Acara yang cari pasangan yang sanggup bernikah bogel

on 19 Disember 2011


Acara berhadiah bulan madu di sebuah resort indah diadakan di Amerika. Menyedihkannya, acara itu mengharuskan pesertanya menikah dalam keadaan bogel dan masuk televisyen.


 Seperti dikutip LA Times, acara  berhadiah itu dibuat oleh resort Hedonism II yang ada di Jamaica. Ini adalah kedua kalinya resort yang memang dikenal sebagai kawasan nudies itu mengadakan acara pernikahan bogel.


 Pada tahun ini, resort tersebut mencari 10 pasangan yang bersedia menikah dalam keadaan tanpa pakaian.Nantinya kesepuluh pasangan yang terpilih akan jadi bintang dalam sebuah program televisyen kabel. Pasangan pengantin juga akan didokumentasikan pernikahannya.


 Hadiah utama acara tersebut memang cukup menggiurkan. Hadiahnya adalah menginap empat malam di Hedonism II secara percuma. Pernikahan bogel ini hanya boleh diikuti oleh mereka yang tinggal di Amerika Syarikat dan Kanada.


Pernikahan bogel yang diadakan di resort Hedonism ini bukan bererti muncul tanpa kontroversi. Pada 2001, saat lapan pasangan menikah tanpa pakaian, pemerintah setempat protes. Tentu saja acara pernikahan itu dianggap tidak pantas dilakukan dan melanggar susila.


Resort Hedonism dioperasikan oleh SuperClubs yang berada di bawah naungan Village Resorts Ltd. Resorts tersebut memang dikenal sebagai area nudism dan keliberalan dalam hal urusan seksual. Anak-anak dilarang eksis di resorts dengan luas 22 area itu.


Hedonism II menawarkan pemandangan laut dan pantai dengan pasir putihnya. Ada juga kamar dengan pemandangan taman. 12 suite yang ada di resorts tersebut menyediakan area jacuzzi epribadi.

Sarung Tangan Masturbasi Kini Di jual


TRIBUNNEWS.COM - Perkembangan sex toy di Amerika Syarikat terus memunculkan inovasi. Bila sejenis dildo ataupun love dolls sudah biasa, kali ini sebuah kedai online di negeri Uncle Sam tersebut menjual sarung tangan khusus masturbasi.


Memakai tag-line 'Do It Yourself', sarung tangan khusus masturbasi bagi lelaki ini diberi nama Masturbation Kit. Produk ini juga diklaim telah direkomendasikan oleh American Masturbators Association.


Bila kondom dipakai saat berhubungan intim dengan lawan jenis, sarung tangan ini juga dilengkapi kondom saat melakukan masturbasi. Hal ini sepertinya juga sesuai dengan tag-line berikutnya dari produk ini, yakni 'You Can't Trust Anyone These Days, Not Even Yourself'.


Adapun harga yang ditawarkan untuk sarung tangan aneh ini cukup murah, hanya seharga US$ 5,95. Dalam keterangannya, bila membeli sarung tangan ini juga mendapat bonus pakej test kejantanan. Namun seperti apa testnya, tidak dijelaskan secara terperinci.

Pakaian Transparant Lady Gaga Bermotif Kebaya


Lady gaga monster artis dengan pakaian yang kontroversi ini sekali lagi bikin sensasi, entah ini hobinya atau sebuah kempen terselindung yang diam-diam menghanyutkan, bagaimana tidak setiap pakaian yang dikenakan  Lady Gaga seperti memberikan inspirasi kepada mereka para celeberiti "berpakaian topless agar laris " .


Lihat pakaian  bermotif kebaya transparant ala Monster lady gaga.



Gadis remaja ini ancam bunuh Santa Claus kalau permintaanya tidak di makbulkan


Sebahagian besar anak-anak bersedia melakukan segalanya untuk terus menjadi anak yang manis bagi Santa Claus tetapi salah seorang remaja telah membuat suatu tindakan aneh yaitu membuat surat dengan  bahawa ia akan membunuh Santa jika daftar keinginannya tidak dikabulkan.


Dalam suratnya, Mekeeda Austin (13) seorang gadis dari Inggris, memperingatkan Santa bahawa ia akan ‘dibunuh’ jika gagal untuk mengabulkan setidaknya dua daftar panjang hadiah mewah baginya. Dia bahkan mengancam untuk ‘memburu’ rusa Santa dan memasaknya, serta memberikan dagingnya kepada orang-orang yang tidak berumah pada hari Natal jika dia tidak mendapatkan keinginannya.


Ibunya, Tracey Austin (40), terkejut ketika menemukan catatan tersebut dalam beg sekolah puterinya.
Dalam surat tersebut Mekeeda, dari Brickhill, Bedford, menuntut sebuah Blackberry, rajutan buatan desainer, wang, kacamata hitam dan membawakannya Justin Bieber dan penyanyi remaja Austin Mahone.
Tapi ibunya Tracey, 40, tidak menghukum dia untuk surat itu dan telah bersumpah untuk memenuhi keperluan anaknya.




“Ketika saya pertama kali menemukan surat yang saya fikir itu lucu, sekarang saya pikir saya lebih baik memberikan apa yang ia inginkan. Aku tahu kedengarannya seperti dia dimanja tapi aku ingin membuat puteriku mendapatkan apa yang ia inginkan,” tutur Tracey yang dikutip Mail Online.
“Saya marah kerana saya berpikir tidak akan mendapatkan semua hadiah saya inginkan tahun ini. Saya tidak melihat ada masalah dengan surat itu, saya menginginkan semua hal ini dan pantas mendapatkan mereka.” tutur Tracey.


sumber : Mail Online

Biadab, Tentera Mesir Telanjangi Busana Muslim Pendemo Wanita (Video)


Tentara Mesir terlihat tak peduli pada kehormatan wanita bangsanya sendiri. Abaya wanita ini ditarik hingga nyaris telanjang, sudah terlihat pengsan, tapi masih dipukul dan ditendang dengan kasut militer di bahagian dadanya.


Kebrutalan tentara Mesir yang sudah tidak mengindahkan nilai-nilai kemanusiaan dan agama itu dapat disaksikan di sini, diposting olehelfaresboda pada Sabtu (17/12/2011). Video ini langsung mendapat perhatian luas. Saat detikcom membukanya pada Minggu malam Waktu Eropah Tengah pengunjung tercatat sudah berjumlah 682.212.



Sejak Jumaat lalu kekerasan kembali meletus di Kairo, terutama di Tahrir Square sebagai episentrum demonstran. Dilaporkan sekurangnya 10 orang tewas dan 500 lainnya cedera akibat tindak kekerasan pasukan keamanan. Hingga hari ini sebanyak 180 demonstran telah ditangkap.




Uni Eropa (UE) melaluiPerwakilan Tinggi untuk Kebijakan Luarnegeri dan Keamanan Catherine Ashton menyampaikan keperihatinan terhadap perkembangan di Mesir itu. “Saya menyesalkan hilangnya nyawa dan sejumlah besar luka-luka. Saya menyampaikan belasungkawa kepada keluarga para korban,” ujar Ashton dalam siaran berita yang diterima detikcom, Minggu (18/12/2011) Waktu Eropa Tengah.




Ashton mendesak semua pihak untuk tenang dan mengendalikan diri, sekaligus sangat mengecam penggunaan kekerasan terhadap demonstran damai. “Hukum dan ketertiban harus ditegakkan dengan cara menghormati hak asasi manusia. Pasukan keamanan harus melindungi hak semua warga negara untuk demonstrasi damai, bebas berkumpul dan berekspresi,” imbuh Ashton, yang juga merangkap sebagai Wakil Presiden Komisi Eropa.


 Ditegaskan juga bahwa pemerintah harus mengambil tindakan segera untuk menghentikan keganasan. “Saya mendorong mereka untuk cepat memulai penyelidikan independen dan membawa mereka yang bertanggung jawab atas kekerasan ke pengadilan. Mesir sedang dalam proses transformasi penting dan sulit. Proses pemilu demokratik harus dilanjutkan dalam lingkungan aman dan transparan,” demikian Ashton. (Sumber)









Gila..wanita tua mati dibakar dalam lif (video)


NEW YORK: Seorang wanita mati semalam selepas seorang lelaki berpakaian seragam pekerja pemusnah serangga menyemburnya dengan minyak sebelum membakarnya dalam lif sebuah bangunan. 


 New York Daily News melaporkan, wanita itu, Delores Gillespie, hendak melangkah keluar dari lif di kediamannya di Prospect Heights, Brooklyn apabila bertembung dengan lelaki itu Kamera keselamatan merakam gambar penyerang menyembur Delores dengan minyak dan kemudian menyalakan api serta membakar mangsa.




Delores yang berusia 64 tahun, disahkan mati di tempat kejadian. - AP


sumber : myMetro

Gila...Wanita bungkus bayi sebelum tembak


ILLINOIS: Seorang wanita dipercayai membunuh teman lelaki dan tiga anaknya di sebuah bandar kecil di sini sebelum menembak dirinya.


Gambar yang dirakam 10 bulan lalu menunjukkan Sara McMeen dan Daniel Warren tersenyum bersama-sama-sama anak yang baru dilahirkan, Maggie.




 Ketiga-tiganya mati bersama dengan dua anak Sarah yang lain, Skyler, lapan dan Ian, tujuh, dalam kes pembunuhan dan bunuh diri yang melenyapkan seluruh keluarga terdiri daripada lima orang itu di Emmington, Illinois.




Seorang jiran menceritakan bagaimana Sarah meletakkan Maggie di atas tanah, menyelimutkannya dan kemudian menembaknya dari jarak dekat dengan sepucuk pistol separuh automatik. Dia sebelum itu dipercayai sudah menembak mati teman lelakinya, Warren, 29, dan dua anaknya, lapor akhbar Pontiac Daily Leader.




Jiran itu lari untuk meminta bantuan tetapi apabila kembali, Sarah juga sudah mati selepas menembak dirinya.




 Jiran itu memberitahu Daily Leader, dia keluar dari rumah apabila mendengar bunyi tembakan dan melihat Sarah membungkus anaknya dengan selimut di atas tanah di belakang rumahnya.







Apabila jiran berkenaan bertanya mengenai keadaannya, Sarah menjawab: “Tidak, semuanya tidak OK.” “Dia kemudian membongkok dan menembak bayi itu,” kata jiran berkenaan.




Pihak berkuasa tidak mengesahkan laporan Daily Leader tetapi berkata, pembunuhan itu adalah kes bunuh dan bunuh diri.





Ia berlaku di sebuah rumah di Emington, bandar yang mempunyai hanya 100 penduduk, tempat Skyler dan Ian, dia anak Sarah yang lain, dilihat turun dari bas sekolah tidak lama sebelum dibunuh. - Agensi


sumber : myMetro

Balak tinggal awek lepas rogol kerana pendarahan


MELAKA: Seorang pelajar sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) ditemui dalam keadaan tidak bermaya dan mengalami pendarahan selepas dipercayai dirogol teman lelakinya di sebuah hotel bajet di bandar raya ini, malam kelmarin.


Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam itu, ketika ditemui anggota polis, gadis berusia 20 tahun itu sedang menangis dan bersandar di kaki lima hotel bajet berkenaan. 


Difahamkan, mangsa yang berkenalan dengan kekasihnya berusia 22 tahun itu sejak dua tahun lalu, keluar ke bandar raya ini bersama tiga lagi rakannya. 


Sumber berkata, gadis itu dikatakan mengikuti teman lelakinya ke hotel berkenaan sebelum dia dirogol di situ. 



Menurutnya, panik dengan pendarahan dialami mangsa, teman lelakinya dipercayai meninggalkan wanita berkenaan.


sumber : myMetro

Megan Fox Tidur dengan Sacha Baron Cohen di The Dictator ( Trailer )


infospesial.net -  Megan Fox adalah mengungkapkan sisi dirinya belum pernah kita lihat sebelumnya! 


Megan Fox bakal menunjukkan akting cemerlang bersama Sacha Baron Cohen dalam filem Hollywood terbaru The Dictator, menurut The Hollywood Reporter. 


Film ini bakal menampilkan Cohen dalam peranan ganda sebagai gembala kambing dan diktator yang hilang dikeluarkan di Amerika Syarikat. Ini terinspirasi oleh novel laris Zabibah and The King karangan Saddam Hussein. Seperti Borat, Dictator akan disutradarai oleh Larry Charles.
 Dalam trailer terbaru yang baru dirilis, kita boleh melihat kelucuan Megan Fox dan Cohen. Naik unta melalui jalan-jalan Big Apple, Megan sebagai pelacur masuk akal, tapi kami rasa Anda harus melihat filem untuk mengetahuinya.


Fox dan Reilly segera bergabung dengan Anna Faris, Ben Kingsley dan Jason Mantzoukas yang telah diumumkan terlebih dahulu. The Dictator dijadualkan ditayangkan di pawagam Hollywood pada 11 Mei 2012.




Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved