Aktivis anti gay rupanya gay

on 12 Januari 2012

George Rekers

George Rekers, seorang lelaki yang aktif memulai salah satu kumpulan anti-gay di AS selama tahun 80-an dan telah menulis makalah yang diterbitkan seperti "Growing Up Straight: , memiliki operasi keliling daerah untuk menyerukan anti gay..pada saat perjalanan dia melobi seorang laki-laki untuk menemani dia selama perjalanan.

 Dipekerjakanlah Lucien (difoto) yang pada umumnya dikatakan hanya sebagai pengangkat beg selama ia mengelilingi daerah.
 Rekers menyangkal memiliki hubungan seksual dengan anak laki-laki atau bahkan mengetahui bahawa ia adalah seorang laki-laki gay. 
 Tapi n\ beberapa bulan kemudian, Lucien mengaku berhubungan seks dengan George Rekersi.


Pastor Eddie Long

Georgia Pastor Eddie Long, seorang televangelis Baptis dan terkenal di daerahnya. Pada tahun 2004, ia memimpin barisan untuk makam Dr Martin Luther King. Dia pernah mengutip perkataanya bahawa gereja-Nya dapat "memberikan" pengarahan kepada orang melalui homoseksualiti.

 Dia saat ini sedang disaman oleh empat orang pemuda (usia 21, 20, 23 dan 22) yang mengatakan bahawa Pastor Eddie Long menggunakan ketenaran yang dia dapat untuk mengajak pemuda-pemuda untuk memuaskan nafsu seksualnya.
 Berikut adalah beberapa contoh dari apa yang dia lakukan:
 Pendeta Eddie Long menggunakan pengaruhnya untuk mengambil anak-anak tempat-tempat seperti dari negara Kenya,mereka dibayar untuk biaya penginapan dan memberi mereka hadiah seperti kereta, wang tunai dan perhiasan dalam pertukaran untuk saling masturbasi, oral seks dan sensual urut.


Richard Curtis

Perwakilan Negara Washington ini memiliki hak anti-gay,ia memilih melawan kemitraan domestik untuk gay dan menentang rancangan undang-undang yang melarang diskriminasi berdasarkan orientasi seksual.


 Dan sekarang ia mengundurkan diri dari DPR kerana laporan-laporan yang diajukan oleh laki-laki(pelacur) yang mengaku pernah menjalani hubungan dengan dia.


 Lelaki yang melaporkannya bernama Cody Castagna,yang mengaku pernah berhubungan dengan ia..Cody mengatakan kepada polis bahawa Curtis menawarkan kepadanya $ 1.000 untuk berhubungan seks.



Troy King

Troy King lebih Dikenal sebagai oposisi vokal untuk hak-hak gay dan usahanya untuk melarang mainan seks, King tertangkap oleh isterinya saat berhubungan seks dengan sesama jenis.

Ted Haggard

Dikenal sebagai Pastor Ted  di New Life Church di Colorado Springs, Colorado, Ted Haggard juga bekerja sebagai pelacur, dan tukang urut profesional,Mike Jones yang tak lain sesama gay, pada November 2006 membayar dia untuk melakukan seks dengan dirinya selama 3tahun

 Haggard juga mendukung perubahan undang-undang Colorado yang melarang pernikahan sejenis .

 Dalam kata-katanya sendiri, dia bukan homoseksual, dia hanya "heteroseksual dengan isu-isu."







Bayi Beyonce Dituduh Titisan Setan


Kelahiran anak pertama pasangan Beyonce Knowles dan Jay Z awalnya memang disambut gembira oleh orang awam. Ternyata tidak semua orang bahagia menyambut kelahiran Blue Ivy Carter, kerana beberapa oknum justru menilai bahawa bayi tersebut adalah setan yang mengancam bumi.


Rabu (11/1), seperti dilaporkan Aceshowbiz, sebuah gereja di North Carolina menjadi perhatian publik. Pasalnya, di depan gereja tersebut terpampang sebuah tulisan provokatif, di mana bayi Beyonce adalah korbannya.


"Beyonce melahirkan. Setan hadir di dunia," demikian isi tulisan itu.


Pihak gereja mengaku tidak tahu menahu tentang tulisan itu. Setelah muncul banyak protes dari masyarakat, pastur di Beulah Hill Baptist pun membuangt tulisan itu dan menyatakan bahawa gereja tidak terlibat dengan kejadian ini. Menurutnya, ini adalah perangai orang tidak bertanggung jawab yang cuba meresahkan masyarakat.


Selama ini, Beyonce dan suaminya, Jay Z memang kerap disebut-sebut sebagai salah satu pengikut aliran sesat. Namun demikian, keduanya tidak terpengaruh dengan isu tersebut dan terus melanjutkan kariernya di dunia musik. Puteri pasangan ini, Blue Ivy, sendiri lahir ke dunia pada Sabtu (7/1) lalu secara normal. Sebelumnya, seperti dilansir dari Global Grind, nama Blue Ivy juga disebut-sebut sebagai singkatan dari B=Born L=Living U= Under E=Evil I=Illuminati's V=Very Y=Youngest.


Sumber : http://www.kapanlagi.com

Siasatan dilakukan atas tindakan kurang ajar askar AS kencing mayat Taliban


Korps Marine Amerika Syarikat (AS) hari ini melancarkan sebuah investigasi rasmi setelah muncul rakaman yang menunjukkan tentara Amerika s mengencingi mayat pejuang Afghanistan.
Dalam klip berdurasi 40 saat itu dengan jelas menunjukkan empat lelaki dengan kelengkapan perang berdiri diatas tiga mayat dan mengencingi tubuh-tubuh tak bernyawa tersebut.





Belum jelas apakah mayat ini merupakan warga awam atau puak gerila  yang tewas dalam pertempuran, meskipun video ini terlihat diambil di Afghanistan.
Orang yang tidak dikenali yang memposting video ini memberikan keterangan: “Pasukan sniper 4 dengan batalion ke-3 marine keluar dari kem Lejeune mengencingi mayat Taliban”
“Meskipun kami belum memverifikasi asal-usul atau keaslian video ini, tindakan yang digambarkan disini tidak konsisten dengan nilai-nilai inti kami dan tidak menunjukkan karakter Korps Marine kami.” tutur juru bicara Marinir Kendra Hardesty, yang dikutip Mail Online.
“Hal ini akan sepenuhnya diselidiki dan mereka yang bertanggung jawab akan ditindak atas perbuatan mereka ini.” tambahnya.



Foto-foto Pesta Halloween ‘Alice In Wonderland’ Obama yang Dirahsiakan RumahPutih


Gambar-gambar pertama dari pesta Halloween Obama yang bertema ‘Alice in Wonderland’ di Rumah Putih telah muncul, beberapa jam setelah terungkap bahawa pemerintahan Obama terus menyembunyikan perayaan ini selama dua tahun.


Mail Online menulis bahawa ini kemungkinan akan menambah malu bagi Presiden Barack Obama yang dihujani dikritik kerana menyelenggarakan pesta Halloween mewah, dengan tamu seperti aktor Johnny Depp dan sutradara Tim Burton dan pemeran filem Alice In Wonderland pada tahun 2009, dimana pada saat yang sama Amerika Serikat berada di tengah-tengah krisis ekonomi.














Berapakah Haiwan Liar yang Dapat Anda Temukan di Poster WWF Ini?




World Wildlife Fund (WWF) melancarkan sebuah poster sebagai bentuk keperihatian terhadap kemusnahan hutan. Dalam poster ini mereka menyembunyikan haiwan-haiwan yang terancam punah yang dikamuflasekan sedemikan rupa dalam sebuah hutan hujan tropika.


Poster tersebut merupakan sebahagian dari kempen hidupan liar WWF, yang bertujuan menyoroti kemusnahan hutan dan membuat orang untuk berfikir sejenak untuk mempertimbangkan berapa banyak hidupan liar yang akan punah jika penggundulan hutan terus berlaku.


Area hutan masih mencakup sekitar 30 peratus dari permukaan dunia, namun saat ini hutan-hutan ditebangi hampir 30 mil persegi per tahun, atau kira-kira seluas Panama. Dimana selama 40 tahun terakhir, hampir 20 peratus dari hutan hujan Amazon telah ditebang.


Marine Garcia, dari desain agency Marcel, mengatakan bahawa empat seniman mengerjakan poster ini secara teliti, untuk mencuba dan menyembunyikan binatang dari pandangan.


“Inti dari poster ini adalah untuk memberitahu orang-orang di dunia bahawa deforestasi (penggondolan hutan) tidak hanya membunuh pohon, namun juga membunuh haiwan liar. Haiwan-haiwan ini disembunyikan kerana dalam waktu dekat kita mungkin tidak dapat melihat mereka lagi, jika deforestasi tidak dihentikan.” tuturnya.


Dapatkah anda menemukan haiwan-haiwan liar yang disembunyikan dalam poster ini? Jawabannya pada foto dibawah ini.




Wow, Peserta 'Take Me Out' Ramai-Ramai Buat Kerja Tak Senonoh


LONDON - Pesta seks dan pesta minuman keras para peserta Take Me Out terbongkar. Foto-foto pesta mereka di rumah mewah beredar dan menjadi perbincangan di dunia maya.


Para peserta Tak Me Out versi Inggris yang mencapai 90 orang itu, pergi ke sebuah pesta dua hari dua malam. Dalam foto yang tersebar, para peserta  pencarian jodoh itu terlihat mabuk, dan berkumpul di satu ruangan.


Salah seorang peserta pesta mengungkapkan, mereka awalnya hendak merayakan siri baru tayangan itu. Kerana kebanyakan mereka mabuk berat, pesta seks tak terhindarkan, dan semua orang larut dalam pesta. 


Beberapa peserta wanita malah terlihat menikmati ketika pakaiannya dilucuti hingga bogel. Peserta lelaki juga terlihat bersuka ria sambil mempamerkan kondom ke arah kamera. Selain dipenuhi kondom, ruangan juga dipenuhi botol minuman keras yang pecah.


"Ada banyak seks yang terjadi. Orang-orang melakukannya di depan yang lainnya," kata seorang peserta seperti dikutip The Sun, Rabu (11/1/2012).


"Tidak ada seorang pun yang peduli apa yang mereka lakukan selama mereka bersenang-senang," papar salah satu peserta wanita.(rik)

Perempuan ini memiliki dua vagina

berita2.com: "Pasangan saya memiliki dua pilihan," kata Hazel Jones, seorang wanita berusia 27 tahun dalam wawancara dengan sebuah stesen televisyen. Ia dengan senang mengungkapkan bahawa memiliki dua vagina yang posisinya berdampingan. Ia juga menjelaskan bahawa dia sudah kehilangan keperawanan di kedua vaginanya itu.

Hazel Jones didiagnosis memiliki kelainan yang terjadi  satu dalam satu juta manusia. Ia melakukan pemeriksaan rahim ketika berumur 18. Dalam pemeriksaan itu, ia mengetahui secara pasti bahawa memiliki dua vagina yang keduanya boleh berfungsi dengan baik dalam berhubungan seks.

Kerana memiliki dua vagina, dia pun harus kehilangan keperawanannya dua kali, dan juga harus memiliki dua ujian Pap, tetapi telah memutuskan untuk tidak menjalani operasi untuk memperbaiki keadaan tersebut.

Keadaan ini bererti seorang wanita memiliki dua uteruses terpisah, dua vagina dan dua cervixes. Ini terjadi ketika sebuah septum yang biasanya istirahat di antara dua tabung yang membentuk rahim tidak osak, meninggalkan dua uteruses.

Berbicara tentang itu di ITV1 pagi 11 Januari 2012 dan kemudian diberitakan secara luas oleh Mirror,  Hazel Jones dari High Wycombe, Buckinghamshire, Inggris mengatakan, tidak menedari ada sesuatu yang berbeza sampai ia mengalami mantruasi (haid) pada usia 14. 

"Itu tidak menyenangkan," katanya kepada Holly Willoughby presenter dan Phillip Schofield dan doktor Dawn Harper, mengatakan dia berdarah dari satu sisi kemudian yang lain.

"Itu tidak baik aku punya teman dan saya akan mencuba dan menjelaskan kepada mereka, 'Saya mengalami masalah' tetapi mereka tidak tahu apa yang saya lakukan.. Mereka nampak bahkan lebih bingung daripada aku.

"Aku bertanya kepada seorang teman, benar-benar melakukan meminta seorang teman,  'apakah Anda memiliki masalah darah bulanan keluar? Saya tidak berbicara dengan siapa pun tentang keadaan yang saya alami," katanya.

Dia berusia 18 ketika kekasih serius pertama dia melihat sesuatu yang berbeza, mendorongnya untuk pergi ke hospital.

"Petugas medis melakukan semua ujian dan mereka mengatakan kepada saya hasilnya akan diketahui beberapa jam setelah pemeriksaan. Tapi saya tidak mengerti apa yang dijelaskan oleh mereka," katanya. 

"Begitu aku mengetahui bahawa apa itu sebenarnya, aku memberitahu semua orang saya fikir itu luar biasa.! Ini jelas mengejutkan. Jika teman wanita ingin melihat-lihat, aku cukup senang untuk menunjukkan kepada mereka, itu bukan sesuatu yang saya membuat saya malu, " katanya

Dia juga harus berhati-hati jika suatu waktu mengalami kehamilan, kerana memiliki peningkatan risiko kelahiran sungsang dan perdarahan.

Dia telah menolak penawaran operasi untuk mengubah vaginanya. Hazel Jones tetap merasa nyaman dengan kedua vaginanya. Dia mengatakan, memiliki pendamping dan kehidupan seksnya berjalan normal saja.

"Saya tidak pernah masuk ke dalam suatu hubungan tanpa menjelaskan perbedaan tentang saya anyway, pernah memiliki reaksi yang buruk tentang hal itu baik. Tapi selama mereka menyadari apa yang saya tidak punya masalah apapun, saya memiliki kehidupan seks yang hebat sekarang. "

Ketika ditanyakan bahawa kekasihnya memiliki dua pilihan, ia menjawab: "Mereka mendapatkan dua dari dua yang saya miliki."

Di Facebook Ia Mengaku Janda, Sekarang Ia Hamil 4 Bulan


Perkenalan melalui facebook kemudian berlanjut ke pernikahan berhujung pada kes jenayah yang membawa Iman ke ruang tahanan. Ia tak menyangka, T, wanita yang ia nikahi tersebut masih rasmi isteri orang.


 "Saya tidak tahu, kalau dia isteri orang. Kerana waktu kenalan, dia kata sudah janda. Makanya waktu dia (T,red) minta aku jemput di Jambi, aku jemputlah. Tapi, belum sampai di lapangan terbang, di jalan malah aku ditangkap polis dengan tuduhan melarikan isteri orang," kata Iman, yang bekerja menjual nasi goreng di daerah Bandung Tengah, di Mapolsekta Jambi Timur, Isnin (9/1/2012).


 Menurut Iman, ia kenal T pada April 2011 di Facebook. Saat itu, ia mengetahui T berstatus janda. Sekarang isterinya tersebut sedang hamil empat bulan.


 "Sekarang mahu gimana lagi bang. Dia (T,red) lagi hamil empat bulan," kata Iman.


 Kasi Humas Polsekta Jambi Timur Aiptu SM Pasaribu mengatakan, tersangka ditangkap saat akan menuju Lapangan Terbang Sultan Thaha sebelum berangkat ke Bandung. Pihaknya melakukan penangkapan sesaat setelah suami korban, Suhendar yang melaporkan bahawa isterinya dibawa lari oleh seseorang.


 Menurut Pasaribu, tersangka sudah menikahi T, pada Ogos 2011 lalu. Setelah pernikahan tersebut, T kembali ke Jambi. Pada Disember, tersangka diminta datang ke Jambi oleh isterinya (T, red) dan membawanya ke Bandung.


 Saat itulah pelapor, iaitu suami T mulai mengetahui gelagat buruk isterinya dan langsung melapor ke Mapolsekta Jambi Timur. Selanjutnya, polis yang mendapat laporan langsung bergerak dan menangkap tersangka.


 "Tersangka ditangkap Sabtu 31 Disember 2011 lalu, saat dalam perjalanan bersama isterinya (T, red) menuju lapangan terbang. Saat ini, anggota akan ke Bandung untuk melakukan pemeriksaan terhadap saksi-saksi dalam pernikahan mereka berdua. Kerana untuk mengetahui pernikahan mereka sah atau tidak," kata Pasaribu.


 Tersangka kata Kasi Humas, untuk sementara akan dikenakan pasal 332 ayat (2) KUHP, jo pasal 279 KUHP. Pihaknya masih menunggu hasil pemeriksaan dari Bandung.

Seorang Lelaki Ceroboh Rumah Hanya Kerana Ingin Dipeluk


Polis di California Selatan mengatakan bahawa seorang lelaki masuk kedalam rumah bekas kekasihnya pada Minggu (08/01) pagi, naik ke tempat tidur dan memaksa wanita tersebut untuk dipeluk.


Sheriff Orange County, Letnan Roland Chacon mengatakan bahawa Agustin Sanchez memotong dawai dan membuka jendela bilik tidur di rumah bekas kekasihnya pada dinihari. Sebelum ia menyelinap ke tempat tidur wanita itu, menurut Associated Press.


Namun, ternyata Sanchez tidak hanya ingin dipeluk kerana ia mulai menanggalkan pakaian bekas kekasih. Melihat gelagat yang tidak menguntungkan ini, sang wanita itu kemudian dengan tenang menyelinap keluar dari tempat tidur dan menelefon polis.


Dikutip dari Huffingtonpost, ketika pihak polis  tiba ke tempat kejadian, mereka menemukan Sanchez yang nampaknya dalam keadaan mabuk.


Diketahui, pihak polis sedang menyelidiki insiden ini sebagai percubaan merompak dan penyerangan.

Calon harapan SPM disembelih


JOHOR BAHRU: Seorang bapa yang baru pulang daripada bekerja hanya mampu meraung apabila melihat anak perempuan kesayangan terbaring tidak bernyawa berlumuran darah di bilik tidur akibat lehernya dikelar, semalam.


 Mangsa, C Sivaranjini, 18, yang sedang menunggu keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), dipercayai dibunuh tiga lelaki yang menceroboh rumahnya di Jalan Dataran 4/5, Taman Kempas, di sini, antara jam 8 hingga 10 pagi.




 Ketika kejadian, mangsa tinggal sendirian kerana ayahnya, P Chandran, 42, dan ibu M Rani, 40, keluar bekerja di Singapura manakala dua adiknya ke sekolah.




 Difahamkan, suspek masuk ke rumah mangsa melalui pintu belakang dan melarikan diri dengan menunggang motosikal yang diletak di belakang rumah selepas mangsa dibunuh.




 Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff berkata, mayat mangsa dengan kesan kelar di leher dipercayai dilakukan menggunakan objek tajam, ditemui ayahnya yang pulang ke rumah pada jam 10 pagi.




 Menurutnya, susulan kejadian, polis melakukan risikan dan menahan tiga lelaki berusia antara 20 dan 50 tahun di tiga lokasi berasingan iaitu di Kempas, Pasir Gudang dan Senai. “Ketiga-tiga suspek direman bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan polis masih menyiasat motif pembunuhan terbabit,” katanya di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Johor, semalam.







 Menurutnya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Aminah (HSA), di sini, untuk bedah siasat.




 Mokhtar yang enggan mengulas lanjut bila dan bagaimana suspek ditahan, meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan kejadian tampil membantu siasatan.




 Sementara itu, adik mangsa berusia 16 tahun yang enggan dikenali berkata, sejurus pulang dari sekolah selepas dijemput bapa saudara, dia terkejut mendapati ramai orang berkumpul manakala ibu dan bapa pula dalam keadaan trauma. “Saya hanya mampu menangis selepas diberitahu kakak kesayangan dibunuh. Saya harap pembunuh kakak segera ditahan dan dikenakan hukuman setimpal,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian.




 Rakan karib mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Faizal, 18, berkata, mereka sama-sama bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Taman Kempas.




 “Tiga hari lalu, Sivaranjini menghubungi saya dan kami berbual agak lama. Dia memaklumkan mahu mengambil keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) bersama saya.




 “Bagaimanapun, hasrat itu tidak kesampaian dan saya amat terkejut apabila menerima berita kematiannya,” katanya.




 Menurut Faizal, dia rapat dengan Sivaranjini sejak dua tahun lalu dan remaja berkenaan tidak mempunyai musuh malah disenangi ramai pelajar.




 “Tidak sangka perbualan kami tiga hari lalu itu perbualan terakhir saya dengannya. Saya kehilangan seorang rakan yang peramah dan baik hati,” katanya sambil memberitahu mangsa turut menjadi calon SPM harapan SMK Taman Kempas.


sumber : myMetro

Isteri rela dengan pengkid kerana berasa pasangan sonsangnya hebat di ranjang berbanding suaminya


JOHOR BAHRU: Biarpun sudah bersuami dan memiliki dua anak, seorang suri rumah tetap tewas kepada godaan nafsu songsang apabila menjalin hubungan sulit dengan wanita berperwatakan lelaki atau pengkid.


 Lebih mengaibkan, dia yang hanya mahu dikenali sebagai Lisa, 38, tanpa silu mendedahkan dia berbuat demikian kerana berasa pasangan songsangnya itu lebih hebat di ranjang berbanding suaminya.


 “Suami saya sudah mencecah 50 tahun dan layanan seksualnya terhadap saya biasa saja, tetapi kekasih pengkid saya lebih hebat,” katanya.


 Lisa berkata, kekasih songsangnya yang dipanggil Man, 43, dikenalinya sejak enam tahun lalu dan mereka mula menjalin hubungan intim selepas pengkid itu lebih banyak memberi perhatian kepadanya berbanding suami yang dikahwininya selama 13 tahun.







 “Sebelum ini, saya tidak pernah curang pada suami, tapi segala-galanya berubah apabila saya mula bosan dengan sikap suami yang bukan saja sibuk bekerja sehingga tidak memberi perhatian kepada saya termasuk dalam hubungan seks.


sumber : myMetro

Wah, Jacky Chan Goda Pelakon


TAIWAN- Jacky Chan yang sedang shooting filem 12 Zodiak di Taiwan, terlihat menggoda lawan mainnya Yao Tong, saat istirahat shooting.

Tidak hanya menggoda, suami Joan Lin juga menggelitik Yao Tong yang membuat artis itu tertawa, dan nyaris terjatuh saat digelitik. 

Melihat Yao Tong yang nyaris terjatuh, dengan cepat ditangkap Jacky yang memegang pinggang Yao Tong. Demikian seperti dilansir Xi Msn, Rabu (11/1/2012).

Mengenai kedekatan aktor yang juga produser filem itu dengan Yao Tong, belum ada pihak yang mahu bicara. Padahal saat shooting berlansung, sang isteri juga berada di lokasi shooting.

(efi)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved