Pemain Billiard Wanita Tercantik Di Dunia

on 20 Mac 2012

Yu Ram Cha yang dikenal dengan julukan si “Little Lightning” merupakan salah seorang dari 10 Top Pembilliard Dunia dengan ranking 6 dimana hanya beza 1 tingkat dari pebilliard Jeannette Lee. Gadis Korea yang berusia 23 tahun ini tidak hanya juara dalam hal sodok menyodok ini, dia juga berbakat dalam dunia Modelling dengan akan dlancarkan album foto yang berisikan pose-pose seksinya.




Hebat Gila..Gambar Camaro Bumblebee Dijadikan Limo





hebat..

[Hebat]Nenek 60 tahun seludup iPhone 4 dalam stockingnya


Apple iPhone 4 Bumper - original Pictures, Images and Photos


 Wanita 60 tahun ditangkap petugas bandara Tel Aviv, Israel kerana menyeludup 44 unit iPhone 4. Dia menyembunyikan smartphone itu didalam stockingnya.

Nenek ini berhasil  masuk ke pesawat yang bertolak dari London. Namun, sesampainya di bandara Ben Gurion, Tel Aviv, petugas keamanan curiga keraa gerak-gerik wanita itu yang pelik akibat iPhone 4 yang diseludupkan dalam stocking.

“Wanita itu nampak sulit untuk berjalan. Ketika ditanya, wanita itu menjawab sedang tak enak badan,” ujar salah satu petugas keamanan. Kemudian seperti dikutip The Register, petugas keamanan memeriksanya menggunakan pemindai seluruh tubuh.

Ditemukan 44 buah iPhone tersembunyi dalam stocking wanita itu. Para petugas keamanan hairanr bagaimana nenek itu boleh melepasi  pemeriksaan  keberangkatan di London.

Hingga kini, nenek itu sedang menunggu apakah ia akan dihukum penjara atau denda.-INILAH.COM

Sue Watson, Misionaris,pendeta yang kini menyerahkan hidupnya untuk Islam


“Apa yang terjadi padamu?” Pertanyaan itu kerap diterimanya ketika bertemu bekas teman-teman sekolah, teman dan pendeta ketika mengetahui dirinya telah memeluk Islam. Mereka hairan dan tak habis berfikir mengapa Sue Watson, seorang profesor, pendeta, dan misionaris, yang pantas disebut sebagai fundamentalis radikal, kini telah menjadi seorang Muslimah. Silahkan baca artikel di bawah ini yang dipetik dari republika.co.id untuk lebih jelasnya.

Tapi itulah jalan hidup. Hidayah menghampiri Watson, membuatnya menjadi tertarik pada Islam, dan akhirnya memeluk agama yang diturunkan melalui Nabi Muhammad SAW ini. Semua itu bermula ketika dia baru saja lulus dari pendidikan pasca sarjana. Lima bulan setelah mendapatkan gelar Master of Divinity (Ketuhanan) dari pusat pengajian ternama, dia bertemu seorang wanita yang pernah bekerja di Arab Saudi dan telah memeluk Islam.

Jiwa misionarisnya muncul. Dia pun cuba bertanya-tanya kepada wanita itu dengan maksud menjalankan misi kristiannya. Kepada wanita itu, Watson bertanya tentang perlakuan Islam terhadap wanita. ”Saya terkejut dengan jawapannya. Jawapan itu bukan yang saya harapkan, jadi saya bertanya lagi tentang Tuhan (Allah SWT) dan Muhammad,” ujarnya. Namun wanita itu tidak mahu menjawab pertanyaan tersebut. Wanita itu  mengajak Watson untuk berkunjung ke Islamic Center kerana di sana ada orang yang boleh menjawab pertanyaan itu dengan lebih baik.

Selama lapan tahun, Watson kuliah di sekolah teologi. Sebagai seorang penganut Kristian yang taat, dia memandang Islam sebagai agama setan. Dalam setiap doanya, dia meminta kepada Yesus agar dilindungi dari roh-roh jahat. Namun setelah peristiwa di atas dan dia kemudian berdialog di Islamic Center tersebut, dia seperti mendapatkan pandangan lain tentang Islam. ”Saya cukup terkejut dengan pendekatan mereka (umat Islam), kerana indah dan tegas. Tidak ada intimidasi, pelecehan (terhadap agama lain), dan tak ada manipulasi psikologis,” kisahnya.

Bahkan, Watson menceritakan, ulama atau ustaz di Islamic Center itu menawarkan dirinya untuk mempelajari Alquran di rumahnya. ”Ini seperti studi tandingan untuk injil. Saya tak percaya, mereka kemudian memberikan beberapa buku mengenai Islam dan mengatakan jika saya memiliki pertanyaan maka mereka akan bersedia menjawabnya di pejabat,” katanya.

Malamnya, Watson langsung membaca semua buku itu. Itulah untuk kali pertama, dia membaca buku tentang Islam yang ditulis oleh seorang Muslim sendiri. Selama ini, dia hanya membaca buku-buku mengenai Islam yang ditulis oleh orang Kristian. Keesokan harinya, dia kembali menemui Ustaz itu untuk menanyakan beberapa hal mengenai Islam yang didapatnya dari membaca buku itu. Hal itu terus terulang setiap hari selama seminggu. Hingga tanpa terasa, dia telah membaca sebanyak 12 buku dalam tempoh seminggu  itu.

Dari situ, dia mulai memahami mengapa Muslim itu merupakan orang yang paling sulit di dunia ini untuk diajak memeluk Kristian. ”Mengapa? Kerana tak ada lagi yang boleh ditawarkan kepada mereka (Muslim). Islam mengajarkan hubungan dengan Tuhan, pengampunan dosa, keselamatan, dan janji kehidupan yang kekal,” paparnya.

Selama menjalani proses dialog itu, secara alamiah, pertanyaan pertamanya terpusat kepada Allah, Tuhan-nya umat Islam. Siapakah Allah yang disembah kaum Muslim ini? Sebagai seorang Kristinn, dia diajarkan bahawa Allah itu merupakan Tuhan palsu. Namun setelah membaca buku Islam dan berdialog, dia baru mengetahui bahwa Allah itu Maha Kuasa, Maha Mengetahui, dan Allah itu Esa. Tak ada Tuhan lain yang mendampingi Allah.

Lantas, pertanyaan penting tentang Muhammad. Siapa ini Muhammad? Dia baru mengetahui bahwa umat Muslim tidak berdoa kepada Muhammad, seperti orang Kristian berdoa kepada Yesus. Dia (Muhammad) juga bukan seorang perantara, sehingga dilarang berdoa kepadanya. Dia pun mengetahui bahawa umat Islam juga percaya pada Yesus sebagai seorang nabi seperti Muhammad. Menurutnya, banyak kesalahfahaman dari penganut Kristian tentang Islam.

Tanpa disedarinya, dia mulai mengakui kebenaran Islam. ”Tapi saya tidak beralih memeluk Islam pada waktu itu juga kerana saya belum percaya sepenuhnya di dalam hati. Saya terus pergi ke gereja, membaca Alkitab, tapi di satu sisi juga belajar Islam di Islamic Center. ”Saya benar-benar meminta petunjuk Tuhan, kerana tak mudah untuk pindah agama. Saya tak mahu kehilangan keselamatan,” ucapnya.

Dua bulan setelah proses pengenalannya tentang Islam, Watson masih terus meminta kepada Tuhan agar diberikan petunjuk. Hingga akhirnya, suatu ketika, dia merasakan ada sesuatu yang jatuh meresap ke dalam dirinya. ”Saya lantas terduduk, dan itulah untuk kali pertama saya menyebut nama Allah SWT. Ada kedamaian yang dirasakan. Dan sejak itu, empat tahun lalu hingga sekarang, saya percaya bahkan Engkaulah satu-satunya Tuhan dan hanya Engkau Tuhan yang sesungguhnya,” tuturnya.

Keputusannya memeluk Islam bukannya tanpa risiko. Setelah menjadi mualaf, Watson dipecat dari pekerjaan sebagai pengajar di dua Perguruan Tinggi Kolese, djauhkan oleh bekas teman-temannya di sekolah Teologi dan sesama profesor teologi, dan tidak diakui lagi oleh keluarga suaminya. Pilihannya itu juga di pandang negatif oleh anak-anaknya yang sudah dewasa dan dicurigai oleh pemerintahnya sendiri.

”Tanpa adanya kekuatan iman, mungkin saya sudah tak sanggup menghadapi itu semua,” ujarnya. ”Saya sangat berterima kasih kepada Allah SWT yang telah menjadikan saya sebagai Muslim. Dan saya berharap hidup dan mati sebagai Muslim.”

Bekas misionaris yang kini telah bergantii nama menjadi Khadijah Watson itu, sekarang bekerja sebagai seorang guru untuk melayani kalangan perempuan di salah satu pusat dakwah di Jeddah, Arab Saudi.

[Hot] Seorang kanak-kanak kelihatan melayang di kawasan hutan Russia

Kanak-kanak yang terlihat melayang di kawasan hutan Rusia

Sebuah tayangan video seorang gadis kecil melayang di hutan menarik banyak perhatian di internet. Video tersebut dirakamkan  di Russia.

Video, berjudul 'Flying girl in Russian wood' ini, telah diposting pengguna You Tube, Jevgenij2000, 2 March 2009 lalu. Tayangan ini telah menarik ramai pengunjung menyaksikannya.

“Saya merakam video ini ketika sedang berjalan-jalan dengan anjing saya. Saya tidak boleh menjelaskan sendiri apa yang sedang terjadi di sana,” tulis Jevgenij2000 dalam deskripsi video tersebut.

Video berdurasi 44 saat tersebut, awalnya hanya menayangkan dia yang sedang bermain-main dengan anjingnya. Kemudian di sebelah kanan muncul seorang gadis kecil sedang melayang di udara, pada posisi horisontal dengan bahagian atas tubuhnya sedikit terangkat. Terlihat pula seorang wanita sedang berdiri disebelah gadis itu mengawasinya.

Ketika anjingnya menggonggong, gadis itu segera turun dan pergi dengan wanita tersebut.






'French kiss' kat tangga rumah




ada-ada je...

STOMPer Kelly says she caught this couple making out right outside of her home, at a common stairwell. They continued kissing even after she had shut the door behind her.


The STOMPer said:


"When I opened my door to let my friends out of my home I saw a couple french-kissing with the woman on top of the guy. 


"It was disgusting. After I closed the door they continued kissing but sat up straight. It was disgusting."


sumber : stomp.com.sg

22 tahun Simpan Rambut.. Dipotong Disumbangkan ke Badan Amal

WOW!!.. 22 tahun Simpan Rambut.. Dipotong Disumbangkan ke Badan Amal..Rambutnya telah dibiarkan tumbuh memanjang selama 22 tahun lamanya, tapi hilang hanya dalam beberapa minit. Penggemar Reggae Paula Jamison rambutnya mulai dibiarkan memanjang sejak usia 17 sepanjang 4ft 9in, hampir setinggi badannya.


Tapi ibu dari satu anak tersebut senang berpisah dengannya setelah disumbangkan untuk amal kerana inspirasi oleh teman yang berjuang melawan kanser.  Jamison, dari Stockport, Greater Manchester, melelongnya dan dapat sebanyak £ 1.600 untuk mengingati Anita Swan temannya, yang meninggal kerana leukemia.

“Ketika Anita masih hidup kami bercakap dan dia berkata aku tidak pernah memotong rambut untuk siapa pun kecuali untuknya,” kata dia. “Dia benar-benar mengilhami saya jadi saya melakukannya untuk dirinya dan juga bagi saya. Saya fikir dia akan sangat senang. “

 Jamison, 39, mengatakan dia masih menyesuaikan diri dengan perubahannya. “Aku selalu suka memiliki rambut gimbal panjang tetapi pada musim panas kepala saya terasa sangat panas dan berat,” katanya.


“Rambutku sering terjebak dalam pintu mobil bahkan membuatku tersandung jika Aku membongkok tapi aku takut memikirkan kehilangan mereka.”

“Rasanya aneh. Aku merindukan mereka sekarang tapi kepala saya jauh lebih ringan dan saya memiliki reaksi lebih cepat dari semua orang. ”  Jamison berharap untuk mengumpulkan wang lebih banyak dengan melelong rambutnya.

sumber : daily mail

[Aneh]Lembu Berkepala Manusia di Madura

Lembu Berkepala Manusia di Madura. Anak lembu yang lahir beberapa hari lalu itu keadaanya memprihatinkan kerana tidak mahu disusui induknya. H Simah, pemilik lembu tersebut terpaksa memberi susu segera untuk memulihkan keadaanya yang lemas.

“Selama hamil, ibu lembu tidak mengalami tanda-tanda aneh, bahkan anak lembu itu lahir normal. Namun kami terkejut setelah lahir kepalanya tidak seperti lembu biasa, tapi lebih mirip kepala manusia,” tutur H Siman.Anak lembu itu mendapat gelaran lembu manusia dari warga setempat. Tempurung kepalanya mirip manusia; di atas kepala tumbuh rambut berwarna hitam, yang jika dilihat sepintas mirip manusia.



“Sebenarnya saya khuatir akan terjadi sesuatu yang tidak diinginkan di desa kami dengan kehadiran lembu aneh tersebut. Kerana menurut sebhaagian warga, anak lembu itu hasil hubungan manusia dengan sapi, “ katanya sambil menyuapi susu kepada anak lembu yang masih belum dapat berjalan itu.

Drh Sri Wahyuni Yuliati, Kepala Bidang (Kabid) Pengembangan dan Usaha Peternakan, Dinas Peternakan dan Perikanan, Sampang, menerangkan, tidak mungkin terjadi proses pembuahan antara benih manusia dengan benih lembu, keraa bentuk dan jumlah kromosomnya berbeza.

“Tapi kemungkinan besar anak sapi yang berbentuk aneh itu boleh disebabkan oleh cacat bawaan sejak dari kandungan, atau dapat juga diakibatkan terjadinya mutasi gen, sehingga organ-organ dalam tubuhnya mengalami perubahan atau pembesaran,” jelas Sri Wahyuni.

sumber : antara

Aneh, Ditemukan Ikan Bermulut Seperti Itik

GUANGXI – Para penduduk di China tengah dihebohkan dengan penemuan ikan dengan bentuk yang aneh. Ikan itu ditemukan di gua dalam danau pada kedalaman 1.000 m di bawah tanah.

Para ahli pun belum dapat memastikan jenis ikan yang ditemukan di Desa Daluo, Kota Bama, sebelah selatan daerah Guangxi, China. Demikian diberitakan oleh ananova.com.

Ikan tersebut memiliki mulut lebar dan tipis seperti itik, dengan didominasi warna merah, bentuknya panjang, kumis tipis, dan mata yang terletak di dekat dengan mulut.

Kepala desa Li Zuneng mengatakan, orang-orang tua desa pernah membicarakan tentang ikan tersebut. Akan tetapi, generasi muda belum pernah ada yang melihat ikan itu. Mereka menganggap ikan itu hanya sekadar dongeng. Hingga pada akhirnya, ikan yang diberi nama Fu Yuan Dong yang bererti gua keberuntungan itu, terbukti kewujudannya

Kini spesimen ikan tersebut telah dikirimkan ke kota Bama dan badan penelitian di Guangxi, untuk diteliti lebih jauh. Akan tetapi hingga kini belum ada ahli yang dapat mengetahui jenis ikan tersebut.

Di wilayah pegunungan terpencil itu, hasil sensus menunjukkan adanya 74 orang tercatat berusia lebih dari 100 tahun. Jumlah total penduduk di desa itu seramai 238 ribu orang.

Sumber : http://www.okezone.com/

Lawak..pencuri buat senarai barang yang hendak dicuri


MANCHESTER - Seorang pencuri atau perampok biasanya sudah mengetahui apa saja barang yang menjadi curian mereka. Tetapi hal berbeza terjadi di Inggris, saat Polis Manchester menemukan senarai curian di jalanan.

Polis menemukan daftar ini saat memeriksa sebuah laporan pencurian di sebuah tempat. Daftar ini sendiri menjelaskan apa saja yang diharuskan saat pencurian berlangsung, serta barang mereka cuir Demikian diberitakan News Lite.

Diberi judul senarai pencurian, catatan tulisan tangan itu menjelaskan detail dari kunci kereta yang ditinggalkan oleh pemiliknya. Kereta itu juga menjadi curian dari pencuri.

Tidak hanya kereta, catatan ini juga menuliskan sebuah basikal yang ditinggalkan tanpa terjaga dan rumah-rumah yang kemungkinan besar untuk dimasuki. Pencuri itu bahkan mencatat posisi barang-barang yang akan mereka ambil.

Selain itu, pencuri ini juga menulis peralatan yang diperlukankan untuk melakukan aksi pencurian mereka. Alat-alat itu termasuk tukul, screw driver dan bahkan sebuah tempat menggantung mantel.

Polis tidak mengetahui catatan itu dimiliki oleh siapa. Tetapi yang jelas, pencuri itu tidak memiliki ingatan kuat atau boleh juga dikatakan sebagai pencuri yang merencanakan aksinya dengan baik.
(faj)

Aksi pasangan kemaruk beromen dalam LRT di China

Semua dilakukan atas dorongan nafsu. Tak ada perasaan segan silu dan tak 
memperdulikan perasaan dan kententeraman orang lain...
Alasannya hanya kerana CINTA.....










tak puas didalam LRT...aksi dilanjutkan
pula diluar....


Walaupun kejadian ini berlaku bukan dinegara kita
tidak mustahil budaya ini boleh berlaku di sini....


Rahsia Menu Diet Girlband Korea


infospesial.net -  Acara Entertainment Relay di stesenn TV KBS membongkar menu diet para girlband di Korea, sehingga mereka memiliki tubuh yang ideal. Reporter acara ini mewawancara girlband Stellar dan Nine Muses dan juga pergi ke para ahli menu makanan girlband Girls Generation dan Secret.

Untuk menu diet, girlband Secret memilih makanan berprotein tinggi, karbohidrat rendah, sedangkan Stellar lebih memilih untuk membawa makanan dari rumah. Berbeda dengan kedua girlband ini, Nine Muses memiliki cara diet yang bernama 'Paper Cup Eating', iaitu dengan mengisi 2/3 bahagian paper cup dengan nasi dan kemudian mengisi 1/3 sisanya dengan makanan pilihan mereka.

Dan untuk Girls Generation atau SNSD, menu makanan mereka terdiri dari nasi, dada ayam panggang, blanched brokoli, dan sayur-sayuran. Untuk makan siang, mereka memakan nasi dengan dada ayam panggang, tetapi dengan tambahan kubis, salad  dan almond. Untuk makan malam, mereka memakan kentang manis, telur, kubis dan salad .
Namun meski terkesna memiliki cara dan menu diet yang berbeza, ada satu kesamaan diantara para girlband Korea ini. Mereka sama-sama memakan putih telur.

Pelajar ini rela hilang perawan dan disetubuhi datuknya demi lanjut sekolah




Sebut saja Intan(nama samaran) remaja berumur 16 tahun ini menunduk malu dan menangis tersedu-sedu ketika di bawa ke balai polis.Kerana remaja manis,mulus dan cantik ini telah mengalami masa - masa yang berat dari datuknya sendiri Jaim,69 Tahun.


 “Saya sangat perihatin atas musibah yang menimpa anak dibawah umur yang seharusnya mendapatkan perlindungan tapi malah menjadi korban kekerasan dan pemerkosaan bahkan oleh datuknya sendiri. Saya akan berupaya membantu mendesak pihak polis agar bertindak tegas terhadap para pelaku" ujar  warga yang ikut turut membawa tersangka ke balai polis.


 Tersangka mengakui kalau selama 3 tahun ini dia menyetubuhi korban setiap kali dia bernafsu,bahkan tersangka juga mengaku kalau dirinya jugalah yang mengambil kehormatan cucunya itu 3 tahun yang lalu.


 Korban mengaku dia rela di perawani oleh tersangka kerana ingin melanjutkan sekolah,kerana kedua orang tua korban sudah meninggal 7tahun yang lalu kerana kemalangan.


 Tidak sepantasnya anak yatim diperlakukan seperti ini ! Dia hanya ingin sekolah,malah di manfaatkan !


sumber

Mahu Tahu Kuiz TV Terlama di Dunia? Ini Dia…


REPUBLIKA.CO.ID, WASHINGTON DC – It’s Academy adalah sebuah program kuiz di televisyen yang telah ke udara hampir setengah abad lamanya.

Program kuiz tersebut memungkinkan pesertanya—yang merupakan murid-murid sekolah—untuk bersaing menggunakan otak mereka. Acara kuiz tersebut selalu ditayang pada Sabtu pagi.

Seperti 50 tahun lalu, pelajar dari sekolah-sekolah di Washington DC sedang menjawab pertanyaan tentang sejarah, sastera, matematik, ilmu pengetahuan, agama, politik, dan olahraga.

Produser program It’s Academy, Susan Altman, mengatakan acara tersebut sangat menyenangkan. “Para peserta yang merupakan murid-murid sekolah terlihat sangat antusias dan selalu mengatakan hal-hal lucu tanpa maksud untuk mempersingkat waktu,” ujarnya, .

Altman, Sophie, merupakan seorang produser televisyen di tahun 1950-an yang pertama kali memulai program kuiz tersebut atas permintaan pegawai sekolah setempat, agar dapat menyaring siswa-siswa berprestasi.

Beberapa tokoh terkenal Amerika sempat mengikuti kuiz tersebut pada saat mereka masih remaja seperti Hillary Clinton dan bekasastronot, Timothy Creamer. Diharapkan nantinya juga makin banyak tokoh-tokoh yang akan muncul dalam kuiz tersebut lalu menjadi orang terkenal.

Inilah Orang Pertama Dunia Sembuh dari AIDS

INILAH.COM, San Fransisco – Doktor mengatakan, lelaki 45 tahun di California ini mungkin menjadi orang pertama yang sembuh dari AIDS. Ini diketahui dari gen kebal HIV miliknya. Seperti apa?

Timothy Ray Brown diketahui positif HIV (human immunodeficiency virus) pada 1995. Kini, ia masuk jurnal ilmiah sebagai orang pertama yang berhasil ‘menghapus’ virus HIV dari tubuhnya secara sepenuhnya. Doktor menyebut keadaan ini ‘penyembuhan fungsional’.

Pada 2008, Brown tinggal di Berlin dan mengidap HIV dan leukemia. Di sana, ilmuwan melakukan pembedahan tulang sumsum untuk mengubati leukemianya. Ilmuwan mengatakan, Brown mendapat sumsum dari penderma yang termasuk dalam 1% Caucasia kebal HIV.

“Saya berhenti berubat HIV di hari saya mendapat transplan itu,” kata lelaki yang dijgelar‘Pesakit Berlin’ itu.

Peneliti AIDS Dr Jay Levy dari University of California, San Fransisco (UCSF) mengatakan, kes Brown membuka pintu ‘cara penyembuhan’.

Namun, doktor menekankan, prosedur radikal Brown mungkin tak sesuai dengan penderita HIV lain kerana sulitnya pembedahan sumsum dan menemukan penderma yang sesuai.

“Tentunya Anda tak mahu melakukan pembedahan sumsum ini kerana risiko kematiannya,” ungkap Paul Volberding dari UCSF.

Banyak pertanyaan mengenai pengubatan Brown tak terjawab, lanjutnya. “Satu elemen pengubatannya nampaknya memungkinkan virus keluar dari tubuhnya,” lanjutnya lagi.Hal ini akan menjadi satu kajian yang menarik,katanya

Remaja 12 tahun terkejut ada pesanan untuk orang dewasa pada candy yang hendak dimakannya


Seorang anak gadis 12 tahun di AS terkejut saat menemukan sebuah pesan tak senonoh di sebuah candy Valentine’s Day.

Ciara Bush, dari California, hendak memakan candy berbentuk hati/cinta dengan sebuah pesan romantis yang tertulis di sana ketika dia mendapati pesan itu berbunyi : ‘Nice t*ts’.

"Kupikir pesan itu agak mengejutkan, aku sedang membacanya dan aku memperlihatkannya kepada ibuku setelah melihatnya,” ujar Ciara.

Setelah orang tua Ciara meng-email ke kilang pembuat candy itu untuk mengatakan kepada mereka apa yang telah terjadi, mereka meminta orang tua Ciara untuk mengirim kembali candy tersebut sehingga mereka boleh menyelidiki.

“Aku ingin ini menjadi perhatian semua orang. Hati- hati dengan apa yang kamu dapatkan,” ujar ayah Ciara, Derrick.

sumber : kcra.com

Remaja 13 tahun perkosa budak berumur 5 tahun di kawasan permainan McDonald's


INILAH.COM, Cincinnati – Seorang remaja memperkosa gadis cilik berusia lima tahun di area bermain restoran cepat saji McDonald’s, di Cincinnati, Amerika Syarikat (AS).

Remaja lelaki berusia 13 tahun itu menyangkal tudingan yang diarahkan kepadanya. Hakim Pengadilan Remaja Hamilton County, Carla Guenthner menyatakan hal tersebut dalam sidang dengar pendapat, akhir minggu lalu.

Hingga kini, tersangka masih ditahan  Juru Bicara Sheriff Steve Barnett menyatakan, tindakan itu diduga terjadi pada 29 Oktober lalu.

Si gadis cilik pergi ke McDonald’s berdua bersama neneknya. Pemilik McDonald’s cawangan tersebut mengaku kecewa dengan insiden ini dan menyatakan bersedia bekerjasama sepenuhnya dengan penyelidik.

Gambar-gambar orang bogel yang dikatakan seni

















Artist Spencer Tunick has been documenting the live nude figure in public, with photography and video, since 1992. Since 1994 he has organized over 75 temporary site-specific installations in the United States and abroad. Tunick’s installations encompass dozens, hundreds od thousands of volunteers; and his photographs are records of these events. The individuals en masse, without their clothing, grouped together metamorphose into a new shape. The bodies extend into and upon the landscape like a substance. These grouped masses which do not under core sexuality become abstractions that challenge or reconfigure one’s views of nudity and privacy. The work also refers to the complex issue of presenting art in it pernament or temporary public spaces.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved