Bekas penyanyi Super Junior ini insuranskan kemaluannya sebanyak 10 juta yuan

on 31 Disember 2011


 Buat apa bekas penyanyi  Super Junior itu menginsuranskan kemaluannya dengan nominal setinggi itu?


 Situs Sina, seperti dilansir Maydaily pada Jumaat (30/12) menyebutkan bahawa Han Geng menginsuranskan alat kelaminnya sebesar 10 juta Yuan  untuk aksi pentasnya di acara malam tahun baru di Shenzhen, Guangdong,  China.


 Informasi ini bocor setelah seorang netizen mengaku sudah berhasil menceroboh akaun e-mail milik seorang pegawai Shenzhen Satellite TV.


 Mengapa daerah peribadi lelaki yang dulu dikenal dengan nama Hankyung ini demikian tinggi? Konon kerana pentas acara yang bakal diadakan  malam ini terbuat dari bahan kaca yang licin.


 Sementara Han Geng,  harus melakukan gerakan tari di sana, yang disebut-sebut sebagai aksi tersulit dalam acara itu.


 Wajar saja bintang film My Kingdom itu menjaga bahagian peribadinya. Penyanyi Hong Kong Eason Chan pernah terpeleset saat membuat pertunjukkan di Taipei tahun 2002, membuat testikel kanannya rusak. Beruntung peenyanyi Shi Nian itu tidak mengalami masalah reproduksi.


 Selain Han Geng, acara tahun baru nanti juga diisi oleh Zhang Ziyi, Huang Xiao Ming, Andy Hui dan Sammi Cheng.


 Menanggapi isu insurans ini, pihak stesen TV hanya berkata akan mengambil tindakan hukum jika benar akaun email mereka telah diceroboh.

2011, Tahun Tanpa 30 Disember di Samoa




Samoa, sebuah negara di Pasifik selatan, memutuskan menghilangkan hari Jumaat, 30 Desember 2011, dari kalendarnya menyusul pemindahan zon waktu negeri mereka mengikuti tetangga, New Zealand dan Australia. Samoa sebelumnya masuk zon barat, mengikuti Amerika Syarikat.


Perdana Menteri Samoa, Tuilaepa Sailele Malielegaoi, menyatakan tindakan ini akan membuat negerinya lebih mudah berhubungan dengan  perdagangan utama mereka.


"Tak lagi orang menghubungi kita pada hari Isnin dari New Zealand dan Australia, mengiranya sebagai Isnin sementara kita menutup mata dan bersembahyang di gereja," kata Malielegaoi. "Dan sebaliknya ketika kita pada Jumaat menghubungi mereka yang sedang bercuti di hari Sabtunya."


Kerana itu, Malielegaoi menyatakan, perubahan zon waktu ini akan menghilangkan kebingungan yang sering terjadi, baik pada orang Samoa atau pelancung yang berkunjung, yang mengira zonnya sama dengan New Zealand dan Australia. 


"Saya kira rakyat sangat tenang mengenai ini, mereka tidak mengharapkan perubahan besar lainnya," kata Savea Sano Malifa, seorang pengamat Samoa.


Untuk mendapatkan dukungan publik, pemerintah mengumumkan pengusaha harus membayar gaji pegawainya yang hilang pada Jumaat, sementara bank tidak boleh mengenakan bunga atas hari yang hilang.


Beberapa jasa pelancung mencemaskan Samoa akan kehilangan kemasukan besar kerana tak lagi berposisi sebagai tempat melihat matahari terbenam terakhir setiap tahunnya. Namun Samoa kini akan menjadi tempat pertama untuk melihat matahari pertama di tahun baru.


Samoa yang berpenduduk 180 ribu orang sebelumnya satu zon waktu dengan New Zealand sampai 1892, ketika pada pada 4 Julai tahun itu mengikatkan diri dengan Amerika Syarikat. Samoa juga membuat perubahan besar pada 2009 ketika memindahkan jalur memandu ke sebelah kiri dari sebelumnya sebelah kanan.


Sementara itu, tetangga Samoa, Tokelau, juga mengikuti perubahan tarikh ini. Sementara tetangga dekat lainnya, Samoa Amerika, tetap berada di zona waktu sehari lebih lambat dari Australia.


Sumber : http://dunia.vivanews.com

Gadis Cantik Ini Dapat Membuat Alisnya Menari Mengikuti Muzik




Satu hal yang pasti bahwa gadis remaja berikut ini tidak pernah melakukan injeksi Botox, dan video yang memperlihatkan bakat uniknya yang membuat alisnya bergerak mengikuti alunan muzik telah menjadi trend  di YouTube.
Awalnya klip ini terlihat biasa saja, dimana seorang gadis cantik yang terlihat sesekali mengangkat alisnya, namun ketika musik mulai lebih berirama, sang gadis pun menunjukkan kemampuannya menggerakan alisnya bergoyang mengikuti tempo muzik.



Sejak diupload pada 29 Disember kelmarin, dengan segera video ini menjadi virus internet dengan lebih dari 500.000 tayangan, namun sayangnya identiti gadis pada klip ini tidak diketahui secara jelas.
Diketahui, video seperti ini bukan kali pertama dibuat, kerana pada 2009 lalu  raksasa cokelat Cadbury telah membuat klip serupa, dimana dua orang anak kecil memperlihatkan kemampuan mereka menggerakan alis mengikuti alunan muzik.


Peluru bersarang selama 82 tahun di otak atuk ini



Peluru bersarang di otak lelaki dari  Rusia, selama 82, lebih lama dari keberadaan gigi di mulutnya. Meski demikian, tak ada efek buruk yang ia rasakan. 


Lelaki yang tak disebutkan namanya itu boleh hidup normal, memenangkan penghargaan terkait profesinya sebagai pegawai, bahkan menerima penghargaraan dari Uni Soviet, atas prestasinya sebagai pengawas pembangunan rudal balistik.


Bagaimana peluru boleh bersarang di otaknya?


Itu berawal dari sebuah insiden yang terjadi saat usianya tiga tahun. Secara tak sengaja dia tertembak pistol yang ditembakkan kakaknya. Peluru masuk melalui bawah hidungnya lalu masuk ke foramen magnum -- bukaan di dasar tengkorak yang dilewati tulang belakang.


Selepas tertembak, ia memang sempat pengsan selama berjam-jam, namun yang luar biasa, ia boleh pulih seperti sedia kala. 


Saat itu, doktor tak berani mengambil peluru itu, khutir operasi justru akan menyebabkan kerusakan lebih. Demikian menurut laporan yang dipublikasikan New England Journal of Medicine.


Dr Richard O'Brien, juru cakap American College of Emergency Physicians, kes lelaki tersebut adalah salah satu bukti keajaiban tubuh manusia. "Tubuh memiliki kemampuan luar biasa untuk "membiasakan diri"," kata dia kepada MSNBC. 


Terutama anak-anak. "Yang memiliki kemampuan besar mengatasi kesulitan dan mengubati dirinya sendiri."


Disadur dari Daily Mail, lapan puluh dua tahun kemudian pasca kejadian itu, seorang doktor di Pusat Kardiologi Rusia merawat penyakit jantung yang diderita lelaki tersebut. Ia terkejut saat menjumpai hasil pemindaian tubuh yang menunjukkan sebuah peluru yang bersarang di kepala. 


Yang lebih menghairankan, doktor tak melihat ada tanda-tanda kerosakan saraf. Memang, bekas tembakan meninggalkan luka di basah hidungnya, tapi tertutup oleh bentuk hidung lelaki itu yang mancung seperti orang Romawi.


Dr David Ross, doktor instalasi kecemasan di Hospital Penrose di Colorado Springs mengatakan kepada New England Journal of Medicine, peluru atau benda dengan kecepatan tinggi biasanya menyebabkan kerosakan besar bila mengenai tubuh manusia. 


"Namun, kerana kecepatan tinggi itu juga, ia menghasilkan banyak panas. Itu berarti, peluru itu steril, tak akan menimbulkan infeksi meski bersarang selama beberapa tahun. Jadi, jika tak menimbulkan masalah, seperti yang dialami lelaki itu, tak perlu ada tindakan." 


Doktor di pusat kardiologi Rusia pun memutuskan tidak ada gunanya mengambil peluru itu. 


Sumber : http://dunia.vivanews.com

Aksi Vanessa Hudgens seperti orang nak berhubungan seks di tepi kolam


LOS ANGELES- Beberapa selebriti Hollywood tetap merasa risau jika berciuman, atau bercumbu di depan umum dan ruang terbuka. Salah satu alasannya, tentu menghindari aksi nakal para paparazzi.


Tapi hal itu tak terjadi pada Vanessa Hudgens, dan kekasihnya, Austin Butler. Pasangan muda yang sedang dimabuk cinta itu tak malu menunjukkan kemesraan di kolam renang di Miami. Mereka pun tak risau harus berciuman di depan orang banyak.


Bahkan, mereka juga sempat bercumbu layaknya orang yang akan memulai berhubungan seks. Vanessa duduk mengangkang di atas tubuh lelaki yang lebih muda darinya itu. Bekas kekasih Zac Efron itu terlihat menggoda Austin.


Kemesraan itu terus berlanjut meski mereka sudah berdiri dengan tak pernah lepas berpegangan tangan dan beberapa kali berciuman. Demikian dikutip Dailymail, Jumaat (30/12/2011).(rik)

Skandal Video Seks Katrina Kaif Heboh di Internet


Katrina Kaif adalah salah satu artis Bollywood yang saat ini sedang tertimpa maslah. Kerana kini di internet beredar video seks mirip Katrina Kaif. Dalam video tersebut terlihat seorang wanita yang mirip dengan Katrina Kaif sedang melakukan hubungan seks dengan beberapa orang lelaki. Tentu saja pemberitaan yang diberi judul Video Skandal Seks Katrina Kaif langsung menjadi pembicaraan dikalangan pengguna internet.




 Bahkan kini Video Skandal Seks Katrina Kaif sudah banyak didownload oleh para pengguna internet. Dalam video tersebut terlihat wanita yang mirip Katrina Kaif memakai perhiasan India model ekor kuda, perlahan melucuti bikininya dan kemudian melakukan hubungan intim dengan sejumlah lelaki. Setelah pemberitaan itu menyebar luas, Katrina Kaif langsung menumpahkan kekesalannya dan membantah kalau perempuan di dalam rakaman itu adalah dirinya. Demikian seperti dilapor One India, Sabtu 24 Disember 2011.

 “Adalah video yang menjijikkan dan gadis itu jelas bahkan tidak terlihat seperti saya. Tidak ada ruang untuk spekulasi apapun. Wajah gadis itu benar-benar berbeza! Saya fikir itu sesuatu yang menjijikkan bahkan untuk bicara tentang itu,” bantah Katrina Kaif .

Gila..Peguam Muda Atheis Menghisap Ganja dengan Gulungan Kertas Dari Al Quran Dan Injil




INILAH.COM, Brisbane - Seorang peguam muda dari Australia, memposting dirinya menghisap ganja menggunakan lembaran Al Quran dan Injil di situs video YouTube. 


 "It's just a f***ing book. Siapa yang peduli? Yang penting keyakinan Anda. Jika ada yang terhalang gara-gara buku, Anda terlalu serius dalam menghadapi hidup," ujar Alex Stewart di YouTube, dalam video yang ia postingnya sendiri itu.


 Peguam yang bekerja sebagai staf di Queensland University of Technology (QUT) itu tak malu-malu. Ia memperlihatkan dirinya menghisap daun ganja, menggunakan lembaran-lembaran dari Al Quran dan Injil. Lelaki yang mengaku atheis ini sudah pasti akan kehilangan pekerjaannya dari QUT.


 Dalam video yang sudah dihapus oleh YouTube itu, Alex menggulung dua rokok ganja masing-masing menggunakan lembaran dua kitab suci itu. Ia bermaksud membandingkan nyala apinya dalam video bertajuk 'Bible or Koran - which burn best?'.


 Management QUT, yang diwakili pensyarah Peter Coaldrake, berang dengan tindakan itu. "Universiti ini tidak mendukung tindakan perusakan benda keagamaan. Kami sangat membenci dan kecewa, dengan terjadinya insiden ini," kata Coaldrake.


 Belum diputuskan apakah Alex akan benar-benar dipecat. Coaldrake dan seluruh dewan universiti sedang mengkaji masalah ini. Sementara Alex yang asisten pengurus organisasi 'Brisbane Atheists' menulis pesan di situs resmi kelompoknya itu.


 "Saya kacau. Mungkin saya akan kehilangan pekerjaan gara-gara masalah ini," tulisnya. Video itu mendapat kecaman dari pemuka agama di Australia, baik Islam mahupun Kristian. Namun mereka mengingatkan orang ramai agar tidak terprovokasi oleh tindakan Alex. [ast]
sumber

Nenek ditindih kereta selama tiga hari


SYDNEY: Seorang nenek yang terperangkap dalam keretanya yang terbalik akibat kemalangan pada Hari Krismas lalu, begitu terdesak untuk melepaskan diri hingga terfikir untuk memotong kakinya sendiri.




Menurut polis semalam, bateri telefon bimbitnya mati dan Deborah McKnight tidak dapat membuat panggilan kecemasan apabila keretanya terbalik di benteng di laluan kampung di kawasan terpencil, Ahad lalu.


Kata anak perempuannya, Ebony, Deborah cuba berbuat demikian tetapi tidak dapat memotong tulangnya.


Katanya dia tidak tahu senjata apa yang mahu digunakan untuk memotong kakinya. 




“Saya tak mahu memikirkannya,” katanya.



Ebony berkata, ibunya tidak tahu bagaimana dia boleh selamat.


“Katanya, dia hanya fikirkan anak dan cucunya. Dia sangat tabah,” katanya.


Deborah memandu berhampiran Batlow di tenggara Australia apabila keretanya terbabas ketika mengelak seekor kangaroo.


Keretanya kemudian melanggar pagar penghadang dan terus menjunam ke gaung.


Kereta jenis Holden Commodore itu terbalik dekat sebatang pokok menyebabkan separuh tubuh Deborah berada di luar kenderaan itu manakala kaki kirinya terhimpit antara bumbung kereta dan darat.




Dia akhirnya ditemui oleh seorang ramaja yang berjalan menuju ke rumah jirannya petang kelmarin apabila mendengar Deborah mengerang kesakitan. -AFP


sumber : myMetro

Penari tiang kena serbu


KUALA LUMPUR - Penari-penari tiang berunsur seks di kelab malam di sekitar Lembah Klang mungkin boleh memikirkan 'kerjaya' lain ekoran pihak berkuasa secara berterusan menyerbu premis-premis tersebut selepas pendedahan Kosmo! mengenai kegiatan itu di Pandan Perdana, Ampang Jaya Khamis lalu.


Terbaharu, sepasukan pegawai dan anggota polis dari Cawangan Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur menggempur sebuah pub di Taman Maluri di sini yang turut menyajikan tarian tiang berunsur seks kepada pengunjung pada pukul 1.45 pagi.


Dalam serbuan itu, polis menahan seramai 55 pegawai perhubungan pelanggan (GRO) tempatan yang disyaki pelayan dan penari tiang berpakaian seksi berusia di antara 17 dan 40 tahun. Mereka ditugaskan untuk melakukan aksi mengghairahkan di pub itu.


Turut ditahan ialah 65 pelanggan termasuk seorang remaja perempuan berusia 17 tahun sebelum dibebaskan sebaik polis berpuas hati dengan keterangan masing-masing.


Seperti di kelab malam di Pandan Perdana, pelanggan di pub berkenaan yang berminat dengan mana-mana penari boleh membeli kalungan bunga, mahkota atau jubah khas pada harga di antara RM20 dan RM1,000 untuk diberikan kepada gadis-gadis yang berkenan di hati. 


Layanan istimewa pula menanti pelanggan yang memberikan tiga barang itu kepada penari.


Modus operandi tersebut kelihatan hampir sama di setiap premis yang menawarkan perkhidmatan gadis penari tiang dan ia mendapat sambutan hangat pengunjung.


Pegawai Turus D7 Kuala Lumpur, Deputi Supritendan Azman Mohd. Isa berkata, pub tersebut beroperasi sejak tiga tahun lalu dan disyaki turut menyediakan perkhidmatan seks kepada pelanggan.


sumber : kosmo online

Selebriti sesat mengaku rasul


KUALA LUMPUR: Mengaku dirinya rasul, mampu mengampunkan dosa pengikut, tsunami berlaku atas kuasanya dan menafikan kewajiban menunaikan solat serta puasa antara fahaman sesat yang kini didakwa disebarkan seorang selebriti terkenal tanah air.


 Selebriti terbabit bukan saja menyebarkan fahaman yang ternyata melanggar hukum syarak, tetapi lebih mengejutkan apabila dia mengakui dirinya mampu memberikan syafaat kepada pengikutnya pada hari akhirat kelak.


 Sumber yang juga bekas pengikutnya, hanya mahu dikenali sebagai Fatimah, 30, berkata, penyebaran dakyah menyimpang itu mula dilakukan selebriti terbabit lebih dua tahun lalu selepas mendakwa dirinya mendapat wahyu dan petunjuk daripada Allah.


 “Dia juga memberitahu di akhirat kelak, dia bakal ditempatkan di barisan hadapan apabila semua manusia dihimpunkan di Padang Mahsyar,” katanya kepada Harian Metro.






 Selebriti lelaki yang terkenal dengan perwatakan warak itu sebelum ini jarang menimbulkan kontroversi sepanjang membabitkan diri dalam industri seni, justeru pendedahan dilakukan beberapa pengikutnya amat mengejutkan.


sumber : myMetro

Kekasih muda ditahan


GOMBAK: Seorang remaja berusia 19 tahun dipercayai teman lelaki kerani bank yang dibunuh kejam minggu lalu ditahan semalam bersama dua lagi rakan bagi membantu siasatan kes itu.

Polis turut menemui komputer riba milik Rozana Mohd Yusak, 35, yang ditikam 35 kali dalam kejadian di rumah sewanya di Jalan Puncak Desa, Kepong di sini pada 22 Disember lalu.


 Difahamkan, ketiga-tiga lelaki terbabit berusia 19 dan 20 tahun itu menjual komputer riba berkenaan kepada wanita yang dikenali mereka dengan harga RM600.


 Menurut sumber, perbuatan kejam mereka ini terbongkar apabila polis Bahagian Siasatan Jenayah Berat (D9) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor bersama Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak mengadakan serbuan berasingan di Pantai Dalam dan Kampung Datuk Keramat, malam kelmarin.


 “Polis yang menemui bukti baru pembabitan ketiga-tiga lelaki terbabit termasuk seorang daripadanya adalah teman lelaki mangsa selepas penemuan pisau yang digunakan menikam Rozana.


 “Difahamkan, pisau itu ditemui di dalam longkang berhampiran kediaman mangsa kelmarin,” katanya.



 Sumber berkata, dalam serbuan pertama jam 8 malam, polis menahan teman lelaki mangsa berusia 19 tahun di sebuah rumah Projek Perumahan Rakyat (PPR) di Pantai Dalam bersama seorang lagi suspek berusia 19 tahun.


 “Hasil serbuan pertama itu polis mengesan seorang lagi suspek di rumah di Kampung Datuk Keramat kira-kira jam 1 pagi.



 “Setakat ini, motif pembunuhan masih dalam siasatan dan tidak menolak berkemungkinan akibat cemburu kerana ketika kejadian berlaku pertengkaran antara mangsa dengan teman lelakinya itu,” katanya.


 Menurutnya, suspek yang ditahan dibawa ke Mahkamah Selayang mendapatkan perintah tahanan reman. Semua suspek ditahan reman hingga 6 Januari ini bagi membantu siasatan.


 Harian Metro pada 22 Disember lalu melaporkan, seorang kerani mengesot lima meter meminta pertolongan orang ramai menerusi tingkap rumah sewanya di Jalan Puncak Desa, meskipun ketika itu kesakitan selepas ditikam 35 kali di seluruh tubuh.

sumber : myMetro

Wanita Menyaman Remaja yang Meninggal Dilanggar Kereta Api Kerana Dilukai Potongan Tubuhnya


Sebuah pengadilan banding memutuskan bahawa seorang remaja yang telah meninggal  bertanggung jawab atas luka-luka yang disebabkan bahagian tubuhnya setelah ia disambar kereta api.


The Chicago Tribune melaporkan bahawa Hiroyuki Joho, 18, meninggal ketika ia berlari di depan kereta Kereta api yang melaju dengan kecepatan 110 km/jam di stesen  Edgebrook Metra di Chicago pada tahun 2008. Dimana tubuhnya tercabik akibat pelanggaran, dan sebagian potongan tubuh tersebut terlempar sekitar 100 meter ke platform yang mengenai seorang wanita.


Akibatnya, Gayane Zokhrabov yang kaki serta pergelangan tangan patah kerana terkena potongan tubuh Joho, memutuskan untuk menyamannya.


Peguam  Zokhrabov, Leslie Rosen, berpendapat bahawa kess tersebut harus diperlakukan seperti kes kelalaian biasa, ” Ini tidak berbeza dengan penumpang kereta api yang terluka akibat brek kecemasan,” kutip The Chicago Tribune.

Coco Beri Kejutan Penggemarnya Dengan Posting Foto Seksi di Twitter






infospesial.net -  Coco (32) isteri rapper Ice-T memberi kejutan penggemarnya dengan memposting sebuah foto dari gambar bikini dirinya sendiri pada akaun Twitternya saat Hari Natal. Dengan mengenakan baju renang yang sangat kecil bermotif bunga, Coco berpose di pinggir kolam renang di Hawaii.

"Ini tidak akan menjadi xmas tanpa foto jarahan. Itu sulit berbaring memutar untuk mengambil foto dari belakang saya. Selamat xmasdari Hawaii! "tulisnya.



Wanita seksi berambut pirang itu juga berfoto dengan seorang temannya yang bernama Jess, yang mengenakan baju renang berwarna hijau. Kedua wanita berambut perang itu nampak berpose membelakangi kamera dengan bertenggek di pinggiran kolam renang, mempamerkan punggung mereka.

"Pose! Gadis ku, Jess & aku menghabiskancuiti kecil menghibur di bawah sinar matahari di tempat tinggal ku di Honolulu, "tulisnya lagi.



Coco mengakui bahawa ia menghindari udara dingin kota New York dengan sinar matahari di Hawaii, dan tampaknya ia juga akan merayakan Tahun Barunya di pulau Hawaii juga.

'Membeku kembali di rumah di NYC jadi aku akan menikmati sebanyak yang saya boleh sebelum saya kembali setelah Tahun Baru, "tweetnya.



Tidak terlihat suaminya Ice-T mendampinginya, tetapi yang pasti pasangan ini akan bersatu kembali dalam beberapa hari mendatang. Pasangan ini akan merayakan 11 tahun ulang tahun pernikahan mereka pada Malam Tahun Baru. (Dailymail)

Payudara Charmian Chen Menyembul Lagi (model yang payudaranya dilotot monyet)


TAIWAN - Insiden payudara dilorot monyet membuat nama Charmian Chen, semakin dikenal seluruh dunia.


Baru-baru ini dalam penampilan pertamanya ke publik, Charmian hadir di acara talkshow popular Taiwan Here Comes KangXi. Demikian seperti yang dilapor Ettoday, Jumaat (30/12/2011).


Dalam penampilan pertamanya itu, model 22 tahun itu unjuk kebolehan dengan menarikan tarian perut dengan menggenakan kostum seksi yang menyembulkan payudara dan lekuk tubuhnya.


Sebelumnya Charmian sibuk di dapur rakamanan untuk memulai debut awalnya di industri entertaiment sebagai penyanyi. Dan disela-sela rekaman, Charmian menjadi model seksi lingerie.


Dan kehadiran Charmian di talkshow itu mendapat pujian dan sambutan hangat penonton yang kebanyakkan laki-laki.(efi)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved