Home » , » Inilah isteri pemain bolasepak yang kehausan seks

Inilah isteri pemain bolasepak yang kehausan seks


Meski bergelimang wang dan hidup penuh kemewahan, namun para isteri pemain bolasepak dunia mengaku tidak boleh sepenuhnya menikmati. Kerana, keperluan biologis para isteri ini kerap tak dapat dipenuhi suaminya secara rutin.
Carly Zucker dan Joe Cole

 Maklum, sebagai pemain bolasepak, agenda mereka sangat padat, bahkan berhari-hari tak jumpa keluarga. Tak hairan banyak yang mengaku kesepian dan tersiksa. Nyatanya material tidak bioleh membuat mereka bahagia sepenuhnya. Ini diakui oleh isteri Joe Cole, Carly Zucker. Hal sama juga dialami isteri Tommy Williams, Nicola McLean.



Joe Cole adalah bekas pemain Chelsea yang memiliki jadual pertandingan sangat padat. Sedangkan Tommy Williams defender kelab Peterborough United.


 Kedua isteri mereka mengaku sering kesepian. Di saat memerlukan kehangatan, sang suami malah di luar kota atau keletihan kerana pertandingan yang berat.


Nicola McLean

 "Aku sampai tak sabar untuk melompat ke tempat tidur dan rebah bersama Joe Cole. Kulitnya begitu lembut dan aku sering rindu untuk menyentuh dan menciumnya," aku isteri Joe Cole, Carly Zucker.


 Instruktur senam berumur 24 tahun itu dinikahi Joe Cole pada Jun 2008 lalu. Mereka dikenal begitu mesra dan dinilai sama-sama berorientasi kepada keluarga yang normal. Bahkan, Carly mengaku ingin cepat memiliki anak.

20 ulasan:

  1. Kepada tuan punya status, dengan ini saya meminta izin daripada anda supaya saya boleh mengomen status anda. Suka atau tidak terpulang kepada anda untuk membacanya dan berharap anda dapat memahami apa yang saya komen. ... Sebenarnya saya tidak ...tahu apa yang saya komenkan di sini, tapi sebagai tukang komen status, bahawasanya status anda terpilih untuk dikomen oleh saya, sesuai dengan kerja saya sebagai tukang komen. Sekali lagi saya menyatakan bahawa diharap anda dapat memahami komen saya kerana apa yang saya komenkan disini amatlah panjang. Tapi tidak salahlah jika komen saya panjang jika isinya padat dan lengkap memenuhi informasi semasa. Mungkin anda hairan apa yang saya komenkan disini, tapi ternyata status anda memang tiada kaitan dengan apa yang saya komenkan kerana secara tidak lansung komen saya ini akan memberi manafaat kepada status anda supaya status anda lebih menyerlah berbanding biasa. Dengan itu teruslah membaca komen saya kerana apa yang saya komenkan disini akan memberi inspirasi kepada anda untuk mengupdate status baru yang lebih informatif, kreatif, progresif dan innovatif. Namun cerita saya disini belum habisnya, masih ada banyak lagi kesempatan yang saya ingin komenkan disini selagi facebook masih online selagi itulah saya tidak hentinya mengomen status siapa-siapa saja yang saya mahu komen. Jadi anda harus berasa bertuah kerana anda bukan saja terpilih, tetapi status anda menang menjadi kesukaan saya, ya saya suka dengan status anda dengan itulah saya tidak henti mengomen tentang kesukaan saya terhadap status anda. Namun komen saya belum lagi berakhir disini. Mungkin anda berasa pening mahupun juling kerana membacanya tetapi tangan saya masih mampu untuk menaip komen untuk anda biarpun apa yang saya fikirkan di benak fikiran hanyalah kosong tetapi tangan ini terus menaip komen. Alangkah sukanya saya jika dapat mengomen status anda di hari-hari yang berikutnya selagi facebook masih online, maka disitulah saya mengomen dan terus mengomen siapa saja yang saya suka. Jikalaulah anda tidak meneruskan membaca komen saya disini, mungkin anda telah pengsan, mahupun sedang dibawa ambulance pergi hospital, tetapi jika anda sedang membaca apa yang saya komenkan disini, maka tahniah!! kerana anda seorang yang penyabar. Kerana itulah saya menyukai anda dan juga status anda. Maka dengan itulah lah saya akhiri komen saya disini. Tidaklah saya mampu untuk menaip dengan lebih panjang lagi kerana apa yang saya komenkan tidaklah saya sendiri memahaminya, adalah kemungkinan anda seorang yang gila membacanya. Namun ketahuilah anda bahawa dalam pada saya sedang menaip komen anda, telah habis Mee Sedap 3 bungkus dikala mencari idea untuk menaip komen status anda. Ya itulah kesanggupan saya mengomen status anda, dan dengan itulah berakhirnya komen saya disini.. ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangang pmpuan ni

      Padam
    2. kalau depan mata aku, dah ku tampar kepala mu mengajut.

      Padam
  2. apakn tu? Status? Komen? Status, komen? Status, komen? Buang tbiat kh pompuan ni..

    BalasPadam
  3. Memang buang tbiat..ke meroyan

    BalasPadam
  4. Memang buang tbiat...ke meroyan??

    BalasPadam
  5. Meroyan tuu... Kesian.. Sediah saya mengomen apa yang perempuan tu komen.. Jadi terhentilah komen saya disini kerana hendak membiarkan anda komen tentang apa yang hendak dikomen.. Aduhh..Pening2.. @@

    BalasPadam
  6. Bukan meroyan..tp kurang vitamin c..

    BalasPadam
  7. tengokkn je..Isnin, Mac 05, 2012

    hehehe mcm2 la..

    BalasPadam
  8. tengokkn je..Isnin, Mac 05, 2012

    hihihi mcm2 la..

    BalasPadam
  9. sasau teruk ni. .

    BalasPadam
  10. Orang xde laki,macam tu lar kot,

    BalasPadam
  11. Hotz muma gersang...

    BalasPadam
  12. Ini leh dinamakn komen org sasau hahaha apa tidak nya komen nak tulis komen diri sendiri tk komen2 hehe tk pyh komen hal org komen pasal diri sendiri pun tk trkomen krg jdi org komen2kuman2hehe susah pyah je komen org lebih baik komen hal diri sendiri kn elok tu haha telor tolol btul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wt penat je bce.2lis pnjg2 tp xkmen2 pn.ap la yg dy merepek meraban agknye

      Padam
    2. sengal nye owg.ape yg dy merepek ni

      Padam
  13. wt penat je baca.tp xkmen2 pn.ayat wt pale owg pening je baca.

    BalasPadam
  14. wt pening pale owg je bce kmen yg x bpe sgt nk kmen ni...ntah ap2 la dy merepek meraban

    BalasPadam

Arkib Blog