Pengantin Lelaki Pilih Anjing Jadi Pendamping Kerana Tak Mahu Kawan-kawannya tersinggung

on 14 Disember 2011


David Harding, 32 tahun melangsungkan pernikahan dengan isterinya Michelle, 32 tahun di gereja di Northam, Devon.

Sebelum akhirnya pernikahan itu terlaksana, David tadinya kebingungan memilih salah satu teman-temannya sebagai pendamping lelaki di pernikahannya.

Namun bukannya memilih salah satu temannya, David malah memutuskan anjing peliharaanya berjenis Spaniel bernama Frank yang berusia 18 bulan yang menjadi pendampingnya.

Hal itu sebenarnya dilakukan David bukan tanpa alasan.

Seperti yang diberitakan Metro.co.uk, David memilih Frank, kerana dirinya tak mahu menyinggung perasaan teman-temannya jika dia memilih salah seorang dari mereka.

Bagaimana dengan reaksi teman-teman David saat tahu salah satu dari mereka tak ada yang terpilih?

“Teman-temanku cukup terkejut,” ujar David.

Sedang Michelle menjelaskan Frank dipilih kerana dia termasuk salah satu anggota keluarga Frank dan Michelle.

“Frank merupakan salah satu sebahaian besar keluarga kami dan kami ingin memasukkannya ke dalam acara pernikahan kami.

Sebelum acara pernikahan, kami mengajaknya ke gereja untuk memastikan dia baik-baik saja disana dan bertanya kepada pendeta yang menjawab dia tak keberatan sama sekali – aku bahkan memperhatikan dia meletakkan mangkuk anjing diluar.

Frank super tenang hari itu, dia sangat mengagumkan,” ujar Michelle.

Akhirnya pasangan gay penguin dipisahkan dan dikahwinkan

TORONTO -Pihak Zoo Toronto, Kanada memisahkan sepasang penguin jantan yang saling menyayangi satu sama lain. Kedua binatang itu memang dikenal sebagai pasangan penguin yang gay.

Seperti dilaporkan Associated Press, Selasa (13/12/2011) Buddy dan Pedro, dua ekor penguin jantan itu akhirnya ditempatkan secara terpisah setelah disyaki memiliki hubungan sejenis.

Buddy telah dikahwinkan dengan Penguin betina begitu juga dengan Pedro. Namun perkahwinan Pedro tidak berjalan lncar seperti perkahwinan Buddy.

Pemisahan sepasang penguin jantan itu harus dilakukan mengingat penguin adalah spesies yang terancam punah sehingga perlu dikahwinkan dengan pasangan masing-masing.

Kini Buddy sudah menghasilkan keturunan namun pasangannya mati. Sedangkan Pedro, sampai saat ini belum menghasilkan keturunan.
(faj)

Empat Gadis Topless Rompak Seorang Remaja

Pagi hari yang indah mungkin merupakan hari paling malang bagi Olmer Morales (18) mungkin sekaligus juga merupakan hari yang bernasib baiknya. Ketika sedang menunggang basikalnya di Stuart, Martin County menuju tempatnya bekerja, Olmer diserang oleh empat orang gadis berambut perang. Yang lebih membuatnya terkejut adalah keempat gadis tersebut tanpa mengenakan atasan baju alias Topless dan menonjolkan buah dadanya.

Boleh jadi kerana terpesona dengan pemandangan yang ada di depan matanya, Olmer pun tak sedar maksud jahat dari keempat wanita tersebut.

Keempat wanita tersebut seperti dilaporkan Olmer kepada pihak polis setempat menahan basikalnya dan merampas wang sebanyak USD $ 100 dari dompetnya.

Keempat wanita yang tanpa mengenakan baju dan juga Bra tersebut kemudian meninggalkan Olmer yang masih kebingungan sekaligus takjub dengan apa yang dialaminya.

Namun, pihak polis setempat tak menemukan para pelaku setelah sempat menyiasat tempat kejadian.

Olmer sendiri kemungkinan telah merelakan wangnya diambil. Boleh jadi Olmer masih terbayang-bayang dengan pemandangan indah yang dialaminya.

Harry Judd Bogel Di Majalah Attitude

infospesial.net - Harry Judd telah menarik perhatian para fans nya yang begitu besar selama beberapa minggu terakhir dalam acara Strictly Come Dancing. Dan Harry kembali menarik perhatian para fansnya melalui penampilan bogelnya di cover majalah Attitude untuk edisi Januari.

Harry nampak sangat seksi dengan perut six packnya yang terlihat hanya dengan mengenakan seluar dalam berwarna putih untuk menutupi bahagian itimnya. Ia nampak berpose dengan pandangan yang sangat menggoda didepan kamera.

Harry pun mengaku jika pada awalnya ia tidak pernah menyangka jika sampai akan melakukan hal seperti ini, namun semua sudah terjadi.

"Pada awalanya aku tidak mengira boleh sampai sejauh ini memakai seluar dalam, tetapi sebelum Anda tahu itu aku sudah berada di depan kamera dengan sebuah seluar"ungkap Harry.

Kekasih Tak Peduli Skandal Seks Zhang Xinyu

HONG KONG - Zhang Xinyu telah mengakui foto seks yang beredar adalah miliknya. Namun sang kekasih, Ron Ng tidak ambil pusing dengan skandal seks kekasihnya itu.
Menurut Ron, setiap orang punya masa lalu. Dan sebagai kekasih, dia mahu menerima hal itu. Bahkan dia memaafkan kesalahan Xinyu, dan berjanji melindungi kekasihnya itu.

"Saya langsung menelefonnya untuk menanyakan masalah ini. Dia mengakui kalau bertindak salah, dan meminta maaf. Dan saya telah mengampuni dia," kata Ron seperti dinukil Jaynestar, Rabu (14/12/2011).

Ron mengaku bangga pada Xinyu yang mahu mengakui, dan menghadapi masalah yang sedang dihadapinya. Ron pun meminta masyarakat, dan media untuk memberi ruang kepadanya, dan Xinyu untuk tetap melanjutkan hidup.
"Dia perlu bekerja, begitu juga saya. Dan saya harap dengan kejadian ini tidak mempengaruhi kariernya," tegasnya.

Lelaki Sudah Punya 15 Anak walaupun Belum Pernah ML (make love)

Kacak dan masih bujang kerana belum pernah berhubungan seks, tapi laki-laki ini sudah mempunyai 15 anak. Meski tidak menikah, Trent Arsenault memang rutin mendermakan spermanya.

Lelaki 36 tahun dari Fremont, California ini mengaku hingga saat ini belum pernah berhubungan seks dengan siapapun. Padahal jika dilihat secara fizik, wajahnya cukup rupawan kerana campuran antara ayahnya yang orang Jerman dan ibunya yang keturunan Ireland.

Perawakannya seperti atlit kerana Arsenault adalah dari angkatan laut Amerika Syarikat dengan tinggi badan 185,44 cm. Ia juga tidak meminum alkohol dan ubat terlarang, bebas penyakit kelamin, taat beribadah, rajin olahraga dan pandai main musik khususnya drum dan piano.

Meski tidak menikah dan mengaku masih bujang, jangan teekejut jika Arsenault sebenarnya sudah memiliki 15 anak termasuk di antaranya ada sepasang anak kembar. Ya, meski tidak menikah Arsenault rutin mendermakan spermanya sejak tahun 2006.

Berbeza dengan penderma sperma pada umumnya, Arsenault memilih untuk tidak pernah merahsiakan identitinya. Ia sangat berharap, suatu saat keturunan-keturunannya akan mencarinya untuk boleh menjalin hubungan baik sebagaimana layaknya sebuah keluarga.

“Saya seorang donorseksual dan keinginan untuk menjadi seperti ini sudah saya fikirkan sejak umur 10 tahun. Saya tidak ingin menikah kerana saya berjiwa bebas dan merdeka,” ungkap Arsenault.

Pencuri Bogel Dikejar Anjing Polis

WASHINGTON - Seorang lelaki telanjang melakukan aksi pencurian atas sebuah kereta mewah di California, Amerika Syarikat (AS). Namun aksinya berhasil diatasi dan dirinya pun ditangkap.

Pelaku ini berhasil mencuri sebuah kereta Hummer dengan mengacukan senjata kepada pemiliknya. Tanpa ada pilihan lain, sang pemilik kereta pun terpaksa menyerahkan keretaya. Demikian diberitakan Digital Spy, Minggu (12/12/2011).

Tetapi aksi pencuriannya tidak berlangsung lama. Polis pun langsung mengejar pelaku pencurian itu dan menahannya.

Lelaki yang tidak mengenakan pakaian ini langsung melarikan diri keluar dari kereta mewah itu. Polis pun mengerahkan anjing mereka untuk meringkus pelaku.

Adegan penangkapan untuk anjing polis ini terakam jelas dari atas sebuah helikopter polis. Pihak polis pun memastikan dirinya melakukan aksi pencurian sendirian.

Sementara hingga saat ini belum jelas mengapa itu tertangkap dalam keadaan tanpa mengenakan pakaian.
(faj)

50 Cent Anggap Lindsay Lohan Penari Striptis Dan Tak Sabar Nak Lihat Photo Bogelnya

LOS ANGELES - Meski telah bocor di internet, namun foto bogel Lindsay Lohan (LiLo) tetap dinanti ramai orang. Tak terkecuali, bagi 50 Cent. Menganggap LiLo bak penari telanjang, rapper itu tak sabar ingin segera melihat foto bogel LiLo.

Penyanyi"In da Club" ini mengungkapkan keterkejutannya dengan wang yang harus dikeluarkan Hugh Hefner untuk membuat LiLo bogel. Baginya, angka USD1 juta memang terlihat sangat fantastis. Namun, 50 Cent meyakini itu sama seperti yang dilakukan oleh para penari striptis yang bekerja tiap hari.

"USD1 juta untuk pose bogel adalah hal sama yang dilakukan penari telanjang setiap hari," kata rapper 36 tahun itu.

"Jika mereka memberi Anda USD1 juta, tidak mengubah status apapun dari yang Anda lakukan. Jika saya membayar USD100 untuk melihat foto bogel itu, maka hal yang sama seperti membayar satu juta dolar untuk bintang filem atau selebriti. Transaksi yang sama atau itu sosialisasi berbeza? Apakah itu hal berbeza, kerana begitu banyak dana yang dikeluarkan?" sambungnya yang dikutip dari Aceshowbiz, Selasa (13/12/2011).

Rapper berkulit hitam itu pun tak sabar ingin segera melihat foto telanjang LiLo di Playboy edisi Januari/Februari mendatang.

"Saya selalu teruja, seperti apa Lindsay Lohan kalau sedang bogel. Saya bakal lihat bagaimana jadinya nanti," tutupnya.

Pose bogel ini sebenarnya bukan kali pertama dilakukan LiLo. Sebelumnya, dia pernah beradegan bogel di filem Machete, namun adegannya hanya sekilas.

Foto bogel LiLo di majalah Playboy Januari/Februari 2012 LiLo akan berada di seluruh Amerika Serikat mulai 15 Disember. Pada hari yang sama, artis 25 tahun itu dijadualkan untuk mengungkapkan foto-foto bogelnya di acara Ellen DeGeneres Show.(nsa)

Akibat Masalah Dalam Pencernaan, Anjing ini Harus Makan Berdiri

Bella, seekor anjing berusia tujuh bulan mempunyai masalah ketika harus makan, sebab penyakit bawaan yang dideritanya membuat ia kesulitan mencerna makanan dan harus menggunakan sebuah kerusi khas untuk menegakkan dirinya saat menghabiskan makananya.


Ia didiagnosis terkena megaesophagus bawaan sata masih berusia empat bulan. Ini bererti tenggorokan anjing tersebut menjadi besar dan tidak memiliki mengerakkan otot untuk menelan makanan dalam keadaan horisontal, kerana itu dia harus makan dengan berdiri.

Menurut Mail Online, Bella menggunakan kerusi Bailey, sebuah kerusi yang direka oleh pasangan AS iaitu Donna dan Joe Koch setelah anjing mereka Bailey didiagnosis dengan keadaan serupa.

Dengan kerusi ini sang anjing bergantung pada graviti untuk mengisi perutnya, dan tidak kontraksi otot untuk memindahkan makanan ke dalam perut.


Gempak..wanita ini seludup kokain dalam untaian rambut

BANGKOK: Seorang wanita ditangkap kerana cuba menyeludup kokain seberat 1.5 kilogram dalam untaian rambutnya di Lapangan Terbang Suvarnabhumi, semalam.

Warga Afrika Selatan, Nobanda Nolubabalo, 23, ditangkap di ibu negara Thai itu selepas polis menyedari bahan putih pada rambutnya.

Pegawai kemudian menjalankan pemeriksaan dan mendapati dia menyelitkan dadah Kelas A itu ke dalam untaian rambutnya sebelum menaiki pesawat dari Brazil.


Akhbar Bangkok Post melaporkan, kokain yang diseludup itu bernilai 4.5 juta baht (RM450,000).


Menurut akhbar itu, Nobanda mengaku cuba menyeludup dadah berkenaan dan berkata dia bersetuju menjadi keldai dadah selepas ditawarkan sebanyak 60,000 baht oleh seorang ahli perniagaan yang berpusat di Thailand.


Thailand adalah antara negara yang mempunyai undang-undang antidadah paling tegas di dunia dengan hakim dibenarkan mengenakan hukuman mati terhadap penyeludup.

Penangkapan warga Afrika Selatan itu menyusuli hukuman mati terhadap seorang warga negara itu di China baru-baru ini atas kesalahan menyeludup dadah.



Janice Linden, 38, menjalani hukuman itu dengan suntikan maut selepas dia ditangkap pada November 2008 kerana cuba menyeludup tiga kilogram dadah jenis methamphetamin ke Guangzhou, bandar di selatan China.

Presiden Afrika Selatan, Jacob Zuma merayu kepada kerajaan China supaya menarik balik hukuman itu sebelum Janice menjalani hukuman di penjara.

Rayuan itu bagaimanapun ditolak oleh pihak berkuasa China. - Agensi

sumber : myMetro

Wow..kanak-kanak masih hidup selepas dilanggar kereta

WENZOU, China - Sistem kamera litar tertutup (CCTV) yang disiarkan semalam di China menunjukkan usaha menyelamat seorang kanak-kanak perempuan yang dilanggar sebuah kereta.

Rakaman CCTV menunjukkan kanak-kanak berusia lima tahun itu duduk di tengah sebatang jalan raya di sini.

Ibu kanak-kanak itu cuba untuk memaksanya berjalan ke sebuah tadika tetapi anaknya itu enggan dan duduk di tengah-tengah jalan raya.

Justeru, ibunya berjalan dengan meninggalkan kanak-kanak berkenaan.

Dia menganggap kanak-kanak itu akan mengikutinya.

Namun, sebuah kereta berwarna hitam membelok dan bergerak ke arah kanak-kanak itu.

Kereta tersebut kemudian melanggar kanak-kanak berkenaan.

Ibu kanak-kanak itu dan pemandu kereta berkenaan serta orang ramai bergegas untuk menyelamatkan si mangsa.

Seramai 16 orang membantu untuk mengangkat kereta berkenaan bagi menyelamatkan kanak-kanak tersebut yang terperangkap di bawah kenderaan itu.

Kanak-kanak itu dihantar ke sebuah hospital dan dilaporkan hanya mengalami cedera ringan. - Agensi

sumber : kosmo online

Parah...peon kumpul harta berjuta kerana rasuah

NEW DELHI: Seorang pekerja sebuah majlis kerajaan tempatan yang berpendapatan hanya RM250 sebulan ditangkap atas tuduhan rasuah semalam selepas polis mendapati dia secara sulit mengumpul harta yang banyak.

Narendra Deshmukh, 53, bekerja sebagai peon sejak 31 tahun lalu. Tetapi selepas beberapa aduan, polis menyerbu kediamannya dan mendapati dia jutawan yang memiliki empayar perniagaan dan hartanah serta sejumlah besar simpanan emas dan permata. Detektif berkata, sepanjang 31 tahun bekerja dengan Perbadanan Majlis Perbadanan Ujjain sebagai peon, Narendra secara rasminya hanya menerima pendapatan tidak melebihi RM95,000.


Bagaimanapun, polis yang menyerbu rumahnya menemui bukti dia memiliki hartanah bernilai lebih RM2.5 juta, rangkaian perniagaan, termasuk sebuah ladang, kedai menjual daging dan perniagaan memproses ayam bernilai kira-kira RM1 juta.


Mereka juga menemui resit simpanan untuk RM150,000, barangan elektronik bernilai puluhan ribu ringgit, barangan kemas bernilai RM15,000 dan 20 akaun bank yang belum disiasat.


Ketika polis tiba di rumah Narendra di Goverdhan Dham, mereka melihat anggota keluarganya cuba membuang barangan kemas dan wang tunai dengan mencampakkannya ke laman jiran.


Detektif percaya, sepanjang menjadi peon, Narendra bersubahat dengan pegawai kanan yang mereka syaki terbabit dalam kegiatan rasuah lebih besar.



Rasuah di kalangan kakitangan kerajaan India berlaku secara berleluasa dan sudah menjadi perkara biasa bagi pekerja di pelbagai peringkat berkongsi wang suapan itu.


Bagaimanapun, polis terkejut dengan kekayaan melampau Narendra.


Timbalan Superintendan Polis Madya Pradesh, OP Sagoria berkata: “Sejumlah besar hartanya sudah dinilai. Peti simpanan banknya juga akan diperiksa. Kami juga akan menghantar pegawai ke Mumbai, Jalgaon dan Gurgaon untuk menyiasat secara terperinci kekayaannya.” - Agensi

sumber : myMetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved