Lalat yang cuba beraksi seperti manusia

on 31 Januari 2012









inilah hasilnya bila lalat beraksi seperti manusia....

Hati-hati bila 'berposing'

Berhati-hatilah bila 'berposing'..jika tak..
jadi macam nie....


Ambil gambar dengan pose yang sama selama 72 tahun

Gambarnya mula diambil pada tahun 1936, ketika berumur 16 tahun .Gadis yang berasal dari Tilburg Belanda 
bergaya dengan pose berdiri sambil mengacukan senapang dan yang aneh setiap
tahun di akan mengambil gambar dengan pose atau gaya  yang sama....
iaitu berdiri sambil mengacukan senapang


Bungkus buah tembikai guna kondom

Sampai macam ni sekali kegunaan kondom...
boleh digunakan untuk membungkus buah tembikai..


Bila jiwa tertekan,berbogel pun dah tak kisah

Beginilah keadaan seseorang bila jiwa dan fikiran tertekan..
perasaan malu sudah tiada...
berbogel pun dah tak kisah.....










akhirnya dia ditangkap...

bk-perbanyakkan zikir agar jiwa menjadi lebih tenang...

Lelaki dua alam ditangkap dan ditarik kedalam trak polis




semuanya gara-gara berpakaian seperti wanita...
akhirnya diri sendiri yang merana....
susahkan hidup sendiri kerana pilih yang dua alam...
satu alamkan dah cukup...




Keajaiban dan pentingnya senyuman bila bergambar

Dengan senyuman sekurang-kurangnya kita wujud ketika bergambar

[SEDIH] Perut kanak-kanak 4 tahun ini membesar lebih 1 meter



Sungguh menyedihkan keadaan Xiaoyue kanak-kanak yang baru berusia 4 tahun ini, harus menghabiskan hari-harinya dengan rasa sakit.Dia selalu menangis kerana tidak tahan menanggung kesakitan. Ramai orang merasa sedih melihat keadaan fizikal kanak-kanak ini.Sejak usia 8 bulan  Xiaoyue  menderita penyakit aneh yang hingga kini belum dikenal pasti punca penyakitnya. Perutnya terus membesar hingga usia 4 tahun ,ketika ini besar perutnya membesar mencapai 1,06 meter.


Perut Xiaoyue membesar seperti kena santau..


 Xiaoyue, menangis menahan sakit dibantu oleh ibu yang setia merawatnya


Kanak-kanak yang berasal dari kota kecil Yuncheng, di utara China daerah Shanxi.Orang tuanya telah melakukan berbagai jenis rawatan tetapi masih tidak berhasil.-RUANG HATI.COM

Ibu paksa anaknya minum cecair peluntur,elak diambil oleh pusat jagaan

Seorang ibu sanggup memaksa anaknya (autistic) 12 tahun meminum cecair peluntur semata-mata mahu mengelakkan anaknya di bawa oleh pusat jagaan kanak-kanak.Satpal Kaur-Singh, 44 memaksa anaknya  Ajit meminum cecair itu selepas mengadakan pertemuan dengan pegawai pusat jagaan kanak-kanak itu.




Anaknya meninggal dunia dan dia sendiri cuba membunuh dirinya dengan meminum cecair peluntur tersebut.Selepas meminum cecair itu dia sempat menghubungi talian kecemasan mengatakan dia telah membunuh anaknya dengan memberi  minum cecair peluntur.selanjutnya>(link)


Nenek ni memiliki connection internet 40GB/s

Sigbritt, seorang nenek berumur 75 tahun asal Sweden memiliki connection internet peribadi yang berkecepatan 40 Gigabites/second, saat ini tercatat dalam sejarah IT merupakan connection internet tercepat di dunia.


Connection internet dirumah  nenek itu ribuan kali ganda lebih cepat dari  connection internet di seluruh dunia, dia boleh mendownload HD DVD cuma dalam masa 2 saat sahaja dan dia juga boleh menonton secara langsung 1500 saluran HDTV secara realtime  tanpa gangguan.


Nenek ini bukanlah nenek sembarangan, dia adalah ibu dari Peter Löthberg yang merupakan legenda internet Sweden, yang sekarang kerja di CISCO dialah yang men set-up connection ini.Matlamatnya sebagai pemilik jaringan ialah harga yang murah,cepat,berkapasiti tinggi tanpa ada gangguan.


Rahsia dibalik connection super-cepat ini adalah teknik modul terbaru yang memungkinkan transfer data secara langsung antara 2 router yang jaraknya terpisah sampai 2000 km tanpa transponder perantara.


bk-untung nenek ini..tak macam kita yang connectionnya lembab mahal pulak

Gila...Ada game show sex di Jepun

Penduduk di Negara Jepun memang kreatif .Tetapi kreatif pemikiran mereka kadang-kadang mengarut seperti Game Show ini.yang terlampau kreatif  sehingga menampakkan mereka seperti tidak bertamadun.Game show sex!Anda pernah dengar?


Kebanyakkan penonton game show ini perempuan.Takkan pihak berkuasa atau kerajaan Jepun menghalalkan game show sebegini?


Di dalam game show ini,perempuan yang terpilih melakukan oral seks dengan beberapa orang lelaki yang sedang berbogel.Kemudian mereka mengundi untuk melakukan seks di khalayak ramai pula.Mereka tidak segan silu melakukannya dihadapan orang ramai.






bk-beginilah bila pemikiran terlampau maju sangat

Tangisan pengantin wanita di atas pelamin

Sejak awal ketika duduk di atas pelamin, pengantin wanita nampaknya sedang menangis . Ini membuat tetamu menyangka wanita itu kahwin kerana terpaksa.


Pengantin lelaki merasa geram dan bertanya kepada isterinya,


“Kenapa dari tadi kau menangis?! Katakan apa sebabnya biar orang-orang tidak menyangka yang bukan-bukan ! Apakah kau kecewa dapat suami setampan aku?”


“Tidak, bang!”


“Habis kenapa kau menangis terus?”


“Bisulku abang...sakit sangat bila bawak duduk!”


bk-buat lawak sat

Mayat di buat seperti sampah

NEW YORK: Dua pekerja sebuah rumah mayat dirakam mengheret mayat seorang lelaki seperti menarik plastik sampah, menuruni tangga sebelum mencampakkannya ke dalam van mereka.


Ropell McBeth, 54, mati di kediamannya di New York baru-baru ini.


Rakaman video menunjukkan pekerja berkenaan menarik mayatnya di tingkat empat sebuah apartmen menuju ke ruang lif.


Mayat berkenaan tergolek dua kali sebelum tiba di ruang itu.








Kedua-dua pekerja itu kemudian memasukkannya ke dalam lif.




Apabila tiba di bawah, seorang daripada mereka mengintai untuk melihat keadaan sekeliling.


Mereka kemudian mengheret lagi mayat Mcbeth ke ruang legar dan keluar menerusi pintu bangunan itu sebelum menariknya untuk menuruni tangga.


Akhirnya, mereka mencampakkan mayat itu ke dalam van.


Rakaman itu kini menjadi bukti untuk tindakan undang-undang oleh adik McBeth terhadap pejabat pemeriksa perubatan.


“Dia menderita semasa hayatnya dan kemudian dimalukan oleh pekerja rumah mayat itu selepas mati,” kata Sandy McBeth, 52.


“Mereka melayani abang saya seolah-olah dia bukan orang tetapi seperti sampah.


“Mereka sepatutnya berasa malu dengan tindakan mereka yang tidak berperikemanusiaan,” kata Sandy.


Menurut Sandy, dia menerima panggilan daripada pengurus apartmen abangnya mengenai rakaman video itu.


Pejabat pemeriksa perubatan yang menerima aduannya hanya menghantar surat memohon maaf terhadap kejadian itu.-





bk-inilah akibat tidak tahu hak mayat ....

Lemak manusia di buat sabun

Tujuan orang melakukan  sedut lemak biasanya hanya untuk mengurangi berat badan. Tapi di tangan seorang seniman berasal dari Switzeland, kelebihan lemak yang dibuang lewat operasi tersebut dimanfaatkan untuk membuat sabun.


Sabun tersebut kini tengah dipamerkan di Migros Museum of Contemporary Art. Nyaris tak ada yang istimewa, bentuk sabun itu hanya batangan berwarna putih seperti sabun mandi biasa.


Yang membuatnya penuh sensasi adalah bahan yang digunakan iaitu lemak manusia. Bukan sembarang manusia, lemak tersebut bahkan diambil dari seorang tokoh iaitu Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi.


Gianni Motti, seniman asal Swiss yang membuat sabun lemak manusia itu mengaku mendapatkan lemak Berlusconi dari sebuah klinik di Swiss.  Berlusconi pernah melakukan sedut lemak di klinik tersebut sekitar tahun 2004.


Sabun yang akan dipamerkan untuk umum ini memang tidak benar-benar digunakan untuk mandi atau cuci tangan.


Membuat sabun dari lemak manusia memang dimungkinkan dengan reaksi kimia yang disebut saponifikasi. Reaksi ini melibatkan asam lemak baik berupa lemak nabati mahupun haiwan, dengan larutan khusus yang bersifat basa atau alkali.

Beginilah keadaan dalam bas bila pemandunya perempuan





di hias dengan rapi.....


dan yang penting kasut tumit tingginya tak tinggal





Bunuh,setubuh kemudian gantung jenazah isteri

Eko Santoso (27), dari Jawa Timur, sanggup mencekik isterinya sampai meninggal. Dia kemudian menggantung jenazah  isteri, Rahayu Tri Wahyuni (19), di dalam rumah.


Sebelum menggantung jenazah Rahayu setinggi sekitar tiga meter di ruang tengah rumahnya, Eko dikatakan sempat menyetubuhi jenazah tersebut.


Polis, yang menangani kes ini, menduga bapa kepada satu anak perempuan berusia dua tahun tersebut mengalami gangguan jiwa sehingga sanggup meniduri jenazah.


Dia membunuh Rahayu setelah terjadi pertengkaran lantaran Rahayu cemburu kepada Eko. Rahayu mengetahui bahawa suaminya selalu pergi ke tempat pelacuran.


Merasa tidak terima dengan tuduhan  isterinya,Eko menangkap isterinya dari arah belakang, mengikat leher Rahayu dengan selendang sehingga lemas dan akhirnya meninggal.


Setelah itu, pemuda itu meniduri jenazah Rahayu. Dia kemudiannya menaikkan tubuh istrinya di ketinggian sekitar tiga meter dengan tangga, kemudian mengikat lehernya dengan tali  yang disambung dengan selendang.


Empat jam kemudian, Eko mengunjungi rumah orangtuanya, Sumaji dan Mujiati, yang tinggal tidak jauh dari rumahnya. Dia berpura-pura memberi tahu mereka bahwa Rahayu gantung diri.Setelah kejadian ini dilaporkan ke polis dan akhirnya, terbongkar bahawa Rahayu ternyata dibunuh oleh suaminya Eko.-kompas.com

Nenek marahkan menantu siram cucu dengan air panas

 Gara-gara marah terhadap menantunya, seorang nenek, 50, melepaskan kemarahan kepada cucunya, Muhammad Brama. Dia menyiram kanak-kanak berusia 3,5 tahun itu dengan air panas. Ibu Kandung mangsa  Maryam, 30, kemudian melaporkan kejadian itu kepada polis.


Anak mereka melecur pada badannya.Neneknya marahkan menantu yang ingin meminta cerai dengan suaminya Ubaidullah.Anaknya itu telah dibawa oleh suaminya kerumah neneknya.Neneknya iru dikatakan telah mendera anaknya.


Maryam kemudian pergi kerumah mertuanya dan didapati kulit anaknya melecur dan merintih kesakitan. Suaminya kemudian menyuruh Maryam menghantar anaknya berubat  dan menyuruhnya menutup mulut.


Setelah Brama ditanya  akhirnya anaknya mengaku disiram air panas oleh neneknya. Dia pun dengan segera melaporkan kejadian itu kepada pihak polis.-Surya.co.id

Cara bunuh diri yang tak masuk akal?

Wanita ini telah membunuh diri dengan cara
yang tak masuk akal dan tak terfikir oleh akal....



Kemalangan dan kejadian yang tak disangka





Berhati-hatilah..bila melakukan sesuatu.....


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved