Pelayan kedai dipukul kerana beritahu badan pelanggan berbau tenget

on 07 Jun 2012

Ada kalanya mengingatkan seseorang akan bau badan boleh menjadi masalah. Seperti yang dialami oleh seorang pelayan, dia dipukul oleh pelanggan yang datang ke kedainya.


Pelayan Kedai Cost Cutter, diberitahu oleh pelanggan lainnya kerana merasa ada seorang pelanggan yang memiliki bau badan yang sangat luar biasa menyengat.


Akhirnya pelayan kedai itu memutuskan untuk memberitahu  hal tersebut kepada pelanggan yang memiliki bau badan tersebut. Tapi dia tidak disampaikan pada hari itu juga melainkan keesokan harinya ketika si pelanggan datang kembali.


Si pelanggan tidak menerima komplain dan teguran itu, si pelayan kedai malah dia diserang. Dia membaling penjaga kedai itu dengan bateri  kepada sang pelayan kedai tadi.


"Pelayan kedai itu sebenarnya tidak mengusir si pelanggan, tapi hanya menyampaikan keluhan pelanggan lainnya," ujar juru cakap polis Mark Young,

Apakah reaksi anda jika situasi ini berlaku kepada anda?

Apakah reaksi anda jika situasi ini berlaku kepada anda,
dimana tiba-tiba seorang gila menerpa kepada anda
yang sedang berbasikal di jalan raya.Inilah keadaan yang berlaku kepada
wanita ini.....





akhirnya orang gila ini tertangkap...


Surat Khabar 3D popular di China

Sejak suratkhabar 3D pertama di China dirilis, kembali pada bulan April, masyarakat telah meminta lebih banyak. 






Parah..Gadis 16 Tahun Ditiduri Sampai Hamil Syarat Sebelum Nikah


INILAH.COM, Mojokerto - Seorang gadis berusia 16 tahun dicabar. Cabarannya, apakah dia boleh hamil jika disetubuhi. Jika dia boleh hamil, si gadis (sebut saja namanya Mawar) bakal dinikahi.
Setelah dilakukan, Mawar ternyata benar-benar hamil. Persoalannya, pelaku ternyata mungkir janji. Dia tidak mahu menikahi Mawar. Pelaku menghindarkan diri.


Hal tersebut seperti yang dituturkan ayah kandung mangsa Riyono (45) warga Desa Kwatu, Mojokerto. Ayah mangsa mengatakan anaknya dihamili Sumono (23) pemuda warga Dusun Turi,Mojosari.


Pelaku telah mencabuli anak kandungnya hingga hamil lima bulan. Aksi pelaku baru diketahui setelah mangsa hamil dan didesak untuk mengatakan siapa bapa dari  bayi yang sedang dikandungnya.
"Kita terima dengan apa yang sudah dilakukannya, kerana akibat perbuatan pelaku anak saya hamil dan dia tidak mahu bertanggungjawab. Tadinya anak saya sedih tapi setelah keluarga mengetahui dia hamil dan kita terus menanyakan siapa yang sudah sanggup melakukannya, dia baru mahu mengatakannya," ungkapnya.


Dari laporan pihak keluarga ke Unit Perlindungan Perempuan dan Anak (PPA) Satuan Reserse Kriminal (Satreskrim) Polres Mojokerto, korban pertama kali diperkosa pelaku pada Mei 2010 di lapangan desa pelaku.


Sebelum terjadi aksi  tersebut, pelaku mengajukan perjanjian. Jika mangsa hamil maka pelaku akan bertanggungjawab. Mangsa pun menyetujuinya.
Aksi terakhir pelaku diketahui terjadi pada Minggu sekitar pukul 11.00 WIB. Saat itu, mangsa sedang ada di rumah. Dia diajak pelaku ke rumah temannya di Kali Mati, Kecamatan Tarik, Sidoarjo. Namun di tengah perjalanan, pelaku kembali menyalurkan nafsu bejatnya tepatnya di area persawahan Desa Modopuro, Kecamatan Mojosari.


Kasatreskrim Polres Mojokerto AKP Efendi Lubis mengatakan mangsa dan
saksi sudah diperiksa, dalam waktu dekat pihaknya akan memanggil pelaku untuk memberi keterangan.
"Jika terbukti, pelaku akan kita tuduh dengan Pasal 82 UU Nombor 23 tahun 2002 tentang Perlindungan Perempuan dan Anak dengan ancaman 15 tahun kurungan penjara," jelasnya. [beritajatim.com

Seksi betul,skrit terselak di tiup angin

Awek gemuk nampak kurus kalau pakai baju macam ni








buat baju tidur boleh lah jgn dipakai jalan-jalan....

Pemain bola sepak terbersih didunia,tak pernah dapat kad baik kuning atau merah

Di antara semua pemain sepak bola di dunia hanya ada satu pemain paling “bersih”, baik di peringkat kelab mahupun antarabangsa. Dia adalah Gery Lineker berasal dari England, selama 16 tahun menjadi pemain bolasepak professional, lelaki kelahiran Leicester, 30 November 1960 telah bermain 560 pertandingan.

Hebatnya, dia sama sekali tidak pernah menerima kad (baik kartu kuning mahupun kartu merah) dari pengadil. Kerana pencapaian tersebut pada tahun 1990 dia menerima penghargaan FIFA Fair Play Award. Di pasukan England Lineker melakukan debutnya pada tahun 1984 melawan Scotland. Dan pada tahun 1986 membawa England hingga peringkat semifinal Piala Dulnia dan berhasil menjadi Top Score dengan 5 gol. Selama bergabung dengan pasukan Three Lions, Lineker mempunyai 80 caps resmi dan menjaringkan 48 gol.



Falsafah 5 jari dalam kehidupan sosial manusia :




Pernah tak terfikir, kenapa jari-jari kita ini bentuknya berbeza-beza? Serta kalau di perhatikan secara terpisah, bentuk serta fungsinya berbeza-beza?


Ini  falsafah 5 jari dalam kehidupan sosial manusia :


 1. Ada si  ibu jari yang selalu berkata baik dan menyanjung.
 2. Ada telunjuk yang suka menunjuk dan memerintah.
 3. Ada si jangkung jari tengah yang sombong dan suka menghasut jari telunjuk.
 4. Ada jari manis yang selalu menjadi teladan, baik, dan sabar sehingga diberi hadiah cincin.
 5. Ada kelingking yang lemah dan penurut serta pemaaf (waktu kecil kalau kita berbaikan dengan musuh kita pasti saling sentuh jari kelingking?).


 Dengan perbezaan positif dan negatif yang dimiliki masing-masing jari, mereka bersatu untuk mencapai tujuan (menulis, memegang, menolong anggota tubuh yang lain, melakukan pekerjaan, dll).


 Pernah suatu hari saat anak  bertengkar dengan adiknya. Dengan menunjukan jari telunjuk ke muka adiknya dan berkata “kamu monyet” dan di tegur oleh bapanya bahwa hal tersebut tidak boleh di lakukan. Beliau mengatakan “tidakkah kamu ketahui 1 jari telunjuk di hadapkan kepada adikmu dan 1 jari itu mengatakan adikmu “monyet”, tapi lihat kemana 4 jari lainnya mengarah?”
 Jadi, saat kita mengacukan 1 jari telunjuk kepada orang lain dengan memaki. Maka secara tidak langsung kita 4x memaki diri kita sendiri.
 Kita diciptakan dengan segala perbezaan yang kita miliki dengan tujuan untuk bersatu, saling menyayangi, saling menolong, saling membantu, saling mengisi, bukan untuk saling menuduh, menunjuk, merosak, dan bahkan membunuh.

Pelik...Kemaluan Ariel Dipotong Makhluk Halus Saat Tidur


SRAGEN - Warga Dukuh Sukorejo, RT 10, , Jawa Tengah, dihebohkan kerana alat vital seorang anak disunat (khitan) secara ghaib saat tidur.


 Anehnya, Ariel Fadlullah (6), anak tunggal pasangan Sutiyo (36) dan Harmi (29), tidak mengeluarkan darah sedikit pun saat disunat. Saat bangun tidur, kemaluan pelajar kelas 1 SDN 2 Ngepringan ini sudah berubah seperti sudah dikhitan.


 Harmi, ibu Ariel, menceritakan setiap malam anaknya itu tidur bersamanya. Saat tertidur , Ariel mengaku bermimpi aneh. Dia didatangi seorang nenek yang berpakaian serba putih. Nenek itu menanyai Ariel apakah sudah dikhitan atau belum.


 “Kamu sudah dikhitan? Kalau belum apa kamu mahu dikhitan,” ucap Harmi menirukan cerita Ariel. Dalam mimpi itu, Ariel menjawab belum dikhitan.


 Ariel baru menyedari terjadi perubahan pada alat kelaminnya saat buang air kecil keesokan harinya.


 Kendati terjadi perubahan pada alat kelamin, Ariel saat itu tidak terus mengadukan ke orangtuanya. Hingga pulang sekolah, anak  itu masih bermain seperti biasa, tidak mengeluhkan sakit dan mengeluarkan darah.


 “Saya baru tahu bila ada yang berubah pada alat kemaluan Ariel saat mandi petang. Saya terkejut dan langsung menanyakannya ke Ariel,” ujar Harmi.


 Tidak percaya dengan penjelasan anaknya, mereka menanyakan kepada Kiai Munir, pengasuh Pondok Pesantren Darul Falah. Harmi mengaku lega dengan jawaban pengasuh  tersebut yang menjelaskan kejadian itu wajar dan hal biasa.


 “Kejadian itu memang hal biasa, sudah dijelaskan dalam berbagai cerita memang ada istilah disunat secara ghaib,” ungkapnya seraya menambahkan keluarga segera mengadakan kenduri kesyukuran atas dikhitannya Ariel.


 Keanehan yang sama dialami Kevin Cahyo, pelajar kelas 2 SD di Kota Malang, Jawa Timur. Saat bangun dari tidur siang, Kevin mendapati alat vitalnya sudah dikhitan.


 Orangtua langsung membawa Kevin ke doktor dan dipastikan kanak-kanak berusia lapan tahun anak pasangan Budi dan Dewi itu, sudah dikhitan. Hasil pemeriksaan doktor menyatakan hasil khitan rapi dan kini telah memasuki masa peneyembuhan.


 Menurut Kevin, saat tidur siang pada Minggu kelmarin, dia bermimpi didatangi seorang datuk tua berjanggut. Sang datuk mengajaknya ke sebuah tempat dan mengatakan akan mengkhitannya. Kevin mengaku melihat seluruh proses khitan tanpa rasa sakit.


 Sementara itu Dewi menuturkan, anaknya memang sudah lama meminta dikhitan. “Mungkin keinginan yang begitu kuat ditambah kebesaran Sang Pencipata, khitan mimpi ini boleh terjadi. Kami menganggap ini mukjizat,” cetus Dewi. (dgs) 


SUMBER 

Hebat patung ni boleh apa sahaja dengan kepala dan kakinya
















Awek bikin pusing mak cik di pasar



Budak kecik tak sepatutnya berada di sini

salah masuk tempat adik ni...

FEMEN kumpulan gadis yang suka tunjuk payudara ketika tunjuk perasaan atau beramal



Banyak seniman dan pelukis terkenal yang menjual hasil karyanya demi amal. Tapi yang dilakukan oleh sekelompok gadis asal Ukraine ini sedikit berbeza. Mereka melukis dengan payudara, kemudian menjualnya demi amal.

FEMEN: sekumpulan gadis-gadis belia dan sexy yang sangat mendukung aksi-aksi kemanusiaan di seluruh dunia. Hanya saja bagi sebahagian orang cara mereka yang dinilai sedikit aneh; seperti masuk ke gedung kedutaan tanpa penutup payudara alias toples, atau bertelanjang di jalan sambil membawa sepanduk.(terbaru mereka mengadakan tunjuk perasaan di Vatican City-laporannya sini)

Berurusan dengan pihak yang berwajib, keluar masuk penjara atas aksi mereka ini adalah hal yang sudah biasa. Mereka seolah-olah tidak takut menghadapi hukuman yang akan mereka terima.

Kali ini kelompok FEMEN menggalang dana amal dengan cara membuat lukisan dengan payudara.

Gilalah..perempuan ni tunjuk bon**tnya kat orang utan ni


dah tak ada kerja lain..nasib baik orang utan tu dok dalam sangkar
kalau tak dah lama kena kerjakan..

Gila..lelaki mati kerana makan kokain daripada dubur abangya

SOUTH CAROLINA - Seorang lelaki tewas setelah memakan kokain yang disembunyikan di dubur saudaranya sendiri. Lelaki itu pun sebelumnya sudah ditangkap oleh pihak polis.

Deangelo Rahsart Mitchell dan Wayne Mitchelle ditangkap oleh polis kerana membawa bahan terlarang di keretanya. Ketika kedua adik beradik itu masuk ke dalam kereta polis, Deangelo memerintahkan adiknya untuk memakan kokain yang disembunyikan diduburnya. 

Aksi bodoh kedua adik beradik itu tertangkap dalam kamera rahsia yang ada di dalam kereta polis. Deangelo cuba untuk meyakinkan adiknya agar memakan kokain di duburnya agar polis tidak menemukannya dan selamat dari hukuman penjara seumur hidup. 

Wayne pun setuju untuk memakan kokain di dubur abangnya demi menghindari penjara seumur hidup, dan pada saat Wayne memakannya, Wayne langsung overdose dan tewas seketika.

"Ini sangat memuakkan. Saya bahkan cukup sedih dan terkejut saat menyaksikan peristiwa ini," ujar ketua polis Jon Zumalt, seperti dikutip ABC4, Rabu (21/12/2011).

Deangelo sudah keluar dari penjara pada 1 Disember lalu, namun polis sempat mendakwanya atas kes pembunuhan. Saat ini, dean pun akan kembali lagi ke penjara dalam kes narkotika.-okezone

Awek yang terlebih mengada-ngada




Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved