Anda bijak cuba kira 12 atau 13

on 29 Jun 2012







LETAK MAKLUMAT IKLAN
Mula-mula kira berapa..selepas gambar bergerak kira 
kembali..berapa 12 atau 13???


Taktik Gadis Jepun Agar Komputer Yang Di Jual Cepat Laku [BB+]





Menarik...Aksi kucing jadikan tikus seperti bola baseball


dailymail.co.uk

INILAH.COM, London – Tiap orang pasti pernah mengalami nasib malang namun tidak semalang tikus ini. Seekor kucing mempermainkannya seperti sedang bermain baseball. Seperti apa?

Sebelum menjadi santapan, seekor tikus menjadi bola baseball untuk seekor predatornya. Kucing ini seolah ingin pamer kemampuannya dalam memukul bola. Gambar sekali seumur hidup ini berhasil diabadikan pemilik haiwan peliharaan Angelo DeSantis di Nevada.

Kucing dua tahun miliknya, Dexter, sedang berada di taman memainkan tikus yang awalnya ia kira daun. Fotografer amatur ini pun langsung mengambil kameranya dan ia cukup beruntung hingga berhasil mengabadikan Dexter sedang memukul tikus ke udara.

“Tikus ini sangat malang. Dexter sering membawa tikus ke rumah namun saya tak pernah menyaksikan aksinya yang ini sebelumnya,” katanya seperti dikutip DM.

Telur berbentuk empat segi

Telur berbentuk empat segi....





ada tak alat ni jual kat negara kita????


Wow…Foto-Foto Menakjubkan Perobohan Sebuah Jambatan






Gila...Manager buka baju kemudian masturbasi depan pekerjanya

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan mendapatkan bayaran sebanyak 95 juta dollar AS dalam perkara pelecehan seksual yang dilakukan managernya di mana dia bekerja . Pembayaran ini diperkirakan yang terbesar diberikan di Amerika.

Dilapor Daily Mail, perempuan bernama Ashley Alford, berusia pertengahan 20-an, akhirnya menang kes melawan perusahaan tempatnya bekerja, Aaron’s of St Louis, setelah manager menyerangnya di tempat penyimpanan furniture dan elektrik, membuka pakaiannya, dan bermasturbasi di depannya.

Jaksa Penuntut Umum (JPU) menuduh manager yang bernama Richard Moore, sering mencubit Alford dan membuat komen tak betul sebelum serangan yang berlangsung pada 2006 itu. Dalam dua kesempatan, si boss bahkan menghentam kepala anak buahnya ini dengan penisnya.

“Dari apa yang kami perlihatnya berdasarkan bukti, ini adalah kejahatan seksual terbesar di negara ini untuk individu,” demikian disampaikan pengacara David Retner.

Alford memberikan kesaksian jika serangan seksual itu terjadi setelah sejumlah eskalasi perlakuan buruk di tempat kerja.

Dalam kesaksiannya, Alford mengatakan, dalam insiden yang terjadi pada 2006 lalu itu, Moore menarik rambutnya, lalu Moore membuka kancing seluarnya sendiri, menarik kembali kepala Alford dan menyentuhkan penis ke kepala pekerja tersebut.

Kerana pengaruh televisyen wanita ini sanggup tiduri 1000 lelaki

Christina Saunders begitu teruja dengan keraktor Samantha Jones dalam serial 'Sex and The City'. Wanita berasal England itu  nekad menunaikan "misinya" untuk bersetubuh dengan 1.000 lelaki dalam  10 tahun.


Christina mengaku sangat tertarik dengan karektor Samantha yang begitu percaya diri memikat dan menguasai banyak lelaki di tempat tidur. "Samantha sangat seksi, percaya diri, dan membanggakan. Saya terpesona dengan perilakunya yang seperti lelaki, boleh tidur dengan siapa saja," katanya.


Christina, yang  masih seorang mahasiswi berusia 20 tahun, pun terdorong untuk menjadi menjalani kehidupan seperti Samantha. Dia bersetubuh dengan sedikitnya satu lelaki dalam seminggu. Demi mencapai targetnya menyetubuhi 1.000 lelaki, dia nekad melakukan apa saja, termasuk melakukan hubungan seksual dengan dua lelaki sekaligus.


Menjelang lulus belajar, jumlah lelaki yang berhasil ditaklukkannya seramai 300 orang. Seiring bertambahnya usia, obsesinya makin meluap-luap. Selama bekerja di London,d ia semakin rajin menggoda lelaki di bar. Dia juga semakin sering bercuti demi bertemu lebih banyak lelaki. Bahkan, dia pernah bersetubuh dengan 15 lelaki selama seminggu bercuti di Ibiza, Sepanyol.


, Christina selalu membawa buku harian setiap kali kemana-mana. Dia juga tak pernah lupa menuliskan nama lelaki berikut kemampuan seksualnya setiap kali selesai melakukan persetubuhan. Setiap detail pengalamannya tertulis rapi dalam buku hariannya.


Di tengah lingkungan sosial yang mulai memanggilnya pelacur, Christina pantang mundur. "Saya tidak merasa kotor, saya sudah merasa ketagihan," katanya. Christina sudah dibutakan oleh obsesinya. Dia agaknya juga tak peduli dengan potensi penyakit menular melalui seksual yang boleh membunuhnya.


Yang pasti, setelah berhasil menyelesaikan misinya pada usia 30 tahun, Christina mula menyesali diri. "Saya sepertinya telah mengambil tindakan yang terlampau jauh. Yang saya inginkan ketika ini hanya menenangkan diri," katanya.


bk-kisah wanita ini juga membuktikan pengaruh tv sangatlah dahsyat sehingga yang terpelajar pun terpengaruh apa lagi kalau kanak-kanak.

Gambar ketika proses membuang lemak

Koleksi gambar ketika proses pembuangan lemak dijalankan......
















Gambar seorang gadis setelah melakukan pengguguran

Apakah perasaan gadis ini setelah dia melakukan pengguguran?Tidak timbulkah perasaan kasihan apabila anak yang di gugurkannya berada di depan mata?Ramai yang ingin kan anak tetapi dia suka-suka sahaja menggugurkannya.Walaubagaimanapun alasan anak ini berhak untuk hidup kerana mereka tidak bersalah dan yang bersalah adalah mak bapaknya.....









Ukuran Alat Kelamin Lelaki Berkait dengan Jumlah Penghasilannya


TRIBUNNEWS.COM - Sebuah hasil penelitian yang dilapor dari seorang ahli ekonomi Finland yang menyebutkan bahawa ada kaitannya antara ukuran penis dengan kekayaan. Demikian dilansir Gawker.

Menurut hasil studi, dari tahun 1960-1985, negara kaya dengan lelaki yang ukuran penis yang kecil bertumbuh dengan cepat ketimbang negara lain yang tingkat rata-rata pendapatan (GDP) lebih kecil. Hasil ini dilansir ahli ekonomi Tatu Westling dari Universiti Helsinki.

Kesimpulannya, negara dengan GDP tinggi memiliki penis di atas rata-rata sementara yang memiliki GDP rendah memiliki penis ukuran di bawah rata-rata.

Bentuk penis lelaki iaitu U terkait dengan naiknya level GDP pada tahun 1985.Hasil penelitian itu juga menemukan bahawa lebih mudah mengetahui pertumbuhan GDP ketimbang rezim politik manapun. Organ genital lelaki memiliki efek terhadap naiknya pertumbuhan ekonomi.

Guna 200,000 semut mati untuk buat gambar


Chris Trueman 32 tahun telah mambeli semut dan kemudian membunuhnya.Semut -semut yang mati itu digunakan untuk mengubahsuai satu gambar potret seorang budak.
Dia pada mulanya cuba menangkap semut itu sendiri tetapi tidak mampu kerana lambat dan kemudian mengambil keputusan membelinya.(link)








Wanita ini tertitik super glue dimatanya

Seorang perempuan di Amerika Syarikat (AS) secara tidak sengaja membuat matanya melekat kerana gam. Perempuan itu menitiskan gam super(super gkue) ke matanya, kerana menyangka gam tersebut adalah ubat mata.

Irmgard Holm yang masih dalam pengubatan setelah menjalani pembedahan katarak satu tahun lalu. Dia terpaksa menggunakan ubat itu, agar matanya kembali normal setelah pembedahan.

Kesalahan terjadi ketika dia hendak menggunakan ubat  mata untuk pengubatannya. Kemasan yang serupa dengan gam super, membuat Holm menitikan gam tersebut ke matanyaKetika merasakan panas di matanya, Holm sedar dia sudah salah mengambi ubat.

Setelah itu, dia terus mencucinya dengan air. Namun gam itu cepat kering ini sulit untuk diatasi. Matanya akhirnya tertutup rapat dan Holm sukar untuk melihat.

Holm  segera dilarikan ke hospital dan petugas perubatan terus memotong bahagian gam yang sudah mengeras tadi. Sesaat matanya terbuka, doktor  mencuci mata Holm agar dapat mencegah kerosakan lebih berat terhadap matanya.(link)








Pulak dah..buka baju disaksikan ramai orang termasuk tok sami





Di Filipina, Beli Kondom Tanpa Surat Doktor Dendanya US$ 115

Manila-Kondom terbukti efektif mencegah penularan penyakit kelamin pada hubungan seks yang tidak aman. Namun demi kepentingan lain, sebuah wilayah di Filipina membatasi penggunaannya dengan melarang penjualan kondom tanpa surat doktor.

Sebuah kampung elit bernama Ayala Alabang di Metro Manila, Filipina menerapkan aturan kontroversi tentang penjualan kondom. Dengan alasan moraliti dan pencegahan perilaku seks bebas, pemerintah setempat melarang kondom dan alat kontrasepsi lainnya dijual bebas.

Kondom yang di tempat lain bahkan boleh dengan mudah didapat lewat vending machine (sering disebut ATM kondom), di Ayala Alabang kondom hanya boleh ditebus dengan surat doktor. Nama doktor yang memberikan surat  dan alamat pesakit yang akan menggunakan, wajib dicantumkan dengan jelas.

Keseriusan aturan pembatasan kondom ini nampak dari hukuman yang cukup berat bagi yang melanggar. Baik pembeli mahupun penjual kondom tanpa izin doktor boleh dikenai denda US$ 115 belum termasuk kurungan selama 1-6 bulan.

Seperti yang terjadi juga di negara lain, kempennye antikondom di Filipina banyak diserukan oleh kalangan agamawan konservatif. Dengan dukungan dari Gereja Katolik, pemerintah Ayala Alabang menilai kondom hanya akan memicu seks pranikah dan kelahiran anak-anak yang tidak memiliki bapak.

Namun di sisi lain, Filipina secara umum sebenarnya tengah menghadapi masalah kepadatan penduduk dengan populasi saat ini mencapai 94 juta jiwa. Laju pertumbuhan penduduk di negara ini tercatat paling tinggi di Asia Tenggara, yakni sekitar 2 peratus/tahun.

Seorang peguam yang mewakili kelompok  hak-hak reproduksi perempuan, Clara Rita Padilla menentang kebijakan pemerintah Ayala Alabang tersebut. Menurutnya pemerintah daerah seharusnya menjamin akses seluas-luasnya terhadap alat kontrasepsi, bukan malah membatasi.

“Kebijakan ini melanggar hak-hak reproduksi kerana terlalu membatasi akses ke informasi kesihatan reproduksi dan metode-metode kontrasepsi yang legal, aman dan efektif,” ujar Padilla seperti dikutip dariPhilstar.

Alasan kenapa doktor bedah menggunakan baju hijau

Pada mula memang yang digunakan adalah warna putih yang melambangkan kebersihan. Namun, seorang doktar berpengaruh menggantinya dengan warna hijau kerana menurut dia warna hijau lebih nyaman di mata.






Walaupun sukar dijelaskan mengapa warna hijau jadi popular kerana alasan ini, hijau memang sesuai bagi doktar untuk melihat lebih baik di ruang pembedahan, kerana hijau adalah lawan dari warna merah dalam roda warna.


Menurut seorang ahli psikologi, melihat pada warna hijau dapat menyegarkan mata ahli bedah dalam melihat benda-benda bewarna merah, termasuk organ-organ tubuh yang berlumuran darah saat pembedahan. Melihat warna merah terus menerus menyebabkan signal warna merah di otak memudar sensitfnya terhadap variasi warna merah.


Alasan lainnya adalah, terus-menerus berfokus pada warna merah akan menyebabkan ilusi nofa berwarna hijau pada latar warna berwarna terang atau putih. Ini akan menggangu penglihatan doktar. Jika warna baju ahli bedah berwarna hijau, ilusi ini akan memudar dan tidak akan mengganggu penglihatan doktar.



Wanita ini cari sukarelawan yang mahu membawa abu mayat ibubapanya keliling dunia


William dan Alice semasa hidup/Orange

VANCOUVER - Seorang wanita Kanada kini sedang mencari sukarelawan yang mahu membawa abu jenazah kedua orang tuanya untukmengelilingi dunia.

Deb Green (45), dari Vancouver, mengatakan bahawa ibu dan ayahnya tidak pernah mampu memenuhi impian mereka untuk boleh berkeliling dunia.

Oleh kerana itu, dia memasang iklan yang dikhususkan bagi para pelancung yang mahu membawa abu jenazah kedua orangtuanya.

Dia memberi judul iklan tersebut "Bantu Alice dan William untuk Berkeliling," dengan isi iklannya: "Kedua orang tua saya sudah meninggal dan salah satu keinginannya adalah untuk boleh mengelilinggi dunia."

"Jika anda hendak ke suatu tempat dan bersedia untuk membawa dan menebar abu mereka mohon hubungi saya," demikian isi iklan tersebut seperti dilansir Orange, Isnin(3/9/2011).

Ayah Deb meninggal pada tahun 1994, sementara ibunya meninggal pada bulan Julai lalu. William bekerja sebagai buruh kilang, sementara Alice bekerja sebagai pembantu rumah tangga.

Mereka berdua selalu bermimpi untuk boleh pergi ke Inggris, negeri asal nenek moyang mereka, dan ingin sekali berkunjung ke Australia.

"Saya akan sangat senang melihat mereka berdua boleh mengelilingi dunia. Saya mempunyai beberapa penawaran dan bahkan sebagian abu dari orangtua saya sudah ada yang menaburkan di Menara Eiffel dan air pancut di Las Vegas," tegasnya.(rhs)

Reaksi bayi yang terlampau


Cuba lihat eskpresi bayi ini boleh jadi antara kelaparan, ketakutan, terlalu semangat, kecanduan atau entahlah. Yang pasti bayi ini punya bakat alami untuk menjadi peranan pembantu dalam acara The Walking Dead.

Lampu merah maksudnya berhenti

image


image
Bila langgar peraturan…semua orang menjadi susah…

Asy-Syarif Boleh Dengar dan Bercakap Kembali Setelah Minum Air Zam-Zam

Mungkin sebuah keajaiban dalam sebuah peristiwa yang sangat aneh, seorang yang telah 20 tahun tidak boleh bercakap dan mendengar, akhirnya kembali normal seperti semula setelah meminum air zam-zam.

Surat khabar Saudi Al-Wathan melaporkan bahawa seorang lelaki Somalia bernama Ali Abdul Rahman Asy-Syarif (42 tahun) mengatakan bahawa dirinya sejak dua puluh tahun yang lalu sudah tidak boleh bercakap dan mendengar orang berbicara akibat terluka kerana tembakan dalam perang saudara di Somalia.

Dia dan keluarganya akhirnya terpaksa pindah ke England agar dapat hidup dengan aman dan melakukan pengubatan terhadap kebisuan dan ketulian yang dia deritai. Di England dia tinggal dengan isterinya dan dikarnia dengan empat orang anak, dan seorang doktor telah memberikannya kad pengenal yang menjelaskan bahawa dirinya seorang yang tuli dan bisu.

Selama di England dia menjelaskan bahawa dirinya telah berubat dengan berbagai macam doktor pakar, namun mereka gagal mendeteksi dan mengubati kebisuan dan ketulian yang dia alami.

Asy-Syarif menyatakan keanehannya yang dia alami tersebut bermula setelah dia meminum air zam-zam setelah melakukan ihram, dan pada waktu subuh dia mendengar suara adzan berkumandang dari masjidil haram dan dia pun bergegas memberitahukan ketua delegasi hajinya bahawa dirinya telah boleh mendengar dan berbicara. Hal tersebut membuat mereka hairan dan bingung kepada teman-temannya

Syarif menjelaskan bahawa mereka tidak percaya dengan apa yang mereka lihat dan mereka membawa Syarif ke hospital di Mekah untuk diperiksa kembali dan doktor di sana menyatakan positif bahawa Syarif telah boleh mendengar dan berbicara kembali.

Dr. Muhammad Razali seorang Konsultan Telinga Hidung dan Tenggorokan Hospital Raja Faisal di Mekah, mengatakan bahawa biasanya kejadian seperti ini dapat pulih total selama enam bulan, tetapi ada kes yang jarang terjadi di mana orang yang tuli dan bisu dapat kembali normal seperti semula atas izin Allah SWT, dan kes Syarif merupakan salah satu kesnya.

Dr. Razali juga menjelaskan bahawa kes seperti Syarif ini bukan kes pertama, beberapa waktu yang lalu ada seorang jamaah yang kemana-mana harus mengenakan kacamata namun setelah meminum air zam-zam sewaktu dia menunaikan ibadah haji, dirinya tidak lagi memerlukan kacamata.(fq/imo)

Penyanyi atau peminat yang salah?

Siapa yang harus dipersalahkan peminat atau penyanyi?

Siapa suruh penyanyi tu pakai seksi sangat?
Bila dah kena raba salah peminat...sendiri pun tak pandai nak jaga maruah...

Pulak..wanita melahirkan baru dikatakan hilang keperawanan


Lain negara lain konsep keperawanannya.Namun demikian, tetap saja banyak pasangan yang menginginkan perkahwinan monogami, meskipun keperawanan bukan lagi sesuatu yang mutlak harus dipertahankan. Satu hal yang mesti diingat adalah bahawa selama berabad-abad konsep keperawanan sebagai sebuah idealisme kemurnian wanita memiliki perbezaan dari satu tempat dengan yang lainnya. Lalu apa ertinya perawan?
Istilah virgin berasal dari bahasa Latin virgo atau gadis, perawan. Istilah ini juga punya kaitan erat dengan istilah virga, yang artinya baru, ranting muda atau cabang yang tidak berbentuk.

Keperawanan, istilah ini terdengar begitu terus terang, vulgar. Bila seseorang bertanya atau menyebut “Anda perawan atau tidak” tentu pernyataan atau pertanyaan itu akan mengganggu Anda. Namun, lupakan saja soal ini.

Mari kita lihat beberapa pandangan soal keperawanan. Di beberapa belahan dunia lain, konsep keperawanan memiliki arti masing-masing.

- Ada kebudayaan yang menganggap seorang wanita yang belum menikah tetaplah perawan meski dia adalah seorang pelacur. Hanya lewat pernikahan sajalah dia kehilangan keperawanan. Meski selama bertahun-tahun seorang perempuan menjadi pelacur, saat menikah dia diperlakukan sebagai perawan, berpakaian putih, dan menampilkan dirinya di hadapan suaminya dengan begitu lugu dan murni. Dialah yang akan mencuri keperawanannya.

- Di bagian dunia lain, seorang wanita yang sudah menikah tanpa anak adalah seorang perawan. Keperawanan hilang hanya saat anak pertamanya lahir lewat saluran vagina. Keperawanan tidak hilang kerana hubungan seks melainkan dengan menjadi ibu. Jadi setiap wanita tidak beranak, meski sering berhubungan seks, tetaplah perawan.

- Di antara orang-orang yang takut dengan mitos darah pada malam pertama, darah memiliki cerita panjang yang cukup negatif konotasinya. Seorang laki-laki akan menikahi seorang perempuan hanya setelah selaput daranya pecah lewat hubungan seks dengan seorang asing yang tugasnya memang demikian. Pekerjaan orang asing ini dianggap sulit, dan laki-laki yang melakukannya akan dianggap pemberani kerana dia menerima bahaya berulangkali saat melakukan kontak dengan darah.

- Seorang wanita yang diperawani oleh seorang walinya membuktikan pada suaminya bahawa dia lebih murni dan lebih perawan daripada sebelumnya. Kerananya melakukan hubungan seks dengannya tidaklah membahayakan.

- Seorang wanita di kalangan dunia Barat akan tetap dianggap perawan sampai dia melakukan hubungan seksual, oral ataupun anal dengan lelaki. Dan hal itu masih kita pegang sampai sekarang. Bahkan juga di dunia Timur.

Jika definisi keperawanan kedengarannya membingungkan dan absurd bagi kita dengan cerita ini, maka istilah yang kita gunakan untuk menamai keperawanan akan mengundang senyum masam. Kita mungkin akan bertanya dalam hati, apa artinya mempertanyakan keperawanan seorang wanita.

Dalam sebuah polling menyebutkan bahwa 56 perratus anak-anak gadis usia sekolah menengah di Amerika sudah melakukan hubungan seksual. Bahkan lebih dari itu, banyak pasangan yang sudah hidup serumah sebelum pernikahan resmi dijalankan.

sumber : http://mrcoppas.blogspot.com

Inilah isteri pemain bolasepak yang kehausan seks


Meski bergelimang wang dan hidup penuh kemewahan, namun para isteri pemain bolasepak dunia mengaku tidak boleh sepenuhnya menikmati. Kerana, keperluan biologis para isteri ini kerap tak dapat dipenuhi suaminya secara rutin.
Carly Zucker dan Joe Cole

 Maklum, sebagai pemain bolasepak, agenda mereka sangat padat, bahkan berhari-hari tak jumpa keluarga. Tak hairan banyak yang mengaku kesepian dan tersiksa. Nyatanya material tidak bioleh membuat mereka bahagia sepenuhnya. Ini diakui oleh isteri Joe Cole, Carly Zucker. Hal sama juga dialami isteri Tommy Williams, Nicola McLean.



Joe Cole adalah bekas pemain Chelsea yang memiliki jadual pertandingan sangat padat. Sedangkan Tommy Williams defender kelab Peterborough United.


 Kedua isteri mereka mengaku sering kesepian. Di saat memerlukan kehangatan, sang suami malah di luar kota atau keletihan kerana pertandingan yang berat.


Nicola McLean

 "Aku sampai tak sabar untuk melompat ke tempat tidur dan rebah bersama Joe Cole. Kulitnya begitu lembut dan aku sering rindu untuk menyentuh dan menciumnya," aku isteri Joe Cole, Carly Zucker.


 Instruktur senam berumur 24 tahun itu dinikahi Joe Cole pada Jun 2008 lalu. Mereka dikenal begitu mesra dan dinilai sama-sama berorientasi kepada keluarga yang normal. Bahkan, Carly mengaku ingin cepat memiliki anak.

Inilah nasib anjing dan kucing ,dijadikan santapan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved