Gambar orang tua terdampar setelah hadiri pesta seks

on 25 Mei 2012

Hebat orang tua ini.Pesta -pesta walaupun umur dah hampir usia..lagak macam orang muda..Cuba lihat gambar -gambar ini....










dan akhirnya selepas berseronok,
ke hospital juga kerana menyangka diri masih bertenaga


Nasib masih hidup dan tersenyum...




Menakjubkan,,!! melukis di kulit pisang.



Banyak cara  untuk menciptakan karya seni visual, dan banyak juga medium yang dapat dipilih sebagai tempat menumpahkan kreativiti. Seniman kelahiran Korea selatan yang tinggal di Australia, Jun Gil Park, memilih kulit pisang.


Bagaimana cara Gil Park menggunakan pisang untuk menggambar? Cukup simpel, ia menggunakan tusuk gigi untuk mengukir kulit pisang. Teknik ini efektif karena tusukan dari tusuk gigi menyebabkan terjadinya oksidasi di permukaan kulit pisang. Atau dalam istilah awamnya, bahagian yang ditusuk menjadi “busuk” dan menghitam. Hitamnya hasil tusukan inilah yang dimanfaatkan oleh Gil Park untuk menumpahkan “tinta” diatas kulit pisang

Selebriti Yang Berebut-rebut Pamer Payu**** di Golden Globe 2012


infospesial.net -  Para selebriti Hollywood selalu tampil menarik di event yang besar seperti Golden Globe tahun ini. Namun, beberapa selebriti tampil dengan pakaian seksi sedikit mempamerkan tubuh indahnya. 


Berikut beberapa selebriti yang memperlihatkan payud***nya. 


Kim Kardashian


Dengan gaun hitamnya, si seksi Kim Kardashian tentu tidak boleh menyembunyikan keseksian payud***nya.


Miranda Kerr


Model seksi Victoria Secret hadir dengan gaun yang cerah bersama sang suami, namun payud***nya tetap menjadi perhatian yang utama.


Reese Witherspoon


Hadir di Golden Globe dengan senyum yang mengembang. Tampil dengan gaun merah berpotongan sederhana, namun terlihat tidak menempel sempurna menutupi payud***nya. 


Sofia Vergara


Tampil dengan gaun biru tua yang menjuntai menutupi kakinya. Kain di bahagian bawah gaun terlihat berat seolah menarik bahagian atas sehingga payud***nya menyembul sebagian saat ia berpose di belakang pentas. 


Salma Hayek


Hadir dengan suaminya mengenakan gaun penuh payet berwana hitam di bahagian bawah dan warna cokelat keemasan di bahagian atas dengan motif geometris.  Lagi-lagi gaun tersebut terkesan kekecilan di bahagian dada sehingga setengah payud***nya menonjol ke atas. 


Morena Baccarin 


Tampil dengan gaun hitam tanpa lengan berkrah sabrina dengan 'jendela' berbentuk dua segitiga di bahagian tengah. Di bahagian ini memperlihatkan setengah bagian payud***nya. 


Lea Michele 


Tampil eksotis dengan brokat berwarna hitam. Bahagian payud***nya yang tidak dikosong oleh bra terlihat tembus pandang dari luar kerana brokat tidak menutup sempurna. 


Madonna


Peraih Best Original Song in a Motion Picture ini terlihat mengenakan terusan berwarna perak di bagian atas. Gaun yang ia kenakan tidak mampu menutupi seluruh bagian payud***nya sehingga terdesak ke atas. 

Lelaki Ini Kalah dan Tewas Dalam Permainan Roussian Roulette dengan Anjingnya


Lelaki stress dari Indiana mencuba menenangkan fikiran dengan bermain Roussian roulette bersama anjing peliharaannya. Dan siapa sangka orang ini kalah dari seekor anjing dan harus kehilangan nyawanya.

Russell Little, cuba menghapus depersinya dengan cara yang ekstrim. Ia memainkan permainan maut Roussian roulette dan menarik picunya sendiri ketika pistol yang ia pegang mengarah ke kepalanya.

Sang isteri bercerita, pada hari Khamis, Little sedang duduk di luar rumah selama beberapa jam sambil meminum minuman moonshinenya (sejenis minuman keras yang diproduksi secara ilegal).

Pada pukul 9 malam, ia mengambil pistol dan bilang dirinya akan bermain Roussian roulette.

Ia lalu menemui anjingnya dan mengarahkan bidikan ke kepala haiwan yang tidak tahu apa-apa itu. Ia lalu mencoba menekan satu atau dua kali pelatuk sebelum kemudian mengalihkan arah pistol ke kepalanya sendiri dan sebutir peluru meluncur ke kepalanya.

Menurut South Bend Tribute, dari hasil foto sinar X, diketahui bahawa peluru masuk dari atas telinga lelaki itu dan bersarang di bahagian kanan tengkoraknya.

Doktor berusaha sekuat tenaga menolong Little, tapi ia akhirnya mengembuskan nafas terakhir 45 minit kemudian.

Para tetangga berkerumun di sekitar tempat kejadian. Mereka bilang mendengar suara tembakan tapi belum mengetahui kejadian apa yang terjadi.

sumber: Daily Mail

Pegawai bank ini nyaris dirogol kerana petugas front desk sebuah hotel beri kunci kepada lelaki mabuk


NEW YORK, KOMPAS.com Seorang pegawai bank dari New York menyaman jaringan Starwood Hotel gara-gara petugas front desk memberikan kunci biliknya ke lelaki mabuk yang lalu menyerang dia di tempat tidur.


Bankir itu, Alison Fournier, sekarang tinggal di Florida, diserang di bilik hotelnya di Helsinki, Finland, tahun lalu. Demikian menurut tuntutan yang diajukan ke Pengadilan Distrik Manhattan, AS, terhadap Starwood Hotel & Resorts Worldwide Inc.


Menurut versi Fournier, sebagaimana diberitakan pejabat berita Reuters, ia tengah berada di atas katil di biliknya di Hotel Kamp pada  15 Januari 2011 ketika dia dibangunkan "seseorang yang naik ke katilnya lalu meraba-raba dirinya". Ketika itu, Fournier sedang dalam perjalanan kerja perdananya ke luar negeri, kata tuntutan itu.


Takut akan diperkosa, Fournier, yang saat itu berusia 30 tahun, segera lari ke front desk dengan memakai pakaian mandi dan menjerit minta tolong. Namun, teriakan minta tolongnya dijawab staf front desk "bahawa orang itu adalah suaminya", kata tuntutan tersebut.


Masih menurut Fournier, si penyerang yang memakai t-shirt itu jelas mabuk.  Ia mengatakn pada pukul 04.00 pagi itu sebagai suami Fournier. Lelaki itu mengatakan, dirinya tidak boleh masuk kerana bilik sudah terkunci. Lelaki itu lalu diberi kunci bilik tanpa ada usaha verifikasi dari pihak hotel, lanjut tuntutan tersebut.


Peguam Fournier, Gloria Allred, mengatakan, si penyerang seorang warga Amerika yang tinggal di hotel itu. Sebelumnya, ia telah merayu Fournier, tetapi ditolak.


Fournier muncul ke publik, Isnin (9/1/2012), dengan tuntutan yang berharap dapat "memperingatkan para perempuan lain yang mungkin bepergian sendirian tentang bahaya yang mereka bakal hadapi", kata Allred dalam sebuah pernyataan. "Tempat yang mereka kira aman (bilik hotel mereka) dapat saja pada kenyataanya menjadi tempat paling berbahaya jika hotel mereka (menginap) gagal bertindak secara bertanggung jawab untuk melindungi tamu-tamu mereka," kata Allred.


Akibat insiden tersebut, hidup Fournier jadi berantakan," kata tuntutan tersebut. "Dia tidak boleh kembali bekerja sebagai bankir kerana merasa tidak aman dalam situasi yang paling biasa," kata dokumen pengadilan.


Perempuan lulusan Princeton University dan Harvard Business School itu berhenti dari pekerjaan yang sangat menjanjikan sebagai wakil presiden di sebuah perusahaan perbankan investasi yang tidak disebutkan namanya dan meninggalkan New York City agar lebih dekat dengan keluarganya di Florida.


"Perjalanan bisnis sering merupakan bahagian penting dari sebuah karier yang sukses, dan perempuan tidak perlu takut bepergian atau bertanya-tanya apakah mereka akan menjadi sasaran kekerasan ketika mereka tinggal sendirian di hotel," kata Fournier dalam sebuah pernyataan.


Pihak Starwood dalam sebuah pernyataan mengatakan bahawa kebijakannya memastikan identiti yang tepat dan verifikasi sebelum memberikan kunci bilik. "Kami menghadapi tuduhan ini dengan serius dan bekerja dengan hotel tersebut untuk mengetahui fakta dan setiap pelanggaran keamanan yang mungkin telah berkontribusi (pada kejadian itu)."


Tuntutan itu tidak spesifik meminta ganti rugi atas kelalaian, kerugian ekonomi, tekanan fisik, dan emosional,  serta sakit dan penderitaan.


Hotel Kamp beroperasi di bawah jaringan internasional Luxury Collection dari Starwood. 


Sumber : Reuters

Pasangan paksa tiga orang anaknya minum air kencing

Seorang ibu muda dan pasangan telah dihukum melakukan khidmat masyarakat selama 160 jam selepas didapati bersalah mendera anak-anak mereka.Yeung Wing-ki, 28 dan Chung Chi-wing, 27, seorang pemandu teksi,telah dikatakan memukul anak-anak mereka dengan rotan dan juga memaksa mereka meminum air kencing.Mereka dmelakukan perbuatan ini sejak Julai 2009 sehing bulan April tahun ini.

Pasangan ini mempunyai seorang anak berusia 1 tahun dan Yeung mempunyai 4 orang anak hasil perkahwinan terdahulu.Teman lelakinya juga dikatakan memasukakn alat kawalan jauh kemulut anak Yeung yang berusia 9 tahun serta menumbuk beberapa kali ke  dada anak sulungnya dan melilit tahli leher ke tengkuknya sehingga menyebabkan budak itu lemas.

Hakim berpendapat ini bukanlah cara untuk mendidik anak atau mendisiplinkannya.(link)

10 Artis Korea Terseksi dan Tercantik 2012

10 Artis Korea Terseksi dan Tercantik 2012 - Demam Kpop di seluruh dunia membuat apapun yang berbau Korea selalu dicari. Mulai dari artis atau selebriti, girlband, boyband, sampai penyanyi yang cantik dan seksi. Inilah foto 10 penyanyi awek Korea terseksi


Kill Hara (Harasora)


Kim Hyuna (4Minute)


Lee Hyori


 Min (Miss A)


Nam Gyuri (KARA)


Park Bom (2NE1)


Park Kahi (After School)


 Jeyin (Brave Girl)


Yuri (SNSD)


Son Dam Bi


Cecilia Cheung Gugat Pelukis Sketsa Bogelnya




Zona Malam - Sketsa gambar bogel Cecilia Cheung dan beberapa artis lain HONG KONG - Sketsa gambar bogel Cecilia Cheung dipamerkan di Nanjing, Hong Kong, dan mendapat perhatian publik. Namun, bekas isteri Nicholas Tse itu merancang menyaman pelukisnya.


 Sumber menyebutkan, ibu dua anak itu tidak terima sketsa gambarnya yang dilukis Yang Linchuan dipamerkan. Dia pun sedang mempertimbangkan membawa masalah itu ke hukum.


 Selain potret Cecilia, juga ada dua artis lainnya yang digambar bogel oleh Yang, yakni Liu Xiaoqing dan Sun Feifei. Demikian seperti disitus Sohu.


 Menanggapi nota keberatan yang diajukan bekas selingkuhan Edison Chen itu, Yang menganggapnya hal berlebih.


 "Ya, saya yang melukis Cecilia Cheung dengan pose telanjang. Tapi jika dia berani berpose untuk foto, kenapa dia harus takut dengan lukisan saya itu? Saya jadi sangat bingung," jelasnya.


 Selain Cecilia, khabarnya aktris lain juga mempertimbangkan untuk menyaman dan meminta wang ganti rugi atas citra mereka yang tercoreng.

Hebat..Kanzi, Chimpanze yang Pandai Memasak Makanannya

Dengan penuh semangat ia mengumpulkan kayu kering, mematahkan ranting menjadi potongan-potongan kecil dan menumpuknya dengan hati-hati. Kemudian, ia menyalakan mancis api dengan cermat agar tidak membakar dirinya sendiri dan bersiap-siap untuk menggoreng.


Seperti seorang tukang masak Kanzi gemar bermain-main dengan barbeku. Namun, luar biasanya ia bukanlah manusia kerana Kanzi merupakan seekor bonobo, atau chimpanze pigmi.
Meskipun kera dan chimpanze diketahui menggunakan ranting dan daun sebagai alat, namun tidak pernah menunjukkan keterampilan tersebut untuk memasak makanan mereka.
Kanzi yang berusia 31 tahun ini adalah salah satu dari lapan bonobo dalam perawatan Dr Sue Savage-Rumbaugh, salah satu ahli terkemuka di dunia dalam perilaku dan bahasa kera. Dan ia percaya bahawa ketertarikan Kanzi pada api mengungkapkan kecerdasan yang mendalam.


“Kanzi membuat api kerana ia menginginkannya. Ketika masih sangat muda Ia menonton film Quest For Fire yang menunjukkan manusia purba berjuang untuk mengendalikan api. Dia terpesona dengan itu dan menontonnya hingga ratusan kali.” tutur Dr Savage-Rumbaugh, dari Great Ape Trust, di Des Moines, Illinois yang dikutip Mail Online.
Ia juga terpesona oleh api unggun yang dibuat sang penjaganya untuk memasak makanan. Yang mendorong ia untuk berinteraksi dengan manusia dan menyalinnya. Pada usia lima tahun, ia mampu membuat tumpukan kecil dari ranting kering.

Selain itu, Ia dapat menggunakan wajan penggorengan di atas api dan memasak hamburger. Setelah ia selesai menggunakan api tersebut, Dr Savage-Rumbaugh meminta Kanzi untuk memadamkan api dengan menggunakan sebotol air dan ia kemudian menuangkan cairan tersebut di atas api sampai padam.


Sekarang Kanzi juga menurunkan keterampilan bagi kera-kera lain. Dimana Teco anaknya, yang juga tinggal di pusat penelitian yang sama, memperhatikan Kanzi saat ia memecahkan masalah, dan para peneliti percaya mungkin Teco juga akan belajar untuk membuat api.
Chimpanze  seberat 75-kg ini adalah kera yang paling cerdas di Great Ape Trust. Bersama dengan dua kera lain ia menggunakan keyboard kertas untuk berkomunikasi dengan Dr Savage-Rumbaugh dan rakannya Liz Pugh.
Dalam percakapan dengan para peneliti ia menunjuk simbol, yang dikenal sebagai lexigrams, pada keyboard yang mewakili kata yang berbeza. Dia telah belajar untuk ‘mengatakan’ sekitar 500 kata melalui keyboard, dan memahami 3.000 kata yang diucapkan.





Foto Gadis-Gadis Muda Bogel Dalam Pembukaan Restoran




Bogel kembali jadi cara promosi sebuah perusahaan di China. Dua minggu lalu sebuah perusahaan membayar 3 gadis untuk bertelanjang bulat di depan puluhan pengunjung untuk promo sabun mandi.


Kini, strategi serupa dilakukan sebuah gerai restoran masakan barat di China. Belum lama ini, dalam pembukaan gerai terbaru di Foshan,  Guangdong, restoran ini mengundang gadis-gadis untuk bertelanjang di depan pengunjung.


Gadis-gadis muda ini memakai topi tinggi yang biasa digunakan para chef, sementara tubuhnya hanya berbalut plastik transparan.


Pengunjung dengan jelas boleh melihat bagian tubuh peribadi para gadis ini.


Gadis-gadis ini tak terlihat canggung, malah berpose menggoda di depan kamera yang hendak mengabadikan tubuh indah mereka.


Acara ini menimbulkan kontroversi. Banyak netizen yang keberatan dengan kempenbogel ini, kerana dianggap tidak senonoh.


Wajar masyarakat setempat protes. Apa hubungannya restoran dengan bogel?


Sumber : http://pangkalan-unik

Wow .. Ukuran Payudara Tentukan Kesetian Wanita

Semua lelaki normal pasti tertarik dengan yang namanya payudara wanita. Tapi tahukah kamu bahawa preferensi ukuran payudara yang diidamkan oleh seorang lelaki ternyata dapat menunjukan seberapa besar kesetiaan mereka?


 Penelitian yang dilakukan oleh ilmuwan di Universiti Wroclaw, Poland, menunjukan bahawa tingkat ketertarikan seorang lelaki terhadap ukuran dada wanita memiliki keterkaitan dengan preferensi mereka dalam menjalin sebuah hubungan.


 Peneliti telah meminta 128 lelaki untuk memperhatikan payudara wanita dengan ukuran yang berbeza-beza. Setelah itu para lelaki ini kemudian dievaluasi mengenai tingkat ketertarikan mereka terhadap payudara tersebut. 


 Hasilnya ternyata menunjukan bahawa seorang lelaki yang lebih tertarik dengan payudara berukuran besar, seperti ukuran C ke atas, cenderung untuk melakukan hubungan jangka pendek. Sedangkan mereka yang tertarik dengan ukuran payudara yang lebih kecil, cenderung memiliki komitmen dalam sebuah hubungan jangka panjang.


 Nah, jika kamu bermaksud untuk membuat payudaramu semakin besar, nampaknya penelitian ini boleh dijadikan sebagai sebuah bahan pertimbangan yang lebih jauh. 


 http://www.iniunik.web.id

Gadis Ini Boleh Muntah 40 Kali Sehari Akibat Sindrom Pelik


Sering mual dan muntah biasanya dialami oleh ibu hamil diawal kehamilannya. Tapi tidak bagi Alisha Atkinson, selama 6 tahun ia memiliki sindrom langka yang membuatnya boleh muntah 40 kali dalam sehari.


 Alisha Atkinson (12 tahun) menderita cyclic vomiting syndrome, iaitu suatu keadaan yang tidak diketahui penyebabnya tapi boleh membuat orang tersebut sakit kerana muntah-muntah selama beberapa hari atau bahkan berminggu-minggu.


 Sang ibu, Maggie Atkinson memuji ketabahan puterinya yang tetap boleh menjalani hidupnya meski keadaan yang dimilikinya boleh membuat ia muntah hingga 40 kali dalam sehari.


 Bahkan salah satu keadaan terburuk yang pernah dialami Alisha adalah ia muntah hingga 100 kali dalam waktu 24 jam. Keadaan ini boleh diperburuk jika ia mengalami stres atau gugup.


"Saya tidak tahu berapa banyak orang yang menderita penyakit ini, doktor pun pada awalnya tidak boleh mendiagnosa penyakit Alisha selama berbulan-bulan," ujar Maggie (45 tahun) dari Wakefield, seperti dikutip dari Dailymail, Khamis (29/12/2011).


 Maggie mengungkapkan saat itu Alisha baru berumur 6 tahun ketika ia mulai mengalami muntah-muntah, namun tak ada satu pun staf medik yang boleh mengetahui penyebabnya. 


 Para doktor awalnya mengira Alisha memiliki usus buntu kerana rasa sakit di perutnya, kemudian didiagnosis memiliki irritable bowel syndrome. Ia pun harus melakukan berkali-kali ujian darah dan scan hingga akhirnya doktor mendiagnosis Alisha dengan cyclic vomiting syndrome.


"Kami belum pernah mendengar keadaan aneh seperti itu, dan rasanya semakin sulit bagi kami ketika doktor mengatakan untuk saat ini tidak ada obat untuk menyembuhkannya," ujar Maggie.


 Ketika sedang sakit (mengalami muntah-muntah) ia tidak boleh makan dan hanya boleh minum. Ketika ia mengalami dehidrasi maka Alisha pun harus segera dibawa ke hospital. Kejadian ini tidak boleh terduga, boleh saja Alisha pergi sekolah dalam keadaan baik lalu tiba-tiba ia harus pulang kerana sakit.


 Alisha mungkin akan merasa baik-baik saja selama 3-4 hari setelah kekambuhan, tapi setelahnya ia boleh kambuh kembali. Alisha sudah mencuba berbagai ubat untuk meredakan gejala yang muncul, tapi doktor belum menemukan obat yang pas untuk keadaan tersebut.


 Cyclic vomiting syndrome menyebabkan seseorang mual dan muntah yang parah dan bisa berlangsung selama berhari-hari tanpa diketahui penyebabnya. Penyakit ini biasanya dimulai saat berusia 3-7 tahun.


 Gejala yang muncul termasuk mual dan muntah berat, hilangnya nafsu makan, kelelahan dan kadang disertai dengan migrain. Umumnya tidak ada ujian diagnostik untuk keadaan ini, tapi doktor akan mendiagnosisnya melalui gejala-gejala yang muncul.


"Orang-orang biasanya melihat Alisha sebagai gadis yang bahagia tanpa ada masalah dalam hidunya, tapi ketika penyakitnya kambuh maka ia boleh menajdi anak yang tidak berdaya," ujar Maggie.


Sumber : http://www.detikhealth.com

Dilarang Nikahi Kekasih, Seorang Lelaki Nekad Potong Alat Kelaminnya


Seorang lelaki  Mesir berusia 25 tahun memotong alat kelaminnya setelah sang ayah tidak memberikan izin untuk menikahi kekasih pujaannya.

Seperti yang diberitakan dari Metro.co.uk, sang ayah menolak memberikan izin sang anak untuk menikahi kekasihnya kerana si perempuan berasal dari kalangan bawah.
Usaha sang anak selama 2 tahun meminta izin sang ayah sepertinya sia-sia. Sang anak pun akhirnya memanaskan sebuah pisau dan memotong alat kelaminnya itu.

Si lelaki itu  sendiri berasal dari keluarga penting di provinsi Qena, Mesir bahagian selatan dimana daerah itu merupakan salah satu provinsi  termiskin dan juga paling konservatif.
Lelaki 25 tahun itu akhirnya dibawa ke hospital. namun sayangnya kerana tindakannya itu sepertinya si lelaki itu harus kehilangan alat reproduksinya kerana para doktor tak boleh menyambung kembali organ yang sudah putus itu.

Dan seperti yang dijelaskan pihak berwajib, si lelaki itu kini masih dalam penyembuhan.

Apa beza fesyen pakaian artis ini dengan fesyen orang gila ni ?


Dia ni memang artis yang pelik..anak beranak memang pelik ..suka sangat menunjuk-nunjuk keseksiannya
tapi apa bezanya cara berpakaiannya dengan cara berpakaian orang gila ni....


Gadis Berusia 10 Tahun Tampil Ala Model Dewasa


Thylane Loubry Blondeau, model perempuan yang baru berusia 10 tahun itu tampil menggoda untuk majalah Vogue Paris edisi Januari. Seperti yang dikutip dari ABCNews, Blondeau berpose layaknya wanita dewasa dengan mengenakan make-up tebal, busana Haute Coture dan kasut tinggi.




Hal ini menimbulkan kontroversi dari beberapa organisasi kemanusiaan. Mereka merasa marah kerana seorang anak kecil harus menampilkan daya tarik seksual seperti wanita yang usianya dua kali di atasnya. Cover dan foto di dalam majalah vogue tersebut juga dirasa dapat menimbulkan idea-idea tidak sehat mengenai cara pandang anak-anak dan remaja terhadap diri mereka sendiri.


Sebuah kajian mengungkapkan, 88 peratus orang tua setuju bahawa anak-anak berada di bawah tekanan untuk menjadi dewasa terlalu cepat, dan 58 peratus mengatakan bahawa kes ini adalah pengaruh selebriti. Para ahli juga memperingatkan mengenai implikasi psikologis anak-anak dan remaja dalam industri model.




Blondeau sendiri merupakan gadis asal Paris, Perancis yang pernah tampil sebagai cover majalah Vogue Enfants, majalah khusus anak dan orang tua serta beberapa halaman fashion untuk majalah Elle. Ia bahkan sempat berjalan di atas runway untuk Jean Paul Gaultier pada usianya baru mencapai 5 tahun.


Pemotretan majalah dengan menggunakan anak perempuan yang berdandan bak wanita dewasa, bukanlah hal yang pertama kali untuk Vogue. Sebelumnya majalah tersebut juga pernah menampilkan foto yang tak jauh berbeza, dan tentu saja menuai kontroversi.

Akibat Terlalu Seksi, Isteri Aktor Hollywood ‘Ditendang’ dari Facebook

Isteri aktor Green Mile, Doug Hutchison yaitu Courtney Stodden yang masih berusia remaja, telah di blok dari situs jejaring sosial Facebok akibat foto-fotonya ‘terlalu seksi’.


Menurut ibunya, Courtney mendapat pesan yang mengatakan aksesnya telah diblok kerana perilaku seksual yang tidak pantas, ketika wanita berusia 17 tahun tersebut cuba untuk masuk ke situs jejaring sosial Facebook.

Krista Keller menegaskan puterinya ‘dikerjakan’ oleh seorang wanita-wanita yang cemburu, dan mengatakan mereka melaporkan foto-foto Courtney kepada administrator situs tersebut.

Keller mengatakan tidak ada foto telanjang yang diposting oleh puterinya, serta mengatakan kepada E! News bahawa beberapa perempuan telah bersekongkol menjatuhkan Courtney kerana mereka iri dengannya. Sebab tak ada satu pun foto telanjang atau tak senonoh dalam akaun facebook putrinya, hanya foto-foto seksi Courtney dengan pakaian renang.

Saat ini Courtney telah memposting foto seksinya di Twitter, dengan pesan ‘Terlalu seksi untuk Facebook?’.

Courtney menjadi headlines media pada musim panas ini, setelah ia menikahi aktor Lost, Doug Hutchison (51) ketika baru berusia 16 tahun.



Pasangan itu menikah di Las Vegas pada bulan Jun, dan Keller harus menandatangani persetujuan agar pernikahan tersebut dapat berlangsung, kerana putrinya masih berada di bawah usia 18 tahun.

Sumber : dailymail

Pakai pakaian sopankan bagus


Kreatif betul abang ni


Begini rupanya kalau awek seksi berjanggut,berjambang,bermisai serta berbulu dada








Lucu! Pencuri iPhone Kirim Foto Dirinya ke Facebook Mangsanya

Entah kerana tidak sedar atau terlalu gembira, seorang pencuri iPhone malah mengup load foto dengan ponsel curiannya tersebut ke Facebook sang korban alias si pemilik asli dari smartphone tersebut.

Kisahnya bermula saat seorang wanita kehilangan iPhone saat sedang bercuti di atas kapal pesiaran. Ia merasa sangat terpukul kerana harus merelakan iPhone kesayangannya dicuri sambil mencoba ikhlas akan kehilangan telefon itu selamanya.

Nah, lucunya, si wanita ini mengaktifkan layanan Photo Stream dan iCloud yang ternyata belum dimatikan oleh sang pencurui iPhone tersebut. Sehingga, tiba-tiba saja banyak foto hasil dari iPhone itu yang tersinkronisasi secara automatik ke device yang lain.

Foto tersebut tidak satu-dua kali saja ke akaun iCloud-nya. Sehingga, sang wanita pun sedikit mendapatkan posisi sang pencuri yang menggunakan iPhone curiannya untuk kepentingan pribadi.

Mendapatkan bukti tersebut, wanita ini melaporkan ke pejabat di kapal pesiaran tempatnya kehilangan dan pihak wajib.

Biar lebih menarik, ia pun mengup load foto-foto hasil  si pencuri ke Facebook dengan album khusus yang diberi nama 'Stolen iPhone Adventures'. Demikian detikINET kutip dari ubergizmodo, Jumaat (25/5/2012).

sumber

Perempuan Ini ‘Mengukir’ Namanya di Badan Pasangannya


Lelaki bernama Wayne Robinson mendapati banyak luka dibadannya yang dilakukan oleh teman kencannya sendiri, Dominique Fisher, termasuk nama teman kencan perempuannya tersebut. Sebelumnya, mereka bertemu di sebuah bar dan mabuk bersama. Setelah pasangan tersebut pulang, pada paginya Wayne melihat ada luka yang bertuliskan “Dominique” di bahu sebelah kanannya.
Selain tulisan luka tersebut, Ia juga mendapati beberapa luka goresan di tangan dan sebuah gambar bintang di bahagian belakang badannya. Dominique sendiri mengaku bahawa Wanye sendirilah yang memperbolehkan teman kencannya tersebut menulis namanya dengan luka.
Namun Wayne lupa akan kejadian tersebut, kerana saat itu dirinya sedang mabuk berat, sehingga Ia tidak merasakan sakit, hingga sedar pada pagi harinya. Pada pagi harinya Ia dilarikan ke rumah sakit untuk mengobati lukanya. Hal yang amat disayangkannya lagi, Wayne tidak mampu menghilangkan bekas lukanya tersebut dengan menggunakan laser. Sehingga luka itu menjadi kekal di tubuhnya.

Seorang Transgender Dari Jepun Memasak dan Menjual Alat Kelaminnya Sendiri


Ok, sebelum membaca berita ini disarankan untuk meletakkan beg plastik di depan komputer.
Kita menuju Jepun, dimana seorang ilustrator transgender asal Jepun, Mao Sugiyama (dikenal dengan julukan "HC"), menawarkan alat kelaminnya sendiri yang telah dibumbui dan direbus secara publik. Enam orang yang "beruntung" dapat merasanya dengan membayar  untuk setiap porsi. Daging "istimewa" tersebut didapatkan Sugiyama setelah melakukan operasi peralihan gender pada hari ulang tahunnya yang ke-22.
Sugiyama pada awalnya menawarkan makanan eksotis itu di Twitter pada pertengahan April lalu kepada siapapun orang pertama yang bersedia membayar sejumlah wang. Namun, setelah tweet Sugiyama ramai diperbincangkan, dia pun mempersiapkan sebuah perjamuan publik yang diberi judul "Ham Cybele - Perjamuan Abad Ini" di Asagaya Loft, Suginami Ward, Tokyo.
Sebelumnya, keenam orang yang akan dijamu diminta untuk menandatangani surat pernyataan yang membebaskan Sugiyama dan pihak penyelenggara acara dari semua kemungkinan yang akan ditimbulkan dari memakan daging Sugiyama. Sugiyama menyatakan bahawa sebelum operasi dia telah diuji dan dinyatakan bebas dari semua penyakit kelamin serta belum mulai menerima terapi hormon wanita.
Sebenarnya banyak penduduk yang mengeluh dan menyatakan keresahannya terhadap acara ini, tetapi seorang juru bicara polis mengatakan mereka tidak boleh melakukan apa-apa kerana tidak ada peraturan yang melarang secara hukum tentang tindakan kanibalisme di Jepun.

WTF! Ada ‘Sex Doll’ Buat Anjing


Anjing merupakan salah satu binatang yang paling tidak bisa menahan hawa nafsu birahinya, sehingga terkadang anjing melahirkan anaknya dalam frekuensi yang sangat sering. Untuk menanggulangi hal tersebut, sebuah kilang mainan, Clement Eloy, menciptkan sex doll bagi anjing.
Sex doll ini berbentuk layaknya seekor anjing. Ini merupakan salah satu cara untuk menekan perkembang biakan anjing Anda. Apabila Anda tidak mahu repot dengan hal tersebut. Anjing ternyata tidak mahu kalah dengan manusia ? Manusia punya Sex Doll, begitupun dengan seekor anjing ini.

‘Bilk’, Beer yang Terbuat dari Susu


Salah satu perusahaan pembuat beer asal Hokaido, Jepun, membuat beer dengan campuran susu. Idea ini berasal dari anak salah satu toko minuman keras yang bekerja di peternakan lembu. Setelah mempunyai masalah pada pekerjaannya, Ia pun mengusulkan kepada salah satu satu pengeluar beer lokal untuk memproduksi beer susu.
Sepertiga dari bahan dasar beer ini adalah susu, sehingga produk ini membantu kesejahteraan penduduk  yang bekerja di peternakan lembu. Beer susu ini mempunyai berbagai macam rasa buah-buahan. Kerana mempunyai rasa yang beragam, diharapkan produk yang bernama ‘Bilk’ ini dapat popular di kalangan wanita.

Gara-gara Rambut, Gadis Cilik Ini Dilarang Ikut Foto Buku Tahunan Sekolah

Berfoto bersama teman-teman di buku tahunan jadi momen yang ditunggu-tunggu oleh para murid. Begitupun gadis cilik asal Inggris ini. Namun sedihnya, dia dilarang ikut berfoto gara-gara rambutnya.

Marcella Marino, itulah nama si gadis cilik.  Marcella tiba di sekolahnya di kawasan Ramsgate, Kent, Inggris untuk melakukan pengambaran buku tahunan bersama murid-murid lainnya.

Dia sudah berdandan dengan cantik untuk pengamabaran tersebut. Sang ayah, Marcello Marino yang seorang hairdresser, menata rambutnya yang panjang dan pirang membentuk pita.

Betapa terkejutnya Marcella, saat sesi pengambaran tiba dia ternyata dilarang ikut. Alasan pihak sekolah, rambutnya terlalu mencolok dan tidak sesuai dengan dress code.

Saat mengetahui perlakuan pihak sekolah pada putrinya, Marcello mengaku sangat terkejut. Pemilik Marcello's Hair Salon itu mengatakan dia hanya menata rambut anaknya agar terlihat elegan.

Sebelumnya, Marcella memang minta pada sang ayah untuk menata rambutnya. Dia ingin terlihat seperti putri saat pemotretan buku tahunan.

"Lalu aku menatanya dengan gaya elegan. Menggunakan rambutnya aku menatanya membentuk pita. Aku pikir itu akan luar biasa dan Marcella menyukainya. Tapi saat dia pulang dari sekolah dia berkata dia tidak diizinkan menata rambutnya seperti itu kerana tidak sesuai dress code," urai Marcello, 42 tahun, dikutip Daily Mail.

Saat dikonfirmasi, juru bicara sekolah mengakui mereka memang melarang Marcella ikut foto buku tahunan kerana dandanan rambutnya. Menurut mereka, seharusnya rambut tersebut kalau mahu didandan seperti pita seharusnya berwarna gelap seperti navy blue atau hitam.

Keputusan pihak sekolah itu tentunya membuat Marcello kecewa. "Semua anak diminta tampil 'smart' hari itu, makanya aku memutuskan melakukan usaha khusus, tapi akhirnya malah jadi air mata. Aku sangat kecewa," tukas pria yang juga memiliki seorang putri bernama Amelia itu.

Pemotretan buku tahunan itu sendiri dibatalkan kerana ada beberapa murid yang tidak datang. Agar kejadian serupa tidak terulang lagi, keluarga Marino telah diperingatkan agar tidak menata rambut Marcella seperti pita lagi. Gadis cilik itu diminta tampil dengan rambut normal.

"Marcella sedih sekali. Dia pikir dia akan mirip putri. Tapi sekarang pihak sekolah tidak mengizinkannya," kata Marcello kecewa.

Sumber : http://wolipop.detik.com

Zoo Mini Dibawa Masuk Ke Restoran

Berbagai cara akan dilakukan oleh pengelola restoran untuk membuat restoran miliknya ramai didatangi oleh para pengunjung. Ini juga yang dilakukan oleh seorang pengelola restoran di Miami, Amerika Syarikat (AS), Herve Huncetler.

Sebagai pemilik Restoran George, Huncetler rela mengeluarkan belanja sebesar USD10 ribu agar usaha rumah makannya itu menarik minat pengunjung.

Ingin agar restoran miliknya tampil beza, Huncetler pun mendirikan zoo binatang mini tepat di sebelah Restoran George. Melalui zoo mini milik Huncetler itu, pengunjung restoran dengan leluasa dapat menyaksikan seekor harimau Bengal, seekor unta, seekor zirafah dan seekor zebra.

"Strategi ini bekerja. Sekarang, kami sangat sibuk hampir setiap malam," ujar Herve Huncetler, seperti diberitakan The Miami Herald yang dikutip UPI Kamis, (24/5/2012).

Namun, tidak semua orang menyambut baik strategi penjualan Huncetler ini. Sebagian warga di kawasan itu mengeluhkan kesesakkan dan bau kotoran binatang di area rumah mereka.

Tidak hanya mengeluhkan bau dari kotoran binatang tersebut. Seorang guru yoga, Jill Rapperport mengkritik kandang binatang yang terlalu kecil bagi haiwan-haiwan yang ada di zoo milik Huncetler itu.

"Kami menginginkan kedamaian dan ketenangan di kawasan ini," tutur Rapperport.

Sumber : http://international.okezone.com

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved