Bogel pun bogellah janji dapat baju free

on 29 Mac 2012




free punya pasal apa pun sanggup dilakukan

Lawak ibubapa dan pelajar bercium yang buat warga internet marah


Kasih orang tua memang tiada batasnya dan sebagai anak kita juga pasti mencintai orang tua yang telah bersusah payah melahirkan dan membesarkan kita. Namun, dalam menunjukkan bentuk kasih sayang tentunya tetap ada norma-norma yang harus diikuti dan dijalani.

Apa yang telah dilakukan orang tua pelajar beserta staf dari SMA Rosemount di Minnesota, Amerika Syarikat, ini memang keterlaluan. Para orang tua ini setuju ketika diminta untuk ambil bahagian dalam lawak yang dirancangkan oleh para staf sekolah sebagai acara hiburan dalam acara pertemuan pelajar. Masalahnya permintaan para staf ini sangat tidak wajar bagi kebanyakan orang.

Pada acara tersebut, setiap kapten pasukan olahraga ditutup matanya dan diminta berciuman dengan "seseorang tak dikenal." Mereka tak menolak kerana sebelumnya dijelaskan bahawa yang akan mereka cium adalah pelajar lain, tapi teka apa yang terjadi kemudian? Para "pelajar lain" yang dijanjikan para staf ternyata tak lain dari orang tua mereka sendiri!

"Ehm, dia memiliki bibir yang menggairahkan," kata salah satu pelajar laki-laki. Semua orang pun tertawa ketika melihat betapa terkejutnya ia ketika membuka penutup mata dan mengetahui ibunyalah yang menciumnya.

Banyak orang yang marah ketika video tentang kejadian ini beredar luas di YouTube. Mereka tidak merasa lawak ini lucu dan menghibur. Beberapa orang merasa tindakan ini adalah tindakan yang mendukung incest dan menjijikan.

Salah satu pengguna memberi komen, "Jika ini terjadi pada saya di SMA, saya mungkin akan perlu banyak terapi untuk mengatasi (trauma) yang terjadi. Apakah SMA Rosemount tahu ditipu untuk mencium orang tua kita dengan cara seksual adalah sangat teruk? Sesuatu seperti ini terjadi, dan kemudian meluas secara online, hal ini dapat membuat seorang anak berada dalam tempat yang berbahaya. Idea yang buruk! Tidak lucu, janggal, dan mengganggu."

Guru Besar sekolah SMA Rosemount John Wollersheim berkata, "Saya tahu ada orang yang marah setelah mereka melihatnya dan sebagai ketua sekolah saya bertanggung jawab atas apa yang terjadi di sini. Untuk semua orang yang tersinggung, mereka yang benar-benar tersinggung, saya berhutang permintaan maaf kepada mereka."




sumber: MSNBC

Lelaki Iklankan Barang Curian Dari Tempatnya Bekerja Kepada Teman Kerjanya


Seorang lelaki AS ditahan setelah mengiklankan barang-barang yang dia curi dari majikannya.


Remo Spencer, pegawai Wal-Mart memposkan sebuah catatan kecil buat teman-teman sekerjanya dengan mengatakan kalau dirinya memiliki beberapa barang elektrik untuk dijual.


Pihak pengurusan mulai mencurigai dan melakukan siasatan setelah melihat rakaman CCTV, mereka melihat Remo mencuri barang-barang seperti 7 buah  iPod dan 8 buah laptop bernilai sekitar $ 7000.


Seperti yang dikhabarkan Femalefirst.co.uk, pihak polis mengatakan Spencer- yang mengembalikan barang-barang itu ke supermarket – saat ini menghadapi tuduhan pencurian.

Kesian..Mata Datuk 86 Tahun Ini Tertusuk Gunting Kebun


TUCSON, KOMPAS.com — Leroy Luetscher patut bersyukur. Dia tidak kehilangan penglihatannya setelah mata kanannya tertusuk gunting kebun.

Kecelakaan itu terjadi saat lelaki 86 tahun yang tinggal di Tucson, Arizona, Amerika Syarikat, itu sedang berkebun. Gunting yang dipegangnya terjatuh dengan posisi pegangan di atas.

Luetscher membungkuk untuk memungutnya. Namun, dia kehilangan keseimbangan dan terjatuh. Pegangan catut itu menancap tepat pada matanya. Pegangan itu masuk cukup dalam hingga mencapai rongga lehernya.

Datuk pencen itu langsung dilarikan ke hospital dengan gunting masih tertancap di mukanya, sedangkan separuh bagian catut terlihat di bahagian luar.

Pasukan doktor berhasil mengeluarkan catut itu dan menyelamatkan matanya.

Doktor Julie Wynne, mewakili pasukan bedah dari Universiti Pusat Medis (UMC) Arizona, mengatakan, "Anda tidak akan percaya pada yang Anda lihat. Sebagian catut itu terlihat dari luar, sementara separuhnya lagi masuk ke kepalanya."

Rakannya, dr Lynn Polonsky menambahkan, "Hujung pegangan catut itu berada di pembuluh nadi di lehernya."

Pasukan doktor berhasil mengangkat gunting kebun itu dan menyelamatkan matanya. Bahkan struktur vital matanya pun dipastikan bakal pulih kembali.

Kini Luetscher sudah membaik. Hanya terlihat bengkak pada kelopak matanya. Penglihatannya memang sedikit terpengaruh, yakni semua yang dilihatnya terlihat kabur.

"Saya sangat berterima kasih pada doktor dan staf di UMC," katanya.
Sumber : dailymail.co.uk




[Kesian] Selama tiga tahun tuala bersarang di usus wanita ini

Kes aneh dialami seorang wanita India yang sering mengalami sakit perut. Setelah dibedah doktor ternyata menemukan tuala yang  telah bersarang di ususnya selama tiga tahun setelah pembedahan caesar yang pernah dilakukannya.

Tuala tersebut bersarang  di usus Sabnam Praveen, wanita berusia 30 tahun berasal Bilaspur, Chhattisgarh, India.

Sabnam dibawa ke Chhattisgarh Institute of Medical Sciences (CIMS) di kota Bilaspur, Chhattisgarh, setelah mengeluh sakit perut parah yang telah berlaku selama tiga tahun.

Yang sangat mengejutkan, pasukan doktor bedah yang dipimpin oleh Dr Neeraj Sindey, melakukan pembedahan dan menemukan tuala dengan bahagian-bahagiannya yang telah membusuk di usus Sabnam.

Suami Sabnam, Nassibuddin, mengatakan telah menghabiskan lebih dari 100 ribu rupee untuk melakukan perjalanan ke berbagaihospital dan klinik untuk mengetahui penyebab sakit di perut isterinya, tapi ternyata hanya sia-sia.

"Sebahagian besar wang itu adalah pinjaman untuk membawa isteri saya ke beberapa hospitaldi India," jelas Nassibudin, suami Sabnam.

Nassibudin mengatakan, di kebanyakan hospital para doktor mengatakan bahawa mungkin ada tumor di perut isetrinya, tetapi doktor di CIMS menegaskan bahawa ada handuk di usus Sabnam setelah di periksa.

Sabnam yang masih berada di bilik bedah CIMS, kini merancang untuk menemukakan saman kepada doktor di sebuah hospital di kota Ambikapur, keranna dia dan suaminya percaya bahawa doktor tersebut telah meninggalkan tuala di dalam perutnya ketika dia melakukan operasi caesar pada akhir tahun 2007.

Jambatan yang satu ini memang unik

Jambatan merupakan satu struktur yang dibuat untuk menyeberangi jurang atau rintangan seperti sungai, rel kereta api ataupun jalan raya. Dibangun dengan tujuan untuk membolehkan orang ramai untuk melintas di atas halangan itu.

Apabila halangan tersebut adalah sungai yang lebar biasanya jambatan sering dirancang juga untuk kapal-kapal yang melintas di sungai tersebut.

Jambatan dirancang biasanya akan terbelah menjadi dua bahagian yang secara bersamaan naik keatas agar kapal boleh lalu. Tetapi jambatan yang satu ini dirancang secara unik dan luar biasa dengan struktur yang aneh.

Menggunakan unsur robotic yang mengangkat bahagian tengah jambatan ke salah satu sisi dan kurang lebih 90 derajat ke atas. Jambatan unik dan aneh yang bernamaSlauerhoffbrug ini dibangun pada tahun 2000 di Belanda.








memang begitu luarbiasa...Belanda seperti yang kita ketahui memang mempunyai
jurutera yang sangat mahir......

Sumber : http://luminousreload.wordpress.com

Lawak..Perompak guna wang rompakan untuk nikmati piza, bir


YUMA (Arizona): Pihak berkuasa berkata mereka menahan seorang lelaki yang merompak sebuah bank di bandar ini sebelum membelanjakan sebahagian wang itu untuk bir dan piza di restoran berdekatan.

Henry Elmer, 56, kini ditahan di penjara atas pelbagai kesalahan merompak dan mencuri.

Polis menerima panggilan kecemasan daripada Bank Wells Fargo yang bertentangan dengan Balai Polis Yuma pada jam 1.30 petang, semalam.

Lelaki itu dilapor masuk ke bank, mengeluarkan pisau kecil dan melarikan sejumlah wang.



Polis berkata, mereka memberkas Elmer sebelum dia sempat menjamah piza itu. - AP

sumber : 10

Mari kita lihat perbezaan telur palsu dengan telur asli

image

Sekarang terdapat juga telur palsu keluaran China.Telur palsu buatan mereka harganya 1/10  murah dari harga telur asli! Dan rupa serta rasa hampir tidak ada beza dengan telur asli.Diatas ada ciri-ciri telur palsu dan asli.Minta-minta tidak ada yang mengedarkan telur ini di negara kita kerana yang palsu mesti ada kesan sampingannya.

Aksi pengemis tua kena belasah










[Pelik] Culik 6 bayi untuk gembirakan suami dan mentua.

gambar hiasan

Polis menahan seorang wanita berumur 26 tahun yang tidak berzuriat yang dipercayai menculik beberapa bayi lelaki baru lahir semata-mata untuk menggembirakan suami dan mentuanya.

Semasa ditahan wanita itu dipercayai terlibat dalam enam kes culik bayi, dan sekurang-kurangnya seorang daripada bayi yang diculik ditemui mati, dipercayai dibuang oleh suspek di tepi jalan.

Akhbar The Asian Age melaporkan polis menemui dua daripada bayi yang diculik oleh wanita itu dan beberapa kes kehilangan bayi di kawasan berkenaan berjaya diselesaikan ekoran penahanan wanita tersebut.

Menurut polis suspek bertindak demikian kerana tidak tahan dengan penderaan oleh anggota keluarganya yang menghina beliau kerana tidak memiliki zuriat, di mana rawatan perubatan juga gagal memberikan anak untuknya.

Wanita itu merupakan seorang pelajar kolej yang terkandas pengajiannya, dan biasanya bertindak dengan bantuan seorang penarik beca berumur 38 tahun yang mensasarkan komuniti sekitar bandar raya.

Menurut akhbar itu biasanya wanita berkenaan akan bertindak dengan menyamar sebagai penjual barang kemas tiruan, sebelum melarikan diri bersama dengan bayi yang baru dilahirkan di rumah mangsa, dan beliau akan terus membuang bayi yang sakit, menyimpan yang sihat.

Semasa di soal siasat polis suspek mengakui perbuatan jenayahnya dan berkata beliau melakukannya untuk menggembirakan suaminya.

Beliau ditahan di kawasan berkenaan selepas polis meningkatkan pencarian berdasarkan gambaran yang diberikan oleh ibu bapa salah seorang daripada bayi berkenaan.

Pasangan itu berkahwin hampir empat tahun, namun suspek yang tingal berasingan daripada suaminya, menetap bersama kakaknya, menurut laporan Asian Age.

– BERNAMA

Datuk 78 tahun baru masuk sekolah,takut pelajaran matematik


Seperti kebanyakan pelajar lain, datuk ini takut menghadapi pelajaran matematik. Lebih baik terlambat daripada tidak sama sekali. Mungkin itu yang ada dalam fikiran Apostol Stoyanov, 78 tahun.
Datuk yang mengaku buta huruf ini akhirnya memutuskan untuk bersekolah, aktiviti yang belum pernah dia ikuti selama hidupnya.

Tinggal sendiri di desa Popovtski Bulgaria, Stoyanov mengaku 'takut' belajar matematik.
Dia juga tak dapat membaca kerana sejak kecil tak pernah mengalami dunia pendidikan di bangku sekolah.

Stoyanov memulai hari pertamanya bersama 430 pelajar lainnya pada Khaamis minggu lalu waktu setempat. Dia menjelaskan, "Hari pertama saya lalui seperti l murid baru yang datang ke sekolah.

Namun saya akan belajar tanpa mengikuti jadual belajar rakan-rakannya yang lain," ucapnya kepada pejabat berita BTA seperti dikutip yahoonews.

Dia hanya akan masuk sekolah ketika mengikuti ujian, kuis dan menyerahkan pekerjaan rumah. Seperti pelajar pada umumnya, ketakutan akan pelajaran matematik membuatnya mencari kelas tambahan untuk mata pelajaran tersebut.

Lelaki gila yang menikam ibunya hanya kerana sandwich


World News, Freaky News- Sebuah kejadian aneh terjadi di pinggiran kota Naperville, seorang lelaki 27 tahun yang bernama Alexander Georg sanggup menikam ibunya hanya kerana sandwich.

Kejadian itu terjadi saat mangsa yang baru pulang dari Hospital Advent Glen Oaks untuk menjeguk anaknya, sesampainya dirumah dia langsung menemui Georg dan menawarkan sandwich pada anaknya itu tapi bukannya berterima kasih pada ibunya , malah dia membanting kepala ibunya itu kelantai kemudian menikamnya secara brutal didada dan di sekitar leher, ketika polis tiba wanita malang itu telah mengalami pendarahan yang hebat dan langsung dibawa ke Hospital Edward.Georg berada diluar rumah saat polis datang dan menyerah tanpa ada perlawanan.Tidak diketahu apakah motif dia berbuat demikian(rm)

Abang cekik adik sampai mati kerana terpengaruh dengan rancangan TV

Seorang remaja mencekik adiknya kerana terispirasi acara TV Dexter. Ia mengaku memiliki keinginan tersembunyi untuk membunuh seseorang selama beberapa tahun.

Andrew Conley, 17, mengaku kepada pihak polis bahawa ia sangat mengagumi tokoh di drama TV yang menceritakan ahli forensik sekaligus pelaku pembunuhan.

Conley mengaku muncul dorongan melakukan pembunuhan di dalam dirinya seperti perasaan lapar. Ia bahkan berkhayal ingin membunuh ayahnya.

Remaja ini menyebutkan bahawa ia awalnya bermain dengan adik laki-lakinya Conner, 10, sebelum mengarahkan tangannya ke leher adiknya itu. Conner dicekik selama 20 minit hingga meninggal.

Lalu Conley memasukkan tubuh adiknya ke dalam beg sampah dan membuangnya di taman dekat rumah mereka di Rising Sun, Inidana. Selanjutnya, Conley ke rumah kekasihnya untuk menonton film.

Dalam pernyataan tertulis pengadilan, Conley mengaku, Saya merasa seperti dia (tokoh drama TV Dexter).

Drama TV ini dibintangi Michael C Hall yang bekerja sebagai penyelidik darah korban kejahatan di polis Miami. Namun, ia juga merupakan pembunuh berantai yang menyiksa korban dengan cara mengerikan.

Foto Bogel Shu Qi Disebar Netizen ke Internet


infospesial.net -  
Niat baik artis cantik Shu Qi untuk membela Donnie Yen yang merupakan lawan mainnya dalam filem The Fist of Legend: Return of Chen Zhen, ternyata malah berhujung pada deraan teror di dunia maya.
Shu Qi sendiri membela Donnie Yen yang tengah berseteru dengan Vincent Zhao atas pemecatan Vincent di filem baru berjudul Special Identity yang dibintangi oleh keduanya. Vincent menuduh Donnie lah yang harus bertanggung jawab atas pemecatannya, namun Donnie sendiri merasa difitnah kerana dia telah mengupayakan agar Vincent tetap bergabung di filem itu.
Lalu Shu Qi yang mengetahui perseteruan tersebut berusaha membela Donnie dengan menuslikan dukungannya di di akaun Weibonya.
“Donnie seorang aktor profesional yang selalu serius melakukan sesuatu,” tulis Shu Qi di akun Weibo-nya beberapa waktu lalu. “Tak diragukan lagi dia seorang abang, aktor, dan lelaki yang baik,” sambungnya, seperti dilansir dari Xin MSN, Rabu (28/3/2012).
Dan tak disangka dukungan Shu Qi terhadap Donnie Yen di akaun Weibonya berbuah pahit, fans Vincent pun marah. “Profesional belum tentu berkeperibadian baik,” tulis seorang netizen. “Shu Qi tak boleh membedakan mana yang benar dan salah,” tulis netizen lainnya.

Dan akibat hal ini para penggemar Vincent pun menjadi murka, mereka menyebarkan foto-foto topless masa lalu Shu Qi saat masih menjadi bintang filem lelaki dewasa. 

Nenek sanggup keluar duit untuk kelihatan seperti kartun




Annette Edwards, 57 tahun sanggup membelanjakan £10,000 sehingga kelihatan seperti  kartun kegemarannyya, Jessica Rabbit.




Keinginan Annette itu bermula dari kecintaannya dengan arnab. Dan seperti yang dikatakannya , dirinya selalu suka dengan arnab dan berkeinginan untuk serupa atau sama dengan idolanya, Jessica Rabbit dari film Who Framed Roger Rabbit?





Hebat..FOTO: Polis Pimpin Penunjuk Perasaan Sholat Berjamaah



POLIS PIMPIN SHOLAT: Hal yang tidak biasa terjadi pada aksi Tunjuk perasaan mahasiswa menolak penaikan harga minyak di Kota Makassar, Sulawesi Selatan.
Seorang perwira polis memimpin Sholat Zuhur di tengah Jalan Urip Sumoharjo di depan Pejabat Gubernur Sulawesi Selatan, diikuti puluhan mahasiswa peserta penunjuk perasaan, Selasa (27/3/2012).

Menggunakan seragam lengkap, perwira polis dari Polrestabes Makassar menjadi Imam. Sholat berjamaah ini membuat arus lalu lintas di depan pejabat gubernur sesak selama beberapa saat.
Selesai salat, perwira polisi itu memimpin doa agar keadaan bangsa Indonesia lebih baik. Aksi polis ini menyita perhatian warga dan mahasiswa pengunjuk rasa lainnya.

Setelah sholat mahasiswa kembali melanjutkan aksi mereka dan sang perwira polis kembali bertugas mengamankan penunjuk perasaan.

10 Website berpenghasilan jutaan dari Adsense


1. Mashable


Ruang lingkup: serba-serbi inovasi digital, teknologi dan sosial media
Founder: Pete CashMore
Pendapatan Adsense:USD 600,000 
Tahun: 2005
View/Bulan: 25.000.000 views

2. Weblogs




Ruang lingkup: Berisi 90 blog, membahas bidang komputer, game, makanan dan filem
Founder:  Brian Alvey dan Jason Calacanis
Pendapatan Adsense: USD190,000
Tahun: 2003
View/Bulan: 25.000.000 views

3.Digital Point


Ruang lingkup: Diskusi forum tentang search engine, teknik SEO, Marketing dll.
Founder: Shawn Hogan
Pendapatan Adsense/Bulan: USD500,000
Tahun: 1995 (dengan nama Data Point Solutions)
View/Bulan: -

4. TechCrunch.com


Ruang lingkup: Teknologi dan startup
Founder: Michael Arrington
Pendapatan Adsense/Bulan: USD 240,000
Tahun: 2005
View/Bulan: -

5.Digg .com


Ruang lingkup: Berbagi isi dari setiap website
Founder: Kevin rose
Pendapatan Adsense/Bulan: USD 250,000
Tahun: 2004
View/Bulan: 30.000.000 views per hari

6. Perez Hilton


Ruang lingkup: Membahas khabar dan gossip para selebriti
Founder: Mario Lavandeira
Pendapatan Adsense/Bulan: USD200,000
Tahun: 2005
View/Bulan: 30.000.000 views

7. Shoe Money


Ruang lingkup: Sharing bagaimana orang mendapat duit dari internet
Founder: eremy Shoemaker
Pendapatan Adsense/Bulan:USD 140,000
Tahun: 2003
View/Bulan:-

8. Tweetmeme.com


Ruang lingkup: Cerita dan trend yang ada pada tweeter
Founder: Nick Halstead
Pendapatan Adsense/Bulan: $225,000 
Tahun: 2008
VTraffic: 385,000 unique visitors per month

9.Plenty Of Fish


Ruang lingkup: online dating
Founder: Markus Friend
Pendapatan Adsense/bulan: USD300,000
Tahun: 2003
View/Bulan: 30.000.000 views

10. ClikIndia.com


Ruang lingkup: Situs Iklan Pekerjaan, Pendidikan, Makanan, Property dll
Founder: Pankaj Agarwal
Pendapatan Adsense/Bulan: USD 85,000
Tahun: 2007
View/Bulan: 5.500.000 views.bulan


Aksi artis Gan Lu Lu atas katil pulak

Peranan berani Gan Lulu (干 露露), seorang artis yang menjadi pembicaraan umum setelah ibunya upload klip video telanjang dalam mandi untuk kepentingan mencari suami masa depan, telah meningkat satu langkah lebih jauh saat ini.

Dia kini telah merilis serangkaian foto di tempat tidur, jelas memberikan mitra perkahwinan calon sekilas tentang apa yang boleh mereka harapkan di bilik tidur.





Wah, Buku Masak Ini Boleh Dimasak

Ada-ada saja idea kreatif dari sebuah agensi design asal Jerman. Banyaknya buku masak yang beredar menginspirasi mereka untuk turut membuat 'buku masak'. Tapi yang satu ini berbeza, kerana buku masaknya benar-benar boleh dimasak!

Buku masak ini dijuluki 'The Real Cookbook'. Yang unik dan beza dari buku masak ini, tiap lembarnya boleh dibaca sekaligus dimasak. Jadi tak hanya dibaca, namun menunya boleh langsung dicuba. Istilahnya, bayar bukunya, percuma bahannya!

Lembaran demi lembarannya dibuat dengan bahan pasta segar. Kemudian pada permukaannya dicetak dengan font yang tak hanya bagus, namun terlihat berseni. Tulisan dalam lembaran putih ini dibuat dengan bahasa Jerman. Buku masak ini sesuai untuk dibuat lasagna, dengan tambahan bahan lain seperti keju, bawang, daging, serta sos tomato.

Buku masak yang boleh dimakan ini mendapatkan apresiasi tinggi dari para peminatnya. Menurut mereka, konsep ini boleh meningkatkan keinginan untuk memasak sendiri lasagna lezat, dengan resepi dan bahan lasagna yang sudah menyatu. Jadi, tak susah lagi!

Produk kreatif ini dibuat oleh Korefe, sebuah agensi desain yang membuat produk-produk inovatif. Produk-produknya dibuat dan dikonsep dengan matang, hingga melakukan analisis pasar. Agensi asal Jerman ini bahkan mendapatkan julukan sebagai agensi desain yang paling hebat di Jerman.

Membeli buku masak ini, tak perlu lagi pergi ke supermarket dan mencari jenis pasta apa yang sesuai untuk jenis menu yang mahu dimasak. Lebih praktis sekaligus makanan terlihat lebih berkelas. Namun dengan bentuknya yang unik dan cantik, rasanya agak sayang ya untuk memasaknya!

Sumber : http://food.detik.com

Sebuah Desa di China Membagikan Emas Percuma Untuk Warganya


Ini bukti bahwa tak semua pemimpin zaman sekarang buruk. Walaupun hidup di negara dengan tingkat korupsi yang cukup tinggi, seorang ketua desa di China memberikan emas dan perak percuma untuk warga desanya.
Ketua parti di desa Changjiang di China, Li Liangbao, tak pernah melupakan janjinya yang ia keluarkan pada tahun 2009 lalu.
Ini sudah kedua kalinya warga setempat mendapatkan emas dan perak percuma dari perusahaan Jiangsu Xinchangjiang Group, perusahaan yang dimiliki oleh desa itu sendiri.
Setiap warga yang tidak dapat emas mahupun perak pada November 2010 lalu akan segera mendapat 100g emas dan 100g perak percuma untuk dibawa pulang, plus bonus peti besi untuk menyimpan semua logam-logam bernilai ini. 
Jiangsu Xinchangjiang Group adalah perusahaan yang cukup besar di China. Perusahaan tersebut menempatkan posisi ke 195 dari 500 perusahaan terbaik di negara tersebut.

foto: Kevin Lim

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved