Biar Benar..Ada Syeikh Yang Kerjanya Khusus Membantu Suami Isteri Baru Berhubungan Seks

on 04 Jun 2012

Kata menurut sumber, Di Negeri Arab, ada seorang Syeikh yang khusus membantu pasangan suami isteri baru melakukan hubungan intim. Mungkin kerana pasangan suami isteri tersebut belum berpengalaman sehingga tidak boleh melaksanakan tugas malam pertama mereka dengan benar. Boleh jadi si wanita takut melakukannya sehingga perlu bantuan pihak ketiga, dalam hal ini orang yang "dituakan" agar proses belah durian itu boleh berjalan lancar.




Surreal Photo Manipulation

Surreal foto pada dasarnya menampilkan imaginasi seorang pereka yang kaya pengetahuan yang kemudian dituangkan ke dalam gambar yang nyata. Sebahagian besar gambar surealis memikat dan menakjubkan, baik itu menyenangkan atau tidak karena tidak apa yang kita alami dalam kehidupan kita sehari-hari.

 Mengingat itu bukanlah sebuah pengalaman yang tidak mungkin, dengan meninggalkan sebuah dimensi besar bagi penikmat untuk menafsirkan bagaimana mereka berusaha menyampaikan melalui karya mereka. Inilah yang membuat foto Surreal menjadi cabaran bagi para pereka dan dalam waktu yang sama, sesuatu yang mengagumkan bagi penikmat. Ya, semua itu hanya dalam gambar.

 Berikut photo-photonya










OMG...Budak tadika curi wang dan barang sekolahnya sendiri


Polis di Romania terkejut ketika mereka mengetahui kalau sekolah Tadika kecurian, dan pelakunya adalah oleh murid-murid Tadika tersebut.

2 orang kanak-kanak yang tak disebutkan namanya itu masih berumur 6 dan 7 tahun dan bersekolah di Tadika Galati. Mereka mengambil beberapa barang milik sekolah seperti wang, pensil dan juga buku mewarna.

Bagaimana juga mereka boleh masuk?

Menurut polisi, salah seorang anak mencuri kunci dari dompet gurunya, dan ketika waktu sekolah selesai di petang hari, mereka memulakan aksi mereka.

Guru Besar sekolah, Lenusa Boubatran, mengungkapkan kalau kedua muridnya tak membuat banyak kerosakan, dan hanya menduga kalau kedua muridnya itu melakukan balas dendam. Sedozen buku mewarna dan buku bacaan mereka buang ke luar saat hujan.

Salah seorang ibu kepada si anak membela si anaknya dengan mengatakan kalau anaknya tak mengerti tindakan yang ia lakukan.
"Anakku benar-benar tak mengerti kalau apa yang dia lakukan itu buruk. Dia mengatakan padaku kalau dia pergi ke sana untuk bermain," ujar si ibu seperti yang diberitakan Ananova.com.

Menurut polis , orang tua murid-murid itu boleh didenda atas tindakan anak-anak mereka.

Tampalan Pada Baju Khalifah Umar


Diriwayatkan bahawa anak lelaki Umar Al -Khattab r.a pulang dari pengajiannya sambil menangis.Maka bertanyalah Umar r.a "Apakah yang menyebabkan kamu menangis wahai anakku?Menjawab anaknya :"Kawan-kawan di tempat pengajian ku telah menghitung tampalan di bajuku.Mereka berkata,"Lihatlah Ibnu Umar puteranya Amirul Mukminin.Berapa tampalan yang ada pada bajunya?"
Pada pakaian Umar sendiri ada 14 tampalan dan sebahagiannya dengan kulit binatang.Maka Umar mengutuskan surat kepada bendahari negara dan merayu dalam suratnya,"Hutanglah aku 4 dirham dari Baitul Mal dan apabila masuk bulan yang akan datang,potonglah gaji ku sebagai bayaran hutangku ini."
Bendahari itu membalas surat Umar dengan berkata,"Ya Umar apakah engkau dapat menjanjikan bahawasanya engkau akan hidup lagi pada bulan yang akan datang sehingga aku dapat meluluskan permohonanmu ini.Apakah yang akan engkau buat dengan dirham -dirham Baitul Mal jika engkau mati sedangkan dirham itu masih ditanggungmu?"
Sebaik membaca balasan surat dari bendahari itu,Umar terus menangis lalu berkata kepada anaknya,"Wahai anakku,pergilah kamu ke tempat pengajianmu kerana aku tidak menjamin nyawaku walau sesaat."

Wajah-wajah model yang kecewa

inilah wajah-wajah model yang kecewa.....


Gempak..LRT berkonsep retro







Hebat cara kakak ini duduk dalam bas

hebat cara dia duduk...

Budak sekarang

Lambang-lambang berbentuk hati di alam, sebuah keajaiban atau kebetulan?

Sejumlah lambang  berbentuk hati berhasil diabadikan di beberapa tempat di dunia. Lambang-lambang itu terbentuk daripada awan, danau, unggas dan haiwan lainnya, pulau, retakan tanah atau bahkan sebuah taman perkebunan. Sebuah keajaiban atau kebetulan?













Pakai gaun pengantin tanpa pakai seluar dalam boleh buat pernikahan berkekalan


Mitos kerap muncul tanpa logik akal. Berkembang menjadi semacam tradisi yang diinformasikan berantai tanpa jelas asal usulnya.


Seperti di Brasil, sejumlah masyarakat percaya bahawa mengenakan gaun pengantin tanpa seluar dalam saat mengucap janji setia di gereja boleh membuat hubungan pernikahan berkekalan. 


Banyaknya masyarakat yang terjebak mitos itu membuat sejumlah pegawai pemerintah resah. Usulan penerbitan peraturan hukum yang boleh  memaksa pengantin mengenakan seluar dalam saat menikah pun di buat.


Ozias Zizi, salah seorang anggota dewan di negara tersebut, mengatakan terjadi peningkatan jumlah wanita di kota kelahirannya, Vila Velha, yang nekad menikah tanpa seluar dalam. "Mereka yakin ini akan membuat pernikahan mereka bertahan lebih lama," katanya, seperti dilansir Daily Telegraph. 


Ahli politik Parti Republik Brasil itu menambahkan bahawa hukum tersebut hendaknya juga mengatur tentang potongan gaun yang terlalu rendah di bahagian dada. Menurutnya, ini penting sebagai bentuk penghormatan terhadap paderi dan gereja. 


"Orang boleh menikah di mana saja dengan cara yang mereka sukai. Tetapi, saat mereka memasuki tempat ibadah, mereka harus menunjukkan rasa hormat. Dan, ketika mereka menikah di gereja tanpa seluar dalam, itu ertinya mereka tidak memiliki rasa hormat," ujarnya. 


Seorang paderi setempat, Enoch de Castro, menyambut positif niat baik Zizi. Namun, menurutnya, pembuatan peraturan hukum itu sebagai hal konyol. "Sangat tidak masuk akal ketika peaturan itu mengharuskan adanya polis atau petugas yang memastikan pengantin wanita memakai seluar dalam atau tidak."


Sumber : http://kosmo.vivanews.com

Akhirnya kami bersahabat







MUSUH TAK SEMESTINYA TAK BOLEH JADI KAWAN



Wow..ada yang yang sanggup keluar duit beli fruit cake yang berusia 70 tahun




ARIZONA - Membeli fruitcake mungkin hal biasa bagi Anda yang memang menggemarinya. Namun, bagaimana jika yang dijual adalah fruitcake buatan 1941?


Baru-baru ini, seorang lelaki dari Arizona telah membeli sebuah fruitcake melalui sebuah perusahan lelong online di Ohio, Amerika Syarikat (AS).


Fruitcake tersebut dibelinya seharga USD525. Hasil penjualannya pun akan disumbangkan ke sebuah yayasan buta di barat daya Ohio.


Adapun, perusahaan lelong Elite Estate Group, menjual fruitcake tersebut melalui situs rasmi miliknya.


"Lelaki yang membeli fruitcake tersebut tidak bersedia disebutkan namanya dan mungkin dia membeli kek itu sebagai pelaburan Saya ragu ada orang yang mahu memakan fruitcake yang sudah berusia 70 tahun walaupun rum yang terkandung di dalamnya mungkin saja membuatnya tetap dapat dimakan," ujar pemilik Elite Estate Group Larry Chaney seperti diberitakan dari The Huffington Post.


Sekadar informasi, fruitcake itu dibuat pada 1941 oleh The Kroger Co. Manager kedai yang  menyedari bahawa fruitcake tersebut masih tersimpan rapi menyerahkannya pada Chaney untuk dilelong.(rhs)

Aksi anak yang nakkan permainan sampai ditarik rambut ,dicekik leher maknya

Beginilah keadaan seorang anak yang kemahuannya cuba untuk membeli maianan
tidak dituruti ibunya...sanggup menarik rambut ,mencekik leher ibunya...



















Si ibu akhirnya mengalah.....


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved