Dahsyat betul hukuman shoalin ini

on 08 Jun 2012




betul-betul kena pukul..dah macam hukuman rotan dalam
penjara

Parah! Nekad Operasi Buang Alat Kelamin Demi Gelar Manusia Tanpa Alat Kelamin Pertama di Dunia


Seorang rakyat Inggris yang mengatakan tidak memiliki status kelamin diyakini sebagai orang pertama di dunia yang secara rasmi diakui tidak memiliki kategori gender sebagai lelaki ataupun wanita.

Norrie May-Welby (48) lahir ke dunia sebagai seorang lelaki. Namun, ia kemudian memutuskan melakukan operasi kelamin pada 1990 saat berusia 28 tahun. Setelah itu, ia merasa tidak bahagia menjadi seorang perempuan dan akhirnya Norrie memutuskan untuk menjadi seorang "neuter". Hasilnya ia sekarang secara rasmi diakui sebagai seseorang yang tidak memiliki gender secara spesifik.

May-Welby pernah hijrah ke Australia pada usia tujuh tahun. Ia lahir dan dibesarkan di Paisley, kota Renfrewshire, Inggris.

Pemerintah di Inggris menolak mengeluarkan sijil kelahiran untuk Norrie kerana tak dapat membuat sebuah klasifikasi Baru untuk status warga tanpa gender. Selain itu, para doktor juga mengaku tak bolehmemastikan jenis kelamin dari tubuh ekspat ini.

"Konsep lelaki atau wanita tidak sesuai buat saya. Solusi paling sederhana adalah tidak memiliki salah satu identifikasi," ungkap Norrie.

Lembaga Kepercayaan Gender Inggris menyatakan tidak keberatan dengan pilihan yang diambil Norrie. "Banyak orang menyukai ideA untuk menjadi orang tanpa Gender," kata seorang juru bicara.

sumber

Wow! wanita ini selamat kerana perut buncitnya

Seorang wanita berasal dari Florida mengatakan bahawa perutnya yang buncit telah menyelamatkan nyawanya.



Kejadian itu berlaku ketika, Samantha Lynn Frazier, memasuki bar Herman's Place di Atlantic City. Wanita berusia 35 tahun itu, mendengar bunyi letupan sebanyak dua kali, ketika dia akan memasuki bar tersebut.

Kemudian wanita itu merasakan sakit dan terkejut ketika melihat darah ketika dia memegang perut kirinya. Pihak polis Atlantic City mengatakan, Frazier tidak bersalah dan ia hanya kebetulan saja berada di tempat yang salah.

Detektif Letnan Charles Love mengatakan, tembakan tersebut diarahkan kepada seorang lelaki yang terlebih dahulu melarikan diri. Jaket pria tersebut tertinggal dan terdapat lubang peluru di jaketnya.

Frazier berfikir ketika itu dirinya akan menemui ajal, tapi perutnya yang buncit telah menyelamatkannya. Perutnya yang tebal, menahan peluru untuk tembus ke organ dalam. Demikian seperti dikutip Associated Press.

Frazier juga mengatakan, sebelumnya dia selalu berusaha untuk menurunkan badan. Tapi setelah kejadian itu, dia membatalkan niatnya dan jesteru ingin badannya lebih besar lagi, jika itu memang boleh membuat dirinya anti peluru.

Gila babi...pembantu rumah masukkan darah haid dalam masakkan


Cerita yang bisa membuatkan anda termuntah. Cerita dari Temasek.

Seorang wanita mewujudkan sebuah laman FB yang dipanggil "Dangerous Maid" untuk memberikan amaran kepada orang ramai bahawa orang gaji bukan selalu menjadi mangsa dera, malah majikan juga kadang kala "didera" orang gaji, lapor AsiaOne.

Pencipta laman itu, Hylda Low, yang mewujudkan laman itu pada hari Selasa berkata "Saya mahu memberikan amaran kepada orang ramai bahawa pembantu rumah ini (gambar di atas) adalah sangat berbahaya. Kita tidak boleh membiarkan orang jahat inimenggunakan ilmu hitam kepada orang lain," tulis Low.

Pelajar berusia 20 tahun itu mendakwa pembantu rumahnya, yang berasal dari Jawa Barat, telah memasukkan darah haidnya ke dalam sup untuk dihidangkan kepada keluarganya. Pembantu rumah itu juga didakwa secara sembunyi-sembunyi meletakkan darah haidnya di dalam uncang teh.
Menurut Low, keluarganya mendapat tahu perbuatan keji dan kotor pembantu rumah itu awal Ogos lalu dan pembantu rumah tersebut sudah tiga kali melakukan perbuatan keji itu.

Kakak Low, yang enggan namanya disiarkan, berkata bahawa keluarganya mengupah pembantu rumah tersebut untuk menjaganeneknya. Pembantu rumah itu telah dipindahkan dari rumahkakak iparnya dan bekerja untuk keluarga Low selama lima bulansebelum perbuatannya terdedah.

Semuanya terbongkar apabila bapa saudara Low menemukansekeping kapas basah yang dipotong dari pad wanita yangtersembunyi di dapur ketika dia membersihkan lantai di kawasan itu.
sumber : duniacacamarba.blogspot.com

Isteri pergi tahli arwah orangtuanya,suami perkosa pembantu rumah dibawah umur


TRIBUNNEWS.COM, LAMPUNG - Muhamad Yadi (39), warga Kelurahan Sribasuki, Kotabumi, Lampung Utara akhirnya dijatuhi hukuman enam tahun penjara dan denda 60 juta subsider 3 bulan kurungan. Terdakwa terbukti melakukan pemerkosaan terhadap pembantunya seorang gadis yang masih dibawah umur.

Vonis Majelis Hakim Pengadilan Negeri (PN) Kotabumi, Lampung Utara yang diketuai Eva Susiana didapinggi aggotanya Dewi Sulistiarini dan Kopsha, itu lebih tinggi dari tuntutan Jaksa Elsye Haryanti selama empat tahun penjara.

Hakim menjatuhkan vonis dengan pertimbangan yang memberatkan, melakukan pemerkosaan terhadap pembantunya sendiri yang masih dibawah umur. Terdakwa sendiri ketika memberikan keterangan dalam persidangan berbelit-belit dan terdakwa yang seharusnya melindungi mangsa malah sebaliknya melakukan perbuatan keji.

Selain itu juga, terdakwa melakukan perbuatanya tersebut pada saat sang isteri sedang tidak ada di rumah tengah menghadiri tahlil orangtuanya yang meninggal dunia. Atas perbuatan itu, terdakawa dijtuduh dengan pasal 81 ayat 1 UU No 23 Tahun 2002 tentang perlidungan anak dan terdakwa sendiri terbukti dengan sengaja melakukan kekerasan atau ancaman kekerasan memaksa anak melakukan persetubuhan.

Majlis juga menyatakan agar barang bukti berupa seluar dalam warna biru dan pakaian tidur warna unggu serta satu pakaian dalam warna hitam dirampas untuk dimusnahkan. Sedangkan terdakwa juga diharuskan membayar biaya perkara sebesar Rp 1000.

Terungkap dalam persidangan, kejadian itu terjadi pada Jumaat (4/3/2011) lalu sekitar pukul 23.00 WIB, ketika pembantu terdakawa Ni (17) sedang tidur di dalam bilik.

Pelaku melihat mangsa tidur di bilik, sementara isteri serta anak terdakwa sedang pergi ke majlis tahlil. Terdakwa langsung masuk ke dalam bilik mangsa yang tidak terkunci.

Mengetahui ada seseorang masuk kedalam biliknya, mulut mangsa yang baru berkerja 10 hari sebagai pembantu itu ditekap dan diancam kepada mangsa dengan kata-kata "awas kamu jangan beritahu siapa-siapa sambil terdakwa membuka seluarnya sendiri," ujar mangsa.

Setelah itu, terdakwa melucuti pakaian mangsa dan pada malam itu juga langsung memperkosa korban. Setelah melakukan perbuatan tersebut, ternyata keesokan harinya saat isteri dan anak terdakwa belum pulang kerumah, kembali terdakwa mengulangi perbuatannya.

Aksi jahanam terdakwa akhirnya diketahui oleh pihak kelurga mangsa ketika mangsa di suruh pulang k erumah orangtuanya dan pihak keluarga mangsa melaporkan kejadian itu kepada pihak polis daerah setempat. (Anung)

Hanya orang yang berjiwa besar yang sanggup kerja begini

Bukan semua orang yang sanggup bekerja begini...
hanya mereka yang berjiwa besar yang sanggup kerja
begini...







semua ini dilakukan semata-mata untuk mencari rezeki yang halal...

Bila atuk tak dapat tahan berahi

Inilah yang dilakukan oleh atukyang tak dapat
menahan berahinya...
tempat awam pun jadi.....Mereka ini sepatutnya menjadi contoh dan tauladan kepada
yang muda...


Bagaimana kalau mereka ni ambil alih tugas mekanik ?

Jika mereka mengambil alih tugas mekanik bagaimana?











Pelik..ada kasut terseksi


Liputan6.com, New York: Bagi Kaum Hawa sepatu adalah aksesoris penting yang akan menyempurnakan penampilannya. Beberapa wanita bahkan memiliki berpuluh-puluh pasang kasut yang menghiasi almari mereka. Sepatu yang satu ini tentu wajib dimiliki para pecinta kasut.Kasut yang merupakan rancangan terbaru dari pereka ternama Valentino Garavani atau lebih dikenal Valentino, baru saja dinobatkan menjadi yang terseksi di dunia.

Kasut ini keluar menjadi pemenangnya dalam kajian yang dilakukan oleh Women’s Wear Daily, Footwear News dan Saks Fifth Avenue. Partisipan memilih sebagai pemenang kerana renda berwarna hitam yang dilekatkan di beberapa bahagiannya. Terbilang unik, kerana ini adalah kali pertama renda sejenis digunakan untuk menghiasi kasut.

Tidak hanya itu, para wanita langsung jatuh hati kerana pemilihan warna nude yang saat ini tengah menjadi trend, juga hak stiletto yang menampilkan kesan seksi dan powerfull pada mereka yang memakainya. Kerana keistimewaannya tersebut maka tak hairan jika kasut ini dihargai mahal. Sepasang kasut ini dibanderol seharag US$ 695 .

Foto panas model berbogel di hadapan atuk-atuk



sumber gambar : dhaniels.com

Aksi nenek semakin tua semakin menjadi






aksi dahsyat daripada nenek...

[Gila]Cara askar ini berhenti merokok






Mereka disuruh menghisap sepuluh batang rokok kemudian
disuruh minum air daripada campuran bawang putih dan tembakau

Wanita dipukul dan dirogol oleh ahli pasukan keselamatan yang ceroboh masuk kedainya (full pic)

October 23rd, Shenzhen Baoan District Public Order Joint-Defense Force member Yang Xili broke into and vandalized Yang Wu’s small shop. When Yang Wu’s wife Wang Juan tried to stop Yang Xili, she was instead viciously beaten and raped. Afraid, Yang Wu hid in the utility room. An hour later, Yang Wu called the police and took his wife to the hospital for treatment, but because he could not afford the costs could only then return home. Afterward, Yang Xili’s relatives threatened Yang Wu demanding that he drop his charges. Yang Wu, when interviewed, said he was the world’s most cowardly man.







Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved