meninggal Lima Kali Dalam Setahun

Seorang ibu mengungkapkan bagaimana ia harus menghidupkan kembali anaknya dari kematian sebanyak lima kali dalam satu tahun, akibat keadaan jantung langka yang diderita putranya.

Jantung milik Aaron Sweeney (3) boleh berhenti sampai tujuh minit setiap kali ia kolaps. Dan ia boleh hidup berkat untuk ibunya Jolaine Clark (28), yang telah dilatih untuk menghidupkan kembali Aaron menggunakan defibrilator genggam yang dibawanya 24 jam sehari.


Sejak pertama kali kolaps saat ia sedang menonton televisyen lebih dari setahun yang lalu, Aaron telah menderita lima kali gagal jantung, dan tiga diantaranya dalam tiga bulan terakhir.
Namun meskipun didiagnosis dengan Prolonged QT Syndrome yang dikenal sebagai ‘Sindrom Kematian Mendadak’, namun Aaron tetap menikmati hidupnya sebagai anak-anak, dengan berlarian di sekitar rumahnya di Mosspark, Glasgow.


“Dia hanyalah anak berusia 3 tahun yang normal. Para dokter mengatakan bahawa dia seharusnya tidak boleh lari, tapi aku tidak boleh menghentikannya.” tutur Jolaine.
Semua anggota keluarga Aaron dilatih untuk menggunakan defibrilator genggam khusus, agar ia dapat kembali ke rumah, tanpa harus tinggal di rumah sakit.


Dokter mendiagnosis Aaron menderita ‘Sindrom Kematian Mendadak’ saat ia mengalami gagal jantung yang ketiga kalinya pada bulan Desember.
“Sebagai seorang ibu, sangatlah mengerikan menonton anak anda meninggal dan harus menghidupkan dia kembali. Pertama kali itu terjadi saya tidak tahu harus berbuat apa.” tambah Jolaine.


Aaron saat ini dilengkapi dengan alat pemantau jantung khusus yang ditanamkan di dadanya pada Januari lalu. Perangkat ini mendeteksi saat jantung Harun mulai gagal dan mulai merakam keadaan detik jantungnya, yang kemudian akan dibaca oleh doktor ketika dia dibawa ke rumah sakit.

Kerana terlampau tinggi kanak-kanak ini tak dapat memesan menu kanak-kanak

TEMPO Interaktif, Sekelompok pelajar berusia 11 tahun tidak boleh memesan menu makanan untuk kanak-kanak di sebuah restoran Cina, The Real China, di Cheltenham, Gloucester, Inggris. Penolakan itu lantaran tinggi badan mereka dinilai melebihi ketentuan.

Anak-anak itu ditolak kerana tinggi mereka lebih dari 4 kaki atau sekitar 138 centimeter. Mereka diberitahukan tidak boleh mendapatkan diskaun menu anak-anak berusia di bawah 12 tahun kerana tinggi mereka melebihi batas ketinggian.

Chen Hunag, Manager Operasi Real China, meminta maaf kepada mereka. Dia menjelaskan, di restoran ini kadang-kadang mengukur tinggi anak-anak pada sebuah tanda di dinding. Itu dilakukan untuk mengetahui apakah tinggi mereka mencapai 140 centimeter. “Saya mengira, ini menjadi tidak fair jika ternyata mereka anak 11 tahun yang terlihat seperti anak 12 tahun,” ujarnya seperti dilapor Daily Mail.

Seorang anak, Molly Champhion-Pinchin, marah dan kecewa dengan kejadian itu. Sebab, ia sudah menanti acara makan-makan itu. “Mereka tidak mengukur kami, mereka langsung memperkirakan tinggi kami,” ujarnya.

Anak-anak itu telah merancangkan makan siang spesial untuk merayakan ujian akhir sekolah. Mereka ingin makan makanan sekali bayar yang boleh makan sepuasnya seharga 3,95 poundsterling . Setelah ditolak, akhirnya mereka pindah ke McDonald’s.

Nenek Molly, Tessa, mengatakan sangat kecewa. “Saya tidak pernah mendengar sebelumnya tentang mengukur tinggi (untuk memesan makanan),” ujarnya

Artis Cantik Korea Ini Gembira Warga Internet Suka Pehanya Yang Gebu


Lee Yoon-ji sempat terkejut dengan reaksi netizen (warga internet) yang mengomen pahanya. Para netizen itu menganggap pahanya sangat indah.


Padahal, sebelum menghadiri Busan Internasional Film Festival (BIFF) Lee Yoon-ji sempat khuatir pahanya akan terekspos di balik gaun seksi yang dikenakannya.

"Sebenarnya saya tidak menyukai bahagian paha karena berkerut. Tetapi saat saya datang di BIFF paha saya tertangkap kamera, dan ternyata mendapat respon baik,” kata Lee Yoon-ji seperti dilansir Nate.

Memiliki paha dihiasi kerutan, membuat Lee Yoo-ji sering mengeluhkannya. Sebab bahagian tersebut justru sangat menganggu penampilan.

“Ketika saya pergi ke pemandian umum dengan keluarga, saya dapat menemukan mereka (kerutan) dengan kerana mereka ada di dekat paha saya. Dan saya berusaha keras menurunkan berat badan agar paha saya tidak terlihat bergelembir," imbuhnya.

Berkat foto Lee Yoon-ji yang mempamerkan paha di BIFF, justru membuat banyak lelaki tertarik kepadanya.


http://celebrity.okezone.com

Replika kereta Chevrolet daripada 1.5 tan tanah liat

Kerja seni yang memerlukan kesabaran dan kemahiran yang tinggi.



LONDON - Sebuah replika kereta Chevrolet saiz sebenar yang diperbuat daripada 1.5 tan tanah liat dipamerkan di daerah Clerkenwell..

Replika model yang menelan belanja £6,000 (RM29,417) itu dibuat sempena pelancaran kereta model baru, Chevrolet Orlando yang memiliki tujuh tempat duduk.

Sebanyak lapan orang pengukir bertungkus-lumus menyiapkan ukiran kereta tersebut dalam tempoh dua minggu. - Agensi

Kanak-kanak 9 Tahun Dengan Skill Pingpong Tingkat 'Dewa'

Kanak-kanak berusia 9 tahun asal AS ini menghentak penikmat Youtube setelah ia memperlihatkan aksinya memasukkan bola ping pong ke dalam gelas. Menariknya, ia melakukan hal itu dari jarak jauh sembari melakukan aktiviti seperti meloncat dan duduk. Makanya tidak hairan jika kemudian ia diigelar sebagai 'dewa' kecil pingpong

Tom Spencer,  berhasil melakukan berbagai aksi sulit memasukkan bola pingpong dari jarak jauh. Aksi tersebut dirakam oleh ayah Tom, Neil Spicer mengup load video itu Jun. Dan hingga kini video yang berjudul 'My 9 year old sons latest ping pong ball tricks', berdurasi 1 minit 27 saat itu menuai kunjungan 900.000 lebih. 

Tidak hanya itu, dia langsung menerima permintaan wawancara dari CNN, ESPN, Nickelodeon dan perusahaan video untuk merakam aksi anaknya.

Menurut ceritanya saat diwawancara, Tom mulai tertarik pada trik ping pong sekitar tahun lalu. Ia mengaku belajar aksi ini dari video seseorang di Youtube.

Kanak-kanak ini membuat sendiri tempatnya melakukan aksi, menciptakan idea latihan dan menembak ke arah posisi gelas yang telah dia taruh. 

"Idea biasanya bekerja. Sisanya kesabaran," terang Tom dilanjutkan dengan ayahnya Neil, "Itu semua idea anak saya. Saya hanya mengambil gambar saja."  

Tom juga tak menampik jika di sana ada pula faktor keberuntungan dalam melakukan aksi. Salah satunya saat melakukan trik gelas bergeser. Ia melakukan dua kali percubaan untuk ambil gambar. 

Video aksi Tom Spencer


Foto Sexy Katie Holmes Setelah Berpisah Dengan Tom Cruise.


Dunia terkejut ketika dia mengumumkan dia telah berpisah dari Tom Cruise,
Tapi tanda-tanda sudah ada enam minggu sebelum Katie Holmes mengungkapkan bahawa dia mengajukan cerai dari suaminya.
Dalam wawancara untuk edisi mendatang majalah Elle Amerika, Katie mengatakan kepada public bahawa ia memasuki 'fase baru' dalam hidupnya.
Dikutip mengatakan: "Saya pasti merasa jauh lebih nyaman, Saya merasa lebih seksi, seperti masih berusia 20-an.

•Katie Holmes mengisyaratkan dalam sebuah wawancara dengan majalah Elle Amerika enam minggu sebelum dia mengumumkan berpisah dari Tom Cruise.

• Katie, foto menggoda dengan bra tipis hitam

 
• Katie, terlihat Tom pada bulan Februari, Katie mengalihkan pertanyaan pertanyaan kembali kepada dirinya sendiri

Wawancara dengan Katie Elle terjadi enam minggu sebelum dia mengajukan gugatan cerai dari Tom pada 29 Jun.
Sementara pasangan sekarang bersiap-siap untuk perceraian, serta apa yang sengit adalah atas hak asuh putri mereka Suri.

Sementara itu, Tom, yang telah sibuk shooting film terbarunya Oblivion di Ireland, kelmarin kembali ke Los Angeles di mana ia menandai ulang tahun ke-50 dengan makan siang yang tenang bersama anak angkat Connor dan Isabella.

• Katie terlihat mengambil Suri di New York pada Selasa malam

Solusi Unik Buang Air Besar Tanpa Rasa Malu

Jepun memang menjadi salah satu negara yang sering membuat inovasi unik sekaligus kreatif. Salah satunya 'Eco-Otome Toilet Sound Blocker'.

Alat ini digunakan sebagai teman saat anda ingin buang air besar. Pada dasarnya, Eco-Otome difungsikan untuk mengeluarkan suara berisik agar menutupi suara buang air besar yang kadang kali terdengar sangat memalukan.

Eco-Otome Toilet Sound Blocker memiliki suara yang sangat keras. Untuk mengoperasikannya, pengguna harus memicit tombolnya sebanyak dua kali. Setelah itu bunyi suara flush akan aktif selama 25 saat. Hal yang sama juga dilakukan jika ingin membuatnya berhenti berbunyi.

Meski terkesan sepele, setidaknya anda tidak perlu lagi merasa malu ketika harus berbagi toilet dengan orang lain di sebelahnya. Lebih dari itu, inovasi unik ini juga dapat membantu kempen cinta lingkungan dengan penghematan air kerana pengguna tidak perlu lagi menekan tombol flush terus menerus untuk menyembunyikan suara buang air besar anda. 

Selain itu, bentuknya yang kecil membuat Eco-Otome boleh digunakan sebagai gantungan kunci atau aksesoris telepon. Ada tiga pilihan warna yang dapat anda pilih, dari warna pink, biru atau putih. 


Dan jika anda berminat, anda boleh memesannya secara online di Japan Trend Shop dengan  harga sebesar USD 31. 

(as/odditycentral)

Foto-foto Memalukan Selebriti Ketika Dia Tersandung Dan Terjatuh (Oh, Sakitnya!)



Jessica Alba

Charlotte Church

Ellie Gooding

Elizabeth Hurley

Phoebe Price

Lindsay Lohan

Snooki

Cheeky Girls

Lady Gaga


 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved