Isteri Sokong Suami Ganti Kelamin Selepas Disengat Lebah

on 24 April 2012


Lelaki dari Ohio, Amerika Syarikat ini memutuskan mengubah jenis kelaminnya menjadi wanita, setelah lapan tahun menikah. Keputusan ganti kelamin yang disokong isterinya itu terjadi setelah si lelaki disengat lebah.


Lelaki bernama Ted dan kini telah berganti nama menjadi Chloe Prince. Dia menjalani lapan tahun pernikahan yang bahagia dengan Renee. Dari pernikahan tersebut keduanya dikaruniakan dua anak.


Hingga suatu hari, seperti dikisahkan Chloe, ia disengat lebah. Sengatan tersebut rupanya menimbulkan reaksi yang aneh di tubuh lelaki 40 tahun itu.


Setelah disengat lebah, level hormon testosterone di tubuhnya menurun. Perlahan kulitnya pun lebih halus dan bentuk tubuhnya menjadi lebih wanita.


Menurut Chloe, keadaan yang dialaminya itu memang cukup langka dan disebut sindrom Klinefelter. Situs mayoclinic menjelaskan sindrom tersebut memang berpengaruh besar pada pertumbuhan dan penampilan. Jika terjadi pada masa remaja, bisa membuat seorang pria memiliki tidak banyak bulu dan jaringan payudaranya membesar.


Sebelum terkena sindrom tersebut, Chloe mengaku sebenarnya dia memang sudah merasa punya isu gender sepanjang hidupnya. "Saat hal ini terjadi dan diagnosa bahwa tingkat hormon testosterone ku menurun, aku pasrah. Keraa kemudian payudaraku mulai tumbuh dan kulitku lebih halus, massa tubuh ku berubah dan aku menyukai semua perubahan itu," urainya dalam wawancara di acara Anderson Cooper, seperti dikutip Daily Mail.


Sumber : http://www.wolipop.com

Bertahan Hidup dengan Hanya Makan Rambut Sendiri


Seorang anak berusia tiga tahun hampir tewas setelah dikurung dalam bilik kosong oleh orangtuanya. Korban dikurung tanpa makanan hingga terpaksa memakan rambutnya sendiri untuk bertahan hidup.


Lisa Brooks (25 tahun) dan Tomas Lewis (22), mengurung anaknya di sebuah ruang kosong di luar rumah. Korban dikurung selama berjam-jam tanpa makan, cahaya, dan pemanas. Padahal, cuaca dingin yang ekstrem tengah melanda wilayah Pontypool, South Wales, Inggris. Korban akhirnya diselamatkan oleh petugas polis yang meronda.


"Saya menemukan anak itu di sebuah ruangan kosong seperti sel. Di sana tidak ada lampu atau pemanas," kata petugas polis setempat, James Periam seperti dilansir The Sun. Ia mengatakan, saat ditemukan, tubuh korban dipenuhi dengan kotoran.


Seorang doktor di Nevill Hall Hospital, Paul Devies mengatakan, saat dilarikan kehospital, keadaan korban sudah sekarat. Menurut dia, korban terancam tewas jika terlambat beberapa jam saja untuk dirawat. "Korban  memakan rambutnya sendiri. Korban menderita kelaparan dan dehidrasi," ujarnya.


Atas perbuatannya ini, Lisa Brooks dihukum tiga tahun penjara. Sementara pasangannya, Tomas Lewis mendapat hukuman 3,5 tahun penjara. Hakim John Curran mengatakan, semua anak berhak mendapat masa kecil yang aman dan bahagia. "Merampas hak ini dari anak adalah sebuah tindakan melanggar hukum yang serius," tegas dia.


Sumbernya di sini 

Budak 12 tahun guna suntikan botox elak migrain

 Seorang budak lelaki berumur 12 tahun, Harvey Jacobs menggunakan suntikan Botox untuk mengelak diserang migrain atau sakit kepala yang kuat.Suntikan Botox  diambil untuk mengurangkan kedutan pada wajah.




Ibu Harvey, Sue Jacobs, 39, membawa anaknya itu untuk disuntik dengan Botox selepas dia membaca satu artikel di sebuah akhbar bahawa suntikan itu boleh merawat migrain.


Anaknya itu akan menjerit di atas katil semasa dia diserang migrain kerana tidak tahan menanggung sakit kepala.


Dia kemudian membawa Harvey disuntik Botox dengan kos £350 (RM1,730) di bahagian atas mata kanannya di sebuah klinik di London dua bulan lalu.


Suntikan itu yang mampu mengelak serangan kuat migrain selama lapan minggu apabila ia mengendurkan otot yang menyebabkan migrain.


Keluarga itu kini cuba untuk menjalani pembedahan bagi memindahkan otot yang menyebabkan migrain di Berlin, Jerman kerana pembedahan tersebut tidak terdapat di hospital kerajaan di England.(LINK)

Air kencing wanita hamil digunakan untuk buat ubat menolong wanita yang mahu hamil

REPUBLIKA.CO.ID,AMSTERDAM – Bunga tulip, keju, sayur-sayuran produksi rumah kaca merupakan produk eksport paling terkenal Belanda. Tapi, masih ramai orang yang tidak tahu. Di Belanda, air seni alias air kencing juga dijadikan bahan eksport. Tapi, hanya air seni wanita hamil yang dieksport guna dibuat ubat untuk menolong wanita lain dimanapun di dunia yang mahu hamil.

Prakarsa ini unik di dunia. Ibu hamil menampung air seni mereka untuk diberikan kepada organisasi Ibu untuk Ibu. Air seni itu mengandung hormon dalam jumlah tinggi. Industri farmasi kemudian mengolahnya menjadi ubat bagi perempuan yang sulit mendapat anak. Ubat untuk memperbesar peluang mereka untuk mendapat anak.

Para ibu ini adalah sukarelawan yang ingin membantu ibu-ibu lainnya. Aktivii ini telah berlangsung 80 tahun. Setiap titis air seni bermanfaat.

Rapper cantik Korea ini guna minyak kelapa untuk menjaga kulit


RAPPER Korea Yoon Mirae tampil anggun saat berpose untuk majalah Sure. Ramai orang dibuat penasaran dengan rahsia kulit mulus dan cantiknya.


 Yoon Mirae nampak anggun mengenakan gaun hitam renda dengan hiasan mata smokey dan lipstik warna gelap pada cover majalah Sure edisi Februari 2012. Ini menjadi tampilan yang benar-benar kontras dengan kesehariannya yang cenderung santai.


 Para penggemarnya juga terkesan dengan kaki jenjang dan indah miliknya. Mereka penasaran ingin tahu bagaimana rahsia Yoon Mirae memilikinya.


 Pada wawancara setelah pemotretan, Yoon berbagi cerita mengenai cara memertahankan kulit cantik. Produk kecantikan yang ia rekomendasikan tak lain adalah minyak kelapa l, produk yang mudah diperoleh di drug store. Demikian seperti dikutip allkpop.


 Rapper ini menyatakan lebih memilih kosmetik alami dan menggunakan minyak kelapa untuk tubuhnya demi memertahankan kelembapan alami. Minyak kelapa menurutnya juga kaya vitamin dan mineral yang membantu mengatasi kulit bermasalah. (ftr)


sumber

Kesian ..kereta Lexus wanita ini tersekat atas simen basah


HOUSTON, Amerika Syarikat (AS) – Seorang pemandu wanita terpaksa diselamatkan selepas kereta mewah jenis Lexus GS berharga AS$70,000 (RM208,963) yang dipandunya tersekat di atas simen basah, lapor sebuah akhbar semalam.

Kejadian itu berlaku pada Rabu lalu apabila wanita berkenaan cuba membuat pusingan U dan memasuki jalan yang sedang dibaiki di sini.

Dalam gambar yang disiarkan di Internet, pemandu wanita itu masih berada di dalam kenderaannya semasa insiden tersebut berlaku.

Seorang pengguna Internet menyatakan, pemandu tersebut mungkin sedang menunggu simen itu kering sebelum dia keluar dari kenderaannya kerana tidak mahu kasutnya rosak.

Namun, seorang saksi memberitahu, polis tiba di tempat kejadian selepas dihubungi pekerja-pekerja membaiki jalan.

Menurutnya, anggota polis mengarahkan wanita itu supaya berada di dalam keretanya kerana faktor keselamatan.

“Kereta itu ditarik keluar oleh sebuah trak tunda sekitar 20 minit selepas kereta tersebut tersekat manakala jalan berkenaan dibaiki semula 15 minit kemudian,” kata saksi tersebut. – Agensi


Tonik Rambut Dengan Menggunakan Air Kencing Unta

Kencing unta dianggap sebagai ‘ubat’ kuno dan sekarang jadi bisnis besar bagi para lelaki dan wanita Yaman.

Menggunakan kencing unta jadi popular pada kaum muda Yaman, yang percaya bahawa kencing itu menyihatkan & memperkuat kulit kepala, memperlambat rambut beruban dan menyuburkan rambut.

Menurut chanel TV Arab al-Arabiya, salon-salon rambut di seluruh Yaman meminta ‘tonik’ berharga ini dan menjualnya dengan harga $4 seliter – harga yang mahal jika dibandingkan dengan gaji para pembeli.

“Aku telah menggunakan kencing unta sejak kecil lagi,” kata Amal, mahasiswa di Sanaa.

“Pertama kali, seorang tetangga mengatakan padaku bahawa dia telah menggunakan kencing unta selama bertahun-tahun, kerana kencing itu membuat rambutnya indah dan bercahaya. Sekarang setiap orang di rumahku menggunakannya.”

Penggunaan kencing unta tidak terbatas pada wanita saja. Lelaki pun dilaporkan menggunakan kencing unta untuk menghindari kebotakan.

“Banyak pemuda yang menggunakan kencing unta. Aku terpaksa beli banyak kencing unta ,” kata Hasan, seorang pemilik salon di Yaman.

Permintaan yang tinggi terhadap kencing unta membuat banyak orang mulai menternak unta, dan mereka rajin memberi minum unta-unta mereka agar menghasilkan lebih banyak kencing untuk dikumpulkan.

Para peternak unta liar adalah pihak yang beruntung paling besar dari penjualan kencing unta. Mereka biasanya tinggal di daerah paling terpencil di negara tersebut seperti di Hudeida dan Mukallah.

Beberapa orang juga mengatakan kencing unta baik untuk hati (liver), dan keyakinan ini disangkal oleh Universitas Sanaa yang mengatakan kencing unta berbahaya bagi sistem pencernaan.

Aneh Ada Padang Ragut Rumput Di Atas Atap Rumah

Lihatlah !! Indahnya Padang Rumput Diatas Atap Rumah. Ternyata atap rumah juga boleh dijadikan padang ragut rumput buat makanan kambing.





Ciuman perempuan ini patahkan cubaan bunuh diri remaja 16 tahun

Seorang remaja cuba membunuh diri dari sebuah jejambat di daerah Guandong . Cubaan beliau berjaya dipatahkan seorang remaja wanita 19 tahun dengan satu ciuman. Gadis 19 tahun ini tidak mengenali si lelaki ini tetapi tergerak hati untuk menghalang remaja itu dari membunuh diri. Bila melihat orang ramai berkerumun melihat si lelaki nak melompat si gadis mengaku beliau teman wanita si lelaki kepada pihak polis dan bomba. Beliau kemudian sempat berbicara dan berbincang dengan si lelaki sebelum memberi satu ciuman.Remaja itu terkejut kena cium dengan perempuanitu dan pihak bomba menerpa untuk menyelamatkan lelaki itu. Kini remaja yang bekerja sebagai penyambut tetamu di sebuah hotel  kini menjadi terkenal di China kerana beliau sanggup menyelamatkan nyawa orang yang tak dikenalinya.








SUMBER

Lelaki terbusuk di dunia ,37 tahun tak mandi

TEMPO Interaktif, Varanasi - Sebagian besar manusia mandi sehari dua kali untuk membersihkan tubuh dari keringat dan kotoran. Namun, seorang lelaki India bernama Guru Kailash Singh menolak untuk mandi. Parahnya, Singh bukan tidak mandi sehari atau dua hari, tapi selama 37 tahun.

Lelaki 65 tahun asal Desa Chatav yang bekerja di pinggiran Sungai Gangga memilih mati daripada mandi. Ia pun tak peduli meski istrinya mengancam tidak mahu tidur seranjang dengannya.

“Ia melawan kami dan lari. Kami sudah mencuba memaksanya beberapa kali supaya mandi, tapi kami tidak dpedulikan” kata isterinya Kalavati Devi, 60 tahun, seperti yang dikisahkan oleh Daily Mail, Jumaat 24 Jun 2011.

Kailash Singh ini sehari-hari bekerja menjaga slembu di pinggiran Sungai Gangga dengan temperatur rata-rata 47 derajat celcius. Ia mengakui tetangganya sering menertawakannya, tetapi ia mengatakan apa yang ia lakukan berdasarkan kehendak Tuhan.

Kailash Singh mulai tidak mandi sejak tahun 1974. Ia juga tidak pernah memotong rambut dan jenggot gimbalnya hingga mencapai panjang hampir dua meter. Ia menuruti saran seorang pendeta yang menjanjikan ia akan mendapatkan anak lelaki dan warisan yang bernilai jika ia mengikuti nasihatnya.

Ia selalu diolok-olok oleh tetangganya. Ia tidak akan bisa memujuk isterinya untuk punya anak. Nyatanya, ia punya tujuh anak perempuan dan tak punya seorang anak lelaki pun seperti yang dijanjikan pendeta.

Meski sering mendapat olok-olok, Kailash tak peduli. Ia menganggap orang-orang tidak memahaminya dan ia tidak akan mengubah pendiriannya. Ia juga mengakui, isterinya juga tidak suka dengan pilihannya. Tetapi sebagai isteri yang baik, menurut Kailash, Kalavati harus boleh bertahan.

Kailash punya cara sendiri untuk membersihkan diri. Ia tidak mandi dengan air, melainkan dengan menggunakan asap yang ia lakukan setiap petang. Menurutnya, asap itu boleh menghilangkan keringat.

Anaknya yang berusia 16 tahun, Pooja, mengatakan ayahnya menjadi terkenal kerana kebiasaan tidak mandi itu. “Teman sekolah saya teruja dan ingin melihat ayah saya,” katanya. Mereka bertanya-tanya bagaimana boleh hidup sekian tahun dengan orang yang tidak pernah mandi.

Awalnya Pooja masih suka marah dengan kebiasaan ayahnya itu, tapi lama-kelamaan ia tidak boleh melakukan apapun untuk mengubah kebiasaan ayahnya. Ayahnya hanya bersentuhan dengan air ketika membersihkan mulut dan kaki saja.

Komputer boleh dilipat akan menjadi kenyataan

Selama bertahun-tahun para inovator dunia terus berlumba membuat perangkat digital sekecil mungkin. Hasilnya, banyak gadget canggih yang muncul seperti tablet yang kini digilai penghuni bumi. Namun belum ada satu pun teknologi yang menawarkan layar digital boleh terlipat dua.



Jika peneliti mampu mengembangkan layar lipat ini, revolusi apa lagi yang akan ditawarkan pada masa depan? Perusahaan raksasa Korea, Samsung, telah ini membuat prototipe tablet berlayar lipat. Belum jelas bila gadget canggih itu akan dilancarkan.



Para peneliti di perusahaan Samsung berhasil mengatasi masalah dalam pembuatan layar tablet lipat. Mereka berhasil menggabungkan dua panel tertutup yang terbuat dari silikon “Saat disatukan kedua layar itu terpisah 1 milimeter,”tulis daily mail. Meski layar terpisah penyatan layar lipat itu hanya mengurangi kualiti warna sebanyak 6 peratus.


Inilah teknologi yang disiapkan Samsung untuk bersaing dengan tablet-tablet buatan Apple. Maklum, kini tablet-tablet buatan ‘Raja Midas Teknologi’ Steve Job masih berjaya dalam segi inovasi.


Peminat Wonder Girls yang comel




Perkenalkan, Ini adalah Emily. Adik dari seorang user YouTube bernama vangpakau. Ia amat suka dengan persembahan Wonder Girls di 'Be My Baby'.Lihat aksinya...





Kesian..separuh muka budak ni tumbuh bulu

DEHUI, China - Seorang budak lelaki membuatkan doktor-doktor bingung kerana sebelah wajahnya yang dipenuhi bulu, lapor sebuah akhbar semalam.

Sebelah wajah An Qi, 8, ditumbuhi bulu sejak dia dilahirkan tetapi bulu pada wajahnya itu semakin panjang apabila umurnya meningkat.

An Qi yang menetap di sini, Wilayah Jilin berkata, dia sedih mengenangkan keadaan dirinya yang kerap menjadi mangsa ejekan rakan-rakan sekelas.

Ayahnya, An Fenglin, meninggal dunia ketika An Qi berusia empat tahun manakala ibunya, Fan Chunfeng pula diserang sakit mental.

Dia kini tinggal bersama datuk dan neneknya.

Namun, nasib kanak-kanak malang itu bakal berubah tidak lama lagi selepas sebuah hospital tempatan menawarkan pembedahan percuma untuk membuang rambut lebat yang memenuhi sebelah wajahnya. - Agensi

Simpan dadah dalam kulup kemaluan

Seorang lelaki bernama Antoine Banks tertangkap menyorokkan dadah didalam kulit kulup kemaluan beliau. Dadah itu dijumpai pada kemaluan beliau semasa pemeriksaan sebelum beliau dimasukkan kedalam penjara Louisville Metro Corrections. Antoine sebelum ini didapati bersalah membawa bahan terlarang iaitu Salvia dan ubat batuk. Beliau ke Louisville Metro Corrections untuk menjalani hukuman keatas kesalahan tersebut

ketika pegawai penjara melakukan pemerikasaan tubuh, dadah ditemui pada seluar dalam beliau. Selepas itu pemeriksaan full body dilakukan dan satu lagi beg ditemui pada kulup beliau.OMG!!!



sumber : www.wlky.com

'Islamic Mickey and Minnie mouse' buat umat Islam Mesir marah

TRIBUNNEWS.COM - Sebuah kartun Mickey Mouse berjambang dan Minnie Mouse berjilbab membuat marah umat Islam di Mesir. Demikian dilapor Daily Mail.

Foto ini dipasang oleh seorang peniaga Kristian Mesir sebagai iklan untuk perusahaan handsetnya. Kelompok ultra konservatif Muslim yang dikenal dengan sebutan Salafi menyebut pemasangan kartun oleh raja media dan ahli politik Naguib Sawiris adalah menghina agama Islam.

Sejak saat itu, kelompok Salafi melancarkan kempenye baik di Facebook dan Twitter dan meminta umat Islam memboikot perusahaan hadsetnya, Mobinil.


Kartun selama ini menjadi sumber ketegangan para sekte di Mesir di mana sudah terlihat menyebar dalam periode transisi politik.

Nilai saham di Mobinil dan Orascom Telecom, keduanya dimiliki Sawiris, jatuh setelah kejadian itu. Sawiri kemudian meminta maaf melalui Twitter. "Saya meminta maaf kepada siapapun yang menganggap ini adalah lawak dan saya fikir ini gambar lucu. Saya tak bermaksud menghina dan saya meminta maaf," tulis Sawiris di tweet.

Sejumlah group di Facebook meminta perusahaan Sawiris di boikot dan kini sudah memiliki 60 ribu pengikut.

Pemandu wanita ini jahanamkan kereta -kereta klasik

A parade of Vintage cars was interrupted by some Lexus GS. The female driver lost control of her car and destroyed a couple of Vintage cars.











Wanita ni selamba berjalan tanpa pakaian

GUANGZHOU - Seorang perempuan muda menghebohkan orang ramai di jalanan di Guangzhou, China Selatan. Perempuan tersbut berjalan kaki dengan tanpa pakaian sehelai pun.

Perempuan yang diperkirakan berumur 20 tahunan tersebut tertangkap kamera CCTV sedang berjalan kaki di sisi-sisi jalan daerah Ghuang Zhou.

Perempuan tersebut tidak berhenti melangkahkan kakinya hingga dia memasuki sebuah hospital bernama Zhongshan. Di sana seorang jrurawat memberikannya pakaian.

Hingga berita ini dikutip dari Orange, polis masih mengidentifikasi perempuan tersebut.

sumber :http://www.okezone.com/

Bayi 18 Bulan Sudah Di ikat kontrak oleh Kelab Eredivisie Belanda Jadi Pemain Bola

Tindakan sensasi dilakukan oleh kelab Eredivisie Belanda, VVV Venlo. Pasukan terbawah Eredivisie ini merekrut bayi berbakat yang usianya baru 18 bulan! Bayi tersebut bernama Baerke van der Maeij.

Venlo sendiri sudah menyediakan kontrak profesional selama 10 tahun. Di bawah pengawasan sang ayah, Baerke memerlukan tanda tangannya di atas kontrak tersebut.

Tindakan Venlo untuk merekrut Baerke bukan tanpa alasan. Video yang memperlihatkan keunikan Baerke dalam menendang bola membuat Venlo kagum. Anak dari Jorg van Der Meij tersebut berhasil menendang bola masuk ke dalam kotak mainannya (yang jaraknya sekitar 1,5 meter) sebanyak tiga kali beturut-turut. Video ini ternyata tak hanya memukau Venlo tapi 218,127 orang yang sudah menontonnya.






"Posisi untuk Boerke belum ditentukan. Namun, dapat dipastikan anak ini merupakan pemain kaki kanan yang punya kemampuan menendang bola sangat baik, teknik, dan yang paling penting adalah, gen sepak bola yang ditularkan oleh datuknya. VVV Venlo ingin Baerke sukses di karier sepak bolanya," demikian pernyataan kelab dalam situs resminya.

Jangan lakukan tindakan begini diatas jalan raya




Dan yang paling penting hargai nyawa anda...


Tak Buat Kerja Sekolah, Anak 6 Tahun Dikubur Hidup-hidup oleh Ayahnya


Beijing, Benar-benar kejam! Seorang ayah sanggup membunuh anak kandungnya sendiri hanya kerana tidak mengerjakan kerja sekolah. Bocah laki-laki berusia 6 tahun tersebut tewas dipukul dan dikubur hidup-hidup oleh sang ayah.
Insiden yang terjadi di Yunnan, China,  kemarahan sang ayah kepada putranya kerana anak tersebut berbohong saat ditanya apakah ada kerja sekolah dari gurunya di sekolah. Anak 6 tahun ini masih duduk di bangku tadika.
Mengetahui dirinya dibohongi oleh anaknya, lelaki berusia 28 tahun tersebut langsung naik marahdan memukul anakmalang tersebut beberapa kali. Tidak hanya itu, lelaki tersebut bahkan memukul kepala anaknya dengan batu hingga jatuh pengsan.
Melihat anaknya pengsan, lelaki ini menolak untuk membawa anaknya ke rumah sakit. Lelaki ini juga memperingatkan 3 orang anaknya yang lain yang melihat kejadian tersebut, untuk tidak memberitahu siapa pun.
Lelaki ini kemudian mengubur anaknya yang pengsan tersebut di bukit belakang rumahnya. Demikian seperti dilansir oleh The Star, Isnin (23/4/2012).
Tiga hari setelah kejadian, pria kejam ini akhirnya ditangkap polis setelah dilaporkan oleh datuknya sendiri. Sayangnya, anak malang tersebut ditemukan dalam keadaan telah tewas. Sedangkan tiga anaknya yang lain kini tinggal bersama datuk dan mereka akan mendapat kaunseling psikologis.
(nvc/nrl)
 sumber :detik

Pelik betul cara dia orang ni buat majlis kahwin










Aksi kurang ajar di bus stop


Wanita Ini Adakan Pesta Ulang tahun Anak di Klinik Bedah Pastik

Sarah Burge, yang dikenal sebagai "manusia Barbie", akan mengadakan pesta ulang tahun bagi putErinya di klinik bedah plastik. Klinik yang melayani suntik botoks hingga implan payudara ini dipilih kerana Sarah merasa sudah waktunya anak-anak zaman sekarang dibuka Fikirannya terhadap dunia bedah plastik.

Wanita ini sempat menghebohkan dunia kerana memberikan voucher implan payudara kepada putErinya yang berulang tahun ke-6. Pesta yang bertemakan 'makeover' tersebut baik untuk memberikan 'wow factor' kepada mereka, yakni dengan menyemprotkan semprotan tan palsu hingga memasang rambut sambungan selama pesta berlangsung.

Pesta yang diadakan wanita berusia 51 tahun tersebut dibuka untuk para gadis berusia 13 tahun namun tidak menutup kemungkinan bagi mereka yang masih berusia 7 tahun. Sarah merasa pesta ini penting diadakan, melihat permintaan yang begitu besar untuk urusan makeover di Inggris.

Dengan modal 12,000 pounds, pesta ulang tahun ini nantinya akan menjadi model pesta bagi anak-anak yang menginkan pesta serupa. Pesta ini sebelumnya juga pernah dilakukan untuk putErinya bernama Poppy, dimana ia dan teman-temannya mendapat perawatan manikur, pedikur hingga makeover saat pesta. Mereka boleh mendapat tato palsu, minum champange palsu dan makan kek.

Sarah yang menghabiskan 500 ribu pounds  untuk menjalani bedah plastik, melihat putrinya tak tertarik dengan pesta bertemakan kerajaan atau 'putri-putrian' seperti anak lain. Dari sini ia berinisiatif memberikan pesta yang lebih 'dewasa'.

Perilaku Sarah dikritik oleh banyak orang kerana membentuk sebuah tren eksploitasi seks anak sebagai sesuatu hal yang biasa, seperti dikutip dari Dailymail. Namun ia tidak peduli, kerana menurutnya, semua orang tidak ingin jadi jelek.

Sumber : http://wolipop.detik.com

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved