Terburu-Buru, Sofia Vergara Tak Pakai Seluar Dalam

on 17 Disember 2011


LOS ANGELES- Sofia Vergara tampak terburu-buru ketika hendak pergi ke sebuah studio. Artis seksi inipun sepertinya lupa memakai seluar dalam. 


Sofia terlihat memakai legging berwarna hitam dan selendang. Saat hendak menuju kekereta para paparazzi langsung mengarahkan kameranya ke arah Sofia yang sedang membelakangi mereka. 


Kerana memakai legging yang ketat, bentuk punggung Sofia terlihat jelas dan tembus pandang. Meski sudah berusia 39 tahun, artis keturunan Colombia ini memang masih memiliki tubuh yang seksi.


Agar tak terus menerus jadi bahan paparazzi, Sofia buru-buru masuk ke dalam kereta. Demikian dikutip dari Dailymail, Sabtu (17/12/2011).(rik)

Ikan mas kini bertato




PET SHOP di sebuah kota di barat daya China menawarkan ikan tato dengan pola dan karakter beruntung yang bermaksud  membawa keberuntungan pemiliknya dan kebahagiaan.


 Pasar haiwan peliharaan yang Qingshiqiao di Chengdu menjual berbagai hiasan "keberuntungan ikan" yang dihiasi dengan bunga-bunga, pelangi dan karakter, yang Huaxi Metropolis Daily melaporkan pada hari Khamis.




 Nuri ikan tropis biasanya digunakan untuk membuat tato, sering dengan huruf China yang berarti "Semoga bisnis berjaya," kata surat khabar daerah di situsnya.


 Sebuah kata dealer, laser digunakan untuk tato ikan.


 Ikan mas biasa dijual seharga hanya 10 yuan ($ 1,80) sementara yang bertato berharga 25 yuan.


 Satu set dari empat tato ikan dengan karakter untuk "Good Fortune," "Luck," "Long Life," dan "Kebahagiaan" berharga120 yuan, kata surat khabar.


 Ikan bertato pertama kali muncul di pasaran pada tahun 2005 tetapi hanya menjadi popular di masa lalu atau dua tahun.


 Zhang Zhicheng ahli perikanan mengatakan tidak seorang pun yang mempelajari bagaimana tato akan mempengaruhi ikan.


 "Untuk menggunakan laser untuk tato pasti akan mempengaruhi ikan. Ini seperti tato sebuah tubuh manusia, itu melanggar keseimbangan fisiologis ikan dan merosak permukaan kulit pelindungnya," kata Zhang .


 Haiwan peliharaan telah menjadi lebih popular di China dalam beberapa tahun terakhir dengan peningkatan kemakmuran negara.

Lima iklan insurans yang amat menyentuh hati (video)

Iklan insurans yang ditampilkan orang Thailand ini memang sangat menyentuh hati.Setiap iklan memiliki makna cinta kasih yang sangat mendalam.Iklan-iklan ini juga secara tidak langsung mengajarkan kita betapa berharganya hidup kita dan orang yang kita cintai.Cuba menonton iklan-iklan ini.


Hukuman brutal yang diterima pelajar sekolah mempertahankan diri di Henan China












hukuman yang brutal ini telah mendapat kecaman para warga internet di China...

Warga emas tikam doktor kerana berang tunggu giliran lama



GEORGETOWN: Berang menunggu giliran pemeriksaan perubatan yang lama, seorang lelaki warga emas secara tiba-tiba mengamuk sebelum menikam rusuk kiri seorang doktor di sebuah klinik swasta dengan pisau di Jalan Magazine di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam itu, Dr Lee Kok Seng, 50, sedang merawat pesakit lain dalam bilik rawatan ketika suspek berusia dalam lingkungan 60-an tiba di klinik berkenaan.

Difahamkan, warga emas berkenaan kemudian terus meluru masuk ke bilik rawatan itu tanpa mempedulikan doktor yang sedang merawat pesakit lain.

Berikutan itu, doktor tidak mempedulikan kehadirannya dan membiarkan dia menunggu di bilik rawatan terbabit, sebaliknya terus merawat pesakit lain mengikut giliran.

Kira-kira 20 minit menunggu, lelaki itu naik berang dengan tindakan doktor kerana tidak merawatnya menyebabkan dia bertindak menikam mangsa dengan pisau yang dipercayai dibawanya.

sumber : myMetro

Kelab bogel pecat pekerja kerana berbeza warna kulit

LITTLETON - Kelab hiburan malam di Maine, Amerika Syarikat (AS) memecat seorang pelayan kerana pelayan itu berkulit hitam. Komisi HAM Maine mengatakan, kelab malam itu harus membayar wang terhadap pelayan yang dipecat olehnya.

Komisi HAM Maine menyelidiki kes pemecatan terhadap Cecilia Smith, perempuan berkulit hitam yang dipekerjakan oleh kelab malam PT's Showclub yang sering menampilkan tarian bogel.

Pemecatan Smith terjadi ketika manager kelab malam datang dan melihat Smith. Pada saat itu, Smith langsung dipecat dengan alasan "kegemukan."

Smith pun langsung menunjuk pekerja lain yang diperbolehkan bekerja meski badannya nampak lebih besar daripada Smith.

"Tanpa basa-basi, saya katakan pada Anda (Smith) berat badan, dan kulit Anda tidak masuk ke dalam kategori yang diinginkan bos," ujar manager PT's Showclub, seperti dikutip Reuters, Khamis (15/12/2011).

PT's Showclub juga mengatakan, mereka memecat Smith lantaran perempuan itu tidak cantik dan gemuk. Namun, Smith diperbolehkan untuk bekerja lagi ketika berat badannya sudah turun.

Hingga saat ini, Komisi HAM Maine masih mendesak agar kelab malam itu membayar ke Smith atau mengambilnya kembali untuk bekerja.(rhs)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved