Detik kanak-kanak Palestin dilanggar oleh pemandu warga Israel

on 03 Julai 2012

Beginilah detik kanak-kanak Palestin dilanggar oleh pemandu
warga Israel...(link)








Inilah Roberta Manchino si penerjun bogel

99RATIZ ONLINE - Namanya Roberta Mancino, seorang atlet skydiver profesional. Dari wajah cantik dan sensualnya, boleh diteka dia berdarah Itali. Bagi yang belum tahu, Mancio sudah empat kali terjun payung tanpa pakaian menutupi tubuh mulusnya. Jangan dibayangkan, kerana ada fakta lain tentang peraih beberapa penghargaan dan rekod penerjun dunia ini.

Pernah lima kali payung terjunnya tak terbuka saat terjun di kelas menengah, beruntung payung terjun keduanya bekerja dengan baik. Sejak percubaan pertama pada Oktober 2001 atau saat berusia 21 tahun, hingga Disember 2010, Mancino sudah melakukan skydiver atau terjun dari pesawat sebanyak lebih dari 6.000 kali.

Sementara itu, Mancino terlibat modeling sejak berusia 16. Inilah alasannya terjun bogel, terlibat dalam sesi pengambaran majalah. Tahun lalu, ia dinobatkan sebagai atlet wanita terseksi di dunia oleh majalah kesihatan Men’s Fitness. “Ya, aku melakukannya (terjun bogel) untuk sesi foto majalah. Pernah pesawat berisi 23 penerjun lain (kru), jadi aku harus menutup tubuh hanya dengan selimut, sampai saat terjun tiba. Tapi saat aku melompat, semua orang jadi punya pertunjukan di udara. Rasanya dingin, tapi sekaligus enak saat angin melanggar langsung tubuhku yang tanpa pakaian,” katanya dilansir mensfitness.com.

Selain melakukan skydiver, Mancino juga senang melakukan BASE Jumping, iaitu aktiviti melompat dengan payung terjun dari benda atau objek yang punya ketinggian, seperti bangunan, menara, tebing, dan lain sebagainya. Tak hanya itu, Mancino juga gemar dengan Wingsuit Flying. Sama, terjun bebas dari pesawat, namun payung terjunnya menempal di tubuh, mirip sayap ketika membuka tangan dan kaki.

Wanita jatuh dalam mesin pemotong batu

Malang tidak berbau..inilah yang menimpa seorang wanita
yang jatuh dalam mesin pemotong batu...


NANNING, China - Seorang wanita terselamat daripada menjadi mangsa mesin pemotong batu selepas seorang pekerja mendengar jeritannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Wanita itu, Chen Xiangjin tergelincir jatuh ke dalam mesin itu di sini baru-baru ini ke dalam timbunan batu menyebabkan kakinya tidak boleh bergerak.

Seorang pekerja yang mendengar jeritan wanita itu bertindak segera dengan menutup enjin mesin tersebut.

Wanita itu diselamatkan oleh beberapa anggota bomba dengan menggunakan tali bagi menariknya keluar dari timbunan batu dengan hanya mengalami kesan-kesan calar. - Agensi

[Gila] Kerana putus cinta lelaki sanggup cat kereta sendiri dengan pengecat kuku

Putus cinta kadang-kadang membuat orang tidak berfikir secara jernih. Banyak yang meluhkan perasaan dengan cara negatif, namun ada pula yang mampu menyalurkannya dengan dengan melakukan hal-hal yang positif.

Seperti yang dilakukan oleh seorang bekad pemain bola sepak semi profesional bernama David Sheath yang mengecat kereta Fiat 500 miliknya dengan warna merah muda @ pink dengan cat kuku.

Langkah yang dilakukan oleh pemuda berusia 28 tahun itu memang termasuk gila. Sebab untuk menyelesaikannya, David memerlukan131 botol cat kuku untuk mengecat sepenuhnya kereta kesayangannya itu.

Dan yang lebih gila lagi, pekerjaan yang dilakukannya ini disiarkan secara live di internet selama empat hari, dua jam dan dua minit. Kerana itulah tidak hairan bila David sampai harus tinggal dan tidur di sebuah studio khusus di Clapham, London Selatan.

Kini David sedang menunggu, apakah kerja gilanya itu dapat masuk ke buku rekod dunia untuk iklan terpanjang di internet.

"Saya baru putus dengan teman wanita dan saya berpikir ini akan menjadi cara yang bagus untuk boleh melewatinya," ujar David.

Kerana payudara terlalu besar buat Kerrie nak bunuh diri


Seorang perempuan bernama Kerrie Jewell dan berusia 41 tahun berjuang mendapatkan operasi pengecilan payudara dari lembaga kesihatan Inggris, NHS. Jewell tinggal di Coulby Newham dekat Middlesbrough, Inggris.

Dilansir Daily Mail, ia mengaku berada di ambang keinginan bunuh diri kerana ukuran payudaranya yang mencapai 40 HH. Dalam kesempatan itu, ia menambahkan jika ia sering diejek selama 25 tahun kerana ukuran payudaranya.

Jewell yang tidak punya pekerjaan apapun dan hanya mendapatkan bantuan kewangan dari pemerintah mengatakan jika sudah meminta kepada doktor untuk mengurangi ukuran payudaranya sejak usia 16 tahun. Ia mengaku menderita sakit punggung, pundak, dan kaki akibat beratnya beban yang harus dibawanya.

Jewell juga harus membayar secara khusus desain bra untuknya yang harganya 50 poundsterling. Meski ia sering mendapat nasihat untuk mengurangi berat badan sebelum melakukan prosedur operasi pengecilan payudara namun ia tetap menginginkan operasi langsung.

"Saya tidak ingin terlihat seperti top model. Saya hanya ingin hidup normal dan tidak diejek," jelasnya.

Jennifer Hale, Wanita Dibalik Suara 129 Karakter Game


Nama Jennifer Hale mungkin tidak pernah kita dengar atau kenal sebelumnya, namun tahukah anda bahawa ia telah memainkan karakter paling seksi, lebih banyak daripada aktris lainnya. Pasalnya, wanita cantik ini telah menjadi pengisi suara dari 129 karakter dalam video game.
 Jennifer mulai mengisi suara karakter pada tahun 1994 untuk Quest Glory IV: Shadows of Darkness, dan telah mendominasi pengisi suara karakter wanita sampai saat ini.


Bahkan, menurut laporan New Yorker, Jennifer juga menjadi pengisi suara di game Mass Effect 3 yang akan datang.
 Sebelumnya, ia memainkan karakter dalam game Bulletstorm, Desperate Housewives (Game), Freelancer, X-Wing Fighter vs TIE, serta  Doom 3.


Projek terbaru Jennifer adalah Mass Effect 3, sekuel game yang terjual lebih dari lima juta salinan. Dan sekali lagi ia memainkan karakter utama dari Komandan Shepard.
 Bekas aktris TV ini lahir di Labrador pada tahun 1972, dan memiliki dua kewarganegaraan iaitu Kanada dan Amerika.
 Ia membesar di Selatan Amerika dan setelah belajar akting di Alabama School of Fine Arts, Jennifer kemudian muncul di acara TV lokal,
 Setelah dua tahun menjalaninya, Ia mulai mencari pekerjaan yang lebih baik, dan pindah sebagai pengisi suara video game.
 Diketahui, pekerjaan tersebut adalah arena yang sepenuhnya didominasi oleh laki-laki, namun Hale memujuk agennya agar memberinya naskah dan akhirnya mendapatkan peranan dalam game.
 Beberapa game lainnya yang dibintangi Jennifer adalah, Argonauts, God of War, Bulletstorm, Mercenaries 2, The Matrix: Path of Neo, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, dan Soulcalibur IV.

LAWAK..LUKISAN YANG INGIN MEMOTONG TANGAN PELUKISNYA






LETAK MAKLUMAT IKLAN

Tetap ingin kahwin walaupun bukti menunjukkan adik- beradik


Bermula pada awal pertemuan yang tak terduga mereka berkenalan di sebuah kelab malam di Ireland dan jarak rumah mereka berdua lebih kurang 100m.Mereka pada mulanya hanya berkawan dan kemudian saling cinta -mencintai.


Tetap mahu berkahwin

Sehingga mereka mendapat seorang anak walaupun tidak bernikah. Setelah itu James dan Maura (bukan nama sebenar) ingin bertemu dengan ibu  Maura, kerana ibunya ingin berkenalan dengan calon menantunya dan ibunya mendapati mereka berdua  memiliki nama ayah yang sama.Ibunya telah membuat penyiasatan dan mendapati mereka berdua adalah adik beradik yang mempunyai bapa yang sama dan berlainan ibu.

Tak puas dengan kenyataan itu James dan Maura pun melakukan ujian DNA dan ujian itu membuktikan mereka adalah adik beradik. Namun hal ini tidak membuat cinta diantara mereka goyah, mereka berdua tetap komitmen untuk meneruskan hubungan walau Undang Undang setempat di Ireland melarang pernikahan mereka. Mereka juga bercadang untuk memiliki anak yang kedua.

Kejadian ini bermula ibu  James menjalin hubungan dengan seorang pemuda berusia 19 tahun hingga lahirnya  James.Namun begitu ibu akhirnya bercinta pula dengan pemuda yang lain.Kedua ibubapa James akhirnya berpisah membawa haluan masing-masing. Ayah James berkahwin dengan wanita lain sehingga mendapatkan anak perempuan bernama Maura.Sijil kelahiran mereka berdua dengan jelas mereaka mempunyai nama ayah yang sama. (link)


Pertandingan payu dara terindah yang akhirnya jadi tak terindah


 Pertandingan yang diadakan pertama kalinya di Hunan ini berlangsung selama 2 bulan, yang menarik dalam Final yang diadakan di Changsa acaranya diadakan di luar gedung / outdoor dengan pemandangan air. Namun tiba-tiba hujan turun dan membuat acara menjadi kecoh kerana selain membuat susah untuk dilihat penonton juga membuat ramai para peserta yang tergelincir dan terjatuh. Namun acara tetap berlangsung sampai akhir dan yang keluar menjadi juaranya adalah :1. Ma Yuan ,2. Xiao Yuan Yuan 3. Viya






Kesian..kucing dipaksa makan anak tikus baru lahir



agaknya kucing ni pun geli nak makan anak tikus ni...
(sumber gambar : klikunic.com)

iPhone cover yang tak bagus untuk budak-budak


sumber gambar : stomp.com.sg

Kerana dia albino,ibunya sanggup tinggalkan dia ditepi jalan

Seorang ibu sanggup meninggalkan bayinya di jalan kerana  bayi menghidap kelainan iaitu albino. 


Bayi perempuan mungil berambut putih ini ditemukan di pinggir jalan di Nanning, Daerah Guangxi. "Saya sedang berjalan dan terkejut mendengar tangisan bayi yang dibungkus dalam selimut. Ketika saya buka bungkusan itu, bayi tersebut terlihat kelelahan kerana menangis," katanya.


Polisi menemukan beg yang berisi baju bayi dan juga sampul surat dengan wang sebanyak 3.900 yuan. Di sampul surat itu tertulis," saya harap ada orang yang berhati baik dan mengirim bayi ini ke rumah yatim piatu. Semoga Anda diberkati". Oh Anakku, saya ibu tak bertanggung jawab dan tak boleh berbuat apa-apa. Saya meminta maaf".


Polisi mensyaki ada kemungkinan dia membuang bayinya kerana berambut dan berkulit putih ataupun ada  ibu tak kuasa membesarkan anaknya kerana peraturan di negara itu yang memberikan denda jika memiliki anak lebih dari satu di sebuah keluarga.


Kebanyakan keluarga di China hanya dibolehkan memiliki satu anak untuk mengurangi populasi penduduknya yang semakin ramai. Kebanyakan anak dan terutama anak perempuan dibuang akibat peraturan tersebut.


Peraturan ini juga kemudian membuat meningkatnya jumlah pengguguran anak yang diperkirakan 13 juta kes setiap tahun dan kebanyakan diminta oleh penguasa setempat. Bagi mereka yang melanggar peraturan memiliki lebih dari satu anak mereka akan denda hingga 263 ribu yuan .-Daily Mail

Inilah Wanita Yang Hobinya Suka Gugurkan Anak

Mendengar kisah seorang wanita asal Puerto Rico yang melakukan 15 kali pengguguran dalam 15 tahun akan terasa sangat menyedihkan. Irene Vilar, wanita yang menulis buku Impossible Motherhood itu pun digelar sebagai wanita pecandu pengguguran

Irene Vilar adalah wanita yang lahir pada tahun 1974, dimana saat itu sebanyak 37 peratus wanita yang sudah berkeluarga dimandulkan untuk sebuah kajian yang dilakukan Amerika tentang pemakaian pil gugur anak.

Wanita yang mengaku telah melakukan 15 kali aborsi dalam 15 tahun itu dilahirkan dari keluarga bermasalah. Ibunya adalah seorang penagih dan pernah menjalani operasi saluran usus yang membuatnya depresi dan akhirnya meninggal dunia kerana bunuh diri. Ayah dan kedua abangnya pun merupakan penagih heroin.

Pada saat duduk di bangku kuliah, Vilar bertemu dengan seorang profesor berumur 50 tahun yang akhirnya menjadi suaminya. Pernikahannya tidak berjalan dengan baik kerana sang suami tidak pernah ingin memiliki anak. Ia percaya bahawa memiliki anak hanya akan menghilangkan keinginan dan kemampuan seksualnya.

Selama pernikahannya dengan sang suami yang lebih tua 34 tahun darinya, Vilar sudah melakukan 12 kali pengguguran Sejak awal, suaminya selalu berkata bahawa ia menyukai wanita muda dan tidak akan sakit hati. Ia pun mengatakan bahawa wanita yang punya anak hanya akan menjadi korban gender dan tidak boleh menikmati kebebasan.

Vilar pun menjadi stress dan selalu cuba membunuh bayi yang dikandungnya setiap kali ia hamil. Namun anehnya, ketika ia sudah berhasil menggugurkan kandungannya, ia jadi ketagihan untuk melakukannya lagi. Ia merasa harus melakukan sesuatu untuk melukai dirinya sendiri.

"Saya selalu memakan pil pengguguran setiap kali hamil. Tapi setelah pengguguran yang ke-9 dan 10, saya merasa ada sesuatu yang kurang jika tidak melakukannya lagi. Lalu ketika hamil lagi, saya merasa senang kerana dapat melakukan aborsi lagi," ujar Vilar.

Vilar akhirnya mengakhir perkahwinannya dengan sang professor pada tahun ke-8 pernikahannya. Ia merasa tidak tahan lagi dengan sikap suaminya yang narsis dan suka mengatur.

Ia pun mengaku bahawa keberaniannya membuat buku yang berjudul Impossible Motherhood terinspirasi dari kisah keluarganya yang sebahagian besar penagih narkoba dan juga keadaan ekonominya yang buruk.

Namun dalam bukunya itu banyak pertanyaan yang tidak terjawab seperti bagaimana ia boleh hamil beberapa kali? Apa yang terlintas di kepalanya ketika melakukan pengguguran atau sudah pernahkah ia mencuba cara lain untuk mencegah kehamilan seperti pemakaian kondom?

Para ahli mengatakan bahawa Vilar mungkin mengalami gangguan mental. Namun mereka tidak terlalu terkejut dengan kes yang dialami Vilar, kerana hampir 10 peratus wanita yang melakukan pengguguran berulang-ulang, biasanya akan ketagih dan terus melakukannya lagi.

Meskipun Vilar merasa tindakannya sudah membuatnya ketagihan, namun ia merasa sangat terganggu dan tidak ingin ada orang lain yang melakukan hal yang sama seperti dirinya.

Nenek pun tak mahu kalah

Nenek zaman sekarang makin dahsyat...
tak mahu kalah....
Tak caya cuba tengok gambar ini...







Anjing ini menjadi selebrii baru diChina

Anjing ini menjadi selebriti baru di China, kerana anjing tersebut lebih memilih berjalan dengan dua kaki. Anjing berusia satu tahun ini berjalan sejauh setengah km dengan dua kakinya  menarik perhatian orang ramai.

Pemiliknya DOu Xianhui (50), dari Kota Jilin, mulai melatih Treasure untuk berjalan dengan dua kaki belakangnya tidak lama setelah anjing tersebut lahir.

“Saya hanya melatihnya sekira satu minggu, dan dia mulai berjalan dengan dua kakinya dengan sendirinya tanpa berhenti,” ujarnya seperti dilansir Orange. “Sejak belajar untuk berjalan dengan dua kaki, Treasure sukar sekali untuk berjalan dengan keempat kakinya. Kecepatannya berjalan sama dengan kecepatan saya berjalan, dia dia bisa berjalan seperti itu selama hampir 20 hingga 30 menit tanpa berhenti,” lanjutnya.

Pemain pertahanan bolasepak wanita paling brutal



Pemain Bertahan Elizabeth Lambert adalah seorang pemain bola sepak New Mexico yang telah menjadi selebriti internet hari ini. Dia di buang padang untuk pelanggaran-nya ,menarik rambut, meninju, bergaduh dengan beberapa pemain, dan tendangan ke wajah ketika bermain melawan Brigham Young.






Wanita ini tak boleh tutup kelopak mata selepas pembedahan kecatikkan

VIVAnews - Upaya Mrilyn Leisz mempercantik kelopak matanya gagal. Bahkan, pilihan operasi bedah estetika itu membuat kelopak matanya tak bisa menutup. Wanita asal New Jersey, Amerika Syarikat, itu terus membukakan mata sepanjang hari.

Leisz yang begitu memuja kecantikan keliru. Ia melayangkan gtuntutan terhadap doktor yang menanganinya, Paul Parker, ahli bedah plastik di Paramus, New Jersey, akhir March lalu.

Namun, doktor hanya sanggup membayar US$115 ribu . Hanya dua puluh peratus dari nilai tuntutannya. “Mereka tidak mempertimbangkan apa yang saya hadapi setiap hari. Saya mengharap US$500ribu,“ kata Leisz seperti dilansir ABC News.

Dalam sebuah pernyataan tertulis, Parker menyatakan telah melakukan lebih 10 ribu prosedur bedah estetika selama 25 tahun terakhir. Dan, tak pernah ada masalah sebelumnya.

Parker mengatakan, Leisz memiliki riwayat dua kali menjalani perawatan bedah kelopak mata di masa lalu. Yang pertama, bedah untuk memperbaiki kondisi bawaan yang dikenal ptosis, di mana otot tidak cukup kuat untuk menahan kelopak mata.

Yang kedua, bedah estetika dengan metode blepharoplasty, sebuah operasi kelopak mata untuk memberi efek peremajaan di daerah sekitar mata. Namun, ini menjadi awal bencana. Matanya tak lagi boleh berkedip. Kelopaknya tak boleh mengatup, walaupun ketika tidur.

Penguam Parker mengatakan, sebelum menjalani operasi, Leisz telah menandatangani peringatan dan risiko terburuk yang mungkin terjadi. Namun, menurutnya, Leisz tidak memperhatikan risiko dan peringatan doktor.

Leisz telah berkonsultasi sebanyak 45 kali dan menjalani 30 kali tindakan medis dalam lima tahun terakhir, untuk memulihkan cacat matanya. Namun, tidak memperolehi hasil memuaskan. Malah, ia berisiko tinggi terkena glaukoma dan berpotensi buta kerana overexposure matanya.

“Setiap minit aku bangun, aku harus khuaatir dengan mataku. Merah dan kering. Seperti dicubit,” kata Leisz.“ Saya akan mengeluarkan tulisan di media massa atas perlakukan Parker terhadap saya. Saya akan terus menuntut ganti rugi yang besar.”

Dr Gary S Brody, profesor di Divisi Bedah Plastik Keck School of Medicine University of Southern California, mengatakan, kesalahan operasi Leisz masih boleh diperbaiki. “Mungkin yang terjadi adalah kulit terlalu banyak diambil dalam prosedur terakhir. Boleh diperbaiki dengan cangkok kulit dari belakang telinga.” kata Brody.

Dr John Millard, Presiden Millard Plastic Surgery Center, Denver, merujuk Leisz ke doktor bedah ocuplastic yang mengkhususkan diri pada pembedahan rongga mata, saluran air mata, kelopak mata, dan wajah.

Namun, semua itu tak membuat Leisz tenang. Trauma menghadap meja bedah mengganggunya. Ia tidak memiliki mental dan fizik cukup kuat untuk kembali menjalani pembedahan. “Saya seperti tidak ada pilihan lain atau mata saya akan kering seperti kismis,” ucap Leisz.

Jatuhkah maruah kita sebagai lelaki?


Jatuhkah maruah kita sebagai seorang lelaki bila merayu seorang perempuan sampai berlutut?Kerana begitu sayang sangat agaknya lelaki yang didalam gambar ini sanggup berlutut merayu kekasih @ isterinya.Persoalannya sekarang patutkah lelaki merayu sampai melutut begini?Mana nilai dan harga diri sebagai seorang lelaki?












p/s merayu boleh tapi janganlah sampai melutut.




Selena Gomez kena kecam kerana cat badan kuda warna merah jambu

Tak pasal-pasak kena kecam sebab
nakkan kelainan..


LOS ANGELES: Bintang Disney Selena Gomez dikecam kerana mengecat seekor kuda dengan warna merah jambu untuk penggambaran terbaru video klipnya.

Bintang berusia 18 tahun itu dilihat merakam klip video untuk single terbarunya I Love You Like A Love Song di Malibu baru-baru ini dengan kuda berwarna terang.
Namun beliau segera dikecam daripada seorang lagi bintang pop, Pink. Penyanyi lantang Stupid Girls, yang juga seorang penyokong PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) menyelar bintang remaja itu dalam Twitter.

Pink, yang mempunyai empat juta pengikut dalam laman rangkaian sosial itu menulis: “Jika ada mana-mana aktivis di sekitar pantai Malibu di Leo Cabrillo State, ada seekor kuda dicat untuk satu video muzik bodoh. Memalukan.

“Artis sepatutnya lebih sedar dan bertanggungjawab untuk tindakan mereka,” beliau menambah.

Selepas sekumpulan peminat Selena kemudian mempertahankan idola mereka, Pink menghantar mesej lanjut mempertahankan pendapatnya.
“Sama ada anda peminat saya atau sesiapa saja, saya tidak akan berhenti bercakap mengenai kekejaman haiwan.

Bagaimanapun, seorang wakil untuk syarikat rakaman menegaskan tiada haiwan dicederakan ketika penggambaran.

“Adalah penting kepada syarikat produksi, label rakaman dan Gomez bahawa tiada haiwan dicederakan dan semua langkah berjaga-jaga diambil,” kata jurucakap Gomez dalam satu kenyataan kepada majalah People.

“Sejenis cat serbuk berasaskan sayuran, tanpa toksik digunakan dengan berus udara dan boleh ditanggalkan dengan air. – Agensi

Terbaru iBag

Betul ke amoi ni?

cuba perhatikan betul-betul gambar ni....

Test...apakah anda berfikiran tak senonoh?


What do you see?

2 Innocence test (11 pics)
v

v


v


v


v


v


v


v


v



Ini baby elephant


3 Innocence test (11 pics)

Gila betul cara pemuda Rusia lakukan push up



Don't look down! The two Russian daredevils perform their vertigo-inducing exercise routine on the beam of a crane hundreds of feet high
Don't look down! Two of the Russian daredevils perform their vertigo-inducing exercise routine on the beam of a crane hundreds of feet high
Fearless: The two Russians balance precariously on a railing despite having absolutely no safety equipment
Fearless: Two Russians balance precariously on a railing despite having absolutely no safety equipment


Long drop: Clinging to sides of the beam using only the strength of his finger tips one of the climbers spins round to take in the gravity of his position
Long drop: Clinging to sides of the beam using only the strength of his finger tips one of the climbers spins round to take in the gravity of his position

Look one hand! One of the two men grins up as he gives the thumbs-up while still dangling from the beam
Look one hand! One of the two men grins up as he gives the thumbs-up while still dangling from the beam



Gymnast: A man performs a hand stand at the very top of the structure
Gymnast: A man performs a hand stand at the very top of the structure
Are you sure about this? One of the men rubs his chin as he performs what appears top be a yoga pose - standing on one leg in high wind
Are you quite sure about this? He rubs his chin as he performs what appears top be a yoga pose - standing on one leg in high wind

Ada sesuatu kat gambar ni,cuba lihat




Once you lay your eyes on these fascinating animated GIFs you won’t want to do anything else for the rest of the day.


http://img.izismile.com/img/img5/20120530/1000/you_will_be_mesmerized_08.gif

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved