Lelaki ini kahwin dengan wanita yang lebih tua daripada orang tuanya,bercium 150 kali sehari

on 16 Disember 2011

Cinta tak mengenal usia, hal itu dibuktikan pasangan Simon dan Edna Martin yang berbeza usia 38 tahun. Simon sudah enam tahun menjalani pernikahan dengan Edna yang usianya lebih tua dari orangtuanya.

Simon menikahi Edna pada 2005. Saat itu, keduanya jadi buah mulut kerana menikah dengan perbezaan usia yang cukup jauh. Simon pun sempat dituding hanya mengejar kekayaan Edna.
Kini setelah enam tahun berlalu, Simon membuktikan dia bukanlah lelaki pengejar harta. Lelaki 38 tahun itu masih setia bersama Edna dan merancang untuk memperbaharui janji pernikahan mereka.

"Hubungan kami lebih kuat sekarang. Dan masih ada ketertarikan liar di antara kami," kata Edna yang berusia 76 tahun, seperti dikutip Huffington Post dari Thisissomerset.

Ia menambahkan, hubungan pernikahannya dengan Simon tidak jauh berbeza dengan pasangan yang berusia 25 tahunan. "Kami berciuman 150 kali sehari," katanya menggambarkan betapa mereka masih saling merasakan adanya ghairah.

Pasangan asal North Somerset, Inggris ini pertama kali bertemu dalam sebuah konsert piano di Odeon pada 2003. Meskipun keduanya memiliki perbezaan usia yang sangat jauh dan fakta bahawa usia Edna lebih tua dari orangtua Simon, mereka tidak ragu untuk menikah. Dua tahun setelah berkenalan, keduanya menikah. Ketika itu Edna berusia 70 tahun dan Simon, 32 tahun.

Ketika bertemu Edna, Simon belum pernah sekalipun menjalin asmara dengan seorang wanita dan masih tinggal dengan orangtuanya. Sementara Edna bercerai dari suaminya yang sudah memberinya empat anak.

"Itu adalah cinta pada pandangan pertama. Kami tertawa dan tertawa dan tertawa. Orang lain mungkin memperhatikan perbezaan usia kami, tapi kami tidak," kata Simon.

"Kami benar-benar jatuh cinta. Menikah dengan Simon adalah hal yang luar biasa,"

Wow! Aplikasi ini Memungkinkan Anda Melihat Pakaian Dalam Model di Katalog

Aplikasi X-Ray augmented reality ini memungkinkan anda untuk ‘menembus’ pakaian model di katalog majalah, untuk melihat pakaian dalam apa yang mereka pakai.

Untuk menggunakan aplikasi ini, pengguna hanya perlu menempatkan iPad atau smartphone mereka ke atas gambar model yang diinginkan, dan aplikasi ini kemudian menggantinya dengan sebuah gambaran tentang bagaimana yang sebenarnya berada di balik pakaian mereka.


Sebenarnya Aplikasi tidak benar-benar melakukan sinar-X, namun menggunakan augmented reality untuk memperkiraan bagaimana setiap orang terlihat. Dimana aplikasi telah menjadi sukses besar dan telah didownload sebanyak 75.000 kali dalam waktu hanya lima minggu.


Menurut Mail Online, sebuah video dari pembuat aplikasi ini, iaitu Moosejaw, telah dilihat sebanyak 160.000 kali dan perusahaan pakaian AS tersebut mengatakan bahawa ini telah meningkatkan penjualan mereka sebanyak 37 peratus.

Namun sayangnya, aplikasi ini hanya berfungsi pada katalog Moosejaw,dan membuat perdebatan di blog teknologi bahawa ini tidak lebih dari sebuah trick murahan.

Gila..kanak-kanak acu pistol mainan untuk rampas gula-gula daripada rakannya

WASHINGTON - Polis di Michigan, Amerika Serikat (AS) tengah memburu sepasang anak kecil yang merampas gula-gula dan mainan teman mereka dengan mengacukan pistol mainan.

Menurut keterangan pihak polis Michigan, pelaku berjumlah dua orang. Mereka diperkirakan berusia 10 dan 8 tahun. Aksi ini mereka lakukan selepas pulang dari sekolah.

Sejauh ini sudah 5 orang yang menjadi mangsa kedua pelaku. Para korban mengaku mereka diacukan dengan menggunakan pistol yang ternyata palsu.

"Jujur saya tidak pernah melihat pelaku jenayah semuda mereka" ujar juru bicara polis Michigan seperti dikutip News Lite Selasa (13/12/2011).

Atas kejahatan yang dilakukannya, para pelaku akan segera ditahan dengan pasal perompakan bersenjata.
(faj)

Suami lapor isteri kepada polis kerana berhubungan seks dengan anjing peliharaan keluarga

Ada ada saja, polis mencari seorang wanita yang melakukan hubungan seks dengan anjing peliharaannya sendiri,.. gila benar. Polis di Greenwood, Arkansas sedang memburu tersangka setelah dilaporkan oleh suaminya sendiri.

INI ORANGNYA :

Alan Gragg melaporkan isterinya Cornelia kepada polis setelah ia menemukan gambar-gambar tidak senonoh isterinya di komputer rumahnya. Menurut surat perintah penangkapan gambar gambar dalam komputer tersebut menunjukkan Cornelia Gragg 47 tahun melakukan hubungan seks dengan anjing peliharaan keluarga. Polis mulai penyelidikan atas dugaan tersebuttetapi tidak dapat menemukan Gragg dan dia telah menghilangkan diri.

INI ANJINGNYA :


[http://www.forumkami.net/cafe/126208-gilaaaa-suami-laporkan-istrinya-karena-ml-anjing-sendiri-gan.htm

Kucing Berjari 26, Pembawa Tuah Pusat Penyelamatan Haiwan Ini

Kucing ini bukan jenis kucing biasa. Ia memiliki 26 jari--fenomena yang akhirnya membawa keberuntungan bagi Pusat Penyelamatan Binatang Milwauke (MARC). Keberadaan si kucing membuat MARC boleh menggalang dana untuk berpindahi fasiliti ke tempat baru.

Kucing normal hanya memiliki 18 jari. Namun Daniel memiliki dua ekstra di setiap kaki akibat mutasi genetik bernama polidaktilisme.

Rupanya MARC tengah berjuang kerana ruang yang mereka sewa di area mall naik dua kali ganda pada 1 Januari. Mereka kini sedang membeli bangunan baru dan mencari donasi kecil sekitar 26 dolar atau 1 dolar per jari.

Di luar dugaan, mereka mampu mengumpulkan donasi cukup banyak, 80 ribu dolar sejak 24 Oktober lalu. Namun MARC berharap boleh meningkatkan hingga 120 ribu dolar hingga 23 Desember agar kewangan lebih stabil. Sekitar 50 ribu dolar yang dikumpulkan benar-benar berasal dari penderma yang masing-masing menyumbang 26 dolar!

"Saya selalu memiliki keyakinan kuat bahawa ada alasan di setiap kejadian di dunia, termasuk juga ini," ujar pemilik MARC, Amy Rowell. Wanita itu menemukan Daniel pada Oktober lalu di pusat kawalan haiwan ketika ia bermaksud menjaga kucing lain. Saat ia membungkuk ke kandang Daniel, kucing itu menjulurkan tapak kakinya dan menepuk kepalanya.

"Ia seperti jelas berkata, 'Saya perlu diselamatkan, saya ingin menjadi temanmu, beri perhatian padaku," tutur Amy. "Dan ketika tanda itu begitu kentara kami tak akan mengabaikan itu," imbuhnya.

Kegiatan utama MARC adalah memelihara haiwan-haiwan yang tak diinginkan yang kemungkinan besar dieutanasia. Awalnya Daniel pun ditawarkan untuk bagi para pemelihara yang berminat, namun Amy akhirnya memutuskan untuk memelihara si kucing di fasiliti MARC sebagai maskot.

Si kucing berjari 26 itu pun tidak terlihat terpengaruh dengan keadaannya. Ia tetap beraktiviti dengan lincah seperti kucing biasa. "Ia berlari dan bermain juga memanjat. Ia mencakar-cakar dan mengasah kuku, ia sama sekali tidak terlihat terganggu," kata Amy.

Lagi berita gila..suami potong tangan isteri kerana belajar di kolej


DHAKA: Polis akan mendakwa seorang lelaki yang bekerja di luar negara yang dituduh memotong tangan isterinya selepas wanita itu mula belajar untuk mendapatkan ijazah di sebuah kolej tanpa kebenarannya.

Rafiqul Islam dilapor mengikat isterinya yang berusia 21 tahun dan menutup mulutnya dengan pita sebelum memotong lima jari tangan kanannya, beberapa jam selepas kembali dari Emiriah Arab Bersatu.


“Dia berang kerana tidak suka isterinya belajar di kolej. Dia cemburu kerana dia hanya lulus sekolah menengah sementara isterinya melanjutkan pelajaran di kolej,” kata Ketua Polis, Mohammad Salauddin.


Rafiqul, 30 mengaku melakukan jenayah itu selepas ditangkap di Dhaka, kata Mohammad.


Beliau juga berkata, polis sudah menamatkan siasatan dan akan mendakwa Rafiqul.


Lelaki berkenaan berdepan dengan hukuman penjara seumur hidup jika sabit kesalahan.



Isterinya, Hawa Akhter, yang sudah menjalani rawatan, kini berada di rumah ibu bapanya dan masih berminat untuk meneruskan pengajian meskipun selepas kejadian itu menimpanya.


“Tangan kanan saya sudah dipotong tetapi saya masih lagi boleh mengguna tangan kiri,” katanya kepada akhbar berbahasa Inggeris, The Daily Star.

sumber : myMetro

Gila..bapa campak anak 1 tahun dari tingkat 10

TOKYO: Seorang kanak-kanak berusia setahun terselamat selepas dicampak oleh bapanya dari tingkat 10 sebuah apartmen, semalam.

Kanak-kanak itu jatuh di atas pokok renek di bawah bangunan itu, tempat dia ditemui menangis oleh anggota polis yang berkejar ke tempat kejadian.


Polis menahan bapa kanak-kanak berkenaan yang berusia 37 tahun atas tuduhan cuba melakukan pembunuhan.


Menurut media, lelaki itu, Shingo Hashimoto, berulang kali mengaku melakukan jenayah itu.


“Saya cuba membunuh anak saya. Saya cuba mencekiknya dan mencampakkannya ke bawah menerusi tingkap biliknya,” kata polis, memetik kata-kata lelaki itu.


Polis berkata, kanak-kanak berkenaan hanya mengalami calar sedikit di mukanya dan Hashimoto sendiri menelefon polis selepas kejadian.


Keluarga suspek memberitahu polis, dia baru-baru ini kelihatan tertekan kerana kerja.


Menurut media, Hashimoto berada bersendirian an bersama-sama anaknya ketika kejadian. - AFP

sumber : myMetro

Kakak Ni ‘Masak’ kucing kerana balas dendam

LONDON: Seorang wanita Britain yang membunuh seekor anak kucing dengan memasukkannya ke dalam gelombang ketuhar kerana membalas dendam, semalam dijatuhi hukuman penjara 168 hari.

Gina Robins, 31, memasukkan haiwan berusia 10 minggu itu ke dalam ketuhar selepas pemiliknya membuat laporan polis terhadap teman lelakinya.


Gina yang berasal dari Tor- quay, barat daya England, didapati bersalah atas tuduhan melakukan kekejaman terhadap haiwan selepas dibicarakan bulan lalu.


Dia melakukan perbuatan itu pada 15 Februari tahun lalu ketika berada di rumah pemilik anak kucing itu, Sarah Knutton, beberapa hari selepas bekas sahabatnya itu membuat laporan polis membabitkan teman lelakinya di luar rumah yang sama.


Selain hukuman penjara, mahkamah juga mengenakan hukuman melarang Gina memelihara binatang untuk tempoh 10 tahun. - Agensi

sumber : my Metro

Gila...Lelaki curi 860 seluar dalam wanita sepanjang 2 tahun

WELSHPOOL: Sebuah mahkamah di sini diberitahu, polis menemui 860 seluar dalam wanita daripada seorang lelaki yang mencurinya di ampaian.

Petani, Geoffrey Wilde, 48, bapa lima anak, mencuri seluar dalam itu sepanjang tempoh dua tahun.


Mahkamah menjatuhkan hukuman melarang dia keluar waktu malam selama enam bulan ke atasnya kerana kesalahan itu.


Ketika dia ditangkap dan diarah menukar pakaiannya, polis mendapati dia memakai seluar dalam wanita biru.


Wilde yang ditahan selepas dilihat berkelakuan ganjil di jalan raya di Welshpool, mengaku dia memerlukan bantuan ketika disoalsiasat oleh polis.


Seorang pemilik rumah menelefon polis selepas melihat lelaki itu membawa lampu suluh dan tiga seluar dalam wanita. Sebahagian seluar dalam yang ditemui itu milik wanita tua. - Agensi

sumber : myMetro

Raja Skating di Pakistan [Video]

Jika kamu belum tahu, inilah lelaki yang mendapat jolokan raja skating di Paksitan. Dalam video ini kita dapat aksinya ketika ia sedang bermain roller skate bersama seorang teman yang menunggang motor. Hebat tapi jangan cuba lakukan ini di jalanan....



sumber: YouTube via izsmile

Ketty Perry Berfoto Bogel Dengan Kenakan Costum Natal ?

infospesial.net - Beredar foto bogel penyanyi seksi Katty Perry! hari natal memang sudah dekat dan memang sudah menjadi hari paling membahagiakan bagi kaum nasrani. Setiap orang mempunyai cara berbeza untuk menyambut hari natal tersebut begitu juga dengan penyanyi lagu Firework, Katty Perry.

Nampak satu f oto bugil beredar dengan wajah mirip Katty Perry, dalam foto tersebut ia nampak bugil dengan mengenakan topi Santa Claus dan memakai sepatu boot tanpa satu helai pakaian menutupi bagian intimnya. Tentang kebenaran foto tersebut belum diketahui, hingga berita ini beredar. (Celebjihad)

Asyik Berbikini, Payudara Lindsay Lohan Menyembul

LOS ANGELES- Lindsay Lohan sepertinya tak mahu ambil pusing foto bogelnya di majalah Playboy sudah lebih dulu bocor. Saat sedang asyik bermain di pantai, payudara Lindsay menyembul.

Selama seminggu ini, hampir semua media hiburan Amerika menyoroti ke manapun Lindsay pergi. Termasuk ketika bintang Mean Girls itu sedang bercuti ke pantai di Hawaii, akhir minggu lalu.

Seperti bintang Hollywood lainnya, Lindsay juga tak lepas dari jepretan nakal para paparazzi. Lindsay nampak begitu menikmati derasnya ombak pantai sambil tertawa . Dia seolah tak peduli dengan hukuman masa percubaan yang sedang dijalaninya.

Ketika bermain di pantai itu, payudara Lindsay menyembul dari bikini yang dikenakannya. Beberapa kali dia coba menutupi bagian vital tubuhnya itu. Tapi, tetap saja jepretan kilat kamera paparazzi berhasil merakam momen itu. Demikian dikutip dari Dailymail, Rabu (14/12/2011).(rik)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved