Manusia yang punya hati dan perasaan

on 16 Mei 2012

Gaya ganas atuk bergurau dengan cucu







memang ganas betul atuk ni bergurau dengan cucu...
nasib baik cucunya kecik lagi kalau tak dah lama kena terajang atuknya..


Uniknya Supermodel 14 Tahun Dari Brazil yang Super Cantik

Muda, cantik, memikat dan menarik. Itulah gambaran supermodel asal Brazil yang baru berusia 14 tahun ini. Di usianya yang begitu muda gelaran supermodel sudah disandangnya. Mahu lihat koleksi foto si gadis cantik ini, berikut foto-fotonya:







Ahli sarkis kaki tidur perempuan ini disaman kerana dia menghidapi HIV


Tak hanya piawai menghibur, pemain sarkis yang satu ini juga mencari hiburan dengan meniduri belasan wanita di seantero Australia. Celakanya, ia adalah pengidap HIV dan kini disaman kerana telah menyebarkan virus tersebut.

Pemain sarkis kelahiran Zimbabwe itu bernama Godfrey Zaburoni dan pernah menjadi salah seorang peserta pencarian bakat Australian's Got Talent. Ia didiagnosis positif mengidap HIV sejak tahun 1997.

Dikutip dari TheSun, Rabu seorang pegawai kesihatan setempat, Dr Jeannette Young mengatakan lelaki berusia 31 tahun itu sedikitnya telah meniduri 7 wanita di Queensland. Sedangkan di New South Wales dan Victoria jumlah pastinya tidak diketahui.

Polis Goald Coast memperkirakan jumlah korban mencapai ratusan wanita. Oleh kerana itu, para korban diminta untuk melaporkan diri jika merasa ada kemungkinan terinfeksi virus HIV.

"Wanita manapun di negara ini (Australia) yang pernah tidur dengan Mr. Zaburoni tanpa kondom, harus memeriksakan diri secepatnya," imbau Dr. Young.

Saat ini, Zaburoni yang piawai bermain akrobat ini tengah menghadapi 2 tuntutan di pengadilan Gold Coast, terkait dugaan telah menularkan penyakit serius.

"Sayangnya Mr. Zaburoni tidak boleh memberikan data yang rinci, siapa saja wanita yang pernah tidur bersamanya. Kerana itu kami kesulitan untuk menghubungi para korban," ungkap Dr. Young.


Aksi relaks sipencuri pakaian
















Normal thieves try to come and go quickly and silently. But not this one, who takes his time choosing what laundry pieces to take off with.


This thief was supposedly caught on CCTV camera at Blk 237, Hougang Street 21.

sumber : stomp.com.sg

Cara uji keperawanan di Negara Afrika




Apabila sudah lulus mereka diberikan sijil yang menunjukkan
mereka masih lagi perawan....


Ini Dia Vakum Cleaner Di Buat Daripada Kotak Vacuum Itu Sendiri


Jake Tyler 23 tahun dari Birmingham mendapatkan idea membuat vacuum cleaner yang ramah lingkungan- dari bekas kotak vacuum cleaner itu sendiri.

Adapun idea itu merupakan sebahagian dari projek akhirnya di Universiti Loughborough.

Vacuum cleaner buatan Jake itu ternyata menarik minat kilang Vax sehingga mereka berencana memasarkannya secara besar-besaran tahun depan.

Dengan bantuan para pakar di Vax, vacuum cleaner itu pun akhirnya boleh tercipta sedemikian uniknya.

“Semua yang terjadi nampak sedikit aneh buatku apalagi melihat projek Universitiku boleh menjadi terkenal secara internasional hingga saat vacuum cleaner itu bakal dijual.

Hal itu sedikit gila tapi sangat menyenangkan, vacuum cleaner itu hanyalah idae dari kepalaku dan sekarang menjadi sebuah kenyataan.

Stabilitas lingkungan merupakan yang terutama dalam desainnya dan itulah kenapa aku menggunakan kotak.

Sebagian besar pengguna elektrik perlu diambil untuk lokasi penimbunan sampah, ideaku adalah sesuatu yang boleh direcycle. Dan kamu boleh membuatnya sendiri sehingga kamu merasa menjadi sebagian dari produk itu,” ujar Jake.

Jake yang mendapat penghargaan kelas satu di fakulti industrial Design and Technology ini, sekarang telah berhasil mendapatkan pekerjaan impiannya dengan Vax.

Jo Sawyer, juru cakap Vax mengatakan ,” Vacuum cleaner itu merupakan high performans yang dibuat dengan ketahanan terbaik, dengan menggunakan bahan kitar semula dan bahan yang boleh dikitar semula yang boleh mengurangi beban penimbunan sampah”

Sami ini punya kemaluan sekeras besi

Seorang sami muncul di acara Britain’s Got Talent versi China. Yong Hsueh, sami itu, punya kemampuan luar biasa: alat kelaminnya sekeras besi. Dia memiliki kemampuan tersebut keran menguasai ilmu Kung Fu Pukang.

Dalam satu penampilannya di program yang disiarkan di CCTV, China Central Television, Yong ditendang sekuatnya oleh seorang laki-laki. Dia tampak tenang dan tidak terlihat sakit.

“Ini berkat Kung Fu Pukang dan terus latihan agar alat kelamin kita kuat, jadi kita tidak mudah kalah dalam sebuah pertarungan,” katanya seperti dikutip dari Orange. Yong menjelaskan Kung Fu Pukang adalah seni bela diri kuno Cina.

Para penonton dan juri terkesima dengan kekuatan Yong. Dia juga menawarkan penonton untuk menendang selakangannya. Setiap habis ditendang, dia tenang, menunduk lalu tersenyum.

Yong mengatakan ilmu Kung Fu Pukang hanya bisa dikuasai oleh meraka yang belajar sejak kecil. Satu cara latihannya mendorong masuk skrotum ke dalam tubuh sehingga tidak sakit.

Yong menambahkan, belajar Kung Fu tidak ada kata terlambat. Dia mengatakan satu manfaat dari Kung Fu adalah meningkatnya kemampuan seks seseorang. (tempointeraktif.com)

Gila..demi seni lelaki ini tampal telinga di lengannya


Berkat kecintaannya terhadap seni, seniman ini pun melakukan aksinya yang dianggap gila. Seniman asal Australia bernama Stelarc ini telah menampal telinga di lengannya. Sungguh tak masuk akan, namun Stelarc mengatakan bahawa itu adalah sebahagian dari seni. Untuk mewujudkan keinginannya itu, ia memerlukan waktu satu dekade untuk mencari sumber pendanaan dari seorang ahli bedah yang bersedia melakukan keinginannya itu. Bahkan, khabarnya ia nyaris saja kehilangan lengannya kerana terkena infeksi.


Telinga tambahan tersebut ia tampal di bahagian lengan kiri dengan terlebih dahulu menggembungkan kantung kosong di bawah kulit selama berbulan-bulan sebelum struktur dasar mirip telinga dimasukkan di dalamnya. Setelah telinga tersebut tumbuh dengan baik dan sudah berbentuk menyerupai telinga, kemungkinan besar ia akan memerlukan satu waktu lagi untuk memasukkan mikorofon dan dihubungkan ke internet.


 Maksudnya ialah agar orang lain dapat mendengar apa yang lengannya dengarkan setiap hari. Untuk mewujudkan keinginannya ini, tentunya Stelarc telah menghabiskan biaya yang sangat besar untuk menciptakan telinga pada kulit lengannya itu.

Pengacara kuiz tak dapat menahan gelak kerana nama pemain ski Jerman


Pengacara kuiz The Chase di channel itv1 Inggris, Bradley Walsh, tak dapat menahan ketawa setelah mendengar nama pemain ski Jerman, Fanny Chmelar, dalam salah satu sesi pertanyaan dari kuiz tersebut. Kerana di Inggris, Fanny adalah bahasa slang yang bererti organ intim wanita.-idbite.com





sumber: tumblr

Lama Menduda, Menantu di Ajak Berhubungan Seks Sampai Dua Kali


Lama hidup menduda, membuat Suar, 49, warga Dusun V, Kampung Poncowati, Terbanggi Besar, Lampung Tengah, yang serumah dengan anak dan menantunya, gelap mata. Saat meniduri menantunya, ST, 27, Suar ditangkap anak kandungnya, RM, 29, (suami ST). Perbuatan kurang ajar itu akhirnya berhujung ke balai polis, kelmarin.

Mertua tidak tahu diri, tidak kuat hidup menduda menantu sendiri digarap hingga dua kali

Perbuatan bejat Suar sudah kedua kalinya. Sebelum ditangkap sang suami, yang tak lain anak kandungnya sendiri, aksi terkutuk pertama dilakukan, Ahad di semak-semak selepas berziarah di kuburan isteri Suar di dekat pemakaman. “Saya menggauli menantu saya pertama kali di semak-semak dekat pemakaman habis ziarah ke kuburan isteri saya. Sedangkan yang kedua sekarang ini, saat keadaan sepi kerana anak saya berangkat ke ladang pagi-pagi. Menantu saya baru selesai mandi, langsung saya ajak untuk berhubungan, dia menurut saja, jadi tidak ada unsur paksaan,” ujar Suar di balai polis.

Menurut pelaku, perbuatannya dengan anak menantunya itu dilakukan atas dasar suka sama suka. Tanpa ada paksaan. Selain itu, tegas Suar, kerana dirinya kerap membantu menantunya itu saat sakit perut, sehingga lama kelamaan nafsu syahwatnya sudah tidak boleh lagi dibendung.

Humas Polsek Terbanggi Besar, Aipda Subardi menjelaskan, pelaku ditangkap setelah mendapat laporan dari sang suami. “Kalau dari pengakuan ST, tidak jauh berbeza dari keterangan mertuanya. Mereka melakukan tanpa ada paksaan atas dasar suka sama suka,” ungkap Subardi. (poskota.co.id)

Demi cinta seorang doktor sanggup beli suami orang

 Demi cinta, berbagai cara ditempuh. Begitu juga yang dilakukan oleh seorang doktor yang berasal dari Singapura ini. Dr Tan Lea Khim (51) bersedia mengeluarkan  $297.000  untuk ‘membeli’ seorang lelaki dari isterinya.

Tetapi isteri lelaki tersebut, Gan Hui Fern (33), tidak mau melepaskan suaminya, Lee Boon Pin (56) dan menganggap wang tersebut hanya sebagai satu pemberian. Kerana pembelian itu tak di terima Dr Tan pun menyaman Gan Hui ke pengadilan

Dr.Tan Lea Khim, Lee Boon Pin dan Gan Hui Fern

Sebagai saksi di pengadilan, Gan yang merupakan manager audit menceritakan usaha-usaha Dr Tan yang ingin mengambil Lee Boon daripadanya. Pada satu waktu, Dr Tan dikatakan pernah memohon kepada ibu Lee Boon untuk memujuk anaknya itu agar menjadikannya sebagai isteri. Bahkan, Dr Tan juga berusaha mengambil perhatian ibu Lee Boon, dengan membelikannya rumah bertingkat berharga $180.000 .

Sebuah kejadian berlaku pada  September 2007 yang diceritakan . Lee Boon lambat balik untuk makan malam. Ibu mertuanya dan Dr Tan ketika itu juga sedang berada di rumahnya. Dia merasa pelik kenapa suaminya mendengar kata Dr Tan yang menegurnya lambat balik.

 Dr Tan juga bertanya  kepadanya kenapa wanita semuda dan secantik dirinya sanggup berkahwin dengan Lee Boon yang 20 tahun lebih tua. Dr Tan mengatakan dirinya lebih sesuai dengan suaminya jika dibandingkan Gan dari segi umur.

Gan pun menangis dan mengemasi barang-barangnya untuk pergi. Suaminya mencegahnya dan mengatakan, Dr Tan memang baik untuk seorang teman tetapi bukan sebagai seorang isteri.

Hakim Chan Seng Onn menganggap hal ini sebagai kes yang aneh. Dia bertanya pada Gan apakah ia pernah melihat suaminya berhubungan lebih jauh dengan Dr Tan, Gan menjawab dirinya pernah sekali melihat suaminya memeluk Dr Tan semata-mata untuk menghiburkannya.(link)

Wow,Tiga Saudara Kembar Melahirkan Bayi Bersamaan

SYDNEY - Menyenangkan sekali rasanya apabila kita memiliki saudara kembar yang sangat rapat. Apalagi tidak hanya kembar dua, namun kembar tiga. Seperti saudara trio kembar yang dijuluki The Calladines.

Natalie Calladine, Lindsey Calladine dan Deborah Calladine (26), mereka baru bertiga baru saja mendapat seorang bayi laki-laki mereka masing-masing yang lahir hampir bersamaan.

Dua dari mereka melahirkan bayi laki-laki mereka hanya berselang sepuluh minit pada 17 April, sedangkan satu yang lainnya menyusul melahirkan bayinya dua minggu setelahnya.

Masa kehamilan mereka bertiga memang bersamaan. Banyak hal-hal unik yang sudah sering kali mereka alami dan tidak disengaja. Misal seperti mereka mendapatkan pasangan yang mereka pilih sebagai calon suami.

“Saya dan Natalie ketika itu telah lebih dulu mendapat pasangan yang kami pilih untuk menjadi suami. Dan kami berdua berfirasat kalau tidak lama lagi Lindsey akan mendapatkan juga. Dan itu benar,” cerita Deborah.

Trio kembar yang lahir hanya dengan selang waktu masing-masing 15 minit itu pun memesan bilik bersebelahan di bilik bernombor 21, 22 dan 23.

“Kami sangat berbahagia dengan keadaan kami ini. Kami selalu bersama dan sangat rapat. Walau pun kami sedang berjauhan, banyak hal-hal serupa yang kami alami,” imbuh Natalie riang ketika sedang menjadi tamu di sebuah talkshow di salah satu televisyen nasional Australia, sebagaimana dilapor Dailymail.

Mereka pernah beberapa hari menjalani kegiatan masing-masing yang berjauhan dan mengirimkan kad untuk sang ayah di rumah. Ajaibnya, kad yang mereka pilih untuk ayah semuanya sama, tanpa mereka dibincangkan terlebih dulu.

Sumber :http://www.okezone.com/

Kalau promoter pakaian dalam pakai macam ni siapa yang ramai datang?



Begitu sekali cara nak lariskan barang..kalau macam ni bukan wanita yang
ramai datang tapi lelaki mungkin lebih ramai....

Ahli parlimen meraba payudara wanita

Beginilah moral ahli parlimen...
bergaduh satu hal...
payudara seorang ahli parlimen wanita
di raba....
Ambil kesempatan atas kesusahan orang lain..
Menyelam sambil minum air..
Apapun peribahasa yang di gunakan menunjukkan
betapa rendahnya moral ahli parlimen ini..betapa ruginya
rakyat yang memilih mereka duduk di parlimen mewakili
mereka.......









Akibat pihak hotel tak terima kad kredit

Seorang pengusaha dari Shanxi China telah menginap di sebuah hotel.
Dia telah dikenakan caj sebanyak RMB 200,000 dan dia hendak membayar
caj itu menggunakan kad kredit tetapi tidak di terima oleh pihak hotel.
Kemudian penguasaha itu telah menelefon pekerjanya untuk membawa wang tunai...
Dan inilah akibat yang ditanggung oleh pihak hotel kerana keegoannya...









 dan tak pasal-pasal buang masa nak kena kira duit...
Macam ni punya hotel pun ada....



Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved