Kim Kardashian diejek ibu kepada binatang

on 27 Disember 2011

LOS ANGELES- Sejak pernikahannya dengan Kris Humphries hanya bertahan 72 hari, Kim Kardashian terus menjadi bahan ejekkan.


   Kali ini, sebuah organisasi yang memperjuangkan hak binatang, PETA melancarkan kempen terbaru mereka terkait penolakan pemakaian kot dari bulu haiwan. 


 Dalam iklan itu, foto Kim disandingkan dengan musang yang berada dalam sebuah lorong. Selain terpampang wajah Kim sedang memakai kot bulu, di atas foto haiwan-haiwan itu tertulis, Kim : Bayi-bayi (haiwan) ini kehilangan ibu mereka. Apakah dia ada di belakang Anda?'. 


 Melalui cara itu, PETA berniat menyindir perilaku Kim yang selalu terlihat kot bulu di setiap penampilannya. Meski pernah dijelaskan tentang penderitaan binatang yang bulunya sering dia pakai, Kim masih tetap terlihat memakainya. "Kim itu sebenarnya tahu bahawa binatang yang bulunya dipakai itu disiksa, dipukuli, disetrum dan sering dikuliti hidup-hidup. Kami sudah menjelaskan itu kepadanya," kata Senior Vice President PETA, Lisa Lange seperti dikutip Dailymail, Selasa (27/12/2011).


 Sejumlah artis seperti Daniel Craig pernah menyebut Kim dan keluarganya sebagai orang idiot kerana meminta privasi. Padahal, Kim dan keluarganya membuka semua kehidupan peribadi mereka dalam sebuah tayangan reality show mereka.(rik)

Rollerman, Ekstrim atau Sangat Menyenangkan? [Video]

Dengan memasang roda disekujur baju pelindungnya, Jean "Rollerman" Blondeau telah menemukan pekerjaan yang akan membuat kita semua iri. Cuba saja bayangkan, bagaimana perasaanmu jika kamu boleh keliling dunia sambil melakukan aksi menyenangkan seperti ini? Dibayar lagi. 


 Jean-Yves Blondeau lelaki kelahiran Perancis tahun 1970. Ia lah yang mereka dan merancang sendiri baju skating unik miliknya. Baju tersebut memiliki 31 roda yang tersebar di seluruh area tubuh dan persendian. Dapat dipakai berdiri, tiarap, terlentang dan berdiri menggunakan hujung kaki + tangan. Jika dipakai dalam jalanan menurun, baju tersebut dapat meluncur dengan kecepatan maksimum 116 km/jam! Wow! 


 via geekologie



Restoran unik pelayan akan mengacukan pedang kepada anda


Anda ingin makan di restoran dengan pelayanan yang agak luar biasa? Restoran Jepun di Tribeca, New York, telah mempraktikkan hal ini. Pelayanan unik mengundang  kekagum pengunjungnya. Menu-menu masakan Jepun yang disajikan dalam restoran ini dilayani oleh ninja-ninja terampil.






Pengunjung akan terkejut dengan aksi pelayan restoran yang bergaya ala ninja itu. Bukan hanya dari segi kostum, pelayan juga menghidangkan makanan dengan trik kobaran api. Pengunjung dibuat terkejut ketika tiba-tiba ninja tergantung di langi-langit mengeluarkan pedang sambil memberikan makanan yang dipesan. Tak hanya di situ, jika memesan sup, ninja ini akan langsung memasak di atas meja pengunjung. Mereka akan mencincang daun bawang dengan terampil, dan memasak dengan suhu 800 Celsius langsung di meja.






 Juru kamera yang mengambil aksi tersebut, Jay, mengatakan restoran ini telah membuat kelainan di bidang kuliner New York. “Jika Anda masuk ke lift yang gelap, anda akan disambut dua orang dengan pakaian ninja disamping anda. Mereka akan menyapa ‘Hallo’, tapi pasti anda akan berkeriak kerana terkejut,” ujar dia seperti dikutip Daily Mail.




 Jay benar-benar memunji keunikan restoran ini. “Ketika saya mengambil foto, ada seorang wanita yang benar-benar terkejut ketika seorang ninja menggantung dari langit-langit tiba-tiba menunjukkan pedangnya, itu sangat lucu,” ungkap Jay.

Demi Gelar, Beyonce Rela Pamer Punggungnya

Kehamilan Beyonce ternyata tidak mampu menghalangi aura seksi yang pernah melekat padanya. Terbukti ia tampil seksi untuk majalah gaya hidup asal Inggris.

Tentu saja Beyonce melakukan pose seksi tersebut di saat dirinya belum hamil. Dengan tatapan wajah sangat menggoda penyanyi lagu 'Crazy in Love' ini tampil dengan kurva sensasional di sebuah kerusi besar.




Seperti diberitakan Dailymail, lokasi pengambaran yang dilakukan di Perancis ini mampu memadukan keindahan sudut kota dan keindahan tubuh sang diva. Di bawah arahan fotografer Greg Gex, semua sudut indah dari penyanyi R&B ini boleh diabadikan dengan sempurna.

Bukan hanya itu saja, di antara beberapa gaya pemotretannya Beyonce juga sempat menunjukan bootylicious-nya di salah satu pose.

Dengan mengenakan setelah baju yang tipis, Beyonce pun berpose membelakangi kamera dan menatap keindahan Perancis. Tentu saja gaya ini sangat jelas memperlihatkan kakinya yang panjang dan punggungb seksi ciri khas Beyonce.

Setelah itu Beyonce bersandar di sebuah kerusi di luar dengan mengenakan tali pinggang dan kasut gladiatornya yang besar, bekas pennyanyi kumpulan Destiny's Child tersebut terlihat sensual dan menggoda.

Pemuda Tewas Setelah 42 Kali Masturbasi Dalam Semalam


Walaupun masturbasi termasuk kegiatan seksual yang sebenarnya tidak berbahaya jika dilakukan dengan benar dan tidak berlebihan. Tapi jika terlalu sering, masturbasi boleh berimpak negatif seperti kematian, meski alasan pastinya belum diketahui. Ada buktinya? Pada Ogos 2011 lalu contohnya seperti dikutip atlnightspots, seorang anak berusia 16 tahun di Rubiato, Brazil meninggal setelah melakukan 42 kali masturbasi tanpa henti. Orangtuanya memang sudah mengetahui bahawa anaknya memiliki kecanduan dan merancang membawanya ke doktor, tapi sayang sudah terlambat.

 Remaja ini diketahui mulai masturbasi saat tengah malam dan melakukannya dengan cara kompulsif (terus menerus). Bahkan di dalam biliknya ditemukan banyak koleksi pornografi termasuk foto dan video perempuan. Kejadian yang dialami pemuda ini termasuk langka, tapi melakukan  masturbasi hingga 42 kali dalam semalam tentu saja sudah dalam posisi yang membahayakan fizzik dan psikis yang melakukannya.


 Ada pula kes lelaki yang tidak disebutkan identitinya meninggal ketika  masturbasi dengan metode seks yang membatasi kemasukan oksigen ke otak (autoerotic asphyxiation). Ia sengaja merasakan sesak nafas saat masturbasi untuk meningkatkan kesenangan dan menciptakan suatu euforia. Berapa banyak masturbasi yang boleh dilakukan tergantung dari keadaan tubuh seseorang. Tapi disarankan laki-laki melakukan masturbasi maksimal 2-3 kali dalam seminggu. Frekuensi ini boleh lebih asalkan laki-laki tersebut belajar bagaimana caranya untuk orgasme tanpa ejakulasi.


 Ketika seseorang mencapai orgasme maka laki-laki akan kehilangan cukup banyak energi kerana hampir semua otot akan mengalami kontraksi. Jika  masturbasi terus menerus dilakukan tanpa henti maka boleh membuat orang kekurangan energi yang nantinya boleh mengakibatkan pengsan atau kematian, seperti dikutip dari Askmen, Isnin (26/12/2011).


Masturbasi yang berlebihan akan membuat tubuh kekurangan nutrisi penting dan fungsi hormon di dalam tubuh terganggu kerana hormon seks berlebih dan  neurotransmitter seperti asetilkolin, dopamin dan serotonin turut meningkat, sehingga mengganggu kelenjar adrenalin dan otak. Produksi zat kimia yang berlebihan ini memiliki efek yang berbeza-beza seperti kelelahan, nyeri panggul, perubahan penglihatan, nyeri punggung bawah, nyeri di testis serta kerontokan rambut.


Masturbasi yang dilakukan secara kompulsif (terus-terusan) juga boleh berimpak negatif bagi pekerjaan, harga diri, kesihatan serta kehidupan sosialnya. Sementara itu menurut pakar seks Dr Andri Wanananda MS dalam konsultasi  detikHealth menuturkan masturbasi relatif normal bila dilakukan tidak sampai mengggangu kegiatan produktif sehari-hari. Tapi jika keseringan boleh menyebabkan ejakulasi dini saat sanggama dengan pasangannya.


 “Hal ini disebabkan oleh kebiasaan tergesa-gesa saat masturbasi kerana ingin cepat merasakan kenikmatan orgasme seorang diri (self-satisfaction). Lalu ketika ia menikah, sifat tersebut masih terpatri pada dirinya hingga mengabaikan eksistensi isterinya. Itulah yang menyebabkan banyak kes ejakulasi dini,” tutur Dr Andri. Intinya menurut Dr Andri boleh saja melakukan masturbasi asalkan dalam batas yang wajar dan tidak mengganggu kehidupan peribadi dan sosial.

Seorang Ibu Sanggup Buang Bayi Ke Sungai Kerana Malu Hamil Diluar Nikah (full pic)


Hari ibu belum lama berlalu, disaat semua orang merenungi betapa besar pengorbanan sang ibu pada anaknya, lain cerita dengan ibu yang satu ini, jauh sekali dari susuk ibu yang digambarkan penuh kasih pada anaknya. Malah ibu yang satu ini  sanggup membunuh anak kerana malu . Teka-teki pelaku pembuang bayi di Sungai Desa Pakah, Kecamatan Ngrambe, Kabupaten Ngawi akhirnya terbongkar. Pelaku tidak lain adalah SMR (25), yang tidak lain adalah ibu kandung dari bayi malang tersebut. Kasubag Humas Polres Ngawi, AKP I Wayan Murtika, mengatakan, tersangka ditangkap oleh anggota Reskrim Polres Ngawi yang langsung melakukan penyelidikan selepas ditemukannya mayat bayi penuh luka di sungai Desa Pakah tersebut.




 “Anggota reskrim yang ada dilapangan langsung melakukan penyelidikan dan semua petunjuk merujuk pada ibu korban. Dan setelah diperiksa tersangka mengaku kalau memang dia yang membuang bayi tersebut,” ujarnya, Isnin (26/12/2011). Wayan menambahkan, dari pengakuan tersangka, ia nekad membuang bayi tersebut kerana malu dengan tetangga. Kerana ia memiliki anak padahal keadaannya saat itu masih belum menikah. “Kerana malu ia membuang bayinya di sungai,” tutur Wayan.


 Ketika ditanya terkait jumlah tersangka yang boleh bertambah, Wayan menjelaskan, ada kemungkinan bertambah, yakni orang tua laki-laki dari bayi tersebut. Namun hal tersebut masih menunggu hasil pemeriksaan. “Boleh saja yang laki-laki menjadi tersangka. Namun saat ini tersangka ibu korban masih diperiksa. Dan tersangka juga baru kita tahan semalam jadi masih belum berani menyatakan adanya tersangka lain,” jelasanya.



 Sebagaimana diberitakan sebelumnya, pada Sabtu (24/12/2011) kelmarin warga Ngawi digegarkan dengan penemuan mayat bayi dalam keadaan sedih di Sungai Desa Pakah, Kecamatan Ngrambe, Kabupaten Ngawi. Saat ditemukan hampir diseluruh anggota tubuh bayi dipenuhi dengan luka. Luka tersebut diduga akibat benturan dengan batu dan ranting serta akar pohon yang banyak terdapat di sungai. Bayi malang tersebut ditemukan warga setempat saat sedang memancing di sungai yang berair jernih .

Foto Liar Bunga Citra Lestari Kini Tersebar Meluas


JAKARTA: Foto Bunga Citra Lestari (BCL) yang berfoya-foya di kelab malam tersebar dengan meluas di dunia maya, baru-baru ini.


Dalam sebuah laman sembang komuniti di Internet yang memuatkan foto berkenaan, turut disebut amalan berfoya-foya di kelab malam sudah menjadi kebiasaan BCL dari dulu hingga sekarang walaupun setelah memiliki anak.


 Bagaimanapun, ketika wartawan Kapan Lagi mengesahkan mengenai kebenaran foto itu, pengurus BCL, Dody menafikan sekeras-kerasnya BCL gemar berfoya-foya di kelab malam.


 Menurut Dody, laporan itu tidak benar sama sekali kerana ketika ini BCL sibuk menumpukan perhatian kepada anaknya, Noah.







 “Itu tidak benar sama sekali. BCL tidak lagi mengunjungi kelab selepas mempunyai anak.





 Dia sibuk menguruskan anaknya sendiri , malah hingga kini dia masih menyusui anaknya.


 Jadi, bagaimana dia boleh keluar berhibur di kelab pada waktu malam? “Mengapa media selalu melaporkan berita negatif, sedangkan kita selalu menganggap wartawan sebagai teman.


 Seharusnya, kita saling bekerjasama menyebarkan berita yang positif,” kata Dody.


 Daripada empat foto BCL yang tersebar di dunia maya itu, tiada satu pun menunjukkan tarikh tepat foto itu diambil.


 Hal itu disebabkan oleh data yang menunjukkan tarikh gambar terbabit diambil sudah dipadamkan menggunakan perisian Adobe Photoshop pada 15 Disember lalu bersesuaian dengan tarikh gambar itu dimuat turun.


sumber : myMetro

Kesian..budak perempuan dibaham anjing peliharaan bapa sendiri


LONDON: Seorang budak perempuan berusia empat tahun cedera parah selepas diserang anjing peliharaan bapanya, semalam.


Jorja Caze-Ramscar dilaporkan diterkam dan diheret anjing Alaska - dinamakan sebagai Luna - dari kerusi secara tiba-tiba. 


Ibu Jorja, Karine, 36, berkata mereka bersiap-siap untuk makan malam apabila budak terbabit diterkam Luna yang sebelum itu duduk di sebelah mangsa. 


“Luna mengheret Jorja ke lantai dan membaham mukanya dengan mulut yang besar,” katanya. 



Akibat serangan itu, Jorja menerima 20 jahitan di mukanya, selain perlu mendapatkan rawatan pakar mata.


Luna, 15 bulan, dipelihara bapa Jorja, Clive Ramscar, 42, yang menetap di Dunstable, Bedfordshire. - TS


sumber : myMetro

Isteri orang ditangkap berpelukan dalam telanjang bulat dengan teman lelakinya


ALOR GAJAH: Seorang wanita yang juga isteri orang ditemui dalam keadaan mengaibkan apabila berpelukan dalam telanjang bulat dengan teman lelakinya dalam bilik di sebuah rumah Kampung Baru Lendu, Alor Gajah, pagi kelmarin.


Lebih memalukan apabila kejadian kira-kira jam 8.15 pagi itu disedari pemilik rumah berkenaan, Sutini Hamzah, 61, bersama anak lelakinya, Ainol Adnan, 38, yang datang ke rumah itu selepas dimaklumkan jiran mengenai tindakan sepasang kekasih tidak dikenali menginap di rumah mereka tanpa kebenaran.


Ainol ketika ditemui berkata, sebaik dia dan ibunya tiba di rumah itu, mereka mendapati pintu pagar depan, tingkap dan pintu utama rumah terbuka luas seperti sudah lama ditinggalkan.


Katanya, dia memberi salam sebanyak tiga kali, namun tidak bersahut sebelum masuk ke dalam rumah yang mempunyai empat bilik itu untuk melakukan pemeriksaan, namun mendapati tiada sebarang kesan rumah itu diceroboh.







 “Bagaimanapun, apabila saya dan ibu masuk ke bilik terakhir, kami terkejut apabila terserempak sepasang kekasih bertelanjang bulat dalam keadaan berpelukan nyenyak tidur seperti orang kepenatan.





 “Gelagat mereka sedang berpelukan intim di atas katil amat mengaibkan, malah mereka tidak sedar kehadiran kami,” katanya


sumber : myMetro

Kakak tipu suami sebab nak projek dengan mat Bangla


ALOR SETAR: Seorang isteri sanggup menipu suaminya dengan menyatakan dia pulang ke kampung sempena cuti Krismas kelmarin, namun sebaliknya mengikut seorang lelaki warga Bangladesh untuk berasmara di sebuah hotel di Shahab Perdana sebelum dicekup berkhalwat.


 Wanita berusia 49 tahun berasal dari Pulau Pinang dipercayai sudah mengenali pasangannya berusia 44 tahun itu yang bekerja di sebuah kilang di pulau berkenaan.




 Bagaimanapun, perbuatan mereka dikesan ketika operasi khas sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik) yang membuat pemeriksaan di hotel murah berkenaan jam 12.20 tengah malam.




 Ketua Operasi Jaik, Mat Nasir Md Dali berkata, selepas pintu diketuk dan diberi salam, seorang wanita yang hanya berkemban kain batik membuka pintu terkejut sebelum merayu sambil meminta maaf berulang-kali ketika anggota mahu melakukan pemeriksaan.




 Menurutnya, disebabkan curiga dengan perbuatan wanita itu, anggotanya kemudian memeriksa bilik berkenaan dan menemui seorang lelaki warga Bangladesh sedang tidur di tepi katil dengan memakai seluar pendek paras paha dan bersinglet.




 “Hasil soal siasat mendapati pasangan berkenaan bukan suami isteri kerana wanita terbabit mengaku lelaki itu hanya rakannya yang datang dari Pulau Pinang dan menyewa di bilik hotel untuk bertemu.







 “Wanita yang mempunyai anak lelaki tunggal berusia 23 tahun itu mengaku masih bersuami dan menipu suaminya yang dia pulang ke kampung, tetapi tidak menyangka dicekup berkhalwat, “ katanya.




 Pasangan itu mendakwa datang ke bandar raya ini dengan menaiki bas sebelum menyewa di bilik hotel murah.


sumber : myMetro

Kelly Brook Posting Foto Santa Seksinya di Twitter




infospesial.net -   Model seksi Kelly Brook berpakaian sebagai Santa seksi, untuk mendistribusikan hadiah di bawah pohon natal di rumah keluarganya. Wanita 32 tahun itu memposting dua foto seksi ke Twitternya.


Dalam foto pertama Kelly berpose dilihat di sebelah pohon Natal keluarganya, yang dihiasi dengan hiasan, busur dan lampu. Dia mengenakan gaun merah minim dengan pinggiran bulu putih, sarung tangan, ikat kepala dengan topi Santa kecil terpasang dan sepasang sepatu merah yang menjulang. Dia memegang sebuah kantong besar yang terlihat menjadi penuh hadiah. Kelly memegang jarinya ke bibir, menunjuk untuk diam agar tidak membangunkan keluarga tidurnya.


"Lihat apa yang turun dari Cerobong ....' kata Kelly.


Pada foto berikutnya ia berpose berdiri dengan di dekat perapian dengan pakaian yang sama. Dan ia menulis "Ho Ho Ho." (Dailymail)

Kim Kardashian Posting Foto Mengenakan Bra Dan Piyama di Twitter




infospesial.net -  Pernah bertanya-tanya apa yang dikenakan Kim Kardashian saat tidur? Bintang realiti ini telah memberikan fansnya kejutan dengan mengunggah foto dirinya dalam bra berenda hitam dan piyama sutra putih. Wanita 31 tahun ini mengirimkan gambar seksi di halaman Twitter-nya pada jam-jam awal pagi ini.


Gambar seksinya tersebut disertai dengan tulisan 'piama sutra .... siap untuk tidur! "






Kim memberikan salam liburan dengan foto seperti bercermin dan Kim terlihat dalam empat gambar dirinya meski dalam satu foto. Dalam gambar tersebut Kim terlihat sempurna dalam gaya rambut sensual. (Dailymail)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved