Mari kita saksikan aksi panas atuk di khalayak ramai

on 15 Jun 2012




Nafsu tak mengenal usia..mungkin itu budaya mereka...


That is How Condoms are made . . . . I’m scared


The video shows that is a illegal workshop several Chinese women make condoms with a wooden stick, All netizens are shocked at it and they suspected that if the condoms are used and collected again to renew it.

Video:





sumber : chinawhisper.com

Biar benar...Payudara Vokalis Band Aerosmith Terlihat Seperti Payudara Perempuan


Vokalis band rock Aerosmith, Steven Tyler mempamerkan ‘dada’ kendurnya ketika ia muncul dari sebuah ekspedisi menyelam solo di Hawaii. Sambil terengah-engah, penyanyi berusia 63 tahun ini berjalan kembali ke pantai dengan seluarnya yang basah kuyup selepas berenang, dan terlihat seperti seorang perempuan sedang bertelanjang dada.

Diketahui, bulan lalu ia kehilangan dua giginya saat terjatuh di bilik mandi hotel. Dimana ia menghabiskan tiga jam dalam pengubatan sebelum kembali ke hotel di Asuncion, Paraguay, untuk pemulihan.

Foto Dan Video Lelaki Bogel Lari di Belakang Hillary Clinton

Setiausaha Negara Amerika Syarikat (AS) Hillary Clinton mendapat kejutan ala Hawaii saat seorang lelaki setengah bogel berlari di belakangnya, saat ia sedang serius berbincang.

Si lelaki itu berlari ketika keadaan sedang serius. Yakni Hillary yang berbincang dengan Gabernor Hong Kong Donald Tsang. Tiba-tiba, si lelaki tak dikenal lari di belakangnya sambil membawa obor.
Fotografer dan juru kamera tergelak saat lelaki itu melintas. Penasaran, Hillary melihat ke belakangnya dan melihat apa yang membuat mereka tertawa.

Begitu melihatnya, Hillary langsung tergelak dan menepukkan kedua tangannya. “Bagus sekali! Semoga kalian semua merakamnya,” ujar Hillary.

Tak jelas mengapa lelaki yang mengenakan penutup tradisional ala Hawaii itu boleh berada di sana dan apakah ia sengaja atau tidak.


Awas! Senyuman Wanita Boleh Membawa Petaka?


Sebuah penelitian menyebutkan bahawa senyuman seorang wanita kerap kali mampu membuat lelaki jatuh hati. Namun di balik itu, senyuman wanita ternyata berbahaya. Benarkah?

Senyum manis yang keluar dari bibir wanita selain berguna untuk 'memikat hati', ternyata boleh menimbulkan petaka dan memanipulasi keadaan yang terkadang boleh menjebak kaum adam.
Satu senyuman yang paling harus diwaspadai lelakiadalah senyum centil atau A Coquettish Smile. Senyuman ini cukup singkat, hanya ada sunggingan kecil di sudut bibir di wanita.

Pada saat bersamaan, wanita tersebut melirik sang lelaki namun kepalanya justru berpaling ke arah yang lain. Ertinya senyum yang menunjukkan kemandirian sekaligus menentang para lelaki yang ingin berkenalan dengannya.

Wah, kalau Anda para lelaki mendapat senyuman ini sebaiknya lebih berhati-hati jika berkenalan dengan wanita tersebut. boleh jadi senyuman ini memang sekadar godaan semata.

Senyuman wanita lainnya yang perlu lelaki ketahui iaitu, A Duchenne Smile. Istilah ini diambil dari nama ahli fisiologi penemu bentuk distrofi otot pada abad 19, Duchenne de Boulogne.

Ciri senyum ini, gigi dan gusi terlihat saat tersenyum. Artinya, lebih baik Anda jangan mendekat. Sebaiknya ikuti pesan dari senyuman ini.

Erti senyuman yang lain, A 'Social' Group of Smile. Senyuman ini biasanya disertai dengan kepala yang dimiringkan dan alis yang terangkat, namun sejurus kemudian terkesan malu-malu kerana pandangan mata seolah dialihkan dan kepala sedikit diturunkan.

Erti dari senyuman ini adalah pancingan untuk pembicaraan lebih lanjut. Kalau yang ini mungkin ada kesempatan bagi kaum lelaki mencuba lebih mendekati si wanita.

Kek Pengantin Tertua di Dunia

Cerita berikut ini tentang kue pengantin yang sudah berumur 113 tahun dan dianggap sebagai kek pengantin tertua di dunia yang masih ada (belum sempat dimakan). Kek yang dibuat pada tahun 1898 ini sekarang disimpan di sebuah Muzium Willis di kota Basingtoke, Hampshire – Britain.

Sebuah keluarga tukang roti yang sudah berdedikasi untuk membuat roti sejak dari tahun 1880. Ketika itu mereka mendapat pesanan kek pengantin dari sebuah keluarga bangsawan. Merekapun membuat kek pengantin dengan lapisan coklat dibahagian luarnya, dihiasi dengan berbagai bahan yang mirip dengan perhiasan Ratu Victoria, lengkap dengan bunga-bunga plastik yang kini telah berubah warna menjadi agak kecoklatan termakan waktu.


Namun kerana satu alasan kek tersebut tidak jadi diambil, dan oleh keluarga diputuskan untuk menyimpannya sebagai contoh atau sample untuk pemesanan berikutnya, dan diletak di jendela kedai

Kedai ini merupakan milik keluarga dan dijaga secara turun temurun. Namun keberadaan kek pengantin ini tetap dipertahankan dan dijaga oleh pihak keluarga. Selama berlangsungnya Perang Dunia II, kek pengantin peninggalan keluarga ini sempat disimpan di loteng kedai. Ajaibnya, perang tidak merosak kek ini dan bahkan tikus pun malas untuk menyentuhnya.

Tahun 1964, pihak keluarga memutuskan untuk menutup kedai roti mereka. Mereka menyerahkan kek pengantin warisan ini ke Muzium Willis.

Oleh pihak museum, kue ini dikeringkan demi mencegah kerusakan lebih lanjut dengan menggunakan gel silica. “Kami berharap kue ini masih bisa dinikmati selama 113 tahun lagi,” kata Sue Tapliss, kurator Museum Willis

Datuk ini keliling dunia sejauh 61,000km untuk kunjungi kota bernama Ipswich


Seorang pesara telah menyelesaikan perjalanan 61.000 km mengeliingi dunia, yang membawanya dari Ipswich ke …. Ipswich.

Alex Nunn (65) melakukan sebuah perjalanan yang luarbiasa dengan mengunjungi tujuh tempat di seluruh dunia dengan nama yang sama dengan kota kelahirannya, membawanya dari Britain ke Kanada, Amerika, Australia dan bahkan Jamaica.

Datuk dari empat cucu ini muncul dengan idea tersebut setelah melakukan perjalanan ke Ipswich di Massachusetts, Amerika. Ia kemudian mulai mencari buku-buku sejarah untuk menemukan tempat-tempat lain dengan nama yang sama dengan kota kelahirannya itu.

Ketika ia pencen dari kariernya sebagai seorang pemandu trak Alex kemudian bertekad untuk mengunjungi setiap kota Ipswich di dunia.

Dia baru saja menyelesaikan dua lokasi terakhir dalam daftarnya, selama perjalanan tiga bulannya ke Ipswich, di paroki St Elizabeth, Jamaica, dan Ipswich di Manitoba, Kanada.

Alex mengatakan ia merasa lega setelah menyelesaikannya , dan sekarang ia boleh pergi bercuti kemanapun yang ia inginkan.

“Sebenarnya ini bukanlah suatu sebagai sebuah pencarian, tetapi telah menjadi suatu cabaran setelah saya mengunjungi beberapa tempat yang dinamai Ipswich. itu membuat saya tercabar menjelajahi lokasi lain.

Untuk mencapai ke-tujuh Ipswichs tersebut, Alex berkeliling 6.572 km ke Massachusetts, 8.414 km ke South Dakota, 6.594 km ke New Hampshire, 7.968 km ke Wisconsin dan 20.386 km ke Australia.

Dalam perjalanan terakhirnya Alex pergi ke Jamaica dan Kanada dalam perjalanan sejauh 11.320 km yang membuat total perjalannya 61.254 km.

Sumber : dailymail

BATAL IKUT MISS WORLD KERANA KEGEMUKAN


Mimpi Cynthia De La Vega untuk mewakili negaranya di pertandingan kecantikan Miss World terlerai sudah. Perempuan yang September tahun lalu dinobatkan sebagai juara Runner Up I Nuestra Belleza Mexico dianggap tak layak karena tak mampu menurunkan berat badan ideal yang telah ditetapkan pihak penyelenggara kompetisi di negaranya.

Saya merasa cukup sihat untuk mewakili negara saya, dan saya fikir ini sebuah ketidakadilan


Posisi De La Vega harus digantikan Gabriela Palacio, yang menempati juara Runner Up II, pada pertandingan Miss World yang akan dilangsungkan di London, November 2011 nanti.


Dalam wawancaranya dengan Good Morning America, De LA Vea menyesalkan keputusan tersebut. Terlebih hanya kerana berat badannya lebih berat 2,7 kg dari yang ditentukan pihak penyelenggara.


"Saya merasa cukup sihat untuk mewakili negara saya, dan saya fikir ini sebuah ketidakadilan," ujar De La Vega. "Mereka mengambali gelar yang telah saya dapatkan," katanya.


Sedih, sudah pasti. "Ya, sebab (Miss World) akan menjadi pengalaman yang luar biasa bagi saya. Dengan adanya keputusan ini, saya sedih dan merasa dibohongi. Saya tak berhenti menangis, menangis dan menangis," ujarnya.


Diungkap gadis 19 tahun ini, pihak penyelenggara memang memintanya untuk menjalani diet ketat. Namun, mereka tidak memberikan arahan yang jelas mengenai asupan nutrisi dan bantuan lain untuk menjamin keadaani fizik saya yang diharapkan," katanya.


Menanggapi hal tersebut, Lupita Jones, Direktur Nuestra Belleza Mundo Mexico, menampik tudingan isu berat badan tersebut. Menurutnya, persoalan utama adalah soal kedisiplinan dan dedikasi dari De La Vega. "Dia tidak memenuhi sesuai yang direkomendasikan dan tujuan yang telah disepakati bersama dalam melakukan persiapannya," jelasnya.

Main bola atas air

Tidak berapa pasti bila tarikh sebenar main bola atas air ini bermula dan satu  yang pasti acara ini telah di mainkan 100 tahun dahulu di atas Sungai Windrush di Burton Gloucester.






Baling bra kepada juri

Gagal semasa audition, gadis ini marah kepada juri dan tidak malu-malu untuk membalingkan branya ...








betul-betul marah.....


Jangan lakukan ini didalam kelas

geli beb....

Diet dengan makanan ringan dapat turun berat badan 12.7 kg

Seorang profesor pemakanan di Universiti Kansas State, Mark Haub hilang berat badan hampir 12.70 kilogram (kg) apabila dia mengambil makanan ringan seperti kek krim, snek, biskut dan bijiran selama sepuluh minggu, lapor sebuah akhbar semalam.

Haub hilang berat badan sebanyak 12.24kg daripada berat badan asalnya 91.3kg.

Dia mengurangkan pengambilan kalori dengan mengambil kurang 1,800 kalori berbanding 2,600 kalori dengan memakan kek Twinkie setiap tiga jam.

Haub turut memakan bijiran Kellogg's dan biskut Oreo dan minum dua kali sehari kopi espreso.

Dia juga mengambil pil vitamin dan makan kacang hijau dan snek Doritos.

Sebelum dia mengambil makanan itu, Haub menganggap dirinya seorang pengguna yang memakan makanan berkhasiat seperti pisang, buah beri dan bijiran. - 

Kanak-kanak 4 tahun boleh menulis dalam 13 Bahasa dengan 2 Tangan sekaligus |

Gadis kecil dari India ini bernama Shalini berusia empat tahun tapi walaupun kecil dia tidak seperti anak kecil pada umumnya, dia memiliki kemampuan yang luar biasa dia boleh menulis dengan kedua tangannya sekaligus, kemampuan semacam ini dinamakan mirror writting.


Dan yang lebih hebat lagi adalah dia boleh menulis huruf dalam 13 bahasa iaitu: Kannada, Inggeris, Hindi, Tamil, Malayalam, Telugu, Gujarati, Assamese, Punjabi,Oriya, Tulu, Urdu dan huruf bengali.

SHALINI adalah anak dari pasangan Latha dan Manjunath, menurut Manjunath sendiri anaknya tersebut sangat suka menulis sejak dua tahun yang lalu. “Shalini boleh menulis huruf urdu hanya dengan mempelajarinya selama 7 jam .”

Pasangan ini memang biasa melatih dia dalam multi bahasa. sekitar 3 bulan yang lalu dia boleh menulis setidaknya dalam 4 bahasa, dan dengan waktu yang lebih pendek dia boleh menguasai 9 bahasa, pasangan tersebut biasanya memberi bahan pelajaran tersebut dengan mengcopy dari internet. kini  Shalini boleh menulis dengan kedua tangannya secara bersamaan. sebagai contoh Shalini juga boleh menulis nama seseorang sekaigus tempat orang tersebut tinggal secara bersamaan. untuk itu Shalini tercatat dalam rekod dunia.

sumber : http://www.taukahkamu.com

[Keji] Ibu bayar anak angkatnya untuk bunuh anak sendiri

Kesal dengan perlakuan anaknya, ibu kandung Agnes Kharisma membayar anak angkatnya Rp 2 juta untuk membunuh anaknya sendiri  Agnes alias Risma. M, ibu dari Agnes Kharisma menurut Kapolres Jakarta Selatan Kombes Pol Gatot Edi Pramono, menjelaskan bahawa S  anak angkat dari M dan kawannya U dibayar Rp 2 juta untuk membunuh anaknya.

Agnes Kharisma dibunuh saudara angkat atas perintah Ibunya sendiri

“Kedua pelaku S dan U mengaku dibayar Rp 2 juta untuk melakukan pembunuhan,” kata Gatot di Mapolres Jakarta Selatan. Selepas membunuh Agnes dan membuangnya ke longkang besar di sekitar Jagakarsa, Jakarta Selatan pada 10 Februari 2011. Para pelaku langsung melarikan diri. Pelaku S pulang ke rumahnya di kawasan Bekasi dan U langsung pulang kampung di Jawa Timur.

“Mereka ditangkap di kediamannya kecuali M ditangkap ketika pemeriksaan di Polres Jakarta Selatan,” kata Gatot Edi. M mengakui kepada polis telah merancangkan pembunuhan tersebut dengan anak angkatnya S. Ketiga tersangka ketika ini dijerat pasal 340 KUHP tentang pembunuhan  dengan ancaman hukuman 20 tahun dan maksimal hukuman mati.

Sebelumnya, masyarakat di Jalan Joe, Jagakarsa, Jakarta Selatan digemparkan dengan penemuan mayat tanpa pakaian di sebuah longkan besal berhampiran pondok telefon. Ketika itu warga menduga kalau mayat tersebut adalah orang gila yang biasa berada di dilokasi itu.

Namun, setelah dilakukan penyiasatan ternyata mayat tersebut  ialah Agnes yang menghilang diri sejak tiga hari sebelum ditemukan. Awalnya Agnes diduga dibunuh teman laki-lakinya, tetapisebenarnya Agnes diketahui dibunuh ibu kandungnya bersama dua pelaku lainnya. Sang ibu mengaku membunuh anaknya lantaran merasa sakit hati dengan perlakuan anaknya yang tidak memandangnya sebagai ibu bahkan Agnes pernah mengusir dirinya.

Adik tak payah pam ,adik tak ada air susu

Nak tolong tapi akhirnya ia pulak kena tolong

 Kerana terjunam kedalam laut...dipanggil kren untuk mengangkat kereta
ini kedarat

 Tapi kerana terlalu berat kren pun turut terjunam kedalam laut...


 Lalu dipanggil kren yang lebih besar dan kereta putih dapat
dinaikkan...


 Cuba pulak untuk naik kren yang terjunam tadi....

Tapi apakan daya..kren yang besar turut terjunam kelaut..
Agak kren penarik kereta yang macamman nak dipanggil pulak???
Nak tolong akhirnya ia yang kena tolong......


Pelik..Seorang Lelaki Meminta Izin untuk Membuang Mayat di Tempat Sampah Tetangganya


Apa jadinya bila tiba-tiba rumah kita diketuk oleh tetangga dan dia bertanya "Maaf, boleh bantu saya membuang mayat di tempat sampah?"

Anthony Tyrone Clark, 20 tahun, telah ditangkap polis di Tacoma, Amerika Syarikat, kerana dicurigai telah melakukan pembunuhan setelah dia meminta izin jirannya untuk membuang mayat di tempat sampah.

Setelah meminta izin, mereka pergi ke tempat sampah yang dimaksud dan melihat mayat korban di sana. Sewaktu meninggalkan lokasi, si tetangga melihat polis dan melaporkan apa yang telah terjadi.

Menurut keterangan tetangganya, Clark berkata bahawa dia baru membunuh seseorang dan mayatnya ada di dalam rumah, jadi apakah mereka boleh membantunya untuk menyingkirkan mayat tersebut di tempat sampah di dekat situ.

Pada awalnya, mereka menyangka Clark hanya bergurau kerana dia mengatakan hal tersebut dengan tenang dan sambil tertawa.

Identifikasi korban belum diketahui, tetapi diperkirakan berusia 16 tahun. Korban meninggal kerana sebuah luka tembak. Clark yang menjadi tersangka telah ditangkap pihak berwajib.-www.idbite.com

Sumber: huffingtonpost, Kiro 7

Gambar pasangan burung ini membuat ramai warga Amerika dan Eropah menangis

image
Seekor burung betina terkapar di pelantaran dengan keadaan tubuh yang parah.

image
Pasangan jantannya membawakan makanan kepada burung betina dengan kasih sayang

image
Burung jantan sedang memberi makan kepadanya, tak lama kemudian burung betina itu mati terkulai. Burung jantan merasa terkejut dan cuba mengangkatnya.

image
Burung jantan akhirnya menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah mati. Ia kemudian “menangis” di hadapan kekasihnya yang telah mati kaku.

image
Sambil berdiri di samping tubuh kekasihnya sambil “berteriak” dengan suara yang sangat menyedihkan seolah-olah meratapi kematian kekasihnya.

image
Akhirnya ia menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah meninggalkannya dan tak akan boleh hidup kembali bersamanya. Ia berdiri disamping tubuhnya dengan sedih dan duka yang mendalam.(perhatikan wajahnya)

Gambar pasangan burung ini dikhabarkan diambil di suatu tempat di wilayah  Republik Ukraine, ketika burung jantan tersebut sedang berusaha menyelamatkan pasangan betinanya.
Jutaan orang di Amerika dan Eropah menitiskan air mata setelah menyaksikan gambar-gambar ini.

Kerana Curi Tengok ( muka) Isteri mintak cerai

Seorang lelaki Arab yang berkahwin selama 30tahun tidak pernah melihat wajah isterinya walupun sekali.Isterinya mengikuti satu adat kaum kampungnya di Khamis Mushayt dimana akan menutup mukanya sepanjang masa.Pada satu malam suaminya cuba membuka purdah isterinya yang sedang tidur.Isterinya yang tersedar merasa marah dan menuntut untuk bercerai.Suaminya cuba meminta maaf tetapi masih juga nak bercerai. (link)

p/s aku tak sanggup...tak dapat tengok muka isteri satu hari pun dah rindu... itukan hak suami.Islam itu indah dan senang kenapa nak disusahkan...?







Keindahan Tersembunyi dalam Sayuran yang Telah Membusuk [Foto]

Tidak selamanya makanan busuk identik dengan sesuatu yang menjijikkan. Seorang fotografer asal Estonia, Heikki Leis, mampu menangkap keindahan warna-warni berbagai jenis sayuran yang telah membusuk dan menjadikannya seni fotografi.










Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved