Demi untuk menang pertandingan ibu budak ini sanggup pakaikan payudara dan punggung palsu

on 21 April 2012

Saat anak seusianya masih asyik minum susu dari botol dan memakai pampers, Maddy Jackson sudah harus bertingkah seperti wanita dewasa. Di usianya yang baru menginjak empat tahun, anak kecil asal Amerika Syarikat ini mengikuti pertandingan kecantikan dimana dia memakai bantalan payudara dan punggung palsu.

Demi menang pertandingan kecantikan khusus anak kecil bernama 'Toddlers and Tiaras', ibunya memasangkan Maddy payudara palsu berukuran C-cup dan padding pada bokongnya. Maddy pun segera jadi sebutan dan membuat publik terkejut.

Dikutip dari Daily Mail, dalam pertandingan tersebut, Maddy beraksi menjadi penyanyi country Dolly Parton. Dolly memang terkenal dengan payudara dan bokongnya yang menonjol dan seksi. Saat menaiki pentas gadis yang juga mengenakan wig perang itu pun berpose 'menggoda', mempamerkan payudara dan punggung seksinya.

Saat ditanya dalam acara NBC'S Today, sang ibu, Lindsay, melakukan pembelaan bahawa yang dilakukannya itu sangatlah normal. Kerana Lindsay sendiri, sudah mengikuti pertandingan serupa se
jak usianya sembilan bulan.

"Bagi beberapa orang, mungkin yang saya lakukan berlebihan. Tapi bagi kami, ya, memang itulah yang terj
adi apa adanya. Sesuatu yang normal. Saat dia (Maddy) memakai payudara dan punggung palsu, itu hanya seperti bonus ekstra," tutur Lindsay.

Namun pendapatnya cukup berbeza dengan penata gaya Maddy, Michael Booth. Menurutnya, penampilan Maddy memang berlebihan dan tindakan Lindsay sedikit terlalu jauh.

"Saya tidak terlalu suka dengan idea memasukkan 'payudara' di balik pakaiannya. Dia masih sangat muda, tapi semoga para juri menganggap penampilannya bagus," tutur Michael.

Kritik juga datang dari salah satu pengacara, Teresa Spence Bruce. Dia mengatakan, "Saya baru saja melihat iklan yang memperlihatkan mereka memasukkan payudara silikon pada gadis usia 4-5 tahun. Itu menjijikkan."

Sejak tayang perdana pada 2009 lalu penganjuran kecantikan tersebut memang kerap menimbulkan kontroversi. Banyak kalangan yang khuatir pertandingan tersebut akan mempengaruhi sikap dan keperibadian anak --jadi bertingkah tidak sesuai usianya. Bahkan beberapa orang melakukan protes melalui group Facebook bernama, 'Take "Toddlers And Tiaras" off the Air!'. Group ini menuntut acara tersebut dihentikan.

Sumber : Disini

Aksi perlumbaan lari antara pondan

Perlumbaan lari lelaki atau wanita merupakan hal lazim kita lihat. Namun, bagaimana kalau perlumbaan lari antara pondan? Pastinya seram beb seperti pada foto-foto berikut. Berbeza dengan perlumbaan lari lelaki atau wanita yang dilangsungkan di stadium, perlumbaan lari antara pondan dilangsungkan di arena lumba kuda!


Mungkin kerana kuasa kuda mereka sangat tinggi
maka perlumbaan diadakan disini.....

Lelaki ini selamba mandi dalam MRT di New York











sumber gambar : stomp.com.sg

Nasihat pada awek janganlah berpakaian begini

adei...tolonglah...

Barang terbuang bila jatuh ke tangan orang kreatif..begini jadinya

Barangan terbuang, kalau jatuh di tangan orang yang kreatif, pasti boleh dijadikan barang-barang unik apa saja. 
 Contohnya vespa ini gan, dibuat dari besi yang dah tak dipakai, yang kemudian di bersihkan dan  di cat.





Siapa boleh lawan nenek ini,push up 97 kali dalam masa 60 saat


Kebanyakan orang sudah kurang kuat lagi di usia lanjut. Akan tetapi nenek ini masih luar biasa kuatnya bakhkan lebih kuat dari sebahagian besar anak muda .Nenek ini sudah berusia 63 tahun tetapi boleh melakukan 97 kali push up dalam waktu 60 saat.

Nenek yang bernama Huang Tianleng tinggal di rumah nya di Chengdu, Sichuan, China ,bersenam setiap hari dari tahun 2002, dan dia selalu melakukan push up selama satu sampai dua jam setiap pagi.

Saya tahu seorang pria yang bernama Wang Jiyue di kota kami dapat melakukan push up 100 kali dalam waktu satu minit. Saya ingin menentang dia,kata Huang

Artis cantik hampir terduduk kerana gaun labuh sangat






Aksi penyeluk saku guna chopstick

Meskipun aksi itu ternyata gagal, melihat si pencuri kemudian beraksi seakan-akan ia menemukan sebuah handphone yang terjatuh di tanah adalah suatu kenyataan bahawa selain memiliki tangan yang cepat, pencuri sekarang nampaknya membekali dirinya dengan sedikit kemampuan berlakon.




Remaja Ini Selamat dari Tusukan Pedang di Kepala


BEIJING - Seorang remaja China selamat saat pedang menusuk dahinya. Awalnya remaja itu hanya bermain-main dengan pedang tersebut.

Zhang Bin diundang oleh kawan sebayanya ke rumahnya dan salah satu kawannya membawa pedang samurai .

Mereka pun bermain-main dengan pedang itu dan akhirnya, pedang tersebut menusuk kepala Zhang tepat di antara kedua matanya.

"Tiga kawan saya mengajak saya untuk bermain ke rumahnya, kawan saya membawa pedang itu dan saya tidak tahu, tiba-tiba pedang itu menusuk saya, saya merasakan sakit dan banyak darah menetes di wajah saya," ujar Zhang, seperti dikutip Telegraph, Khamis (28/7/2011).

Zhang akhirnya langsung dilarikan ke hospital namun doktor menyatakan bahawa mereka tidak sanggup mencabut pedang yang menancap di kepala Zhang. Zhang pun akhirnya dikirim ke hospital di Kota Changsha, Provinsi Hunan.

Setelah menjalani operasi beberapa jam, pedang itu berhasil dicabut dari kepala Zhang.

"Untungnya, pedang tersebut tidak menusuk pembuluh nadi di kepala atau saraf," ujar salah satu doktor yang mengoperasi Zhang.(rhs)

Gila..seniman 57 tahun lakukan hubungan seks depan orang ramai kerana seni

TRIBUNNEWS.COM - Seorang seniman berusia 57 tahun melakukan adegan hubungan seks di depan umum sebagai sebagian dari eksebisi seni. Namun, tindakannya ini membuat dirinya ditangkap dan dijatuhi hukuman satu tahun penjara.

Seperti dilapor ChinaSmack, minggun lalu, seniman bernama Cheng Li ini melakukan aksinya di daerah seni,Songzhuang, Beijing, China. Setelah melakukan adegan itu, ia kemudian dibawa oleh polis dan dihukum setahun bekerja sebagai bentuk pembelajaran.

Dalam dokumen Komite Administrasi Pembelajaran Tenaga Kerja China, Cheng Li dituduh melakukan kegiatan tak senonoh di depan umum, telanjang, menarik banyak orang dan menganggu ketenteraman awam. Kini pengacara Li berusaha merayu agar hukuman itu dipertimbangankan kembali.

Chris acu senapang kepada pekerja McDonalds kerana takut isterinya yang mengandung membunuhnya


Polis di tenggara Missouri menahan Heuring Chris berusia 27 tahun dengan memandu dalam keadaan mabuk dan menyalahi undang-undang senjata selepas dia didakwa mengacukan senapang patah kepada pekerja Drive Thru McDonalds.

Heuring dilaporkan tiba di McDonald di sekitar 11:40 pm Sabtu selepas restoran telah ditutup untuk membeli makanan itu. County Sheriff Rick Walter memberitahu Missourian Tenggara:
"Beliau memberitahu pekerja dia mahu makanan dan menunjukkan senapang patah pada masa itu," kata Walter. "Beliau berkata, 'Jika saya tidak membawa makanan untuk isteri saya, dia akan membunuh saya.' Pada ketika itu, pekerja-pekerja tidak mahu melayan dan dia terus menunjukkan senapangnya
The Associated Press menambah dalam laporan bahawa isteri Heuring mengandung enam bulan.

Lelaki ini nekad rakam orang kencing dikawasan rumahnya dah upload di You Tube


Bukan hanya kerana hal tersebut jelas tidak higienis dan menjijikan, namun boleh saja alat kelamin akan menjadi tontonan ratusan ribu penonton di YouTube jika terus kencing bukan tempat sepatutnya.

Inilah yang dilakukan oleh Harry Monk, 45. Kesal kerana tempat tinggalnya di Hoxton, London, sering kali menjadi tempat buang air kecil orang yang lalu lalang. Ia melakukan hal yang akan menjadi mimpi buruk bagi orang-orang yang tidak bertanggung jawab tersebut. Iaitu, merakam dan mengupload aktiviti peribadi mereka ke internet.




Waduh..lelaki terbuang perhiasan isterinya bernilai 53,000 dollar AS


BRISBANE, KOMPAS.com — Maksudnya untuk menyorokkan barang dari pencuri, tetapi malah dirundung rasa bersalah! Seorang lelaki Australia memohon kepada dewan kota untuk mengizinkannya membongkar tumpukan sampah, Selasa, setelah ia secara tak sengaja membuang perhiasan isterinya seharga 50.000 dollar Australia (53.000 dollar AS).

Lelaki tersebut, yang hanya disebut sebagai Geoff, mengatakan, perhiasan yang tidak diasuransikan itu disimpan di dalam beg plastik untuk menipu perampok. Tetapi, mereka keliru membuangnya ke tempat sampah di luar rumahnya minggu lalu dalam aksi bersih-bersih sebelum pindahan.

"Kami akan pindah rumah, dan saya memberi tahu anak-anak untuk memberikan semua sampah yang berterabur kepada saya untuk saya buang," kata lelaki tersebut kepada surat khabar Brisbane, Courier-Mail. "Isteri saya menelefon saya ketika saya sedang kerja dan berkata, 'Beg itu di mana?'," katanya. "Kamu tahu kan perasaan yang muncul? Wadduuhh!"

Koleksi perhiasan itu meliputi gelang tangan, gelang kaki, dan emas batangan. Juru bicara Sunshine Coast Regional Council Gary Reeve mengatakan kepada wartawan bahawa sangat kecil harapan untuk menemukan perhiasan tersebut sebab tempatnya menerima ribuan ton sampah setiap pekan.

Geoff mengatakan, isterinya telah menghadapi kejadian itu dengan baik, tetapi perasaannya berkata lain. Ia seperti mendengar suara, "Hei... harga emas sudah melambung. Ingin rasanya saya berteriak, 'Diam!!'."

Sumber : ANT, AFP

Kamu Tidak Akan Percaya! Ternyata Ada Night Club Khusus Anak Di Russia (full pic)

These images are of a real kids night club in Russia called “Underground Garage.” Warning, they are more than a little disturbing.
















sumber

Pamela Ciptakan Stoking Khusus Untuk Berhubungan Seks


Pamela Anderson mengikuti jejak rakan-rakannya untuk terjun ke dunia fesyen. Bekas bintang Filem Baywatch ini menciptakan lini stoking Pamela Couture Collection.


Pakaian rancangannya itu ialah stoking. Bukan stoking biasa, item pelengkap penampilan tersebut tidak boleh dimanfaatkan untuk penggunaan sehari-hari, tapi khusus untuk merayu laki-laki di ranjang.

Seperti dikutip dari contactmusic.com, perempuan berambut perang ini sengaja memciptakan lini stoking sendiri yang diperuntukan melengkapi penampilan wanita saat momen bercinta.

"Saya tidak pernah memakai stoking, tapi mak cik dan ibuku bersumpah bahawa stoking adalah salah satu item pelengkap untuk bercinta. Stoking ini terbuat dari nilon. Ini fantasi mereka yang ingin merasa sangat seksi, dan dijamin tidak untuk menjalankan hal-hal lain. Stoking ini tidak bosa dipakai untuk setiap hari, tapi begitu cantik dan menyenangkan untuk dipakai sebagai pelengkap momen bercinta" tutupnya

Nenek berusia 98 tahun mencekik mati nenek berusia 100 tahun

AMERIKA SYARIKAT - Seorang nenek berusia 98 tahun penghuni rumah orang-orang tua telah dituduh dengan pembunuhan tahap dua kerana dituduh mencekik teman sebiliknya yang berusia 100 tahun.

Laura Lundquist dari Massachusetts, AS dituduh membunuh Elizabeth Barrow (gambar di sebelah kiri), yang ditemui mati di biliknya di Dartmouth pada 24 September dengan beg plastik di atas kepalanya.

Polis pada mulanya menyangka Puan Barrow telah membunuh dirinya sendiri tetapi pemeriksa perubatan menyatakan itu pembunuhan selepas bedah mayat menyatakan bahawa dia telah dicekik.

Scott Barrow, anak lelaki mangsa, mengatakan, bahawa Lundquist membuat kenyataan mengancam kepada ibunya. Puan Lundquist sudah sering mengeluh bahawa teman sebiliknya terlalu banyak pelawat.

"Ibu saya sangat dikasihi. Dia juga mengasihi semua orang di rumah orang tua itu. "Dia punya rutin sehari-hari di mana dia akan naik dan menyusuri lorong dan memeluk orang-orang yang tidak seberuntung seperti dia."

Hakim negeri mengarahkan Puan Lundquist ke hospital tempatan di mana doktor akan menilai kemampuannya sebelum ia didakwa, menurut media tempatan di sana.

Dia diyakini sebagai terdakwa pembunuhan yang tertua dalam sejarah Massachusetts. Namun, kesnya mungkin tidak dibawa ke mahkamah kerana masalah mentalnya.


Sumber - Sky News

Siapakah yang boleh aksi begini?

image
aneh bin ajaib.Siapakah yang boleh buat aksi begini?

Manusia aneh ni buat pak cik pening kepala



Perubahan Para Gadis Bond (Foto)

Narayana 734 - Film James Bond terbaru "Skyfall" akan ditayangkan pada November nanti. James Bond, selalu identik dengan gadis-gadisnya. Seperti apa ya perubahan para gadis Bond yang lalu?


Ursula Andress (DULU)
Merupakan gadis Bond pertama tahun 1962 "Dr. No". Dia berperan sebagai Honey Ryder dengan baju renang yang khas dengan pisau yang menyatu.
KINI
Ursula Andress menikah dan bercerai dari sutradara John Derek, kemudian berhubungan dengan bintang Marlon Brando dan James Dean. Bikini khasnya terjual dalam sebuah lelong pada 2001.
Honor Blackman (DULU)
Berperanan sebagai tokoh malang bernama Pussy Galore dalam filem James Bond "Goldfinger" pada 1964. Karakter tokoh ini diangkat dari cinta sejati penulis James Bond, Ian Fleming.
KINI
Seperti Diana Rigg, Honor Blackman juga mendapatkan peranan di "The Avengers" sebagai Cathy Gale. Dia tetap sibuk di dunia akting dan juga nyanyian.
Barbara Bach (DULU)
Menjadi simbol seks internasional setelah menjadi mata-mata Rusia Anya Amasova, seorang agen rahsia XXX, dalam film James Bond yang berjudul "The Spy Who Loved Me".
KINI
Barbara Bach tidak lagi terjun di dunia akting sejak tahun 80-an, namun dia kerap tampil di majalah Playboy beberapa kali. Pernikahannya dengan personil The Beatles, Ringo Starr, bertahan hingga kini.
Maud Adams (DULU)
Dia merupakan supermodel dan salah satu gadis Bond yang terkenal. Dalam filem James Bond "The Man With A Golden Gun" tahun 1974, dia berlakon sebagai tokoh Andrea Anders, simpanan dari tokoh penjahat Scaramanga. Berkat kemampuan aktingnya, dia diminta kembali jadi gadis Bond dalam "Octopussy" tahun 1983. Karakternya kala itu menjadi penyeludup permata dan wanita karier sukses.
KINI
Tahukah kamu? Maud Adams juga tampil ketiga kalinya dalam film James Bond yang berjudul "A View To a Kill".
Diana Rigg (DULU)
Memainkan peranan sebagai Contessa Teresa di Vicenzo alias Tracy Bond pada 1969 "On Her Majesty's Secret Service". Dia satu-satunya wanita yang pernah dinikahi James Bond, tapi kemudian dibunuh saat hari pernikahan mereka.
KINI
Mungkin Diana Rigg cukup terkenal sebagai gadis Bond, tapi orang-orang banyak mengingatnya sebagai Emma Peel dalam acara televisi Inggris "The Avengers".
Jane Seymore (DULU)
Bermain dalam film James Bond "Live and Let Die" tahun 1973. Kemampuan paranormal, bermain solitaire, dan membaca tarot miliknya hilang di usia 22 tahun saat dia menyerahkan keperawanannya kepada James Bond.
KINI
Jane Seymour sudah menikah sebanyak empat kali, memiliki empat anak, dan memiliki karier yang gemilang. Dia pernah bermain dalam film "Somewhere in Time" dan "Dr. Quinn, Medicine Woman". Selain menulis beberapa buku, dia pun mendapat penghargaan.

Gila..kerana berseteru artis ini berlumba tunjuk gamar ghairah

Nikita Mirzani mengaku masih bingung dengan perselisihannya dengan Jenny Cortez. Ia merasa tak memulai perang dengan Jenny.

Kata Nikita, awalnya pertengkaran itu dibuat-buat untuk setting-an film terbaru mereka 'Pocong Kuntilanak Roxy'. Namun belakangan Nikita merasa Jenny memang terkesan memojokkan dirinya.

Awalnya, permasalahan dimulai di Twitter. Jenny saat itu men-tweet soal high heels yang digunakannya kala shooting film. Namun, menurut Nikitan, Jenny salah mengeja kata itu.

Niat Nikita memberitahu kata yang benar malah dibalas Jenny dengan emosi. Namun Nikita enggan meladeni kata-kata balasan dari Jenny.

Namun menarik ditelusuri, dua artis tersebut sama-sama kerap tampil seksi dan kerap tersandung masalah foto ghairah. Nikita beberapa kali kedapatan berpose bogel. Jenny pun demikian.

Jenny juga beberapa kali menuai kontroversi dengan pose topless-nya. Nikita pun menilai adanya unsur persaingan di balik perselisihannya itu.

"Siapa sih yang kenal Jenny Cortez? Karena foto syur? Coba deh dijejerin sama foto-foto aku, beda jauhlah," tuturnya menyindir kepada detikHOT, Jumaat (20/4/2012).

"Kalau aku mah dicari karena foto-foto itu. Dia sih sampe gelar press-con segala," lanjutnya masih dengan nada menyindir. 

sumber 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved