Ratu aerobik minum air kencing sendiri untuk nampak fit

on 17 Ogos 2012

Sejak lima tahun Vicky Burki telah melakukan terapi urine(air kencing). Kata instruktur aerobik ternama itu, urinenya sendiri boleh membuat tubuh jadi lebih segar. Ketika sakit Vicky tetap meneguk air kencing sendiri.

Staminanya semakin bertambah dan kalau dia sakit ,dia meminum air kencing tiga kali sehari.

Ratu Aerobik se-Asia tahun 1988 itu menambahkan, urine di pagi hari lah yang paling baik diminum demi kesihatan kerana masih bersih, dan merupakan sisa pembakaran hari sebelumnya.Lebih -lebih lagi jika banyak meminum air putih dimalam harinya

Selain terapi urin, selebriti kelahiran 17 Jun 1965 tersebut kembali aktif di dunia aerobik. Sehari saja tidak bererobik, Vicky merasa aneh.

sumber : ruangzhati.com
Ranking: 5

{ 12 komen... read them below or add one }

mary ann ;) berkata...

eh...biar betul dia nieh...geli lah


Jumaat, November 26, 2010
My Little Diary berkata...

ish3x,.... kan kotor tu..


Jumaat, November 26, 2010
nasazfrog... berkata...

eeee.. amende tah minum air kencing sendiri,, gile ape......


Jumaat, November 26, 2010
Norfa Lyana berkata...

ada jugak org cm gini ek...errrkkkk.....


Jumaat, November 26, 2010
wANieYZ berkata...

dah xde air le ker nk minum?? pengotor tul la..errkkkk


Khamis, Disember 09, 2010
Nurul berkata...

lol..ada orang plagiat artikel ni..
http://itsmesaiful.blogspot.com/2011/10/ratu-aerobik-minum-air-kencing-sendiri.html


Ahad, Oktober 16, 2011
~cik tiram~ berkata...

Nurul. kan dia dah tulis "sumber" tu. plagiat apa nye? lagipun link yg awk bagi tu pun ambik dari sumber yg sama. haihhh


Sabtu, Mac 03, 2012
mohd azani ayob berkata...

patutla..muka pun dh mcm air kencing..hahaha


Jumaat, Ogos 17, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved