Lelaki 55 tahun ini didakwa kerana gosok kemaluannya dipunggung seorang wanita ketika berbaris

on 29 Mei 2012


Gara-gara mengesat/menggosok alat kelaminnya di punggung atau bontot seorang wanitaketika berbaris, seorang lelali di Indiana didakwa di mahkamah.

Andre Ladale Deloney, 55 tahun, secara sengaja menggosokkan daerah genitalnya ke bahagian bontot seorang wanita yang lagi berbaris didepannya di kedai Dollar Tree dikota Griffith.

“Jika kamu menyentuhku lagi aku bakal memukul kepalamu dengan payungku,” ujar si wanita, seperti yang dijelaskan polis.

Awalnya si cewek mengira Andre tak sengaja melakukannya, tapi ketika dirinya bergerak kedepan lagi, Andre masih juga melakukannya.

Kerana ketahuan atas kelakuannya oleh orang ramaiAndre pun segera keluar dari toko dan dikejar oleh beberapa pelanggan.

Seperti yang diberitakan metro.co.uk, Andre menyatakan dia tak sengaja mengenai wanita itu, tapi kemudian Andre mengira kalau wanita itu ‘menyukai itu dan mulai mendekatiku, jadi aku secara sengaja melakukannya untuk kedua kalinya”.

Adapun Ande hanya mengatakan : “aku minta maaf”.

sumber : metro.co.uk,

Kisah Cinta Yang Mengharukan Dari China

Satu kisah cinta dari China yang amat menyentuh perasaan.Kisah ini adalah kisah seorang laki-lak yang muda mencintai seorang wanita yang lebih tua daripadanya  dan kemudian melarikan diri untuk hidup bersama dan saling mengasihi dalam kedamaian selama setengah abad.




Laki-laki China berusia 70 tahun yang telah memahat 6000 anak tangga dengan tangannya (hand carved) untuk isterinya yang berusia 80 tahun itu meninggal dunia di dalam gua.Pasangan ini telah tinggal di dalam gua ini selama 50 tahun.


 Liu Guojiang, yang kettika itu berusia 19 tahun, jatuh cinta pada seorang janda 29 tahun bernama Xu Chaoqin ….




Seperti pada kisah Romeo dan Juliet karangan Shakespeare, teman-teman dan kerabat mereka mencela hubungan mereka keranaa perbezaan usia di antara mereka dan Xu  juaga sudah mempunyai beberapa  orang anak….




Pada ketika itu keadaan ini tidak boelh diterima dan dianggap tidak bermoral bila seorang pemuda mencintai wanita yang lebih tua…..Untuk menghindari celaan dan cacian masyarakat sekeliling, pasangan ini memutuskan untuk melarikan diri dan tinggal di sebuah gua di Desa Jiangjin, di sebelah selatan Chong Qing.


Pada mulanya kehidupan mereka sangat menyedihkan karena tidak mempunyai apa-apa, tidak ada bekalan elektrik atau pun makanan. Mereka harus makan rumput dan akar-akaran yang mereka temukan di gunung itu. Dan Liu membuat sebuah lampu minyak tanah untuk menerangi hidup mereka.




Xu selalu merasa bahawa ia telah membuat nasib Li malang kerana mencintainya dan dia berulang-kali bertanya,”Apakah kau menyesal?” Liu selalu menjawab, “Selama kita rajin, kehidupan ini akan menjadi lebih baik”.
Setelah 2 tahun mereka tinggal di gunung itu, Liu mulai memahat anak-anak tangga agar isterimya dapat turun gunung dengan mudah. Dan ini berlangsung terus selama 50 tahun.


Setengah abad kemudian, di tahun 2001, sekelompok pengembara (adventurers) melakukan explorasi ke hutan itu. Mereka merasa hairan menemukan pasangan lanjut usiat itu dan juga 6000 anak tangga yang telah dibuat Liu.


Liu Ming Sheng, satu dari 7 orang anak mereka mengatakan, “Orang tuaku sangat saling mengasihi, mereka hidup menyendiri selama lebih dari 50 tahun dan tak pernah berpisah sehari pun. Selama itu ayah telah memahat 6000 anak tangga itu untuk menggembirakan hati ibuku, walaupun ibunya jarang turun daripada gunung itu.




Pasangan ini hidup dalam damai selama lebih dari 50 tahun. Suatu hari Liu yang sudah berusia 72 tahun pengsan ketika pulang dari ladangnya. Xu duduk dan berdoa bersama suaminya sampai Liu akhirnya meninggal dalam pelukannya. Kerana sangat mencintai isterinya, genggaman Liu sangat sukar dilepaskan dari tangan Xu, isterinya.


“Kau telah berjanji akan memeliharakanku dan akan terus bersamaku sampai ke akhir hayat, sekarang kau telah mendahuluiku, bagaimana akan dapat hidup tanpamu?”
Selama beberapa hari Xu terus-menerus mengulangi kalimat ini sambil meraba-raba keranda suaminya dan dengan air mata yang membasahi pipinya.

Isteri Di Rogol Hantu Raya

Seorang penarik kereta terpaksa berhadapan dengan situasi yang mencemaskan apabila isterinya  menjerit-jerit pada waktu malam.Isterinya didakwa di rogol oleh hantu raya belaan seorang pemilik kereta yang di tariknya.

Ramai penarik kereta menolak untuk menarik kereta lelaki terbabit kerana mereka mengetahui lelaki itu membela hantu raya.Hanya dia  seorang yang sanggup untuk menarik kereta lelaki tersebut.Selepas menarik kereta itu pada malamnya isterinya menjerit dalam keadaan telanjang bulat tanpa mampu dia berbuat sesuatu sehingga isterinya pengsan.

Dia mengetahui isterinya di rogol hantu raya apabila pergi berubat dan di nasihatkan supaya meminta maaf kepada lelaki terbabit.Selepas meminta maaf kejadian itu tidak berulang lagi.

Penampakan hantu pada video klip girlband fx dari Korea

Ini girlband fx dari Korea.Dikatakan ada kemunculan susuk hantu
dalam klip video mereka pada minit 1.52 saat pada video tersebut....


saksikan video dibawah dan pause pada minit 1.52 saat....



Tak mati selepas terjun bangunan



Thomas Magill 22 tahun terselamat setelah dia terjun daripada tingkat 40 sebuah bangunan pangsapuri.Dia terjatuh pada cermin belakang sebuah kereta kemudian pecah akibat kelajuan terjunannya.Dia cuma patah kedua-dua kakinya.


Pemilik kereta itu Guy McCormack percaya tuhan telah menyelamatkan nyawa budak itu dan polis sedang menyiasat  kenapa lelaki tersebut terjun daripada bangunan itu.(link) 



Menarik...Lingerie Yang Dibuat Dari Tin Soda

Ingrid Goldboom Bloch telah menciptakan berbagai pakaian menakjubkan yang terbuat dari bekas tin minuman soda.

Rekaan yang unik ini memerlukan waktu selama dua hari bagi Bloch menyelesaikannya.

Seniman dari Needham, Massachusetts ini terinspirasi membuat pakaian dalam dari bahan tin soda ketika berjalan di sepanjang pantai dan tiba-tiba mendapatkan idea untuk mengumpulkan sampah. Bloch kemudian membuat lima belas karya seni pakaian dengan memotong kepingan aluminium dari tin soda dan menenun mereka bersama-sama.

Sementara pakaian ini tidak terlihat nyaman untuk dikenakan, Bloch menjelaskan bahwa mereka dirancang untuk dipamerkan dan bukan untuk dipakai,

Diketahui, Bloch juga membuat teko dan perhiasan, dan baru saja menyelesaikan serangkaian kot yang terbuat dari bisnis kad serta selimut yang terbuat dari pembalut.

Sumber : dailymail




Suami Cemburu, Pipi Isteri ‘Diukir’

INILAH.COM, Beijing – Seorang lelaki China yang cemburu  pada sang isteri, tega menyerang perempuan malang itu dan ‘mengukir’ pipinya dengan kata-kata tak pantas.

Insiden yang ramai di kalangan pengguna internet China ini, mulanya diberitakan oleh web China Hush. Menurut web itu, Wei Shengxiong dan Xiaowei telah menikah sejak 2006. Mereka bertengkar kerana Wei curiga isterinya berlaku curang.

Pada pagi hari, 30 March lalu, pertengkaran pasangan yang memiliki dua orang anak itu semakin buruk. Wei memutuskan untuk membuat isterinya ‘cacat’ kerana merasa marah. “Ia juga ingin membuat isetrinya jelek, sehingga takkan dicintai lelaki lain dan tak berselingkuh.”

Setelah mengikat dan menuliskan kata-kata China di pipi isterinya, Wei menggosokkan abu ke atas luka itu sehingga takkan hilang seperti tato. Jika terjemahkan secara kasar, huruf China yang ia tuliskan bererti ‘murahan’.

“Saya hanya ingin bercerai dan melakukan pembedahan plastik. Wajah saya rosak dan harus mengenakan topeng jika keluar rumah,” ujar perempuan itu. Namun di pengadilan, Wei memiliki pengakuan yang berbeza.

Menurut polis, Wei memberikan beberapa pilihan bagi Wei untuk bertanggung jawab atas perselingkuhannya. Pertama, Xiaowei harus  tinggal di rumah merawat anak mereka, serta tak perlu bekerja.

Kedua, selingkuhan Xiaowei harus membayar sejuta yuan kepada Wei. Ketiga, mereka semua pergi ke pengadilan. Terakhir, Wei membuat isterinya cacat dan mematahkan kakinya. Wei memberi tahu kepada polis, isterinya memilih dibuat cacat.

Adakan khidmat untuk pelancong seks dengan haiwan diladangnya

Seorang lelaki yang pernah didapati bersalah kerana menyeludup kokain ditangkap semalam selepas disyaki menguruskan ladang ternakan yang membolehkan pelawat mengadakan seks dengan binatang.
Douglas Spink ditangkap di ladangnya berhampiran sempadan Kanada bersama-sama seorang pelancong Britain yang dituduh mengadakan seks dengan tiga anjing.


Berpuluh-puluh anjing, kuda dan tikus peliharaan dirampas bersama-sama beribu-ribu gambar manusia melakukan seks dengan haiwan.

Setakat ini tidak dapat dipastikan sama ada ladang berkenaan turut dikunjungi pelancong lain.

Bagaiamanapaun, Penolong Pendakwa Raya, Susan Roe berkata, dia percaya ada pelawat lain yang datang sebelum ini.

Spink belum didakwa atas tuduhan melakukan seks dengan binatang buat masa ini.

Dia kini ditahan kerana melanggar syarat pembebasannya.

Syerif Whatcom County, Bill Elfo berkata, ejen yang menyerbu kediaman Spink menemui video yang menunjukkan pelancong Britain, Stephen Clarke mengadakan seks dengan anjing. Dia dituduh melakukan kekejaman terhadap haiwan dan dihadapkan ke mahkamah Whatcom County.

Pihak berkuasa menyerbu ladang Spink selepas menerima aduan daripada pejabat seorang peguam di Tennesse yang sering menerima panggilan telefon daripada lelaki itu mengenai satu kes seks dengan binatang.

Suspek dalam kes itu, James Michael Tait sebelum ini mengaku membuat rakaman video mengenai seorang lelaki mengadakan seks dengan seekor kuda di negeri Washington pada 2005.   ~~ AP

Foto supermodel berciuman dengan anak di tepi pantai yang menjadi kontroversi


Dari kejauhan terlihat seperti supermodel Stephanie Seymour, 41 tahun, hanya memakai bikini two pieces warna pink, tengah bermesraan di pinggir pantai dengan seorang lelaki muda. Tapi, jika ditilik lebih dekat, ternyata lelaki itu anak lelakinya sendiri, Peter Brandt II, 18 tahun.

Ibu dan anak itu terakam kamera berjalan beriringan berciuman sambil berpelukan. Foto itu segera mengundang komen beragam. Terutama apa pantas ibu dan anak seperti itu? Lalu, jangan-jangan ada apa-apa di antara ibu dan anak ini?

Untuk meluruskan fakta Peter menjelaskan kedudukan perkara sebenar. “Hari saat kami berjalan di pantai, kami tahu ada fotografer di sana,” kata Peter di akaun Facebook-nya, seperti dikutip USA Today. “Tidak ada yang kami sembunyikan. Dan saya seorang gay.”

Dia berkata, di usianya saat ini, hubungannya dengan ibunya, yang juga bekas model Victoria's Secret itu, seperti teman. “Saya merasa bebas dan terbuka bicara apa saja dengannya,” katanya. Kerana dia seorang gay, katanya, hubungan yang difikir banyak orang di antara mereka tidaklah mungkin terjadi.

Peter juga mengatakan peristiwa yang disebutnya “skandal ciuman di pantai ini” jadi “berada di luar konteks dan saya tak ingin ada gosip buruk di antara hubungan saya dan ibu ataupun pendapat yang tak benar,” jelasnya.

Gambar anak anjing mirip manusia

Perhatikan wajah anak anjing ini, rupanya mirip wajah manusia......




Sempat lagi akak ni salin baju celah pokok



Baru 12 tahun tapi sudah melakukan seks dengan 15 lelaki


Pada usia 12 tahun, seorang kanak-kanak perempuan sudah aktif melakukan seks dengan 15 lelaki berbeza.  Salah seorangnya ialah lelaki berusia 35 tahun, hampir tiga kali ganda daripada usia kanak-kanak itu seperti yang dilaporkan oleh The New Paper. Kejadian yang berlaku di Singapura ini berlaku pada sekitar tahun 2008 yang lalu.

Rahsia gelap kanak-kanak ini terbongkar apabila dia mengadu sakit perut dan muntah-muntah. Dia dirawat di National University Hospital dan hasil pemeriksaan menunjukkan bahawa dia hamil. Pada waktu itu, kanak-kanak itu baru mencecah usia 13 tahun dan telah mengaku melakukan hubungan seks dengan "beberapa orang lelaki". Pengakuan kanak-kanak itu telah mendorong polis membuat siasatan dan hasilnya enam pasangan seks kanak-kanak ini berjaya dikesan dan ditahan.

Salah seorang daripada lelaki itu mengaku melakukan hubungan seks dengan kanak-kanak bawah umur itu ialah guru pelatih di National Institute of Education. Lelaki berusia 23 tahun itu mengaku melakukan hubungan sek dengan kanak-kanak itu yang pada ketika itu berusia 12, di apartmennya sekitar bulan September 2007.

Guru pelatih dan lima lelaki lain yang melakukan seks dengan kanak-kanak itu telah dikenakan denda dan hukuman penjara. Pada ketika hukuman dijatuhkan kesemua tertuduh berusia antara 19 hingga 35 tahun.

Sembilan lelaki lain masih disiasat, didakwa dan kes mereka masih berjalan.

Trend remaja melakukan seks pada usia terlalu muda bukanlah kes terpencil kerana berdasarkan statistik  terdapat peningkatan jumlah kes melibat kes seumpama itu di Singapura. Malangnya, trend yang sama kini semakin menjadi-jadi di Malaysia. Buktinya,baru-baru ini dilaporkan budak lelaki berusia 10 tahun telah ditahan kerana disyaki merogol budak perempuan berusia 9 tahun.


sumber : www.duniacacamarba.blogspot.com

Bogel di dalam bank

Kenapa pengawal keselamatan membenarkan lelaki bogel
ini masuk kedalam bank? Tak segankah pegawai bank tersebut ...

 ohhh..rupanya dia masyarakat orang asli Papua New Guinea...
tak boleh nak buat ape.....


Hebat ..lelaki ini ubahsuai keretanya jadi padang golf mini

Lain orang lain kegemaran ,lain idea..


CHELMSFORD, England - Seorang peminat fanatik kereta, John McArthur, 22, mencipta kelainan apabila dia menukarkan kereta jenama Skoda Felicia miliknya menjadi sebuah padang golf mini, lapor sebuah akhbar semalam.

McArthur hanya membeli kereta tersebut pada harga murah iaitu £347 (RM1,718.13) daripada sebuah laman web lelong, eBay bagi menggantikan kereta lama berjenama Renault Megane Scenic.

"Adik perempuan saya tidak akan menaikinya tetapi rakan-rakan saya yang turut sama meminati kereta suka dengan kereta ini.

"Mereka menyatakan orang ramai pasti akan melihatnya apabila saya memandu dan saya ada melihat beberapa orang merakamkan gambar dan bertanyakan pelbagai soalan," katanya.

Dia meletakkan rumput palsu di atas kereta tersebut dengan dilengkapi lubang dan tiang bendera. - Agensi

Alamak..gadis-gadis ni tak kisah berbogel dan badan dilukis depan orang ramai





Ini semua dilakukan atas nama seni..
perasaan malu hilang...

Kereta Berusia Lebih Dari 56 Tahun Yang Masih Dipergunakan Hingga 3 Generasi


Tak banyak kereta tua yang masih boleh  dipakai bahkan diturunkan hingga 3 generasi dalam satu keluarga, tapi Morris Minor sanggup melakukannya.

Adapun Morris Minor ini adalah mobil buatan 1956 yang saat ini dimiliki oleh John Anthony , 62 tahun, dari Neath di Wales.
Seperti yang dilapor dari situs Orange, kereta itu sendiri dibeli pertama kalinya oleh datuk Anthony bernama Idris Evans saat masih baru – dimana saat itu usia Anthony sekitar 5 atau 6 tahun.

Kereta berwarna biru itu dipergunakan oleh datuk  Anthony untuk menghantarkan bekerja di steelworks di Port Talbot dan juga untuk mengajak keluarganya jalan-jalan.
Setelahdatuknya meninggal kerrtaitu pun diwariskan kepada ayah Anthony dimana  kereta itu akhirnya sempat terparkir selama 8 tahun di garaj karena sang ayah sudah terlalu tua memandu kereta.

Namun Anthony berhasil memperbaikinya dan membuat mobil tua itu boleh kembali berada di jalanan. Dia berharap boleh mewariskan kereta itu kepada anak laki-lakinya yang saat ini sudah berusia 20 tahun.

Renungan : Kesalahan Mengangkatnya Jadi Bintang


Banyak bintang lahir dari pertandingan "Britain's Got Talent". Namun remaja berdarah Iran bernama Shaheen Jafargholi ini dianggap salah memilih lagu olehSimon Cowell, juri tegas pertandingan tersebut.


 Shaheen lahir pada 23 January 1997 dari ibu asal Wales bernama Karen Thomas dan ayah asal Iran, Iraj Jafargholi yang profesinya konsultan komputer. Sayangnya kedua orangtuanya bercerai. Shaheen kemudian tinggal bersama ibunya di Swansea, Wales.


 Bakat nyanyinya diketahui saat ia berusia lima tahun. Ibunya kemudian memasukkannya ke sekolah vokal saat Shaheen berusia tujuh tahun. Setelah itu berbagai kegiatan di atas pentas ia ikuti hampir setiap hari Sabtu meski hanya untuk kegiatan sekolah mulai dari menyanyi hingga memainkan drama. Namun lama kelamaan kegiatan pentasnya melebar ke luar sekolah seperti di kegiatan-kegiatan amal di kotanya. Sejak saat itu ia jadi sering bernyanyi dan menjadi bintang pentas.


 BBC Wales membuat dokumentasinya dengan mengikuti kegiatan pentas Shaheen selama enam bulan. Banyak kegiatan pentas yang diikuti Shaheen di saat usianya masih muda. Di antaranya tour tentang Michael Jackson di mana ia berperanan sebagai Michael Jackson kecil seperti menyanyikan lagu "I'll Be There".
 Di antara video di atas pentas Shaheen ada yang di-upload ke YouTube. Demi Moore, bintang film Hollywood, salah satu yang mengakses video tersebut. Begitu terkesannya sampai ia membuat link video itu di website peribadinya. "Anak ini memiliki sesuatu yang lain," tulis Demi.


 Shaheen kemudian ikut Britain's Got Talent tahun 2009. Ia berharap dari pertandingan ini nasibnya boleh naik lebih tinggi lagi sekaligus mendapat pengakuan lebih luas. Ia naik pentas dengan membawakan lagu Valerie, lagu dari The Zutons. Penonton langsung memberinya tepikan kerana suara Shaheen begitu merdu dan kuat.
 Tetapi juri Simon Cowell tiba-tiba mengangkat tangannya dan meminta Shaheen menghentikan nyanyinya. Tentu saja semua diam, termasuk ibu Shaheen yang ada di belakang . Ini jadi menegangkan kerana Simon Cowell boleh menjatuhkan siapa saja. "Kamu benar-benar salah," kata Simon.
 Simon lalu menanyakan, lagu apa yang paling ingin dinyanyikannya saat ini. Shaheen berkata, Who's Loving You dari Michael Jackson. "Ya, sudah, nyanyikan sekarang!" begitu kata Simon.


 Akhirnya tanpa diiringi musik pengiring, kerana tidak dipersiapkan, Shaheen menyanyikan lagu Who's Loving You dari Jackson Five di mana Michael Jackson kecil menyanyikannya tahun 1969. Dengan lagu itu tepuk tangan makin kuat dan bahkan ketiga juri sampai berdiri menyambutnya. "Sejak saat ini hidupmu berubah," kata Simon setelah Shaheen selesai menyanyikan lagu itu.


 Benar saja, selain ia memenangkan Britain's Got Talent episode ke-2 musim ketiga, ia juga diundang ke Amerika untuk nyanyi di hadapan jenazah Michael Jackson, bintang pujaan Shaheen, pada acara penghormatan terakhir The King of Pop Michael Jackson. Shaheen kini memiliki album lagu sendiri yang dirilis tahun 2011


sumber

Cara menjaga kemampuan otak

Otak secara semulajadi akan kehilangan sel-selnya ketika mencapai usia 30 tahun. Akibatnya, daya ingatan akan terganggu, mudah lupa dan sulit mengingat informasi terbaru. Namun, jangan khuatir ada cara untuk menjaga kemampuan otak supaya dapat bekerja secara baik.Antaranya ialah :


MEMINUM TEH HIJAU






Kandungan teh hijau yang mengandungi anti oksidan tinggi, akan memerangi radikal bebas yang dapat menyerang saraf otak. Teh hijau telah terbukti boleh menghambat enzim yang menyebabkan Alzheimer. Selain itu teh hijau juga membuat kemampuan otak lebih tajam. 


MENGUNYAH






Kegiatan menguyah dapat meningkatkan aliran darah ke otak yang mengawal ingatan. Anda boleh membaca buku sambil mengunyah gula-gula getah (chewing gum) sebagai aktiviti anda.


MEMAINKAN ALAT MUZIK






Latihan alat muzik dapat meningkatkan ketajaman berfikir. Melakukan latihan muzik rutin selama setahun membantu daya fikir dan daya ingatan menjadi lebih baik.


MENCIUM WANGIAN BUNGA






Kajian di Amerika menunjukkan bahawa, orang yang selalu mencium wangi bunga boleh berfikir 17 % lebih cepat. Aroma bunga dipercayai boleh menghilangkan stress dan menjadikan fikiran lebih tajam. Tempatkan bunga di rumah mahupun di meja tempat anda bekerja.



Gadis 17 Tahun Kelihatan Seperti Bayi 1 Tahun

Brooke Greenberta adalah seorang gadis  yang berusia 17 tahun tetapi kelihatan seperti bayi yang masih berusia 1 tahun. Broke menderita kelainan genetik dan didiagnosis dengan kromosom peculiarity sehingga Brooke membesar sesuai dengan umurnya.


Brooke, lahir di kota Reistertown, Baltimore, Amerika Syarikat, mengalami kelainan dalam pertumbuhan baik secara fizikal mahupun mental. Walaupun umurnya sudah 17 tahun, tetapi tubuhnya hanya sepanjang 30 inci dan fikirannya seperti bayi yang berusia satu tahun.Namun dia masih menjalani kehidupan seperti biasa bersama keluarganya.










Guru Telanjang Di Depan Kelas Untuk Hiburkan Muridnya

Seorang guru yang cuba bertindak seperti remaja trendy dengan membuka bajunya di depan pelajarnya, terancam kehilangan pekerjaan. Aksi guru yang tidak menutup tubuhnya dari pinggang ke atas tersebut, disaksikan oleh 30 anak muridnya yang sebahagian besar berusia 14 tahun.

Martin Rouse (57), seorang guru di Sudbury Upper School, Suffolk, England, menanggalkan bajunya di depan para pelajar. Berdalih bertingkah untuk menyenangkan para murid, aksi konyol Rouse ini sempat dirakam oleh seorang pelajar dan diedarkan secara luas melalui Youtube.

Guru dengan berat badan lebih tersebut mengatakan tindakannya itu hanya untuk menghibur muridnya yang kelihatan bosan. Seperti diberitakan Daily Mail.

Guru Besar sekolah setempat langsung memecat Rouse selepas menonton video berdurasi 4 saat tersebut. Tidak hanya kehilangan pekerjaan di tempat dia mengajar, Rouse juga dikenakan pelarangan mengajar di 357 sekolah lain di Suffolk, oleh dewan kota setempat. Namun persatuan guru setempat menolak menarik balik surat izin mengajarnya, dan memberinya teguran keras yang akan dicatat dalam laporan kerja Rouse selama dua tahun.

[Gambar] Dirotan kerana berzina

Seorang pembantu rumah berasal dari Filipina dan kekasihnya, warga negara Bangladesh,  menerima hukuman rotan 100 kali kerana di tangkap berhubungan seksual di luar nikah. Wanita itu juga akan dihantar keluar dari UAE. Pengadilan Syariah, Sharjah merotan wanita Filipina tersebut 100 kali  dan dipulangkan ke negaranya. Sementara, pemuda Bangladesh yang menjadi kekasihnya dirotan dan dipenjara satu tahun dengan tuduhan memasuki tempat tinggal majikan kekasihnya tanpa izin.

bekas  akibat dirotan 100 kali kerana berzina

Semua pekerja asing di UAE dan hampir di semua negara teluk harus mempunyai penaja jika ingin bekerja di sana. Dalam beberapa kes para majikan memegang pasport pekerja dan boleh menolak jika pekerjanya ingin pindah atau berganti pekerjaan. Dalam kes ini, majikan pekerja asal Filipina tersebut melihat kekasihnya meninggalkan rumah dan melaporkannya ke polii. Majikan wanita tidak memberikan izin kepada pemuda Bangladesh itu memasuki rumahnya. Keduanya mengaku telah berhubungan seksual.

Seperti diketahui di UAE diberlakukan hukum syariah yang ketat bagi pelaku perzinaan bila muslim akan dirotan, dan bila pelakunya bukan muslim akan dihukum kurungan penjara serta dihantar pulang bila pelakunya orang asing.-ruanghati.com

Wow..ada lipan kat makanan ini

Gila...awek ni selamba raba boyfriendnya


Mak rakam gambarr hantu disebelah anak guna telefon bimbit baru

Macam-macam hal..


REDHILL, Britain - Seorang budak lelaki berusia lima tahun, Sirus Walsh didapati bermain dengan hantu budak oleh keluarganya, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Menurut akhbar itu, gambar hantu budak itu berjaya dirakamkan menerusi sebuah telefon bimbit berkamera di sini.

"Anak perempuan saya merakamkan gambar anak lelakinya dengan sebuah telefon bimbit baru.

"Apabila dia melihat gambar tersebut, terdapat dua budak lelaki dengan salah satunya ialah bayang budak," kata nenek Sirus, Julie Smith, 52.

Menurut Smith, anak perempuannya itu kemudian memadamkan gambar tersebut.

Namun, katanya, selepas satu gambar lagi dirakamkan, mereka mendapati terdapat bayang budak dekat dengan Sirus. 

Julie menafikan bahawa gambar itu adalah palsu dengan menegaskan tiada anggota keluarganya yang mahir dengan teknik untuk memalsukan gambar.

Gambar tersebut turut disiarkan di Facebook dan dalam tempoh sejam, terdapat 20 komen sebelum ia didapati hilang daripada laman rangkaian sosial itu. - Agensi

Kesian mahasiswa ni,gambar bogel isterinya (juga seorang pelajar) di upload ke internet oleh guru peribadi isterinya


Kampus sebuah perguruan tinggi negeri di Jalan Parangtritis Bantul Yogyakarta kecoh. Kerana, ada seorang mahasiswi dikenali sebagai Y (20) asal Bangka Belitung berpose bogel. Ironisnya, foto bogel mahasiswi tersebut tersebar luas di dunia maya.

Diketahui, mahasiswi cantik tersebut sudah memiliki suami dikenali sebagai FJ. Keduanya masih berstatus mahasiswa. Yang meng-upload foto bogel itu diduga guru peribadi mahasiswi tersebut, yang dikenali sebagai W yang juga masih berstatus mahasiswa.

Diduga, mahasiswa W ini melakukan pengambilan foto-foto bogel mahasiswi itu setelah keduanya melakukan hubungan intim seperti suami istri.

“Saya suaminya, nanti silahkan menanyakan ke peguam saya,” kata suami mahasiswi tersebut saat dikonfirmasi melalui telefon genggam milik isterinya, Rabu.

Ia juga mengakui foto bogel isterinya itu sudah dilaporkan ke Mapolda DIY, Selasa 13 Disember kelmarin sekira pukul 14.30 WIB. Ia berharap, agar pihak polis menyiasat dan menyelesaikan kes tersebut hingga ke pengadilan.

“Tolong kampus saya disamarkan (jangan disebutkan), mohon kerjasamanya,” imbuhnya melalui pesan sms.

Wow... Ada Berus Gigi Menyanyikan Lagu Justin Bieber

Justin Bieber membuat para penggemarnya semakin terasa dekat, hingga ikut ke dalam bilik mandi. Ya, memang sungguh unik, kini penggemar Justin Bieber boleh mendengarkan suara penyanyi ‘Baby’ itu ketika mengosok gigi.

Sebuah berus gigi diciptakan yang boleh mengeluarkan lagu-lagu populer dari Justin Bieber.Siapa yang menciptkan inovasi unik itu? Tidak lain, tidak bukan, Justin Bieber sendirilah yang memiliki idea untuk menciptakan berus gigi elektrik bersuara itu.

Dikutip dari Genius Beauty,berus gigi yang bernama‘Brush Buddies’ itu akan bekerja ketika dihidupkan tombolnya, sebagai berus gigi dan pemain musik. Ketika berusnya memutar, lagu Justin Bieber pun ikut menggema di bilik mandi.

Berus gigi ajaib itu memiliki dua pilihan. Pertama terdapat dua lagu iaitu ‘Baby’ dan ‘U Smile’. Pilihan lainnya adalah lagu ‘Somebody to Love’ dan ‘Love Me’.

Lagu diputar selama dua minit, hal ini berdasarkan waktu yang telah dianjurkan oleh ahli gigi untuk memberus gigi.Berus gigi elektrik tersebut akan dilancarkan pada bulan Julai ini di Amerika Syarikat dan dijual seharga $ US 9,99 .

Bukan hanya melancarkan berus gigi, pemuda berusia 17 tahun itu juga melancarkan dental floss dan pembersih lidah. Tertarik memiliki produk ini?

Sumber :http://www.detik.com/

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved