Di Russia ada servis cuci kereta bergerak, macam mana ye ?

on 18 Jun 2012

Di Russia ada servis cuci bergerak.Pelanggan cuma menelefon kepada
pusat cuci kereta ini dan mereka akan datang sama ada di tempat kereta,rumah atau dimana-mana
sahaja.Van pencuci ini tekah di ubah suai dimana di dalamnya siap dengan tangki air.
Jadi mereka tidak  perlu risau untuk mencari sumber air untuk mencuci kereta......












Hanya demi memuaskan lidah dan perut, manusia sanggup melakukan ini


Mereka sanggup menangkap kera atau monyet-monyet
itu dan kemudiannya di jual.Kera atau monyet itu dikatakan
dipanggang.....

Rakyat China takut tua

KEMUNCULAN ramai pengemis disebabkan ramai rakyat China yang kurang bersedia menempuh usia tua dengan cukup tabungan.
Satu tinjauan umum sebuah badan penjagaan kesihatan ternama British mendapati, rakyat China antara yang paling bimbang apabila usia mereka sudah meningkat tua, lapor akhbar China Daily semalam.
Kajian meliputi 12 buah negara itu menunjukkan 28 peratus warga China tertekan memikirkan umur sudah bertambah malah lebih separuh daripada responden berusia 45 tahun menganggap diri mereka sebagai orang tua.
Namun, apa yang menarik menerusi kajian yang dijalankan pada Jun dan Julai lalu mendapati, 72 peratus daripada responden yang berusia 65 tahun ke atas tidak berasa umur mereka sebagai sudah lanjut.
Tinjauan itu juga menunjukkan satu pertiga rakyat China tidak membuat tabungan ketika umur muda bagi menghadapi usia persaraan manakala 46 peratus tidak mengambil insurans sebagai persediaan apabila tua.   ~~Agensi

sumber : mran3238.wordpress.com

Pokok ditengah stadium bola ?

Pelik betul..
macammana nak main bola kalu macam ni?
kenapa tak di tebang je pokok tu?








Ajal Andrea belum tiba


LONDON: Sebuah kereta terbabas dari jalan raya lalu merempuh dinding dan memasuki ruang tamu rumah seorang pegawai kesihatan dan keselamatan di Colchester, Essex semalam.
Pegawai berkenaan, Andrea Barr bagaimanapun terselamat kerana dia beredar dari ruang tamu untuk ke dapur beberapa minit sebelum kejadian itu. Dua pertiga kereta itu tersadai di ruang depan rumahnya, memusnahkan perabot dan sebahagian tempat pendiangan, mematahkan kaki piano dan menyebabkan televisyen tercampak dari tempat asalnya.


Pemandu kereta itu, lelaki berusia 70 tahun, terkejut tetapi tidak cedera, Andrea, 55, yang mendiami rumah itu bersama-sama Bob Blatch, petani berusia 72 tahun, berkata: “Kami tidak boleh bernafas kerana debu batu-bata memenuhi ruang rumah. “Saya hanya mahu terus menangis. Saya tidak dapat mengagak kos untuk membina semula rumah itu.” Blatch berkata: “Tiada siapa yang cedera. Itu yang penting.” Andrea, nenek dan bekas pembiak anjing jenis whippet serta menghidap sklerosis. biasanya duduk di kerusi urutnya pada masa yang sama kejadian berlaku pada Sabtu lalu, kira-kira jam 5.45 petang.


Mujur dia tergerak hati untuk ke dapur sejurus sebelum kemalangan berlaku. - Agensi


sumber : myMetro

Demi membayar hutang wanita bersuami ini rela disetubuhi datuk 83 tahun

Seorang perempuan sudah bersuami, EM (40), rela badannya disetubuhi oleh seorang datuk MW (83). Isteri Tarmidi (45) itu sudi melayani datuk  warga Kabupaten Sukabumi yang menetap di Dusun Citerep Desa Kutamukti Kecamatan Kutawaluya itu, sebagai bayaran atas hutangnya kepada si datuk.


Sontak, sang suami, Tarmidi, marah. Dia pun melaporkan kejadian ini kepada ketua desa setempat. Sang isteri, MW, tidak memungkiri perbuatannya tersebut. “Saya mengakui kejadian tersebut. Tetapi, saya juga tidak mungkin melakukan perbuatan itu jika dia (EM) tidak menawarkan,” tutur MW saat ditemui di aula Desa Kutajaya usai melakukan pembicaraan kedua belah pihak.

MW cerita, EM menawarkan badannya untuk dijamah sebagai pembayaran hutangnya. Kejadian berawal saat dirinya bertemu EM di gubuk sawah miliknya. Saat itu EM sempat memperlihatkan bagian terlarangnya untuk mengiming-ngimingi MW. Dia pun membeberkan bahwa selama ini sudah tidak dinafkahi oleh suaminya.

“Semua itu saya lakukan karena masalah ekonomi. Terpaksa meminjamwang kepada MW dengan bayaran tersebut. Saya kini merasa bersalah dan meminta maaf atas kejadian ini kepada suami serta warga,” paparnya kepada Pasundan Ekspres yang dikutip ruanghati.com.

Saat dipertemukan di aula desa dengan disaksikan sejumlah tokoh masyarakat dan polis, MW mengaku pasrah atas sikap yang akan diambil pelapor. “Saya pasrah Saya mengaku salah, saya minta maaf dengan catatan, saya tidak akan menguanginya lagi,” papar Mawi dihadapan sejumlah aparat desa.

Pantauan Pasundan Ekspres setelah pertemuan tersebut, demi keamanan keduanya, pasangan selingkuh itu terpaksa diamankan di Mapolsek Rengasdengklok. Sementara pertemuan yang digelar pemerintah desa diketahui belum menghasilkan keputusan apapun.

Inilah Arnab Paling Dimanja di Dunia, Dengan Kandang Seharga 10 ribu poundsterling

Pasangan arnab ini mungkin adalah haiwan peliharaan paling beruntung di dunia, sebab majikan mereka memanjakan keduanya dengan membangun sebuah kandang mewah dari kayu pinus dan stainless steel, serta diterangi lampu sorot LED.

Setiap malam kedua pasangan ini berbaring aman di tumpukan jerami, kerana kandang mewah mereka mempunyai pemanas ruangan yang menjaga suhu agar tetap hangat, jendela automatik untuk melindungi mereka dari cuaca buruk bahkan kamera keamanan untuk mengawasi keduanya.

Namun, kandang yang dinikmati Hunnie dan Runnie sebagai tempat tinggal mereka ini menelan belanja 10.000 poundsterling dalam dalam pembuatannya.



Kandang dengan dua tingkat ini dibangun oleh tukang elektrik Jason Batterbee bersama istrinya Mairi (37).

Meskipun pasangan ini sedang bercuti, mereka dapat memeriksa haiwan peliharaan mereka di Dersingham, Norfolk, Inggris, dengan melihat kamera di laptop dan mengoperasikan kawalan kandang tersebut melalui telefon mereka.

Setiap kali mengirim perintah mereka menerima pesan teks automatik untuk meyakinkan mereka tugas tersebut telah dilakukan. Namun, teknologi tersebut belum mempunyai solusi untuk memberi makan arnab mereka, sehingga tugas memberi makan Hunnie dan Runnie diambil alih oleh teman-teman mereka saat pasangan tersebut pergi bercuti.




“Perlu banyak waktu dan usaha untuk membuat kandang ini, tetapi jika anda membandingkan dengan biaya yang orang habiskan pada anak-anak mereka, ini bukanlah apa-apa. Mereka dapat dianggap sebagai haiwan peliharaan yang paling dimanja di dunia tetapi mereka layak mendapatkannya.” tutur Batterbee (41) kepada Mail Online.

“Kamera-kamera bahkan memiliki fasiliti infra-merah sehingga kami dapat memeriksa mereka ketika malam tiba atau dalam keadaan gelap.” tambahnya

Kandang ini mempunyai berat satu ton dengan lebar 7 kaki 6 inci (2,3 m) dan tinggi 4 kaki (1,2m). Kipas angin juga dipasang dalam kandang untuk menjaga kedua arnab ini tetap sejuk di hari yang panas.

Setelah Operasi Plastik, Tiga Wanita Ini Memiliki Wajah yang Sama

Wanita biasanya paling alergi jika menemukan 'kembar' mereka di suatu tempat ramai seperti mall atau kampus. Baik itu mereka yang memakai baju, kasut, beg bahkan jepitan rambut yang serupa. Tapi tiga wanita asal China ini justru melakukan hal yang sebaliknya, dengan cara yang ekstrim pula: Melakukan operasi plastik agar mereka bertiga memiliki wajah serupa.



Sayangnya kita sendiri juga belum tahu apa-apa mengenai identiti ketiga wanita ini selain keterangan bahawa ketiganya melakukan operasi plastik. Siapa? Alasannya? Hubungan antara ketiganya? Yang pasti foto ini bikin heboh setelah muncul di situs populer China tt.mop.com. Hingga saat ini, foto misteri tersebut sudah dikomentari oleh lebih dari 600 orang  yang sibuk mengutarakan rasa teruja atau cuba mencungkil informasi dari foto tersebut.
Ada yang kenal siapakah mereka?

sumber/foto: tt.mop

Pasangan Paling Tinggi Di Dunia


Bila tinggi mereka di campurkan,mereka mempunyai ketinggian 13 kaki 5in.Wilco Van Kleef-Bolton mempunyai ketinggian 7 kaki dan pasangannya Keisha 6 kaki 5 in.Mereka telah diiktiraf oleh Guinness World Record sebagai pasangan tertinggi di dunia.
Mereka mempunyai dua orang anak iaitu Lucas 3 tahun ketinggiannya 3kaki 11in dan adik perempuannya Eva 2 tahun ketinggiannya 3kaki.Dengan ketinggian anak-anaknya memungkin mereka akan di iktiraf sebagai keluaraga tertinggi di dunia-mail online

Hanya terdapat di India



Fenomena ini mungkin hanya dapat di Negara India sahaja,Macam-macam cara mereka gunakan untuk memudahkan segala tugas yang mereka jalankan.Tetapi keunikkan ini kadang-kadang boleh mengundang kecelakaan yang kita tidak tahu bila akan muncul.



Kapal Mewah China Tenggelam Sesaat Setelah Dilancarkan

Kapal super mewah, SS Jiugang, yang baru saja dirAsmikan di CHina tiba-tiba tenggelam sesaat setelah peluncuran perdananya di atas air.

Pemerintah kota Lanzoi di Gansu, CHina, membangun kapal super mewah bernama SS Jiugang ini dengan dana sekitar 17 juta RMB. Biayanya yang besar sempat menjadi kontroversi dan menjadi pertanyaan banyak orang.


Sesaat setelah pesta perasmiannya dibuat pada 29 September , kapal ini dilepas ke air untuk melakukan pelayaran perdananya. Namun bukannya mengapung dengan gagah, bahagian belakang SS Jiugang dengan mulus tenggelam ke bawah permukaan air (Note: kapal ini bukan kapal selam).

Teknision menyalahkan petugas yang salah memperkirakan kedalaman air dan penopang kapal yang berkualitas sangat buruk.

Untungnya kapal sepanjang 32 meter itu masih boleh diangkat dan dirancangkan untuk kembali dilayarkan pada bulan akan datang.-idbite.com





sumber: zarohedge.com

Pasangan adakan hubungan seks atas buaian

Macam-macam cara nak lepas hawa nafsu...
manusia-manusia kenapa perangai binatang yang kau ikuti....


perasaan malu diletakkan ketepi kerana hawa nafsu....


Lapar,makan ayam hidup-hidup

Kerana kelaparan lelaki ini memakan ayam yang masih lagi hidup.Betu-betul punya lapar.....









Aksi selamba budak sekolah di bus stop (full pic)

wow..aksi pasangan remaja menjalin kasih tak kenal tempat dan waktu, mereka berciuman di tengah orang ramai .Menurut sumber aksi yang mereka lakukan di sebuah bas stop yang penuh dengan orang ramai.




sumber : dhaniels.com

Pasangan yang berdating dengan selimut


sumber : stomp.com.sg

It's a chilly evening, and this couple was getting cosy with a blanket. Perfectly normal, except they are not at home -- they are right in front of Toa Payoh Central Library, before dozens of surprised passersby.

STOMPer danzaung related the incident: 

"This couple from China were having fun in a public area yesterday at about 6pm, just in front of Toa Payoh Central Library. 

"The girl was sleeping on the guy's thigh, and he was touching her all over.

"There were lots of other people around them, including kids. Many were staring at what they were doing, but they simply did not care and just continued.

"They were obviously from China because their accent was very distinctive.

"The best part was that they had a blanket with them. The girl was lying down with it.

Gambar klasik Disneyland dibina




Gila..budak 5 tahun lihat orang tua sedang berhubungan seks di pantai dan memberitahu emaknya

TRIBUNNEWS.COM - Sepasang kekasih ditangkap kerana bercinta di pantai dan di depan keluarga lain yang sedang menikmati percutian. Demikian dilapor Daily Mail.

Lita Dawson (51) dan kekasihnya bernama Nicholas Harrison (51) terlihat saling menindih di Pantai Seaford, Sussex Timur, Britain.

Seorang anak laki-laki berusia lima tahun kemudian melihat kejadian itu dan melapor ke ibunya. “Ma, perempuan itu melakukan push up ke seorang lelaki,” katanya..

Dalam sidang di Pengadilan Eastbourne terungkap jika sepasang kekasih itu meminum vodka sebelum melepas pakaiannya.

“Mereka dilihat semua orang namun mereka tidak peduli,” kata Jaksa Penuntut Umum (JPU) Heather Salvage.

“Seorang perempuan di pantai dan anak lelakinya yang baru berusia lima tahun akhirnya tahu mereka sedang berhubungan seks dan berusaha menutupi mata anaknya,” kata Salvage.

Kejam ke tak?

Ini adalah upacara keagamaan setiap tahun di adakan di Nepal untuk memberikan hadiah dari semua kekuatan Gadhimai Dewi.Ribuan orang ramai dan lembu dibunuh dengan cara begini.Kegiatan ini diadakan selama dua hari.











Kejam tak kejam itu mengikut kepercayaan masing-masing.Bagi mereka 
mungkin ini cara untuk mengucapakn terima kasih pada Tuhan mereka....

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved