Manusia yang hidup di terowong

on 03 Mac 2012

Masih ada lagi manusia yang duduk di terowong
di kota Metropolitan ini....









Gol Sendiri Paling Ajaib [Video]

Seringkali kekuatan alam yang luar biasa itu membuat kita, para manusia, tidak berkutik ketika harus berhadapan dengannya. Tak terkecuali untuk urusan bolasepak. Ketika alam sudah memihak kepada pasukan lawan, tak banyak yang boleh kamu lakukan selain menahan malu atau memohon kepada pasukan lawan untuk mengganti sisi lapangan.







Cara China melatih bakal juguh dunia

China merupakan negara yang mengeluarkan jaguh-jaguh
dalam bidang sukan.Mereka mengamalkan disiplin ynag amat tinggi
dalam melahirkan jaguh-jaguh dunia ini.Mereka dilatih sejak dari kecil 
lagi......










Restoran-Restoran Palsu di China [Foto]






Link: 

Atok 72 kurung isteri direban ayam kerana curang

sekadar gambar hiasan

Mendapatkan khabar bahawa isterinya curang, seorang laki-laki berasal dari Romania telah nekad memasukkan isterinya kedalam reban ayam dan menguncinya hampir seminggu.

Wanita berumur 70 tahun dari desa Cotu Vames di wilayah Suceava itu berhasil dikeluarkan setelah beberapa jirannya menelefon pihak polis.

Mereka mengatakan sering dikejutka dengan suara-suara aneh  dari reban ayam itu dan boleh dikatakan setiap malam orang-orang disekitar rumah tersebut mendengar suara-suara aneh dan teriakan.

Suami yang berusia 72 tahun ini akan dikenakan hukuman penjara kerana melakukan kekerasan dalam rumah tangga.

Dia mengatakan: "Saya tahu dia curang dari saya dan saya memang sengaja menguncinya di dalam reban ayam tersebut supaya dia sedar dan tidak akan mengulangi perbuatan seperti itu lagi." (anov/pit)

bk-nasib baik atok-atok kat Malaysia tak buat  lagu ni....

Krisis Identiti Seksual, Adeleh Ganti Kelamin Tiga Kali


Dengan anting-anting serta rambut birunya yang mencolok, Adeleh Deane terlihat seperti seorang wanita muda yang penuh percaya diri.
Tapi Adeleh mengungkapkan bahawa dia awalnya dibesarkan sebagai anak laki-laki dan sejak itu telah mengubah kelaminnya sebanyak tiga kali dalam mencari identiti seksualnya.
Adeleh mengatakan bahawa menyedari dirinya adalah seorang gadis sejak berusia tiga tahun dan menemukan hal tersebut sangat membingungkan dan dirinya sulit untuk ‘tumbuh’ dewasa
“Semua orang terus berkata bahawa aku adalah anak laki-laki dan harus bermain dengan mainan anak laki-laki, tapi aku tahu aku adalah seorang gadis kecil,” katanya.
“Saya dengan jelas menerangkan bahawa aku adalah seorang gadis, hanya dalam tubuh laki-laki. Aku sering diolok-olok sebagai gay dan diintimidasi.” tambahnya.
Putus asa dengan keadaannya, Adeleh kemudian mencari bantuan dengan mengunjungi sebuah klinik spesialis ketika ia beranjak remaja dan memutuskan untuk melakukan ‘transisi’ di mana ia tinggal sebagai wanita tanpa melakukan operasi. Tapi kemudian saat berusia berusia 20 tahun, Adeleh memilih untuk hidup sebagai seorang lelaki bernama Adam.
Dia selalu beranggapan bahawa ia dilahirkan dalam jenis kelamin yang salah. Tapi ketika berusia 28 tahun, Adeleh diberitahu bahwa ia merupakan seorang interseks dan memiliki karakteristik fisik dari kedua jenis kelamin.
Selama perjalanannya untuk menemukan identitasnya, Adeleh menjalani operasi plastik di Thailand. Dimana ia memasang implan payudara dan merubah hidungnya dalam dua operasi yang sukses.

Datuk 102 tahun push-up pakai penumbuk dan satu tangan

Seorang datuk yang berusia 102 tahun ini masih memiliki fizik yang sehat dan kuat. Bahkan, dia masih mampu melakukan push-up dengan menggunakan kepalan tangannya.

Bekas petugas pos Shi Xiaochun dari Xiaoshan, Daerah Zhejiang ini, juga mampu melakukan push-up dengan menggunakan tangan satu.

Dia selalu berlatih di rumahnya setiap hari, serta melakukan latihan olahraga tradisional China, Tai Chi.

Shi mengatakan, apa yang dilakukannya tersebut buah dari pekerjaannya dahulu. Dia mengatakan, bahawa dahulu waktu bekerja dia menghantarkan surat tersebut dengan berjalan kaki.

Anaknya, Shi Guangyu mengakui, bahawa keadaan fizik ayahnya merupakan kesan dari kerja kerasnya dan juga gaya hidupnya yang sihat.Ayahnya suka makan daging, buah-buahan, dan teh. Dia tidak pernah merokok dan minum alkohol.

Perempuan perkosa perempuan

Seorang perempuan memperkosa perempuan lain dalam sebuah bilik tandas di hotel Brisbane, Australia. Demikian dikatakan seorang hakim.

Seorang perempuan berumur 25 tahun, Anne-Marie O’Loughlin, mengaku tidak bersalah atas dua tuduhan perkosaan,mengganggu kebebasan, dan kekerasan seksual. Seorang pendakwa, Chris Minnery, mengatakan pada persidangan di mahkamaha bahawa mangsa yang tidak ingin namanya disebutkan sedang berada di Hotel Caxton Street dengan rakannya dan sewaktu mangsa pergi sendirian ke tandas,dia diperkosa oleh O’Loughlin.

"Ketika mangsa melarikan diri tertuduh menarik rambut korban dan menolak kepalanya ke dinding lalu menariknya ke bilik tandas," kata Minnery. O’Loughlin kemudian disyaki memerkosa mangsanya. "Mangsa cuba mengetuk dinding untuk meminta pertolongan ," kata Minnery.

Namun di paksa diam oleh tertuduh dan kemudian orang ramai yang mendengar ketukan mangsa tadi telah memanggil petugas keselamatan.

Minnery mengatakan, O’Loughlin pergi sebelum petugas keselamatan datang. Namun, dia lupa membawa beg yang berisi identitinya, yang sempat diambil mangsa. O’Loughlin ditangkap di luar hotel dan mengatakan kepada polis bahawa dia hanya mencium wanita itu di tandas.

Minnery menjelaskan bahawa polisi telah mengambil contoh kulit yang ditemukan di bawah kuku jari O’Loughlin dan menyatakan bersesuaian dengan DNA mangsa.(link)

Gigi pun boleh di tatoo

Pelik memang pelik gigi pun sekarang pun boleh'di tatoo...







[HEBAT] Hospital untuk pengemar Hello Kitty





memang hebat...semunya di hiasi  Hello Kitty

Mereka ni bermeditasi ke tidur









nampak macam tido je...

[Sedih] Seekor anjing lindungi kawannya yng di langgar




binatag ini pun tahu menjaga kawannya...

Gelagat monyet curi roti






Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved