Gila betul orang kat Dubai ni

on 22 Mei 2012

Betul -betul gila dia orang ni...buang kereta sesuka hati je...
Macam buang sampah aje..kereta mahal tu...










Ada lelaki suka hidu buntut di supermarket

Rakaman video CCTV ini telah dilaporkan oleh The Morningstarr pada bulan Disember tahun lepas. Ianya merakam bagaimana seorang lelaki yang dalam umur pertengahan mencuri-curi menghidu buntut pekerja lelaki supermarket.

Lelaki yang berkaca-mata itu, telah dilihat pada dua kesempatan berasingan menghidu buntut lelaki yang bekerja sebagai pembantu kedai di supermarket cawangan Plymouth Co-Op, Devon, UK.

Entah apa halnya tak tahu lah, mungkia dia menghadapi masalah mental .





sumber : unikversiti.blogspot.com

Kemaluan Dilekat Dengan Gam


Tiga wanita yang berang kerana ditipu bertindak melekatkan kemaluan seorang lelaki,Donessa Davis di atas perutnya dengan menggunakan gam di sebuah motel.Tindakan ini di ketuai oleh isteri Davis iaitu Tracy Hood Davis yang mengetahui perbuatannya meniduri beberapa wanita lain.
Hood Davis menghubungi tiga wanita yang pernah ditiduri suaminya iaituTherese Ziemann,Wendy Sewell dan Michelle Belliveau supaya merancang untuk melekatkan kemaluan Davis dengan gam.Ziemann telah menghubungi Davis supaya datang ke satu motel di California AS dengan tujuan untuk mengurutnya dan Davis membenarkan tubuhnya diikat dan matanya di tutup dengan kain.Kemudian Ziemann memanggil dua orang rakannya tadi untuk melekatkan kemaluan Davis .Dia dibebaskan selepas dia menjerit  manakala tiga wanita itu melariakn diri dengan mencuri wang,telefon bimbit dan kereta Davis.
Ketiga-tiga wanita berjaya diberkas dan isterinya belum dapat dikesan oleh pihak polis.

[Pelik] Patung Mc Donald diculik dan kepalanya dipenggal

Sebuah kumpulan aneh yang menamakan diri FLA, 'Food Liberation Army' (Tentara Pembebas Makanan ?) telah menculik patung ikon Mc Donald di sebuah restoran cepat saji di Helsinki, Finland dan mengancam akan memenggal kepalanya.

Beberapa hari kemudian mereka membuat video dengan segala tuntutan yang harus ditebus oleh pihak Mc Donald dan menguploadnya di Youtube. Video yang mungkin terinspirasi dari gerakan teroris ini membuat  banyak pihak terkejut di Helsinki.

Berikut ini potongan gambar dari video yang mereka upload disertai dengan tuntutan tertulis di bahagian bawah.







Seorang juru cakapMc Donald berkata, "Kami selalu melayani pertanyaan para pelanggan dan media tentang standard pengolahan makanan. Tapi tidak dengan cara yang seperti ini." Dia juga membantah telah menutup-nutupi  rincian tentang kualiti makanan dan proses manufakturnya.

Beberapa hari kemudian pihak polis menangkap Leinonen Jani, salah satu anggota FLA, dan memaksanya untuk menunjukkan tempat di mana Mc Donald disekap. Akhirnya patung ditemukan di sebuah apartment kosong dengan keadaan kepala yang sudah terpenggal pisau guillotine (pisau pemenggal kepala yang digunakan pada jaman Napoleon).


Apakah proyek berikutnya FLA akan menculik patung Liberty dan memenggalnya? Ada ada aja!

Inilah rupa akibat silikon berlebihan



Cantik buatan manusia...akhirnya rugi..

HAI!

Sibuk dengan telefon sampai lupa seluar terkoyak

image
kesian abang ni…asyik sangat dengan telefon sampai seluar terkoyak pun tak sedar
sumber gambar : stomp.com.sg

Lepas cium yang satu suka ,yang satu lemas


comel....

Intai kilang Ferrari



















Menteri Muda Cantik Berpose Sexy Demi Mendapatkan Sokongan


Ada-ada saja cara politikus untuk mendapatkan sokongan dari masyarakat. Salah satunya dilakukan oleh seorang menteri di Romania. Ia berpose seksi mengenakan gaun getah ketat yang menampilkan belahan dadanya.

Menteri Pelancungan Romania, Elena Udrea, berpose seksi untuk majalah 'Tabu' edisi November 2011. Pada edisi bertemakan 'Powerful Women' tersebut, Udrea tidak lagi mengenakan baju formal khas kementerian yang biasa dia pakai.
Ia justru tampil mengenakan gaun hitam getah yang memperlihatkan lekuk tubuhnya dan belahan dada, lengkap dengan kasut boots hitam yang berkilat dan aksesori sederhana yang menempel pada beberapa bahagian tubuhnya.

Dalam artikel majalah tersebut, wanita 37 tahun ini mengungkapkan kisah suksesnya menjadi seorang wanita yang berkuasa. Ia mengakui memiliki tokoh inspirasinya seperti Cleopatra, Jackie Kennedy, Margareth Thatcer, Eva Peron, dan Madonna. Tokoh-tokoh tersebutlah yang menginspirasi dirinya untuk berpakaian seksi di majalah tersebut sebagai refleksi dari The Powerful Woman.
Udrea menulis pengalamannya selama pemotretan dan menuliskannya di blog. "Ada beberapa wanita yang mampu menunjukkan bahawa mereka ingin menjadi lebih dari pekerja biasa. Saya mengarah kepada wanita ikonik yang mengubah cara berpolitik di dunia. Para wanita ini membuktikan bahawa mereka boleh lebih baik daripada lelaki dalam permainan yang mereka ciptakan."

Sebagai seorang yang tahu akan fashion, Udrea pernah melakukan sebuah aksi yang cukup unik. Dia mendatangi korban banjir, dan memberikan sumbangan berupa high heels kepada para wanita agar mereka kembali ceria dan merasa cantik.
Seorang pengkritik politik tidak mendukung hal yang dilakukan menteri cantik tersebut dan berkomen: "Sayang sekali, dalam memperlihatkan kebijakannya, dia tidak sepandai seperti saat dia memperlihatkan lekuk tubuhnya. Dia adalah politikus yang berbakat, sayang aksinya ini tidak akan membantu karirnya maupun wanita-wanita lain," seperti dikutip dari Dailymail.

Panggil penari bogel untuk meramaikan majlis pengkebumian


Menghadiri upacara kematian dapat menjadi membosankan, kecuali ada penari bogel profesional di pemakaman. Di wilayah Donghai China, pemakaman sebenarnya simbol status. Reputasi orang mati dan kehormatan dianggap tinggi daripada jumlah orang yang menghadiri pemakamannya. Jadi, keluarga menyewa penari bogel untuk menarik orang ramai menghadiri majlis pengkebumian.Namun pihak berkusa disana telah mengharamkan acara sebegini setelah dilaporkan oleh pihak akhbar.


Pasang mabuk buat projek sampai kena halau bouncer

STOMPer Alexsondra was disgusted at the sight of this guy groping a drunk girl at a Clarke Quay club. The guy only stopped when the club's bouncers stepped in. 

The STOMPer said:

"Taking advantage of a drunk girl in plain sight of everyone at one of the clubs at Clarke Quay.

"This guy was putting his hand up this girl's top and skirt! This took place at Rebel's VIP area at around 3.30 am.

"It went on for quite a while until we called the bouncers to stop their obscene behaviour. 

"When the bouncers came over, they shone a light at the guy, but he continued what he was doing. When the bouncers eventually escorted the guy and girl out of the club, the girl was so drunk, she couldn't even walk properly."



sumber : stomp.com.sg

Sebuah Perusahaan Mengajak Pekerjanya Memakai Pakain Dalam

Sebuah Perusahaan Mengajak Pekerjanya Memakai Pakaian Dalam

Perusahaan itu, Audrey Underware yang berada di kota Taizhong menetapkan hari itu sebagai Hari Bra untuk merayakan rekod penjualan pakaian dalam perusahaan.

Seperti yang dijelaskan Huang Bihui, Manager PR perusahaan tersebut, mereka mengeluarkan 8 jenis bra baru ke pasaran dan berhasil menjual lebih dari 20.000 buah bra kurang dari 2 bulan.

Oleh kerananya perusahaan menetapkan tarikh itu sebagai Hari Bra.  500 pekerja wanita disana disarankan untuk memakai bra dan seluar dalam saja – lebih pada alasan demi kesenangan teman sekerja lelakimereka.

Lebih dari 90% pekerja dilaporkan setuju dan bekerja dengan memakai pakaian dalam. Seperti yang diakui Zhang Yufeng, 32 tahun, ibu dari 2 anak. “Aku telah melakukan diet ketat demi persiapan hari itu. Suamiku menyarankan aku untuk berpakaian seperti itu ketika aku cubanya di rumah’. Liao Wenshen, 30 tahun, menambahkan : “ para pekerja lelaki menjadi nampak tersipu-sipu dan menjadi sangat sopan kepada kami. Sangat menghairankan!”

Menurut para penguam perusahaan tindakan itu tidak melanggar hukum selama dilakukan dengan suka rela. Namun masih ada yang mengkritik. Seperti yang dikeluhkan Wu Juanyu ,” Beberapa pekerja wanita mungkin merasa terpaksa melakukannya kerana tekanan teman dan persaingan kerja. Aku tidak tahu apakah perusahaan menjual pakaian dalam atau tubuh wanita”.

Kanak-kanak di gelar "Little Loli” jadi fenomena di internet kerana kecantikannya

Kita selalu melihat dan mendengar suatu fenomena dimana orang menjadi terkenal melalui internet di China tanpa disengajakan. Beginilah yang terjadi kepada seorang kanak-kanak perempuan yang mempunyai kecantikkan semulajadi yang di gelar "little loli ''


Gambar-gambar kanak-kanak perempuan ini tersebar dengan cepat di internet di China. Orang ramai menyebutnya "Jiuzhaigou Little Loli” (Jiuzhaigou adalah sebuah kota di Sichuan, salah satu daerah di China). Kanak-kanak ini terkenal kerana kecantikan semulajadinya. Orang ramai terpesona dan tertarik dengan kecantikannya dan terkesima pada pandangan pertama.












Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved