Home » , » Ratu aerobik minum air kencing sendiri untuk nampak fit

Ratu aerobik minum air kencing sendiri untuk nampak fit

Sejak lima tahun Vicky Burki telah melakukan terapi urine(air kencing). Kata instruktur aerobik ternama itu, urinenya sendiri boleh membuat tubuh jadi lebih segar. Ketika sakit Vicky tetap meneguk air kencing sendiri.

Staminanya semakin bertambah dan kalau dia sakit ,dia meminum air kencing tiga kali sehari.

Ratu Aerobik se-Asia tahun 1988 itu menambahkan, urine di pagi hari lah yang paling baik diminum demi kesihatan kerana masih bersih, dan merupakan sisa pembakaran hari sebelumnya.Lebih -lebih lagi jika banyak meminum air putih dimalam harinya

Selain terapi urin, selebriti kelahiran 17 Jun 1965 tersebut kembali aktif di dunia aerobik. Sehari saja tidak bererobik, Vicky merasa aneh.

sumber : ruangzhati.com

12 ulasan:

  1. eh...biar betul dia nieh...geli lah

    BalasPadam
  2. eeee.. amende tah minum air kencing sendiri,, gile ape......

    BalasPadam
  3. ada jugak org cm gini ek...errrkkkk.....

    BalasPadam
  4. dah xde air le ker nk minum?? pengotor tul la..errkkkk

    BalasPadam
  5. lol..ada orang plagiat artikel ni..
    http://itsmesaiful.blogspot.com/2011/10/ratu-aerobik-minum-air-kencing-sendiri.html

    BalasPadam
  6. Nurul. kan dia dah tulis "sumber" tu. plagiat apa nye? lagipun link yg awk bagi tu pun ambik dari sumber yg sama. haihhh

    BalasPadam
  7. patutla..muka pun dh mcm air kencing..hahaha

    BalasPadam

Arkib Blog